Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530D
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:acho.rs написа:Е какво значение има дали е точно 300кс - много ясно че не е и какво? Във всеки случай е много силна. И да + ако се купи какъв е проблем да се върне стокова. Все пак е карана малко с този надув!?
Проблем да се върне сток - никакъв..
Аз бих намалил мощноста но бих я взел...с нов мап разбира се.Като се качиш на 300кс дизел с 600+нм като знам автомат как същия мап на 330д автоамт НЕ Х,как прескача Е46 330и с колектори,мап просто не върви да я караш бавно
пс: и с 1 резервоар извън града забравяш кога си зареждал..
Има голяма разлика във вървежа между Х и само задно, особено след 100. Е90 330ХД автомат трудно ще "прескочи" Е46 330И.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
бе тъй като гледам .... е ок кабриото е +200 кила отгоре ама оборотите си казват думата тез коне и НМ само на хартия
https://www.youtube.com/watch?v=iG5D4Elcr7E[
незнам не смятам че 325 е голямата стрела но не смятам че е бавна кола а за 330 Е46 въобще та по темата да си караме колите умната пък на кой как върявла ...

незнам не смятам че 325 е голямата стрела но не смятам че е бавна кола а за 330 Е46 въобще та по темата да си караме колите умната пък на кой как върявла ...
Последна промяна x7z на 10 Мар 2017, 12:57, променена общо 1 път
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:acho.rs написа:Е какво значение има дали е точно 300кс - много ясно че не е и какво? Във всеки случай е много силна. И да + ако се купи какъв е проблем да се върне стокова. Все пак е карана малко с този надув!?
Проблем да се върне сток - никакъв..
Аз бих намалил мощноста но бих я взел...с нов мап разбира се.Като се качиш на 300кс дизел с 600+нм като знам автомат как същия мап на 330д автоамт НЕ Х,как прескача Е46 330и с колектори,мап просто не върви да я караш бавно
пс: и с 1 резервоар извън града забравяш кога си зареждал..
Въпрос

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
acho.rs написа:Gqbriel написа:acho.rs написа:Е какво значение има дали е точно 300кс - много ясно че не е и какво? Във всеки случай е много силна. И да + ако се купи какъв е проблем да се върне стокова. Все пак е карана малко с този надув!?
Проблем да се върне сток - никакъв..
Аз бих намалил мощноста но бих я взел...с нов мап разбира се.Като се качиш на 300кс дизел с 600+нм като знам автомат как същия мап на 330д автоамт НЕ Х,как прескача Е46 330и с колектори,мап просто не върви да я караш бавно
пс: и с 1 резервоар извън града забравяш кога си зареждал..
Въпросна приоритети - аз лично и М54ката не я натисках, просто защото като пътувам съм винаги с жената. За пробег с един резервоар - с Ф11ката достигам до 1100км , знам какво е да заредиш и да забравиш. Мислех че 218кс в шлепа ще са малко, но двете турбини ии УНИКАЛНТА скоростна кутия компенсират и никъде реално не ми е трябвало повече повер.За мен е безсмислено да издувш Е91 330д защото и без това си е доста над необходимата за семейна кола мощност. Но вече тотално се оляхме с офтопика. Дал съм координати на продавача, да се разберат с моя човек за оглед и ще видим.
На теб разликата ти е в кутията човек,218кс на 5та серия 2тона ,не са кой знае какво..но тоя ZF8 е убиец..ако имах възможност 90ката я сменям или с Ф11 или Е61 (според финансите) и почти сигурно дизел,да дразни ме че потраква,но ето вчера пътувах с малката 300км сами без багаж ,средна скорост 132км - карал съм 140 заковани почти,разход 10...еми безумно е на моменти,че мотора е като коприна е е така,да я разтреляш до 7000оборота също е кеф,и звук имаш..но пък вече с 2 чавета,реално ми се губи като семейна кола - 3.0д ще имам и сила за ремарке с тоя багаж


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:acho.rs написа:Gqbriel написа:acho.rs написа:Е какво значение има дали е точно 300кс - много ясно че не е и какво? Във всеки случай е много силна. И да + ако се купи какъв е проблем да се върне стокова. Все пак е карана малко с този надув!?
Проблем да се върне сток - никакъв..
Аз бих намалил мощноста но бих я взел...с нов мап разбира се.Като се качиш на 300кс дизел с 600+нм като знам автомат как същия мап на 330д автоамт НЕ Х,как прескача Е46 330и с колектори,мап просто не върви да я караш бавно
пс: и с 1 резервоар извън града забравяш кога си зареждал..
Въпросна приоритети - аз лично и М54ката не я натисках, просто защото като пътувам съм винаги с жената. За пробег с един резервоар - с Ф11ката достигам до 1100км , знам какво е да заредиш и да забравиш. Мислех че 218кс в шлепа ще са малко, но двете турбини ии УНИКАЛНТА скоростна кутия компенсират и никъде реално не ми е трябвало повече повер.За мен е безсмислено да издувш Е91 330д защото и без това си е доста над необходимата за семейна кола мощност. Но вече тотално се оляхме с офтопика. Дал съм координати на продавача, да се разберат с моя човек за оглед и ще видим.
На теб разликата ти е в кутията човек,218кс на 5та серия 2тона ,не са кой знае какво..но тоя ZF8 е убиец..ако имах възможност 90ката я сменям или с Ф11 или Е61 (според финансите) и почти сигурно дизел,да дразни ме че потраква,но ето вчера пътувах с малката 300км сами без багаж ,средна скорост 132км - карал съм 140 заковани почти,разход 10...еми безумно е на моменти,че мотора е като коприна е е така,да я разтреляш до 7000оборота също е кеф,и звук имаш..но пък вече с 2 чавета,реално ми се губи като семейна кола - 3.0д ще имам и сила за ремарке с тоя багаж,но и разхода ще е наполовина,замислих се ,кога последно съм карал дори на околовръстното или магистрала над 160км/ч ами дали са общо 5 пъти за 5 месеца незнам...да по-добре пари за гориво от за ремонти,но като уадриш чертата май идват равни,особено с разход зимата от 17/100 като не си на газ
Точно така е - аз и преди детенце не бях особен рейсър (тръпката ми идваше на две колела), но сега с принцесата в колата 140 на автопилот заковано и извънградско 100-110.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Gqbriel написа:acho.rs написа:Gqbriel написа:acho.rs написа:Е какво значение има дали е точно 300кс - много ясно че не е и какво? Във всеки случай е много силна. И да + ако се купи какъв е проблем да се върне стокова. Все пак е карана малко с този надув!?
Проблем да се върне сток - никакъв..
Аз бих намалил мощноста но бих я взел...с нов мап разбира се.Като се качиш на 300кс дизел с 600+нм като знам автомат как същия мап на 330д автоамт НЕ Х,как прескача Е46 330и с колектори,мап просто не върви да я караш бавно
пс: и с 1 резервоар извън града забравяш кога си зареждал..
Въпросна приоритети - аз лично и М54ката не я натисках, просто защото като пътувам съм винаги с жената. За пробег с един резервоар - с Ф11ката достигам до 1100км , знам какво е да заредиш и да забравиш. Мислех че 218кс в шлепа ще са малко, но двете турбини ии УНИКАЛНТА скоростна кутия компенсират и никъде реално не ми е трябвало повече повер.За мен е безсмислено да издувш Е91 330д защото и без това си е доста над необходимата за семейна кола мощност. Но вече тотално се оляхме с офтопика. Дал съм координати на продавача, да се разберат с моя човек за оглед и ще видим.
На теб разликата ти е в кутията човек,218кс на 5та серия 2тона ,не са кой знае какво..но тоя ZF8 е убиец..ако имах възможност 90ката я сменям или с Ф11 или Е61 (според финансите) и почти сигурно дизел,да дразни ме че потраква,но ето вчера пътувах с малката 300км сами без багаж ,средна скорост 132км - карал съм 140 заковани почти,разход 10...еми безумно е на моменти,че мотора е като коприна е е така,да я разтреляш до 7000оборота също е кеф,и звук имаш..но пък вече с 2 чавета,реално ми се губи като семейна кола - 3.0д ще имам и сила за ремарке с тоя багаж,но и разхода ще е наполовина,замислих се ,кога последно съм карал дори на околовръстното или магистрала над 160км/ч ами дали са общо 5 пъти за 5 месеца незнам...да по-добре пари за гориво от за ремонти,но като уадриш чертата май идват равни,особено с разход зимата от 17/100 като не си на газ
Точно така е - аз и преди детенце не бях особен рейсър (тръпката ми идваше на две колела), но сега с принцесата в колата 140 на автопилот заковано и извънградско 100-110.
Вярно, че е за Ф-ка, но и без това доста колеги от този форум вече се оглеждаме натам, а за семеен човек наистина не виждам нужда от повече от 20-ка
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз принцеса нямам, ама пак така си карам.. Нямам нерви да летя като луд.. По-скоро обичам на по-ниски предавки да напълня оборотомера.
@Gabriel, на ДВ си го имаш почукването на празен ход като на дизел, доста е дразнещо.. Трябва само в обороти да седи и да има пипано по гърнетата, иначе като нищо минаваш за дизел.
Аз по-скоро ще се разцепя - ще си взема нещо по-ново и надеждно (има ли и аз не знам вече), не БМВ и едно истинско БМВ, за когато искам.. С новите друг изход не виждам..
@Gabriel, на ДВ си го имаш почукването на празен ход като на дизел, доста е дразнещо.. Трябва само в обороти да седи и да има пипано по гърнетата, иначе като нищо минаваш за дизел.
Аз по-скоро ще се разцепя - ще си взема нещо по-ново и надеждно (има ли и аз не знам вече), не БМВ и едно истинско БМВ, за когато искам.. С новите друг изход не виждам..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Аз принцеса нямам, ама пак така си карам.. Нямам нерви да летя като луд.. По-скоро обичам на по-ниски предавки да напълня оборотомера.
@Gabriel, на ДВ си го имаш почукването на празен ход като на дизел, доста е дразнещо.. Трябва само в обороти да седи и да има пипано по гърнетата, иначе като нищо минаваш за дизел.
Аз по-скоро ще се разцепя - ще си взема нещо по-ново и надеждно (има ли и аз не знам вече), не БМВ и едно истинско БМВ, за когато искам.. С новите друг изход не виждам..
@Bexim – една от причините да не мисля много за смяна на марката,е всички колеги в този форум - наистина много хора с опит и знания има,които могат да ти помогнат при евентуален проблем,почти няма нещо,което да не се знае и да не се разбере,покрай сервиза в който ходя често и понякога помагам,се нагледах на всякакви марки да не могат да запалят,да не вървят да не можеш да диагностицираш с точност какво е ,точно защото информация няма никаква или си я пазят жестоко...
Само погледни колко колеги кодират/програмират тези коли дори и последните модели - това е една страшно голяма енциклопедия за една марка,вярно че има неща които марката не предлага още (макар,че си харесах 2ка актив туринг но е цифромания http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=26e0qp) ..това въобще не е за пренебрегване при избор на нещо,което трябва да ти служи да си свършиш работата или от точка А до точка Б...
Не че не харесвам други марки напротив,обаче цените на модели ,които харесвам са еднаки с тези на модела от марката - тааа няма кирия в това начинание..но иначе имам ли възможност ,просто си взимам една 36ца да си я карам и тормозя и това е

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Taruno написа:Gqbriel написа:acho.rs написа:Gqbriel написа:acho.rs написа:Е какво значение има дали е точно 300кс - много ясно че не е и какво? Във всеки случай е много силна. И да + ако се купи какъв е проблем да се върне стокова. Все пак е карана малко с този надув!?
Проблем да се върне сток - никакъв..
Аз бих намалил мощноста но бих я взел...с нов мап разбира се.Като се качиш на 300кс дизел с 600+нм като знам автомат как същия мап на 330д автоамт НЕ Х,как прескача Е46 330и с колектори,мап просто не върви да я караш бавно
пс: и с 1 резервоар извън града забравяш кога си зареждал..
Въпросна приоритети - аз лично и М54ката не я натисках, просто защото като пътувам съм винаги с жената. За пробег с един резервоар - с Ф11ката достигам до 1100км , знам какво е да заредиш и да забравиш. Мислех че 218кс в шлепа ще са малко, но двете турбини ии УНИКАЛНТА скоростна кутия компенсират и никъде реално не ми е трябвало повече повер.За мен е безсмислено да издувш Е91 330д защото и без това си е доста над необходимата за семейна кола мощност. Но вече тотално се оляхме с офтопика. Дал съм координати на продавача, да се разберат с моя човек за оглед и ще видим.
На теб разликата ти е в кутията човек,218кс на 5та серия 2тона ,не са кой знае какво..но тоя ZF8 е убиец..ако имах възможност 90ката я сменям или с Ф11 или Е61 (според финансите) и почти сигурно дизел,да дразни ме че потраква,но ето вчера пътувах с малката 300км сами без багаж ,средна скорост 132км - карал съм 140 заковани почти,разход 10...еми безумно е на моменти,че мотора е като коприна е е така,да я разтреляш до 7000оборота също е кеф,и звук имаш..но пък вече с 2 чавета,реално ми се губи като семейна кола - 3.0д ще имам и сила за ремарке с тоя багаж,но и разхода ще е наполовина,замислих се ,кога последно съм карал дори на околовръстното или магистрала над 160км/ч ами дали са общо 5 пъти за 5 месеца незнам...да по-добре пари за гориво от за ремонти,но като уадриш чертата май идват равни,особено с разход зимата от 17/100 като не си на газ
Точно така е - аз и преди детенце не бях особен рейсър (тръпката ми идваше на две колела), но сега с принцесата в колата 140 на автопилот заковано и извънградско 100-110.
Вярно, че е за Ф-ка, но и без това доста колеги от този форум вече се оглеждаме натам, а за семеен човек наистина не виждам нужда от повече от 20-ка
Шестака си е шестак, вярно малко по дебело идва от 20-ка, ама поне когато поискаш винаги можеш да си покажеш рогата на някое напомпано ТДИ

Колкото повече толкова повече, а специално за Ф30 аз бих заложил на 328 ако ще купувам малолитражка


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:...................,вярно че има неща които марката не предлага още (макар,че си харесах 2ка актив туринг но е цифромания http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=26e0qp) ..това въобще не е за пренебрегване при избор на нещо,което трябва да ти служи да си свършиш работата или от точка А до точка Б...
Не че не харесвам други марки напротив,обаче цените на модели ,които харесвам са еднаки с тези на модела от марката - тааа няма кирия в това начинание..но иначе имам ли възможност ,просто си взимам една 36ца да си я карам и тормозя и това е
Ибаси скъпото пежо


- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Прав си, @Gqbriel.. Пробвах с Мерцедес - не стана, само ме лъжеха майстори.. Карам редовно на бащата новия половер - еми то луфтовете по предаването са повече от на моята, която е на 200К.. Тук поне си знам проблемите и хората, и всичко.. Доста по-спокойно ми е и се чувствам вкъщи така..
То, аз съм ясен, говоря си, говоря си и пак БМВ ще си взема.. В зависимост от парите, които ще мога да дам - и модела..
Иначе в момента е време за е46.. По-евтини няма да станат, а изпадат все още читави тук-там.. Аз там се оглеждам, за кеф някой да си взема..
ПП За разхода, между другото, много ти го товари автомата и х-драйва.. При мен със 140 е някъде около 8, което си е съвсем нормален бензинов разход, еле пък за 3 литра.
Ама айде, че се разговорихме, да има какво и на срещата да си кажем

То, аз съм ясен, говоря си, говоря си и пак БМВ ще си взема.. В зависимост от парите, които ще мога да дам - и модела..
Иначе в момента е време за е46.. По-евтини няма да станат, а изпадат все още читави тук-там.. Аз там се оглеждам, за кеф някой да си взема..

ПП За разхода, между другото, много ти го товари автомата и х-драйва.. При мен със 140 е някъде около 8, което си е съвсем нормален бензинов разход, еле пък за 3 литра.

Ама айде, че се разговорихме, да има какво и на срещата да си кажем

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Он топик - да, трябва ти нещо повече от *20д именно ако караш градско. Защото на светофар дори в Ф11 се усещат шибаните вибрации на 4 цилиндровия мотор.
Мен лично ме дразни много, което всъщност е единствения сериозен минус на колата ми.
Според мен няма по-универсална семейна кола от 3ка комби,авд, редови шестак дизел, автомат с панорамен покрив . За това сме се насочили към колата на колегата която вероятно скоро ще смени собственика.
Мен лично ме дразни много, което всъщност е единствения сериозен минус на колата ми.
Според мен няма по-универсална семейна кола от 3ка комби,авд, редови шестак дизел, автомат с панорамен покрив . За това сме се насочили към колата на колегата която вероятно скоро ще смени собственика.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
като чета по-горе мненията излиза, че е задължително да се дава газ на 6 цил. мотор. Ами не е
Който е карал 4 и 6 цил. примерно бензин или дизел, но без да ги кръстосваме
знае разликите...Те са очеизвадни даже и при спокойна ежедневна употреба. За разходи и цена може да се сравняват, но за усещане и удоволствие е излишно...


"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
На мен ми е любопитно освен масло, свещи, гориво тоооооолкова ли по-скъпо е карането на 6-цил спрямо 4цил БМВ?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани