Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:А аз чакам да я пуснеш за продажбаbai_ILIA написа:е ти пък за единия багаж. мятай едно Туле отгоре да имаи на мен ми трябва по-голяма кола сега, но няма шанс да си продам мойта, на сърце ми е
затова втора с място за багаж и хора
хммм ти имаш втора вече - оная вехтория с кръглите фарчета
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
ааа никви продажби, направо бартер с доплащане ще правя. няма кой се занимава с мобилета, пазарлъци и цигании




"Чемодан, вокзал, Москва"
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте пак пичове,
някои може да помнят , преди пак бях писал в тази тема...
Искам е92 и съм фен на бензина. Но от това което прочетох тук ме отказахте... не става за газ, гори масло, има много проблеми и т.н..
По принцип не харесвам дизеловото тракане ноо реших да разнообразя малко, стига толкова бензинови коли и газови извращения...
А ако ще е дизел бмв много ясно че ще е шестак
Та дилемата сега е такава - 325д, 330д или 335д.
От прочетеното разбрах че е по-добре преди фейса.
Иска ми се автомат, да се оправя сам с тесния диапазон на дизела, да не се занимавам аз
Също ми се иска и ремап. 4х4 не искам.
Та към кой от трите мотора ще ме насочите?
Кутията ще издържи ли ремапнато 335д?
Каква е разликата в разхода между трите? И кой колко коня може да стане с чип и без дпф?
От поддръжката и евентуалните проблеми само второто турбо в повече ли е разликата между 335д и останалите?
Мерси.
някои може да помнят , преди пак бях писал в тази тема...
Искам е92 и съм фен на бензина. Но от това което прочетох тук ме отказахте... не става за газ, гори масло, има много проблеми и т.н..
По принцип не харесвам дизеловото тракане ноо реших да разнообразя малко, стига толкова бензинови коли и газови извращения...
А ако ще е дизел бмв много ясно че ще е шестак

Та дилемата сега е такава - 325д, 330д или 335д.
От прочетеното разбрах че е по-добре преди фейса.
Иска ми се автомат, да се оправя сам с тесния диапазон на дизела, да не се занимавам аз

Също ми се иска и ремап. 4х4 не искам.
Та към кой от трите мотора ще ме насочите?
Кутията ще издържи ли ремапнато 335д?
Каква е разликата в разхода между трите? И кой колко коня може да стане с чип и без дпф?
От поддръжката и евентуалните проблеми само второто турбо в повече ли е разликата между 335д и останалите?
Мерси.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dhtj написа:Здравейте пак пичове,
някои може да помнят , преди пак бях писал в тази тема...
Искам е92 и съм фен на бензина. Но от това което прочетох тук ме отказахте... не става за газ, гори масло, има много проблеми и т.н..
гори масло ... всички нови коли горят и съотверно се оправят за дадена сума аз не съм спестил дал съм всичко което е описано в темата за задалжително ! сервизиране и не усещам да гори предимно карам градско и то 95 % ... ) не съм дал 18 000 лева за да карам кола на газ от което дефакто идват и проблеми ... а за многото проблеми бих се услушал защото аз само карам и едва ли съм само аз така че за словото много проблеми би ли споделил какви са като се има предвид че всичко зависи от състоянието
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dhtj написа:Здравейте пак пичове,
някои може да помнят , преди пак бях писал в тази тема...
Искам е92 и съм фен на бензина. Но от това което прочетох тук ме отказахте... не става за газ, гори масло, има много проблеми и т.н..
По принцип не харесвам дизеловото тракане ноо реших да разнообразя малко, стига толкова бензинови коли и газови извращения...
А ако ще е дизел бмв много ясно че ще е шестак![]()
Та дилемата сега е такава - 325д, 330д или 335д.
От прочетеното разбрах че е по-добре преди фейса.
Иска ми се автомат, да се оправя сам с тесния диапазон на дизела, да не се занимавам аз![]()
Също ми се иска и ремап. 4х4 не искам.
Та към кой от трите мотора ще ме насочите?
Кутията ще издържи ли ремапнато 335д?
Каква е разликата в разхода между трите? И кой колко коня може да стане с чип и без дпф?
От поддръжката и евентуалните проблеми само второто турбо в повече ли е разликата между 335д и останалите?
Мерси.
Първо не стават за газ само н53/4/5 н52 няма проблеми с газта.(не си оточнил кои години гледаш и дали фейслифт или не)
Горенето на масло - също е относително и зависи от качеството на маслото и основсно стила на каране..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Решено е вече, колеги, дизел автомат ще е.
Малко разнообразие, досега само бензинови ръчки съм имал.
Това са ми въпросите:
Мерси.
Малко разнообразие, досега само бензинови ръчки съм имал.

Това са ми въпросите:
Мерси.
dhtj написа:Та дилемата сега е такава - 325д, 330д или 335д.
От прочетеното разбрах че е по-добре преди фейса.
Също ми се иска и ремап. 4х4 не искам.
Та към кой от трите мотора ще ме насочите?
Кутията ще издържи ли ремапнато 335д?
Каква е разликата в разхода между трите? И кой колко коня може да стане с чип и без дпф?
От поддръжката и евентуалните проблеми само второто турбо в повече ли е разликата между 335д и останалите?
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега и 3-те коли са на основата на 1 мотор М57, като различията са най-вече при турбините и дюзите. По-скоро прецени каква мощност ти е достатъчна и с какви средста разполагаш за да вземеш запазен екземпляр.
По сайтовете на повечето тунери/тунинг сервизи има каталози с данни - най-грубо 325 става 250. 330 става към 280. 335 към 340. Аз лично мисля, че ако не си състезател или не искаш да се гъзариш колко много ти бяга колата 200-тина коня са предостатъчни и в сток вариант за нашите пътища и всяка от трите е доволна за каране и без чипове.
325 има и фейслифтови, което е доста оферта ако попаднеш на добра кола - взимаш по-нова кола със здрав мотор.
Разходът до колкото съм запознат индиректно (от четене и разпитване) не се различава много между трите при спокойно каране, като разбира се може да се очаква, че 335-цата като се настъпва ще смуче и повече. А поддръжката в общият случай на 335 си е повече и като застраховки/данъци и ако се стигне до рециклаж на турбото, но всичко е относително - ако вземеш добра кола ще имаш малко поддръжка ако вземеш барака и 320-ка да е може да налееш 5-6 бона
Сподели си бюджета, за да те насочим по-добре.
По сайтовете на повечето тунери/тунинг сервизи има каталози с данни - най-грубо 325 става 250. 330 става към 280. 335 към 340. Аз лично мисля, че ако не си състезател или не искаш да се гъзариш колко много ти бяга колата 200-тина коня са предостатъчни и в сток вариант за нашите пътища и всяка от трите е доволна за каране и без чипове.
325 има и фейслифтови, което е доста оферта ако попаднеш на добра кола - взимаш по-нова кола със здрав мотор.
Разходът до колкото съм запознат индиректно (от четене и разпитване) не се различава много между трите при спокойно каране, като разбира се може да се очаква, че 335-цата като се настъпва ще смуче и повече. А поддръжката в общият случай на 335 си е повече и като застраховки/данъци и ако се стигне до рециклаж на турбото, но всичко е относително - ако вземеш добра кола ще имаш малко поддръжка ако вземеш барака и 320-ка да е може да налееш 5-6 бона

Сподели си бюджета, за да те насочим по-добре.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:Колега и 3-те коли са на основата на 1 мотор М57, като различията са най-вече при турбините и дюзите. По-скоро прецени каква мощност ти е достатъчна и с какви средста разполагаш за да вземеш запазен екземпляр.
По сайтовете на повечето тунери/тунинг сервизи има каталози с данни - най-грубо 325 става 250. 330 става към 280. 335 към 340. Аз лично мисля, че ако не си състезател или не искаш да се гъзариш колко много ти бяга колата 200-тина коня са предостатъчни и в сток вариант за нашите пътища и всяка от трите е доволна за каране и без чипове.
325 има и фейслифтови, което е доста оферта ако попаднеш на добра кола - взимаш по-нова кола със здрав мотор.
Разходът до колкото съм запознат индиректно (от четене и разпитване) не се различава много между трите при спокойно каране, като разбира се може да се очаква, че 335-цата като се настъпва ще смуче и повече. А поддръжката в общият случай на 335 си е повече и като застраховки/данъци и ако се стигне до рециклаж на турбото, но всичко е относително - ако вземеш добра кола ще имаш малко поддръжка ако вземеш барака и 320-ка да е може да налееш 5-6 бона
Сподели си бюджета, за да те насочим по-добре.
Само за едно не съм съгласен - 325д по-добре до 2010 г, след това не е М57, а N57
Последна промяна Dextuar на 15 Май 2017, 10:10, променена общо 1 път
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря за поясниението, забравил съм да уточня, че фейслифтът на 325 в началото е с М57



- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:drago9205 написа:Колега и 3-те коли са на основата на 1 мотор М57, като различията са най-вече при турбините и дюзите. По-скоро прецени каква мощност ти е достатъчна и с какви средста разполагаш за да вземеш запазен екземпляр.
По сайтовете на повечето тунери/тунинг сервизи има каталози с данни - най-грубо 325 става 250. 330 става към 280. 335 към 340. Аз лично мисля, че ако не си състезател или не искаш да се гъзариш колко много ти бяга колата 200-тина коня са предостатъчни и в сток вариант за нашите пътища и всяка от трите е доволна за каране и без чипове.
325 има и фейслифтови, което е доста оферта ако попаднеш на добра кола - взимаш по-нова кола със здрав мотор.
Разходът до колкото съм запознат индиректно (от четене и разпитване) не се различава много между трите при спокойно каране, като разбира се може да се очаква, че 335-цата като се настъпва ще смуче и повече. А поддръжката в общият случай на 335 си е повече и като застраховки/данъци и ако се стигне до рециклаж на турбото, но всичко е относително - ако вземеш добра кола ще имаш малко поддръжка ако вземеш барака и 320-ка да е може да налееш 5-6 бона
Сподели си бюджета, за да те насочим по-добре.
Само за едно не съм съгласен - 325д по-добре до 2010 г, след това не е М57, тоест не е 6-так...
НИщо не каза,не бъркай бензина с дизела - N57 си е чист шестак

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Прав си, отивам за кафеGqbriel написа:НИщо не каза,не бъркай бензина с дизела - N57 си е чист шестак

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
А аз си мислех, че всички фейслифт 325 са с М57. Докога се вгражда всъщност?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
2010exc написа:А аз си мислех, че всички фейслифт 325 са с М57. Докога се вгражда всъщност?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
exc написа:А аз си мислех, че всички фейслифт 325 са с М57. Докога се вгражда всъщност?
03.2010, всъщност N57 също е много добър мотор, по икономичен е, но например дюзите му са пиезо и не се рециклират, като тези на 325д с М57., и на двата веригата е слабо звено и на 200к км. е препоръчително да се смени.
325д фабрично няма пеперуди когато е с М57, с N57 незнам дали е така.
Разликата в разхода е между половин и един литър между двата мотора.

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз като гледам моята как я диша тая нафта, не знам N57 какъв разход ще дава тогава. 

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Дюзите на М57 330Д и 335Д също са пиезо, а това за рециклирането е някакъв мит от преди 10 години сигурно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани