E30 318i Convertible
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3919
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Да се похваля.
Купих си 14-ки, измих ги и монтирах новите зимни гумета, да ми е спокойно!
Така си и взех колата днес от ремонт. Чисто нова предна главина и лагер. Това беше проблема с този паразитен звук.
Купих си 14-ки, измих ги и монтирах новите зимни гумета, да ми е спокойно!
Така си и взех колата днес от ремонт. Чисто нова предна главина и лагер. Това беше проблема с този паразитен звук.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3919
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Отдавна не съм писал. Сменихме маслото с филтъра по-миналата седмица, същото като предното - Миллерс.
Появи се едно чукане отзад в дясно - само по павета се чува и такива плитки неравности. Дигахме я, всичко е здраво отдолу, проверявахме и тампоните на аморт с Краси преди време, нямало грижи.
Тампони носачи, мост и аморт са сменявани след удара, тоест преди 20к км.. Някакви идеи? Нямам време просто да отида следващите дни и затова питам..
Появи се едно чукане отзад в дясно - само по павета се чува и такива плитки неравности. Дигахме я, всичко е здраво отдолу, проверявахме и тампоните на аморт с Краси преди време, нямало грижи.
Тампони носачи, мост и аморт са сменявани след удара, тоест преди 20к км.. Някакви идеи? Нямам време просто да отида следващите дни и затова питам..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3919
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Не съм писал от много време, да вдъхна малко живот.
Тропането се оказа от лагер главина. Сменена.
След едно по-сериозно каране на слизане от беклемето запалих спирачките, че чак пушек се вдигаше и от толкоа зор болтовете на задна лява се разхлабиха и един се скъса.
Профилактично смених и задните амортесьори уж с по-спортни.
След това дойде и националния събор, колата взе отново 3-то място за трети път.
Малко след това заминах за щатите и цяло лято колата само се припалваше.
След един ураган, малко работа и много бира се прибрах ноември. Заедно с мен дойдоха и няколко екстри.
Ето така изглежда кола не мърдана 6 месеца.
Монтирахме набързо зимните гуми и хардтопа.
Минах няколко хиляди км във возене и колата беше прибрана, така и не видя сняг цяла зима.
Хубавото е, че вече не е основна и до преди няколко дена не беше и мърдана.
При изкарването си почна да прекъсва на бензин до 2000 оборота, а на газ до прекъсвач..
Така или иначе, ще се обслужва мотора - ремъци ролки, гарнитури, че бая тече масло. След това ГИ-то от-до.
Трябва да се вземат нови летни гуми, спрял съм се на Uniroyal Rainsport3 205/50/15.
По окачването ще има разни дреболии, маншон имам скъсан на рейката, нови тампони с изместен център на предните носачи мисля.. Колата трябва да е годна, че ще се прави една екскурзия лятото и ще има бая километри в Европата. Ще се пооправи интериора до колкото е възможно с разни дреболии и нови ръчки.
Колата влиза в бокса сега за други интересни неща, така че очаквайте включване.
Тропането се оказа от лагер главина. Сменена.
След едно по-сериозно каране на слизане от беклемето запалих спирачките, че чак пушек се вдигаше и от толкоа зор болтовете на задна лява се разхлабиха и един се скъса.
Профилактично смених и задните амортесьори уж с по-спортни.
След това дойде и националния събор, колата взе отново 3-то място за трети път.
Малко след това заминах за щатите и цяло лято колата само се припалваше.
След един ураган, малко работа и много бира се прибрах ноември. Заедно с мен дойдоха и няколко екстри.
Ето така изглежда кола не мърдана 6 месеца.
Монтирахме набързо зимните гуми и хардтопа.
Минах няколко хиляди км във возене и колата беше прибрана, така и не видя сняг цяла зима.
Хубавото е, че вече не е основна и до преди няколко дена не беше и мърдана.
При изкарването си почна да прекъсва на бензин до 2000 оборота, а на газ до прекъсвач..
Така или иначе, ще се обслужва мотора - ремъци ролки, гарнитури, че бая тече масло. След това ГИ-то от-до.
Трябва да се вземат нови летни гуми, спрял съм се на Uniroyal Rainsport3 205/50/15.
По окачването ще има разни дреболии, маншон имам скъсан на рейката, нови тампони с изместен център на предните носачи мисля.. Колата трябва да е годна, че ще се прави една екскурзия лятото и ще има бая километри в Европата. Ще се пооправи интериора до колкото е възможно с разни дреболии и нови ръчки.
Колата влиза в бокса сега за други интересни неща, така че очаквайте включване.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: E30 318i Convertible
деъм т'ва черно кабрио ..
обслужваш го м40-то редовно и няма ягоди. на лилавата вече съм й направил 70к откакто я взех, няма се плашиш, имат потен цял.
обслужваш го м40-то редовно и няма ягоди. на лилавата вече съм й направил 70к откакто я взех, няма се плашиш, имат потен цял.
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: E30 318i Convertible
Колата е при мен от няколко седмици основно за да се монтират пръскалки и огледала с подгрев , чистачки на фаровете ,централно заключване и чек,както и разни други дреболии .
Започнах с разглобяване и гресиране на моторчетата.
После почистих казана ,който беше много зле .
След доста игра и търкане се получи това .
Междувременно монтирах огледалата с подгрев и смених ръчката за отваряне на капака на гюрука с нова .
Също и пренаредих патрона на багажника с централно .
Прегледах цялата инсталация на чистачките на фаровете ,отстраних няколко забележки ,моторчетата работеха и започнах с разглобяването на колата и ваденето на основната инсталация на колата.
Това някога е било буксата на вратата.
И цялата инсталация вече извадена.
След това започна гласенето на една инсталация от старата и от тази с чека ,също и друга инсталация за ел стъклата и централното .
Монтиране на всичко обратно в колата.
Имаше изненади тук там по инсталацията.
Предната част.
Инсталация и маркучи за чистачките.
В последствие се наложи и нови клапанчета за дюзите.
И много веселата част с прекарването на основната инсталация,тази на климатика,тази на чистачките и маркучите по престилката с монтиран радиатор и перка климатик.....
Фаровете бяха разглобени,измити,раздвижени реглажите и сменени някои от тях,също и други рефлектори които минаха през Стрелча.
Смених и малките уплътнения на страничните стъкла.
Със сигурност пропускам някои неща,но това е в общи линии.
Започнах с разглобяване и гресиране на моторчетата.
После почистих казана ,който беше много зле .
След доста игра и търкане се получи това .
Междувременно монтирах огледалата с подгрев и смених ръчката за отваряне на капака на гюрука с нова .
Също и пренаредих патрона на багажника с централно .
Прегледах цялата инсталация на чистачките на фаровете ,отстраних няколко забележки ,моторчетата работеха и започнах с разглобяването на колата и ваденето на основната инсталация на колата.
Това някога е било буксата на вратата.
И цялата инсталация вече извадена.
След това започна гласенето на една инсталация от старата и от тази с чека ,също и друга инсталация за ел стъклата и централното .
Монтиране на всичко обратно в колата.
Имаше изненади тук там по инсталацията.
Предната част.
Инсталация и маркучи за чистачките.
В последствие се наложи и нови клапанчета за дюзите.
И много веселата част с прекарването на основната инсталация,тази на климатика,тази на чистачките и маркучите по престилката с монтиран радиатор и перка климатик.....
Фаровете бяха разглобени,измити,раздвижени реглажите и сменени някои от тях,също и други рефлектори които минаха през Стрелча.
Смених и малките уплътнения на страничните стъкла.
Със сигурност пропускам някои неща,но това е в общи линии.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3919
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Той Марто бая неща е пропуснал да каже..
- бяха вързани огледалата и пищялките с подгев;
- беше прекарана инсталацията за подгрев на седалките;
- бяха сложени нови пищялки, че мойте ги бяха мацали със силикона, оправена инсталацията на музиката и антената, сложен работещ усилвател, но за съжаление не се разбира със CD43-ката и в момента е "изключен";
- беше монтирана нова метална разпънка;
- исках да преместим акумулатора отзад, но се оказа, че при кабриотата не може, а такава хубава кора си бях приготвил за отпред;
- имах един борд със счупен дисплей, но перфектни копчета, а моят на колата беше обратното, та тук Дафи помогна;
В петък отидох да купя разни работи и аха да тръгна към гаража на един приятел, за да разглабям и братчеда се обади, че е закъсал та целия ден отиде с него..
В събота влезнах в 11:00 и излезнах към 00:00.. Искам да благодаря на няколкото човека, че помагаха и продължават да помогат.
Плана беше да обслужа м40-то, че нали ще ходи на родна земя.
- ремък и ролки;
- гарнитура капак клапани, маслено тяло;
- смяна на картера с нов и нова гарнитура, смяна на масло;
- маслен и бензинов филтър.
От известно време течеше адски много масло от мотора, но само като работи.
Махам масленото тяло, едното дълго болтче се скъса, бях забравил да взема О-пръстена, който беше станал на пластмаса.
Намери се всичко и се сглоби. После тръгнах да разглабям капаците за ремъка, тук добре, че дойде един приятел да дава акъл и към началото на следващият ден бях събрал пъзела.
При изтачането на антифриза видях, че е потъмнял и реших да го сменя с нов, така и така съм разпилял всичко.
Трябваше да се монтира и датчик за нивото на афтифриза, за да угасне лампата на чека, но тук стойката на радиатора пречи, надявам се утре да намеря къса и така..
Новото карчерче:
Налях новото масло и запалих, явно добре сме го зацепили . Утре трябва да се купят 2 скоби, че са се скъсали за маркучите, наливам антифриз и ме чакат други дребни неща.
Взех едно м20 да се забавлявам и уча.
- бяха вързани огледалата и пищялките с подгев;
- беше прекарана инсталацията за подгрев на седалките;
- бяха сложени нови пищялки, че мойте ги бяха мацали със силикона, оправена инсталацията на музиката и антената, сложен работещ усилвател, но за съжаление не се разбира със CD43-ката и в момента е "изключен";
- беше монтирана нова метална разпънка;
- исках да преместим акумулатора отзад, но се оказа, че при кабриотата не може, а такава хубава кора си бях приготвил за отпред;
- имах един борд със счупен дисплей, но перфектни копчета, а моят на колата беше обратното, та тук Дафи помогна;
В петък отидох да купя разни работи и аха да тръгна към гаража на един приятел, за да разглабям и братчеда се обади, че е закъсал та целия ден отиде с него..
В събота влезнах в 11:00 и излезнах към 00:00.. Искам да благодаря на няколкото човека, че помагаха и продължават да помогат.
Плана беше да обслужа м40-то, че нали ще ходи на родна земя.
- ремък и ролки;
- гарнитура капак клапани, маслено тяло;
- смяна на картера с нов и нова гарнитура, смяна на масло;
- маслен и бензинов филтър.
От известно време течеше адски много масло от мотора, но само като работи.
Махам масленото тяло, едното дълго болтче се скъса, бях забравил да взема О-пръстена, който беше станал на пластмаса.
Намери се всичко и се сглоби. После тръгнах да разглабям капаците за ремъка, тук добре, че дойде един приятел да дава акъл и към началото на следващият ден бях събрал пъзела.
При изтачането на антифриза видях, че е потъмнял и реших да го сменя с нов, така и така съм разпилял всичко.
Трябваше да се монтира и датчик за нивото на афтифриза, за да угасне лампата на чека, но тук стойката на радиатора пречи, надявам се утре да намеря къса и така..
Новото карчерче:
Налях новото масло и запалих, явно добре сме го зацепили . Утре трябва да се купят 2 скоби, че са се скъсали за маркучите, наливам антифриз и ме чакат други дребни неща.
Взех едно м20 да се забавлявам и уча.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3919
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Нови крушки за стоповете.
Тръгнах да сменявам бензиновия филтър:
Направо в един сервиз, че е по-лесно на подемник:
След мното чудене за размер и модел, се спрях на 205/50/15 Uniroyal RainSport 3.
Естествено нямаше никъде такива и се наложи доставка от Немско. Благодаря за Габри за помоща.
Вчера дойдоха с дот 03/17/:
Джантите бяха изправени, сложиха се нови винтили, купих нови болтове и се монтираха гумите.
Аз "ваксирах" колата набързо:
Колата след измиване и подсушаване:
Картера е достатъчно високо, надявам се да няма проблеми:
Тръгнах да сменявам бензиновия филтър:
Направо в един сервиз, че е по-лесно на подемник:
След мното чудене за размер и модел, се спрях на 205/50/15 Uniroyal RainSport 3.
Естествено нямаше никъде такива и се наложи доставка от Немско. Благодаря за Габри за помоща.
Вчера дойдоха с дот 03/17/:
Джантите бяха изправени, сложиха се нови винтили, купих нови болтове и се монтираха гумите.
Аз "ваксирах" колата набързо:
Колата след измиване и подсушаване:
Картера е достатъчно високо, надявам се да няма проблеми:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: E30 318i Convertible
А тази Е30ка ми е позната
Добър прогрес от каквото си спомням последно, продължавай в тоя дух.
Добър прогрес от каквото си спомням последно, продължавай в тоя дух.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3919
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
То минало бая време от последния пост.
По колата нищо кой знае какво не се е случило. Купих нови оранжеви мигачи да си имам.
Колата почна да прекъсва, после пък се оправяше и реших да разбутам по запалването.
Оказа се, че пластмасата, която държи кабелите на датчик колянов вал и другия, който отива към свещите се е отчупила от държачите си и се е протрила от ремъчната шайба. Изолацията на кабела на датчик кол. вал се беше протрила и от там идваше прекъсването.
Смених го, както и кабелите на свещите, че единия ми се скъса като вадех лулата и колата заспа.
При закачането на диагностика ми направи впечатление температурата, която държи на празен ход - 95 градуса. Не знам дали е от факта, че колата беше с махнат дифузьор, но ми се стори висока температурата и закупих термостат от Е36 ТДС, който е на 80 градуса(оригиналния е на 88) и алуминиевото тяло на термостата със НЕ скъсано болтче за обезвъздушаване. Естествено болта е запекъл и пробвах с киснене в кола и пръскане с вд40, но не отпусна. Ще го видя къде да го занеса, да го оправят.
След 4 дена в кола:
ГИ-то се обслужи от-до, като остана само компютъра да се смени, но там вече майстора ще пише по-подробно.
Едната капачка отново ми падна и вече се замислям да ги лепна с нещо..
Наложи ми се да мина Бургас-Плевен-Бургас и я засякох поне на бензин, даде 7.5/100. Като на връщане дигнах 200 на 2 пъти без таван. :hihi: Колата беше с вдигнати прозорци и уиндшот, беше ДОСТА по-тихо отколкото с вдигнат таван, за протокола нали. :hihi:
Иначе събирам части за м20-то и досега успях да набавя следните:
- разплетени колектори;
- генерация до отзад;
- лек маховик 6,3кг със съединител и стартер;
- здрав картер, че моя е бил спукан и заваряван;
- компютър;
- дебитомер никога не работел на газ;
- нов радиатор за охлаждане на маслото, че този който имах беше много крив и не ме кефеше;
- маслена помпа от тд.
Малко по малко се събира пъзела. Разбира се, остават ми много още неща.
И една снимка.
По колата нищо кой знае какво не се е случило. Купих нови оранжеви мигачи да си имам.
Колата почна да прекъсва, после пък се оправяше и реших да разбутам по запалването.
Оказа се, че пластмасата, която държи кабелите на датчик колянов вал и другия, който отива към свещите се е отчупила от държачите си и се е протрила от ремъчната шайба. Изолацията на кабела на датчик кол. вал се беше протрила и от там идваше прекъсването.
Смених го, както и кабелите на свещите, че единия ми се скъса като вадех лулата и колата заспа.
При закачането на диагностика ми направи впечатление температурата, която държи на празен ход - 95 градуса. Не знам дали е от факта, че колата беше с махнат дифузьор, но ми се стори висока температурата и закупих термостат от Е36 ТДС, който е на 80 градуса(оригиналния е на 88) и алуминиевото тяло на термостата със НЕ скъсано болтче за обезвъздушаване. Естествено болта е запекъл и пробвах с киснене в кола и пръскане с вд40, но не отпусна. Ще го видя къде да го занеса, да го оправят.
След 4 дена в кола:
ГИ-то се обслужи от-до, като остана само компютъра да се смени, но там вече майстора ще пише по-подробно.
Едната капачка отново ми падна и вече се замислям да ги лепна с нещо..
Наложи ми се да мина Бургас-Плевен-Бургас и я засякох поне на бензин, даде 7.5/100. Като на връщане дигнах 200 на 2 пъти без таван. :hihi: Колата беше с вдигнати прозорци и уиндшот, беше ДОСТА по-тихо отколкото с вдигнат таван, за протокола нали. :hihi:
Иначе събирам части за м20-то и досега успях да набавя следните:
- разплетени колектори;
- генерация до отзад;
- лек маховик 6,3кг със съединител и стартер;
- здрав картер, че моя е бил спукан и заваряван;
- компютър;
- дебитомер никога не работел на газ;
- нов радиатор за охлаждане на маслото, че този който имах беше много крив и не ме кефеше;
- маслена помпа от тд.
Малко по малко се събира пъзела. Разбира се, остават ми много още неща.
И една снимка.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: E30 318i Convertible
Развивай го тоя болт на алумина на термостата, ако се скъса или имаш такъв, го разпробии последователно с по тънка и после с по-дебела бургия като се мъчиш да не разпробиваш през резбата, в краен случай, правиш по-голям отвор + резба, по дебел винт и тъй...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3919
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Ни става
Ще се ходи на стругар.
Ще се ходи на стругар.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: E30 318i Convertible
Чак пък на стругар.... Все едно да си измиеш зъбите с къртача Успех де.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: E30 318i Convertible
Айде и аз да попиша, че ме натискат .
Газовата е сменена от до. Нови маркучи ,скоби , тройници , нов изпарител за 200к.с . и рейка Ловато.
Оказа се че компа е от пакет Зрънчо и няма настройка като хората та го метнахме и него в кофата .Монтиран е последния модел Тегаз и за капак сложихме и нова евро сонда в бутилката.
Имаше разни дреболии по инсталацията и вакумите , вече всичко е наред колата върви доволно на газчица (така подочух ) . Да се надяваме ,че линията Бургас-СОфия ще е по евтина вече.
Газовата е сменена от до. Нови маркучи ,скоби , тройници , нов изпарител за 200к.с . и рейка Ловато.
Оказа се че компа е от пакет Зрънчо и няма настройка като хората та го метнахме и него в кофата .Монтиран е последния модел Тегаз и за капак сложихме и нова евро сонда в бутилката.
Имаше разни дреболии по инсталацията и вакумите , вече всичко е наред колата върви доволно на газчица (така подочух ) . Да се надяваме ,че линията Бургас-СОфия ще е по евтина вече.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3919
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Първо каране от мен на 5-та Национална Е30 Сбирка.
Времето ми е - 1:34.138. със свален таван.
Като това е с много пазене и не минаване през шикана на старта.
Колата си се държи екстра и оцеля. От цялата работа, най-хубавото нещо са гумите .
Но, окачването е прекалено меко и колата се накланя доста, генерацията се мести и се удря в купето. След първата S-ка(обратния завой преди малката правичка преди старта), който е десен колата угасваше за 2-3 секунди. Правеше го само там, предполагам от ниско ниво на бензин.
Имам проблем с уреда явно, защото след като тръгнах да се прибирам, лампата не ми светна, показваше, че имам 10-15л, но колата угасна на магистралата.
Така и не стигнах да слагам по-студения термостат. С пуснато парно на 1, температурата си седеше преди средата. Като цяло не бях подготвен да карам на пистата, но телефона ми изгоря и реших да карам. Хареса ми много и се надявам скоро да имам подходящ варел за това. :chug:
Времето ми е - 1:34.138. със свален таван.
Като това е с много пазене и не минаване през шикана на старта.
Колата си се държи екстра и оцеля. От цялата работа, най-хубавото нещо са гумите .
Но, окачването е прекалено меко и колата се накланя доста, генерацията се мести и се удря в купето. След първата S-ка(обратния завой преди малката правичка преди старта), който е десен колата угасваше за 2-3 секунди. Правеше го само там, предполагам от ниско ниво на бензин.
Имам проблем с уреда явно, защото след като тръгнах да се прибирам, лампата не ми светна, показваше, че имам 10-15л, но колата угасна на магистралата.
Така и не стигнах да слагам по-студения термостат. С пуснато парно на 1, температурата си седеше преди средата. Като цяло не бях подготвен да карам на пистата, но телефона ми изгоря и реших да карам. Хареса ми много и се надявам скоро да имам подходящ варел за това. :chug:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани