проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
BMW съм BMW, изобщо не се съмнявай в това!
Глупавото ауди е просто един псевдоним, който нищичко не значи. Най-малкото не понасям поведението на коли с предно предаване и считам производството на такива за за огромна глупост! Много важно, че било по-евтино. Колкото за дълбоките резби, които сте направили на твоя двигател, май не си споменавал за тях или аз не съм чел внимателно. Това променя всичко. Така вкопани и изрязани хубаво в дълбочина, сигурно се е получило здраво, да. Явно и болтовете ти са по-дълги. Аз самия като я правих моята в Смолян, много се поколебах дали да не изкопая една хубава фаска в главата, около сантиметър и да вкопая още надолу болтовете
Тъй като това, което намерих като болтове тогава в бързината бе с дължината на оригиналните.
Всъщност има нещо, за което никой никъде нищо не спомена и го пише в линка, който си постнал. Яко стягане се иска само от средните 6 дебели болта. Въпреки, че всички болтове се стягат по еднаква схема, тънките, външни болтове като краен резултат, стягат значително по-малко. Разликата идва от различната стъпка на резбите при тях. Аз все се чудих как са се спасили точно тънките ми болтове да не повлекат резби, пък то какво било. Дори и не предполагах, че главата се стяга неравномерно по дължината си, а буквално планирано. Както и да е, ще го мислим. Скоро тръгвам за БГ, а тя засегега си си бълбука, дърви маркучите, ама и си кара. Вчера дори я покарах из планините, бая баири изкачих без да гръмне нищо и предполагам магистралата няма да и е никакъв проблем. А вляза ли в БГ, ще я гоня като империалист докато гръмне каквото и да е, а ремонта ще направя сам, последно! Издъни ли се и този ремонт....е92!


Всъщност има нещо, за което никой никъде нищо не спомена и го пише в линка, който си постнал. Яко стягане се иска само от средните 6 дебели болта. Въпреки, че всички болтове се стягат по еднаква схема, тънките, външни болтове като краен резултат, стягат значително по-малко. Разликата идва от различната стъпка на резбите при тях. Аз все се чудих как са се спасили точно тънките ми болтове да не повлекат резби, пък то какво било. Дори и не предполагах, че главата се стяга неравномерно по дължината си, а буквално планирано. Както и да е, ще го мислим. Скоро тръгвам за БГ, а тя засегега си си бълбука, дърви маркучите, ама и си кара. Вчера дори я покарах из планините, бая баири изкачих без да гръмне нищо и предполагам магистралата няма да и е никакъв проблем. А вляза ли в БГ, ще я гоня като империалист докато гръмне каквото и да е, а ремонта ще направя сам, последно! Издъни ли се и този ремонт....е92!

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
разпробивай яко и прави дълбоки резби.Ако ти трябва кадърен стругар има един завод в Пловдив Чарли.Много са добри.Малко тегаво с времето работят ама крайния резултат е добър.Иначе дълги болтове взех от мерцедес мисля,че беше s-klasa .Обаче моя съвет е двигателя доло челосване на блока и на главата ,за да не се окаже,че имаш някаква кривина.
Обаче преди челното шлайфане си направи резбите щото ако първо шлайфат после правят резбите може да надерат повърхността без да искат.
Кажи кай двигател си харесал на е92.Щото аз сега гледам точно е92 и много се чудя дали да взимам.Гледам 218 коня 6 цилиндровото.Мисля,че се води n52b25. Пак е валветроник и е многоточков инджекцин не директно впръскване.Може да се сложи газов инджекцион.Това ме устройва щото аз карам много пък дизел не искам.Разхода е около литър и нещо повече от n42.То n52b25 си е подобно n42 ама с 2 цилиндъра повече.Дали има същите проблеми не съм проверявал?
Обаче преди челното шлайфане си направи резбите щото ако първо шлайфат после правят резбите може да надерат повърхността без да искат.
Кажи кай двигател си харесал на е92.Щото аз сега гледам точно е92 и много се чудя дали да взимам.Гледам 218 коня 6 цилиндровото.Мисля,че се води n52b25. Пак е валветроник и е многоточков инджекцин не директно впръскване.Може да се сложи газов инджекцион.Това ме устройва щото аз карам много пък дизел не искам.Разхода е около литър и нещо повече от n42.То n52b25 си е подобно n42 ама с 2 цилиндъра повече.Дали има същите проблеми не съм проверявал?
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
overclock написа:ZALMAN написа:Съжалявам за стария цитат , но описва точно моя проблем. Както си карам изведнъж премигва един път лампата на акумулатора , с нея светва чека , eml , тракшъна , абс и сензора за гумите. Минава в авариен режим и не може да се форсира над 3000 оборота , двигателя е n46b20a е46 318ци 10ти месец 2004-година. на 272000км. Закачам я на "лънч диагностика" и ми показва същите грешки като на колегата. Смених двата датчика , тези който са отпред на мотора но проблема продължавана снимката по долу съм ги заоградил с жълто , има ли други датчици за смяна понеже колегата пише че е дал доста пари за смяна а дефакто тези се сменят за 5 минути.
......................
Благодаря предварително
Проблема се нарича датчик колянов вал и се решава само с ОРИГИНАЛЕН такъв. Ако не си сменял клапан картерни газове сега е момента

Клапана съм го сменял с оригинален. Може ли номер на датчика ?
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Който е по-напред с руския може да прочете малко инфо за n42 мотори тук:
https://www.bimmerfest.ru/dvigatel-bmw-n42/
По-подробно ръководство за мотор не бях срещал. Разчоплен е до последната гайка!
https://www.bimmerfest.ru/dvigatel-bmw-n42/
По-подробно ръководство за мотор не бях срещал. Разчоплен е до последната гайка!
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
dentamed написа:разпробивай яко и прави дълбоки резби.Ако ти трябва кадърен стругар има един завод в Пловдив Чарли.Много са добри.Малко тегаво с времето работят ама крайния резултат е добър.Иначе дълги болтове взех от мерцедес мисля,че беше s-klasa .Обаче моя съвет е двигателя доло челосване на блока и на главата ,за да не се окаже,че имаш някаква кривина.
Обаче преди челното шлайфане си направи резбите щото ако първо шлайфат после правят резбите може да надерат повърхността без да искат.
Кажи кай двигател си харесал на е92.Щото аз сега гледам точно е92 и много се чудя дали да взимам.Гледам 218 коня 6 цилиндровото.Мисля,че се води n52b25. Пак е валветроник и е многоточков инджекцин не директно впръскване.Може да се сложи газов инджекцион.Това ме устройва щото аз карам много пък дизел не искам.Разхода е около литър и нещо повече от n42.То n52b25 си е подобно n42 ама с 2 цилиндъра повече.Дали има същите проблеми не съм проверявал?
Точно този мотор заглеждам и аз, дори буквално същите причини ме водят и мен. Не искам и да чувам за трактори. За някого може и да са тихи, за мен са отвратителни дизелаците и ми убиват удоволствието тотално. Газта също е задължителна, щото я съдирам от каране и поради тази причина директното впръскване не е оферта. Тъкмо поразгледах и май го вграждат до към 2011, което ме устройва. За разхода би трябвало да е с около литър нагоре, да. Но в същото време си мисля, че за аутобаните да речем ще имам 6-та скорост, което определено ще свали разхода, а за в града си има старт-стоп. По целия свят вече задръстванията са убийствени от заспали патки, живеещи във фейсбук, много се дразня от това и много ми се ще старт-стоп. Та може да се окаже, че се е постопил този ми ти един литър:) Нещото обаче, което много ме спира е окачването. Сегашната ми е със навярно най-мекото и много ме кефи. Изобщо не съм фен на лагерните колички, а двувратата с по-големичък мотор, едва ли дори ще съществува с нормално окачване. Ще видим..
Както и да е, работи сега страхотно кучката:) Като разбра, че може да я засиля..
За да не съм съвсем оф, някой знае ли дали оригинално имаме кора, която да пази конкретно първата ламбда сонда, тази преди катализаора? Странно ми е как си седи така открита, отлично охлаждаща се от въздушния поток. Аз например отдолу имам само една кора, която си е под двигателя. Според мен би трябвало да има още една по-назад?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ами аз имам пластмасова която тръгва от бронята и стига до металната (ламаринената) която се намира под картера.Обаче назад и аз нямам нищо.По спомен мисля,че сондата преди катализатора е отгоре в тунела.Или се лъжа незнам.Не е ли скрита от евентуални удъри.То не че в BG има дупки ама все пак
За возията си прав.Един приятел се качва и вика ехе тя вози като мерцедес.Така е ама не скърца като кокалите на мерцедес
Амортисьорите са делфи.Аз си мислех,че са сменяни с някакви ментаци.Ама се заприказвах с един приятел дето има сервиз и вика това са възможно най-меките вграждани заводски в бмв.И като ги гледах после наистина има щампа бмв и до тях делфи.Били на три 3 секции.То те всички на е46 са на три секции де.
Иначе за 1 литър отгоре при n52 няма да е голяма разлика.Все пак е шестак.Пък и за звука на шестака съм съгласен да плащам по един литър отгоре дори два хаха

За возията си прав.Един приятел се качва и вика ехе тя вози като мерцедес.Така е ама не скърца като кокалите на мерцедес

Амортисьорите са делфи.Аз си мислех,че са сменяни с някакви ментаци.Ама се заприказвах с един приятел дето има сервиз и вика това са възможно най-меките вграждани заводски в бмв.И като ги гледах после наистина има щампа бмв и до тях делфи.Били на три 3 секции.То те всички на е46 са на три секции де.
Иначе за 1 литър отгоре при n52 няма да е голяма разлика.Все пак е шестак.Пък и за звука на шестака съм съгласен да плащам по един литър отгоре дори два хаха
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ivoaudi написа:За да не съм съвсем оф, някой знае ли дали оригинално имаме кора, която да пази конкретно първата ламбда сонда, тази преди катализаора? Странно ми е как си седи така открита, отлично охлаждаща се от въздушния поток. Аз например отдолу имам само една кора, която си е под двигателя. Според мен би трябвало да има още една по-назад?

Предната кора си има дифузьори, които спират въздушната струя точно към сондите на малките катализатори (на колекторите). Също така мисля, че отклонява и въздуха към сондата точно преди катализатора.
Ще Ви дам един пример от първо лице:
Аз нямах тази кора и при дълги пътувания, на 5-6 месеца ми светваше чека за ламбда-контрол със съответната грешка, че е извън стойностите. ОК, викам си, явно сондите си заминават, че са оригиналните и са на 260к км... Смених само тази преди катализатора... никаква разлика, дори чека светваше на 3-4 месеца (само при дълго извънградско !). Обаче си намерих предна кора и откакто я сложих - не съм имал повече такава грешка близо 1,5 година. Отделно и шумове от завихряния изчезнаха, а и зимата сега загрява супер добре, и бързо. Дали е от кората, или не - не знам, но съм много доволен

Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- Neverstand
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 17.03.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте, наскоро закупих BMW e46 1.8 ci, вчера ми стана следния проблем.Докато карах безпроблемно през деня, изведнъж светнаха лампите за ABS,ATC и жълта ръчна, след това паднаха оборотите и не искаше да запали.После след опити, падна акумулатора, заредих го и взех другия ключ.Колата отново запали без проблеми но след като качи на 90 градуса отново същата работа.Благодаря
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги, както бях писал имах проблем и аз с горенето на масло и вчера си взех колата от ремонт- смяна на гумичките на клапаните и сега вече го няма това досадно пушене от ауспуха и отделно изчезна и гадната миризма на изгоряло масло около колата. Така обаче се появи проблем- някой от повдигачите започна да чатка понеже не се бил напълнил с масло -така ми обясни майстора.Проблемът е че вече минах около 100 километра и продължава да се чува това чаткане. Маслото ми е сменено с 5в30 и го изключвам като евентуален проблем.Моля за някакви съвети, че тва чаткане ме дразни много.Само да вметна, че досега нито на студено,нито на топло палене на двигателя е имало шум от тези хидравлични повдигачи.
- oldirtydog
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 8.03.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
[quote="azarovlado"]Колеги, както бях писал имах проблем и аз с горенето на масло и вчера си взех колата от ремонт- смяна на гумичките на клапаните и сега вече го няма това досадно пушене от ауспуха и отделно изчезна и гадната миризма на изгоряло масло около колата. Така обаче се появи проблем- някой от повдигачите започна да чатка понеже не се бил напълнил с масло -така ми обясни майстора.Проблемът е че вече минах около 100 километра и продължава да се чува това чаткане. Маслото ми е сменено с 5в30 и го изключвам като евентуален проблем.Моля за някакви съвети, че тва чаткане ме дразни много.Само да вметна, че досега нито на студено,нито на топло палене на двигателя е имало шум от тези хидравлични повдигачи.[/quo
снощи и аз обсъждах вида на маслото с моите майстори... 5в30 ми казаха че е масло за нова кола или кола грубо казано до 100 000 км, а на нашите 200 300 не се знае точно колко изобщо не е хубаво да се слага такова.. четох и 1000 коментара за обратното мнение, на мене ми наляха преди 3000 км 10в40 забравих марката която покрива абсолютно всички изисквания по каталог за въпросната кола и също така човека от склада голяма верига складове ми каза изобщо да не си мисля че като си купя кастрол вътре е същото :д нз вече на кого да вярвам и какво да правя и аз
снощи и аз обсъждах вида на маслото с моите майстори... 5в30 ми казаха че е масло за нова кола или кола грубо казано до 100 000 км, а на нашите 200 300 не се знае точно колко изобщо не е хубаво да се слага такова.. четох и 1000 коментара за обратното мнение, на мене ми наляха преди 3000 км 10в40 забравих марката която покрива абсолютно всички изисквания по каталог за въпросната кола и също така човека от склада голяма верига складове ми каза изобщо да не си мисля че като си купя кастрол вътре е същото :д нз вече на кого да вярвам и какво да правя и аз
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
azarovlado написа:Колеги, както бях писал имах проблем и аз с горенето на масло и вчера си взех колата от ремонт- смяна на гумичките на клапаните и сега вече го няма това досадно пушене от ауспуха и отделно изчезна и гадната миризма на изгоряло масло около колата. Така обаче се появи проблем- някой от повдигачите започна да чатка понеже не се бил напълнил с масло -така ми обясни майстора.Проблемът е че вече минах около 100 километра и продължава да се чува това чаткане. Маслото ми е сменено с 5в30 и го изключвам като евентуален проблем.Моля за някакви съвети, че тва чаткане ме дразни много.Само да вметна, че досега нито на студено,нито на топло палене на двигателя е имало шум от тези хидравлични повдигачи.
Щом досега не е изчезнал звука (и ако , разбира се ,си сигурен, че е от повдигач) - веднага отваряй главата и го сменяй ! Гарантирам ти , че ще ти "надере" вала, после и ексцентрика, и ще почнеш да имаш проблеми с валвтроника. Хубаво е да погледнеш обтегача на веригата, защото "чаткането" може и от него да е. Виждал съм такъв ефект на кола с чисто нов обтегач и се беше прецакал (зацепил в някакво положение) след 2 седмици !!! Сменихме го пак и шумовете изчезнаха. Друго , което съм си изградил като мнение е , че този мотор НЕ се разбира с масло 5w30 ! Но това си е мое мнение и не ангажирам никого с него .
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
снощи и аз обсъждах вида на маслото с моите майстори... 5в30 ми казаха че е масло за нова кола или кола грубо казано до 100 000 км, а на нашите 200 300 не се знае точно колко изобщо не е хубаво да се слага такова.. четох и 1000 коментара за обратното мнение, на мене ми наляха преди 3000 км 10в40 забравих марката която покрива абсолютно всички изисквания по каталог за въпросната кола и също така човека от склада голяма верига складове ми каза изобщо да не си мисля че като си купя кастрол вътре е същото :д нз вече на кого да вярвам и какво да правя и аз[/quote]
Слушайте такива "майстори" и карайте с 10w40,а после пускайте теми,колко били скапани тези двигатели!!!
Слушайте такива "майстори" и карайте с 10w40,а после пускайте теми,колко били скапани тези двигатели!!!
- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
azarovlado написа:Колеги, както бях писал имах проблем и аз с горенето на масло и вчера си взех колата от ремонт- смяна на гумичките на клапаните и сега вече го няма това досадно пушене от ауспуха и отделно изчезна и гадната миризма на изгоряло масло около колата. Така обаче се появи проблем- някой от повдигачите започна да чатка понеже не се бил напълнил с масло -така ми обясни майстора.Проблемът е че вече минах около 100 километра и продължава да се чува това чаткане. Маслото ми е сменено с 5в30 и го изключвам като евентуален проблем.Моля за някакви съвети, че тва чаткане ме дразни много.Само да вметна, че досега нито на студено,нито на топло палене на двигателя е имало шум от тези хидравлични повдигачи.
Колега,майстора ти нещо се е изложил и не е сглобил главата,както трябва!!!
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
колегите за хидравличния повдигач са први.Ако са ти оправили горенето на масло това е бял кахър.Но го оправи по-бързо да не плащаш за валове после.Погледни елементите на валветроника също,пружини.Погледни и оптегача на веригата.Обаче да ти кажа,че най-веруятно са ги стискали на менгеме и някой не може сега да се напълни.Сменяй направо.
За маслото:
Маслото за n42b18 n42b20 е два вида за мен(не говоря за марка засега). 5w40 ,0w40
Карал съм с единия двигател 65 000 с 10w40 bmw масло; 10w40 castrol ; 10w40 motul
Това са абсолютно неподходящи масла за тоя двигател.
Полусинтетики,гори ги в пъти повече(ако колата има проблем с горенето на масло),не оставят добър маслен филм по детайлите вследствия на което всичко е със съкратен живот.Маслените магистрали,повдигачи,оптегач на веригата ,вануси,соленуиди виждат голям зор с това масло особенно зимата при студен двигател.
Аз слагах такова преди когато си нямах представа от тоя двигател.Уж щото е с по-голям вискозитет и ще го гори по-малко.Ама яко съм се заблуждавал.Гори го даже повече ако колата по принцип гори масло.Само да ви кажа,че една кола не гори ли масло и с м10д да я карате пак няма да гори.Обаче почне ли да си гори само може да ограничите разхода с подходящо масло но няма да го спрете.
След всички тези дилеми проблеми и ремонти сложих друг двигател.
С него съм минал 180 000 вече и е само с 5w40.
Нито грам не съм доливал.Имам 18 смени с 5w40 .За 10 000 км маслото от max слиза до min и това е.Не се налага доливане.
Повдигач никога не съм чувал да претрака.С предишните масла се е случвало.Двигатела работи тихо без излишни шумове.
Марката най-важно е да не е гаражно.И поради богатия турски кастрол в бг аз минах на мотул.
180 000 са само с едно масло.Мотул 5w40 specific ll04
5w40 motul x-clean също става и е добро.
С 0w40 и 0w30 не съм карал.
По-запознатите знаят ,че тези индекси всъщност не определят вискозитет,а температурен диапазон.Но няма да се впускам в обяснение защото има такива теми.
За маслото:
Маслото за n42b18 n42b20 е два вида за мен(не говоря за марка засега). 5w40 ,0w40
Карал съм с единия двигател 65 000 с 10w40 bmw масло; 10w40 castrol ; 10w40 motul
Това са абсолютно неподходящи масла за тоя двигател.
Полусинтетики,гори ги в пъти повече(ако колата има проблем с горенето на масло),не оставят добър маслен филм по детайлите вследствия на което всичко е със съкратен живот.Маслените магистрали,повдигачи,оптегач на веригата ,вануси,соленуиди виждат голям зор с това масло особенно зимата при студен двигател.
Аз слагах такова преди когато си нямах представа от тоя двигател.Уж щото е с по-голям вискозитет и ще го гори по-малко.Ама яко съм се заблуждавал.Гори го даже повече ако колата по принцип гори масло.Само да ви кажа,че една кола не гори ли масло и с м10д да я карате пак няма да гори.Обаче почне ли да си гори само може да ограничите разхода с подходящо масло но няма да го спрете.
След всички тези дилеми проблеми и ремонти сложих друг двигател.
С него съм минал 180 000 вече и е само с 5w40.
Нито грам не съм доливал.Имам 18 смени с 5w40 .За 10 000 км маслото от max слиза до min и това е.Не се налага доливане.
Повдигач никога не съм чувал да претрака.С предишните масла се е случвало.Двигатела работи тихо без излишни шумове.
Марката най-важно е да не е гаражно.И поради богатия турски кастрол в бг аз минах на мотул.
180 000 са само с едно масло.Мотул 5w40 specific ll04
5w40 motul x-clean също става и е добро.
С 0w40 и 0w30 не съм карал.
По-запознатите знаят ,че тези индекси всъщност не определят вискозитет,а температурен диапазон.Но няма да се впускам в обяснение защото има такива теми.
- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Карам само с 0w30 или 0w40 вече 7 години този мотор и всичко е Ок !Но нещата не могат да се кажат,трябва да се изживеят!Специалисти мнооого!
Хайде живи и здрави
Хайде живи и здрави

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани