проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Силикон колеги, силиконец.
Виктор ренц.Не съм сменял о-пръстени досега.Вече 6 години минаха почвам седма няма и капка.Слага се много тънко ,за да не запуши тънките отвори на вакуум помпата.Стягаш и само газ после.Поне съм го тествал това и го казвам от опит.

Виктор ренц.Не съм сменял о-пръстени досега.Вече 6 години минаха почвам седма няма и капка.Слага се много тънко ,за да не запуши тънките отвори на вакуум помпата.Стягаш и само газ после.Поне съм го тествал това и го казвам от опит.

- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги при катализатора, където явно са буксите за сондите ми се струва че трябва да има някакво капаче, гледах в RealOEM но май само това Г-образното което аз го имам се намира малко по-назад. Някой може ли да погледне и да каже какво трябва да представлява това капаче за да го търся, защото точно буксите да са така оголени ме съмнява






Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колата е БМВ е46 316ти компакт 116к.с. 2002година. Проблема почти винаги се появява, но има и случай в които през зимата когато беше -10 -15 градуса си вървеше добре. А проблема е в това че прекъсва на ниските обороти и на първа и втора и е трудно да поеме, подавам газ, а колата почва да заглъхва, губи мощност и иска да гасне. Но когато откача единия датчик за ваноса или за разпределителния вал (не съм сигурен точно кой е, мисля че е за ваноса) няма никакви проблеми, колата си върви нормално и общо взето всичко е окей без този датчик с лекото изключение че когато е студено без датчик пали от втория третия път. Т.е. паля и веднага губи обороти и гасне, така 2-3 пъти. Като закача диагностиката излизат грешки при 3 от 4 цилиндъра че не работят нормално. Някакви насоки да ми кажете откъде може да е проблемът?
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
KpuB4o написа:Колеги при катализатора, където явно са буксите за сондите ми се струва че трябва да има някакво капаче, гледах в RealOEM но май само това Г-образното което аз го имам се намира малко по-назад. Някой може ли да погледне и да каже какво трябва да представлява това капаче за да го търся, защото точно буксите да са така оголени ме съмнява![]()
![]()
Капачето ти, е заминало на някой легнал полицай

- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ivan5310 написа:Колата е БМВ е46 316ти компакт 116к.с. 2002година. Проблема почти винаги се появява, но има и случай в които през зимата когато беше -10 -15 градуса си вървеше добре. А проблема е в това че прекъсва на ниските обороти и на първа и втора и е трудно да поеме, подавам газ, а колата почва да заглъхва, губи мощност и иска да гасне. Но когато откача единия датчик за ваноса или за разпределителния вал (не съм сигурен точно кой е, мисля че е за ваноса) няма никакви проблеми, колата си върви нормално и общо взето всичко е окей без този датчик с лекото изключение че когато е студено без датчик пали от втория третия път. Т.е. паля и веднага губи обороти и гасне, така 2-3 пъти. Като закача диагностиката излизат грешки при 3 от 4 цилиндъра че не работят нормално. Някакви насоки да ми кажете откъде може да е проблемът?
Смени си свещите само оригинални за колата,ако продължават проблемите размени бубините от проблемните цилиндри към нормално работещите и ще разбереш какви са ти проблемите.
- martin.divov
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 24.04.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
https://youtu.be/KEgq4_0nk3w
Колеги помагаите изгасна изведнъж сутринта отидох с нея на работа вечерта не иска да запали така 2ра седмица закачаха я грешка в датчика на разпределителният вал изход смених го с оригинален втора ръка изчисти грешката но пак не иска свещите смених ток стига до тях помпата работи и качва гориво веригата върти също и е нова на месец не се е разтегнала уж върти но не иска да запали
Колеги помагаите изгасна изведнъж сутринта отидох с нея на работа вечерта не иска да запали така 2ра седмица закачаха я грешка в датчика на разпределителният вал изход смених го с оригинален втора ръка изчисти грешката но пак не иска свещите смених ток стига до тях помпата работи и качва гориво веригата върти също и е нова на месец не се е разтегнала уж върти но не иска да запали
- oldirtydog
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 8.03.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте колеги и аз имам въпрос относно N42B18 115 коня....как се държи колата ви след монтиране на газов инжекцион? каква марка сложихте и евентуално във варна ли ? защото аз откакто сложих газовото имам ядове,снощи направихме адаптация на бензиновия комп и валвтроника и изключихме газовото като цяло да видиме дали ще се обадят същите проблеми,затова и търся мнения на хора със същият двигател и газов инжекцион монтиран на него !
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
martin.divov написа:https://youtu.be/KEgq4_0nk3w
Колеги помагаите изгасна изведнъж сутринта отидох с нея на работа вечерта не иска да запали така 2ра седмица закачаха я грешка в датчика на разпределителният вал изход смених го с оригинален втора ръка изчисти грешката но пак не иска свещите смених ток стига до тях помпата работи и качва гориво веригата върти също и е нова на месец не се е разтегнала уж върти но не иска да запали
Пробвай с друг ключ, ако имаш. Направи си добра диагностика.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
щом има искра и бензин значи не се е заключил ews-a.
Колегата е прав може наистина да е загубила адаптации на ключа.Направи му ти една елементарна адаптация.Само че малко съм забравл последователността.Ако някой си спомня да помага на колегата.Ако не има го някъде из форума.
Затваряш всички врати.Слагаш ключа.Даваш на първо положение ключа.Както е на първо положение натискаш предното копче на ключа и не го пускаш до края.Завърташ обратно и вадиш ключа като не пускаш предното копче.Като извадиш ключа натискаш три пъти средното и задържаш пет секунди след което пускаш заедно и двете копчета.Колата се отключва и заключва сама.И ключа се убочава.Ако не стане пробвай пак.Ако съм объркал последователността съжалявам ама това си спомням.
Колегата е прав може наистина да е загубила адаптации на ключа.Направи му ти една елементарна адаптация.Само че малко съм забравл последователността.Ако някой си спомня да помага на колегата.Ако не има го някъде из форума.
Затваряш всички врати.Слагаш ключа.Даваш на първо положение ключа.Както е на първо положение натискаш предното копче на ключа и не го пускаш до края.Завърташ обратно и вадиш ключа като не пускаш предното копче.Като извадиш ключа натискаш три пъти средното и задържаш пет секунди след което пускаш заедно и двете копчета.Колата се отключва и заключва сама.И ключа се убочава.Ако не стане пробвай пак.Ако съм объркал последователността съжалявам ама това си спомням.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Имаш ли аларма? С афтър маркет аларми с блокиране на запалването, ако блокировката по някаква причина не се деакивира, колата звучи по същия начин.
И аз да питам нещо, вчера забелязах че точно над пробката на радиатора е мокро и съответно е капало в кората под двигателя. Има ли нещо друго от което може да бъде теча или съм за нов радиатор? Разширителния съд го смених миналата година. Проблема ми го прави откакто се позатопли времето и явно термостата отваря изцяло и става налягане в радиатора и от там избива.
И аз да питам нещо, вчера забелязах че точно над пробката на радиатора е мокро и съответно е капало в кората под двигателя. Има ли нещо друго от което може да бъде теча или съм за нов радиатор? Разширителния съд го смених миналата година. Проблема ми го прави откакто се позатопли времето и явно термостата отваря изцяло и става налягане в радиатора и от там избива.
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ако тече от пробката може проблема да е в нейния о-пръстен.Имал съм такъв проблем.Сменях го,кво ли не го мъчих и сълзи и сълзи.Накрая го намазах със силикон и го бетонирах.Ако се налагам да пускам антифриз по някаква причина откачам маркуча на термостата.То дупката е над пропката.Може точно от там да ти е проблема.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Точно там се оказа, в пробката на разширителния съд, който смених преди година. Не можах да намеря никъде нова пробка, дори в Дару Кар нямат налична. Не знам дали да се опитвам да сменям О пръстена, който е доста малък или да я бетонирам и аз. Доколкото видях има пробка на радиатора така че може и от там да се източи системата.
С какъв силикон да го правя ако реша ? Виктор Рейнц или някакъв друг ?
С какъв силикон да го правя ако реша ? Виктор Рейнц или някакъв друг ?
dentamed написа:ако тече от пробката може проблема да е в нейния о-пръстен.Имал съм такъв проблем.Сменях го,кво ли не го мъчих и сълзи и сълзи.Накрая го намазах със силикон и го бетонирах.Ако се налагам да пускам антифриз по някаква причина откачам маркуча на термостата.То дупката е над пропката.Може точно от там да ти е проблема.
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Виктор-ренц си е най-добре.Аз го направих с такъв и вече 3,4 години (може и повече да станаха не си спомням) няма проблем
Само като слагаш внимавай да не напълниш много навътре.Намазваш хубаво О-пръстена и след това малко слагаш по дължина на пробката.Да може и самия прът на пробката да залепне към стените.Все пак да не текне пак след това.Завиваш и чакаш да втвърди.Ако всичко е наред забравяш за този теч.Ама при мен течеше от пробката точно на радиатора.Ти сигурен ли си,че не ти е спукано казанчето.Щото казанчетата текат от задния край и малко трудно се вижда мястото.Почва да олива надолу и човек може да се заблуди.Ама ти май писа,че си го сменял.
Само като слагаш внимавай да не напълниш много навътре.Намазваш хубаво О-пръстена и след това малко слагаш по дължина на пробката.Да може и самия прът на пробката да залепне към стените.Все пак да не текне пак след това.Завиваш и чакаш да втвърди.Ако всичко е наред забравяш за този теч.Ама при мен течеше от пробката точно на радиатора.Ти сигурен ли си,че не ти е спукано казанчето.Щото казанчетата текат от задния край и малко трудно се вижда мястото.Почва да олива надолу и човек може да се заблуди.Ама ти май писа,че си го сменял.
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
И аз съм много доволен от силикона на реинц и както колегата над мен бе писал,че ако има проблем с теч от вакум помпата силикона оправя работата



- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги моля помагайте, нещо се сдуха системата. Карах по магистралата със 120км/ч и при изкачване на баир натиснах педала на газта, след което колата заби муцуна и започна да придърпва и да губи мощност, като отпусна педала на газта сваля оборотите поддържа 120км/ч и се стабилизира, но не може да набере повече, също така ми светна "EML" на таблото. Успях да се прибера и я закачих веднага и ми дава тези грешки:








Първата грешка за диференциалното налягане я имам от много време и мисля че проблема няма как да е от нея. Изчистих всички грешки и наново запалих колата, след кратко форсиране ( в момента колата може да се форсира на изключена от скорост от 4500 оборота и умира ) ми записа следните грешки:




Като първа ми се записва грешката за Hot Film mass air flow sensor. Signal below threshold.
Възможно ли е дебитомера да е издал багажа и от там по линията да записва всички останали грешки.









Първата грешка за диференциалното налягане я имам от много време и мисля че проблема няма как да е от нея. Изчистих всички грешки и наново запалих колата, след кратко форсиране ( в момента колата може да се форсира на изключена от скорост от 4500 оборота и умира ) ми записа следните грешки:




Като първа ми се записва грешката за Hot Film mass air flow sensor. Signal below threshold.
Възможно ли е дебитомера да е издал багажа и от там по линията да записва всички останали грешки.



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани