Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12777
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Бързи въпроси и отговори
Колеги практиката показва, че е полезно да има такава тема в техническите раздели с цел минимизиране на спама от теми.
И тъй като този раздел е масово посещаван си позволявам да инициирам такава тема и тук.
Целта на темата е описана в заглавието, но все пак трябва да се спазва определен словоред за да е добре структурирана темата, а именно:
1. Всяко ново мнение да се пуска със син шрифт, за да може по този начин да се разграничава, кой за какво пише.
2. Всеки който отговаря на дадено мнение, да го прави с цитата, за да се знае на кого отговаря.
3. Моля проверявайте запитванията, преди да си пуснете мнението, за да не се повтаря.
4. След решаване на проблема, пуснете мнение в зелен цвят, за да предупредите останалите, за да се избегнат отговари на вече дискутиран и разрешен въпрос.
Поздрави и безаварийно шофиране
И тъй като този раздел е масово посещаван си позволявам да инициирам такава тема и тук.
Целта на темата е описана в заглавието, но все пак трябва да се спазва определен словоред за да е добре структурирана темата, а именно:
1. Всяко ново мнение да се пуска със син шрифт, за да може по този начин да се разграничава, кой за какво пише.
2. Всеки който отговаря на дадено мнение, да го прави с цитата, за да се знае на кого отговаря.
3. Моля проверявайте запитванията, преди да си пуснете мнението, за да не се повтаря.
4. След решаване на проблема, пуснете мнение в зелен цвят, за да предупредите останалите, за да се избегнат отговари на вече дискутиран и разрешен въпрос.
Поздрави и безаварийно шофиране
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12777
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
И нека първия въпрос да е от мен:
Къде се намира клаксона при Е60 ?
Къде се намира клаксона при Е60 ?
- plradev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:И нека първия въпрос да е от мен:
Къде се намира клаксона при Е60 ?
Под десния фар
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:И нека първия въпрос да е от мен:
Къде се намира клаксона при Е60 ?
Това намерих колега https://5series.net/forums/e60-discussi ... ng-129720/ в последното мнение има снимка.
И аз имам едно въпросче.
Подглавници от фейслифт стават ли на кола пре-фейс? (става въпрос за обикновен кожен салон)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12777
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Exclusive89 написа:vld написа:И нека първия въпрос да е от мен:
Къде се намира клаксона при Е60 ?
Това намерих колега https://5series.net/forums/e60-discussi ... ng-129720/ в последното мнение има снимка.
И аз имам едно въпросче.
Подглавници от фейслифт стават ли на кола пре-фейс? (става въпрос за обикновен кожен салон)
На снимката се вижда само една "тромба" а в риал оем ги дават две, една за ниски и втора за високи честоти.
Втората да не е под нея?
Иначе тези подглавници са от комфортен салон така като ги гледам
- plradev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Exclusive89 написа:vld написа:И нека първия въпрос да е от мен:
Къде се намира клаксона при Е60 ?
Това намерих колега https://5series.net/forums/e60-discussi ... ng-129720/ в последното мнение има снимка.
И аз имам едно въпросче.
Подглавници от фейслифт стават ли на кола пре-фейс? (става въпрос за обикновен кожен салон)
На снимката се вижда само една "тромба" а в риал оем ги дават две, една за ниски и втора за високи честоти.
Втората да не е под нея?
Иначе тези подглавници са от комфортен салон така като ги гледам
Снимката на тромбите е от нета
Иначе подглавниците на комфортните седалки имат разгъваема странична опора за главата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Бързи въпроси и отговори
По какво се различава пълен М пакет от нормалните 5ци? Питам защото има много колите в мобиле, които се продават за пълен М пакет, а реално са само брони.
- WMB90210
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 30.04.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 2.5i
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги и аз имам един бърз въпрос: колко литра масло събира в двигателя Е60 2.5 бензин 192к.с. също и в скоростната кутия ( автомат ) Благодаря !
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Бързи въпроси и отговори
alex4409 написа:По какво се различава пълен М пакет от нормалните 5ци? Питам защото има много колите в мобиле, които се продават за пълен М пакет, а реално са само брони.
1) M Aerodynamics Kit (Different front bumper, rear bumper with diffuser and side skirts)
2) 18" Double Spoke 135M alloy wheels or the optional 19" Double Spoke 172M
3) Optional M Trunk lid spoiler
4) M Sports suspension (lowering the car by 15mm and also a different setup compared to the standard suspension)
5) M Door sills
6) M Leather Steering Wheel with multifunction buttons
7) Sports Seats (depending on owner configuration)
Това намерих колега, може да има и други М елементи
Re: Бързи въпроси и отговори
Exclusive89 написа:alex4409 написа:По какво се различава пълен М пакет от нормалните 5ци? Питам защото има много колите в мобиле, които се продават за пълен М пакет, а реално са само брони.
1) M Aerodynamics Kit (Different front bumper, rear bumper with diffuser and side skirts)
2) 18" Double Spoke 135M alloy wheels or the optional 19" Double Spoke 172M
3) Optional M Trunk lid spoiler
4) M Sports suspension (lowering the car by 15mm and also a different setup compared to the standard suspension)
5) M Door sills
6) M Leather Steering Wheel with multifunction buttons
7) Sports Seats (depending on owner configuration)
Това намерих колега, може да има и други М елементи
Вероятно ще се повтори част от информацията, но за пълнота ще кажа всички неща, които съм забелязал по моята (заводки М пакет):
- Брони - предна, задна и отстрани
- Прагове маркирани с М емблемата
- Волан маркиран с М емблемата
- Скоростен лост (ръчни скорости в моя случай) маркиран с М емблемата
- Големи предни спирачни устройства (с размера от 535+ версиите)
- 18-ки джанти 135 с М емблема
- Черен таван
- Carbon Schwarz цвят (в моя случай)
- Вътрешни сребристи метални лайсни (със шарка малко подобна на карбон - трудно ми е да я опиша)
Последните няколко не е задължително да са на всички понеже е до избор, но могат да бъдат ориентир понеже се предлагат само на М пакетите като опция.
- galin_ivanov1222
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 7.09.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530d
- Мечтае да кара: BMW M5 E60/61
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги!
От 3 месеца съм собственик на е61 530д автоматик. За този период 2 пъти ми пада акумулатора по неясни за мен причини. Като говорих с предишния собственик ми каза да не я зареждам догоре с нафта, защото тогава падал акумулатора но и тои не знаел защо, а е била негова 5 години. Първия път като ми се случи наистина я бях напълнил догоре, но днес като установих, че ми е паднал не съм я зареждал много от първия път винаги я зареждам за една и съща съма като ми светне лампата. Въпроса ми е дали имате някаква идея, защо ми дърпа тока? Забравих да спомена, че и акумулатора е нов!
Благодаря предварително
От 3 месеца съм собственик на е61 530д автоматик. За този период 2 пъти ми пада акумулатора по неясни за мен причини. Като говорих с предишния собственик ми каза да не я зареждам догоре с нафта, защото тогава падал акумулатора но и тои не знаел защо, а е била негова 5 години. Първия път като ми се случи наистина я бях напълнил догоре, но днес като установих, че ми е паднал не съм я зареждал много от първия път винаги я зареждам за една и съща съма като ми светне лампата. Въпроса ми е дали имате някаква идея, защо ми дърпа тока? Забравих да спомена, че и акумулатора е нов!
Благодаря предварително
- themoldestone
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
galin_ivanov1222 написа:Здравейте колеги!
От 3 месеца съм собственик на е61 530д автоматик. За този период 2 пъти ми пада акумулатора по неясни за мен причини. Като говорих с предишния собственик ми каза да не я зареждам догоре с нафта, защото тогава падал акумулатора но и тои не знаел защо, а е била негова 5 години. Първия път като ми се случи наистина я бях напълнил догоре, но днес като установих, че ми е паднал не съм я зареждал много от първия път винаги я зареждам за една и съща съма като ми светне лампата. Въпроса ми е дали имате някаква идея, защо ми дърпа тока? Забравих да спомена, че и акумулатора е нов!
Благодаря предварително
Хубаво е да я напълниш догоре и да й направиш диагностика, за да се види дали горивната помпа или сензора за следене нивото на горивото не дават грешка. Само гадая, но ако някое от тях е дефектирало, може да предизвиква висока консумация на енергия през нощта. Ако на диагностика не излезе нищо, може пак на пълен резервоар да я заключиш като само щракнеш палчето на багажника без физически да затваряш капака, след което да провериш каква е консумацията и дали всички модули заспиват.
- galin_ivanov1222
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 7.09.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530d
- Мечтае да кара: BMW M5 E60/61
Re: Бързи въпроси и отговори
themoldestone написа:galin_ivanov1222 написа:Здравейте колеги!
От 3 месеца съм собственик на е61 530д автоматик. За този период 2 пъти ми пада акумулатора по неясни за мен причини. Като говорих с предишния собственик ми каза да не я зареждам догоре с нафта, защото тогава падал акумулатора но и тои не знаел защо, а е била негова 5 години. Първия път като ми се случи наистина я бях напълнил догоре, но днес като установих, че ми е паднал не съм я зареждал много от първия път винаги я зареждам за една и съща съма като ми светне лампата. Въпроса ми е дали имате някаква идея, защо ми дърпа тока? Забравих да спомена, че и акумулатора е нов!
Благодаря предварително
Хубаво е да я напълниш догоре и да й направиш диагностика, за да се види дали горивната помпа или сензора за следене нивото на горивото не дават грешка. Само гадая, но ако някое от тях е дефектирало, може да предизвиква висока консумация на енергия през нощта. Ако на диагностика не излезе нищо, може пак на пълен резервоар да я заключиш като само щракнеш палчето на багажника без физически да затваряш капака, след което да провериш каква е консумацията и дали всички модули заспиват.
Благодаря за съвета колега Ще пробвам само да имам малко свободно време.
Re: Бързи въпроси и отговори
galin_ivanov1222 написа:themoldestone написа:galin_ivanov1222 написа:Здравейте колеги!
От 3 месеца съм собственик на е61 530д автоматик. За този период 2 пъти ми пада акумулатора по неясни за мен причини. Като говорих с предишния собственик ми каза да не я зареждам догоре с нафта, защото тогава падал акумулатора но и тои не знаел защо, а е била негова 5 години. Първия път като ми се случи наистина я бях напълнил догоре, но днес като установих, че ми е паднал не съм я зареждал много от първия път винаги я зареждам за една и съща съма като ми светне лампата. Въпроса ми е дали имате някаква идея, защо ми дърпа тока? Забравих да спомена, че и акумулатора е нов!
Благодаря предварително
Хубаво е да я напълниш догоре и да й направиш диагностика, за да се види дали горивната помпа или сензора за следене нивото на горивото не дават грешка. Само гадая, но ако някое от тях е дефектирало, може да предизвиква висока консумация на енергия през нощта. Ако на диагностика не излезе нищо, може пак на пълен резервоар да я заключиш като само щракнеш палчето на багажника без физически да затваряш капака, след което да провериш каква е консумацията и дали всички модули заспиват.
Благодаря за съвета колега Ще пробвам само да имам малко свободно време.
Като го пускате на диагностиката проверете за всеки случай дали е настроен правилно капацитета на акумулатора. Може просто "умната" клейма да не го зарежда докрай.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани