Шпер - избор на % заключване
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Шпер - избор на % заключване
25 е достатъчно да драпаш в снега и да си изпросиш акт.
С 40 се впечатляват ученички. Със 70 жена не ти тряя.
С 40 се впечатляват ученички. Със 70 жена не ти тряя.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Шпер - избор на % заключване
моя е с оригинални 2 фрикцьона и си ми е предостатъчен, имам и такъв с нови 3, ама още не съм го тествал. Човека дет ми го прави ми обърна внимание да внимавам. Он човека кара с 4 с м52б28 с компресор по дрифт състезания, вярвам му. Щом си карал с шпер, мятай се на 40%, после да споделиш... Бум бум, теб кой ти е правил рампите и дифа като цяло?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Шпер - избор на % заключване
Значи говорим за един и същи човек. Венци с е34-ката Твойте фрикцьони от металокерамика ли са?! Дифа на пистата ли го караш само или и градско?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Шпер - избор на % заключване
Слагай 2 фрикцьона, щом правят 25%. Повече не са ти нужни за ежедневна кола, щото може да те изненада някъде. Те като са нови дисковете няма начин да го умориш, докато колата е твоя.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Шпер - избор на % заключване
KPETEH написа:Значи говорим за един и същи човек. Венци с е34-ката Твойте фрикцьони от металокерамика ли са?! Дифа на пистата ли го караш само или и градско?!
Нямам представа от какво са. Колата от година и нещо не съм я изкарвал, иначе и из града съм си карал. Не е проблем.
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Шпер - избор на % заключване
Да използвам и аз темата. Колата е Е60 545 автомат и се ползва основно за пътуване, по-рядко в града, но се води ежедневен автомобил, а не дрифтачка.
Чудя се как ще и се отрази едно шпер дифче, като искам да подчертая, че не съм от хората каращи с вратите напред и не това ми е целта, а и автомобила не предполага такова каране
Основнта идея е по-добра проходимост зимата и повишена динамика - по-пълно предаване на въртящия момент и мощността на мотора на пътя, особено при старт и рязко подаване на газ в ниските предавки. Сега при кик в ниските скорости има голямо пребуксуване, а при пълно изключване на системите за стабилизация колата става естествено нестабилна, а и това не помага особено за по-пълното предаване на мощността.
Това не ми е първото БМВ, но никока не съм имал, дори карал такова с шпер. Предвид горното, това което си мисля е стандартни 25% заключване и запазване на пред.число. Според вас, ще има ли проблем със стабилността в завоите в този вариант? Все пак самата кола е повече лимузина отколкото спортен автомобил и идеята е да и се запази стабилността на пътя + ползите от шпер диф-а.
Според вас, заслужава ли си тая модификацията и имате ли впечатления и мнение за bmw shper studio, човекът е от Бургас?
Чудя се как ще и се отрази едно шпер дифче, като искам да подчертая, че не съм от хората каращи с вратите напред и не това ми е целта, а и автомобила не предполага такова каране
Основнта идея е по-добра проходимост зимата и повишена динамика - по-пълно предаване на въртящия момент и мощността на мотора на пътя, особено при старт и рязко подаване на газ в ниските предавки. Сега при кик в ниските скорости има голямо пребуксуване, а при пълно изключване на системите за стабилизация колата става естествено нестабилна, а и това не помага особено за по-пълното предаване на мощността.
Това не ми е първото БМВ, но никока не съм имал, дори карал такова с шпер. Предвид горното, това което си мисля е стандартни 25% заключване и запазване на пред.число. Според вас, ще има ли проблем със стабилността в завоите в този вариант? Все пак самата кола е повече лимузина отколкото спортен автомобил и идеята е да и се запази стабилността на пътя + ползите от шпер диф-а.
Според вас, заслужава ли си тая модификацията и имате ли впечатления и мнение за bmw shper studio, човекът е от Бургас?
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Шпер - избор на % заключване
dir2cas написа:Да използвам и аз темата. Колата е Е60 545 автомат и се ползва основно за пътуване, по-рядко в града, но се води ежедневен автомобил, а не дрифтачка.
Чудя се как ще и се отрази едно шпер дифче, като искам да подчертая, че не съм от хората каращи с вратите напред и не това ми е целта, а и автомобила не предполага такова каране
Основнта идея е по-добра проходимост зимата и повишена динамика - по-пълно предаване на въртящия момент и мощността на мотора на пътя, особено при старт и рязко подаване на газ в ниските предавки. Сега при кик в ниските скорости има голямо пребуксуване, а при пълно изключване на системите за стабилизация колата става естествено нестабилна, а и това не помага особено за по-пълното предаване на мощността.
Това не ми е първото БМВ, но никока не съм имал, дори карал такова с шпер. Предвид горното, това което си мисля е стандартни 25% заключване и запазване на пред.число. Според вас, ще има ли проблем със стабилността в завоите в този вариант? Все пак самата кола е повече лимузина отколкото спортен автомобил и идеята е да и се запази стабилността на пътя + ползите от шпер диф-а.
Според вас, заслужава ли си тая модификацията и имате ли впечатления и мнение за bmw shper studio, човекът е от Бургас?
Със шпер колата става по-палава, но много по-контролируема. Така наречените камшици почти изчезват. Мисля че за е60-ката с този голям мотор ще е супер. А иначе аз моя избор вече го направих - шпера ще е 40% 3.07. След около седмица ще е монтиран на колата и ще напиша какви са ми впечатленията.
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Шпер - избор на % заключване
Мерси за отговора, аз мисля, че в моя случай стандартните 25% ще са достатъчни, за да не става прекалено "палава" колата, пък в същото време да получава нужния въртящ момент през зимата и при кик.
В този сайт, се говори, че при мен заводски предавателното число на отворения диф е 2.81, което е доста дълго. Това бях решил първоначално да не го пипам, но все пак да питам информативно, до колко е допустимо да се вдигне. Ще е тъпо да ръмжа по магистралата със 140-150 на 4 хил.+ оборота. Принципно не ми е важно дали ще може да вдигне 260, тъй като не карам така, по-скоро по-високите обороти биха вдигнали разхода при продължително такова каране (140-150).
Моля и ако някой има мнение за този юнак от Бургас да сподели.
П.С. в същност на автоматика (545i/550i), предавателното число е 3.38.
В този сайт, се говори, че при мен заводски предавателното число на отворения диф е 2.81, което е доста дълго. Това бях решил първоначално да не го пипам, но все пак да питам информативно, до колко е допустимо да се вдигне. Ще е тъпо да ръмжа по магистралата със 140-150 на 4 хил.+ оборота. Принципно не ми е важно дали ще може да вдигне 260, тъй като не карам така, по-скоро по-високите обороти биха вдигнали разхода при продължително такова каране (140-150).
Моля и ако някой има мнение за този юнак от Бургас да сподели.
П.С. в същност на автоматика (545i/550i), предавателното число е 3.38.
Последна промяна dir2cas на 23 Май 2017, 10:47, променена общо 1 път
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Шпер - избор на % заключване
Тоз колегата от бургас мисля че има регистрация във форума. penev му е ника.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Шпер - избор на % заключване
Шпера е на колата - 40% 3.07 . Доволен съм, но не съм правил много тестове (два пергела само) понеже задните ми гуми са чисто нови и ми свиди
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Шпер - избор на % заключване
Какви пари излезе?luizov написа:Шпера е на колата - 40% 3.07 . Доволен съм, но не съм правил много тестове (два пергела само) понеже задните ми гуми са чисто нови и ми свиди
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Шпер - избор на % заключване
И при мен вече е на колата, даже му направих едни 1700км, но те са шофиране по магистрала основно, което не се брои. Всичко е стандарт - 25% и запазване на предавателното число.
Определено има разлика, колата излиза много по-силно от завоите с пълна газ, старта с изключено DSC е страшен кеф, още не смея да я поднасям много по завои, тъй като ми трябва малко повече практика, най-вече на полигон или подобно обезопасено място.
Покарахме обаче с един приятел доста по-опитен от мен в това отношение и начина, по който тая кола влиза и излиза в завоите и при умишлено поднасяне е уникално, направо не мога да повярвам, че това е голяма лимузина.
Определено има разлика, колата излиза много по-силно от завоите с пълна газ, старта с изключено DSC е страшен кеф, още не смея да я поднасям много по завои, тъй като ми трябва малко повече практика, най-вече на полигон или подобно обезопасено място.
Покарахме обаче с един приятел доста по-опитен от мен в това отношение и начина, по който тая кола влиза и излиза в завоите и при умишлено поднасяне е уникално, направо не мога да повярвам, че това е голяма лимузина.
Re: Шпер - избор на % заключване
Вие сигурно си знаете, но аз да ви кажа все пак, че не се знае знаете ли
Щом има диференциал с ограничено приплъзване налягането на гумите (дето са вързани за дифа) трябва да се следи внимателно да е еднакво за двете. Така диференциала ще живее повече
Щом има диференциал с ограничено приплъзване налягането на гумите (дето са вързани за дифа) трябва да се следи внимателно да е еднакво за двете. Така диференциала ще живее повече
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани