BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- DMC
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Ленко, честно да ти кажа това го правя с чисто комерсиална цел. Ще се опитам да я продам на +. Дали ще ми се получи не знам. Ако не стане ще имам една много хубава истинска Е12ка, която ще лежи в някой гараж.
Зелената ми Е12 я карам 2г като ежедневна от Март до Октомври, но мисля да и дам почивка. Страх ме е някой да не ме удари някъде. Ако за Е30 примерно още се намират брони, маски и т.н. то за Е12 и Е28, Е21, Е23 нещата не стоят така. От доста време се занимавам с тия модели и трябва да ти кажа, че стана много сложно с частите. И затова мисля това лято зелената да я карам само уикендите.
Имаме колеги, които ги карат целогодишно. Все пак колите са правени да се карат, а не да лежат по гаражите. Въпросът е да имаш 200 евра за броня от чужбина като те чукне някой на кръговото
Другия вариант е да играеш играта на смелите и да се надяваш, че всички шофьори са внимателни.
Не знам какво караш ти в момента, но помисли върху старата приказка: Животът е прекалено кратък за да се карат скучни коли.
Искаш ли да караш кола, която наистина те кефи или искаш просто да се предвиждаш? Това е въпросът.
Аз искам да карам акула, кефи ме като я видя на паркинга, искам да отида да седна в нея. Като слизам от нея отново винаги се обръщам да я видя. Кефи ме и кака върви, как се чувства на пътя. Зелената ми Е12 след реставрацията ми дойде на 4600лв. Това е вкл. боя, 2.8 мотор, джанти, салон, ребилднато окачване и т.н. И колата има ресурс още поне 100 000км без да пипам нищо по нея. Повечето БМВ-исти са дали доста повече пари за техните коли според мен.
Зелената ми Е12 я карам 2г като ежедневна от Март до Октомври, но мисля да и дам почивка. Страх ме е някой да не ме удари някъде. Ако за Е30 примерно още се намират брони, маски и т.н. то за Е12 и Е28, Е21, Е23 нещата не стоят така. От доста време се занимавам с тия модели и трябва да ти кажа, че стана много сложно с частите. И затова мисля това лято зелената да я карам само уикендите.
Имаме колеги, които ги карат целогодишно. Все пак колите са правени да се карат, а не да лежат по гаражите. Въпросът е да имаш 200 евра за броня от чужбина като те чукне някой на кръговото
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Не знам какво караш ти в момента, но помисли върху старата приказка: Животът е прекалено кратък за да се карат скучни коли.
Искаш ли да караш кола, която наистина те кефи или искаш просто да се предвиждаш? Това е въпросът.
Аз искам да карам акула, кефи ме като я видя на паркинга, искам да отида да седна в нея. Като слизам от нея отново винаги се обръщам да я видя. Кефи ме и кака върви, как се чувства на пътя. Зелената ми Е12 след реставрацията ми дойде на 4600лв. Това е вкл. боя, 2.8 мотор, джанти, салон, ребилднато окачване и т.н. И колата има ресурс още поне 100 000км без да пипам нищо по нея. Повечето БМВ-исти са дали доста повече пари за техните коли според мен.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
DMC написа:....
Не знам какво караш ти в момента, но помисли върху старата приказка: Животът е прекалено кратък за да се карат скучни коли.
Искаш ли да караш кола, която наистина те кефи или искаш просто да се предвиждаш? Това е въпросът.
Аз искам да карам акула, кефи ме като я видя на паркинга, искам да отида да седна в нея. Като слизам от нея отново винаги се обръщам да я видя.
Скучно е46/318
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Другата причина да не карам вече акула, е че нямам гараж, а тия "риби" искат ремонти.
Но най-важната беше, че не можах да се преборя с ръждата. Последната я ползвах всеки ден и удоволствието беше неописуемо, вървеше брутално за 316
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
И така приключих с акулите, за сега.
Но не съм се отказал нацяло, живот и здраве съм решил, като се пенсионирам да се кача на е21 с S54.
Въпроса ми беше, успявате ли да се преборите с ръждата така, че с целогодишно каране, на пролет да няма изненади с мишките.
- DMC
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Ами за да нямаш грижи с ръждата търсиш здраво купе. Търсенето е продължително, знаеш. Но на мен ми е попадала Е21ца без ръжда. Ама наистина без. Само на единия преден калник имаше. Бяха я нагласили за скрап. Даже бяха свалили номерата. Купих я за 500лв и я съживих и нея. Просле я продадох, защото не ми се влагаха тогава пари в Е21. Колата отиде във фен, прибрана е, но още не е почната работа по нея, стои 2г вече.
Иначе за борбата с ръждата - режеш до здраво, ръждопреобразувател, заварка, епоксиден грунд + някакво от ония лепила отгоре. И това е, не е нещо ново. В кухините пръскаш спрей с парафин.
Ако искаш да я караш и зимата, да събира сняг и луга по подкалниците и праговете, да я влачиш по корем по неизчистените паркинги - наистина през 3 години ще трябва да я правиш наново вероятно.
Иначе за борбата с ръждата - режеш до здраво, ръждопреобразувател, заварка, епоксиден грунд + някакво от ония лепила отгоре. И това е, не е нещо ново. В кухините пръскаш спрей с парафин.
Ако искаш да я караш и зимата, да събира сняг и луга по подкалниците и праговете, да я влачиш по корем по неизчистените паркинги - наистина през 3 години ще трябва да я правиш наново вероятно.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Темата ти, колега, ми е в bookmarks ![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
- DMC
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
k.milanov написа:Темата ти, колега, ми е в bookmarks
Този пост ме зарадва, благодаря ти k.milanov
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Продължавам. Ревизия на горна помпа на съединител. Помпата се ревизира лесно без да се сваля. Откача се лостчето от педала, маха се зегерката и пружината изтрелва буталото в лицето ви
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ремонтен комплект - 8лв от Евро 07 или Бял Скорпион 13.
Ето я помпата зад педала:
![Изображение](http://i73.photobucket.com/albums/i223/dmci/BMw%20E12%20518/DSCN3619.jpg)
Извадено бутало:
![Изображение](http://i73.photobucket.com/albums/i223/dmci/BMw%20E12%20518/DSCN3618.jpg)
Чаркокалците от вътре:
![Изображение](http://i73.photobucket.com/albums/i223/dmci/BMw%20E12%20518/DSCN3620.jpg)
Ремонтия комплект:
![Изображение](http://i73.photobucket.com/albums/i223/dmci/BMw%20E12%20518/DSCN3622.jpg)
Буталцето със сменени гумички:
![Изображение](http://i73.photobucket.com/albums/i223/dmci/BMw%20E12%20518/DSCN3623.jpg)
Да караш стара кола понякога има плюсове. Един от тях е, че можеш да намираш залежали авточасти на цената на спанака. Ето един - чисто нов оригинален работен цилиндър за съединител ATE за 20лв
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Изображение](http://i73.photobucket.com/albums/i223/dmci/BMw%20E12%20518/DSCN3625.jpg)
![Изображение](http://i73.photobucket.com/albums/i223/dmci/BMw%20E12%20518/DSCN3626.jpg)
Нови плафони право от Германия. Тукашните Дару-карчовци не можаха да ми доставят.
![Изображение](http://i73.photobucket.com/albums/i223/dmci/BMw%20E12%20518/DSCN2898_1.jpg)
- DMC
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Класици... 12ката е станала един пътDMC написа: Доволен съм от качеството на работа, сроковете и цената. Препоръчах ги след това на приятел и се издъниха. Така, че не бих препоръчал отново.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Чета и рева, поздравления колега за ентусиазма,търпението и решителността!
Живи и здрави и аз даси имам еидн гараж бих се заел с подобно нещо, вярвам че удоволствието е огромно !
Живи и здрави и аз даси имам еидн гараж бих се заел с подобно нещо, вярвам че удоволствието е огромно !
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Отдавна липсваше такава прекрасна тема в шарк сектора.
Искренно се надявам някой от БГ да е оцени и колата да си остане по родните пътища.
Изпратено от моят A0001 с помощта на Tapatalk
Искренно се надявам някой от БГ да е оцени и колата да си остане по родните пътища.
Изпратено от моят A0001 с помощта на Tapatalk
- BRAAT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Отдавна липсваше такава прекрасна тема в шарк сектора.
Искренно се надявам някой от БГ да е оцени и колата да си остане по родните пътища.
Искренно се надявам някой от БГ да е оцени и колата да си остане по родните пътища.
SHARK-а му е майката!!!
- Дидо85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.2i CSL '03
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Страхотна е!!! Поздравления за положения труд и постигнатите резултати. ![добре де, добре :ok:](./images/smilies/bigok.gif)
![добре де, добре :ok:](./images/smilies/bigok.gif)
- DMC
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Страхотна реставрация колега...поздрави ![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
И снимките с "Вулгар" на стената... поздравления ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- DMC
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Днес покарах още 300км петицата. Пускам снимка на таблото при 518ка сравнена с 528цата:
![Изображение](http://pichost.name/images/2017/03/25/DSCN42082b00e.jpg)
![Изображение](http://pichost.name/images/2017/01/11/speedo05985.jpg)
Големия мотор, с дългия диференциал се държи по съвсем различен начин сравнен с малкото 518.
Въпреки това М10ката върви спокойно със 120км/ч, ускорява добре до към 140. По-нагоре не съм я мъчил, тъй като и гуми те са ми зле, а имам да сменям спирачни дискове, че са бая криви и изтънели.
![Изображение](http://pichost.name/images/2017/03/25/DSCN42082b00e.jpg)
![Изображение](http://pichost.name/images/2017/01/11/speedo05985.jpg)
Големия мотор, с дългия диференциал се държи по съвсем различен начин сравнен с малкото 518.
Въпреки това М10ката върви спокойно със 120км/ч, ускорява добре до към 140. По-нагоре не съм я мъчил, тъй като и гуми те са ми зле, а имам да сменям спирачни дискове, че са бая криви и изтънели.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани