Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Мерси, адаш, наистина изглежда доста изтормозена и занемарена, изключае, мотор, скорости и окачване е доста зле..
Ако трябва да съм честен, харесахме му една а4-ка, но му казах, че ще прави автомат, че знам, че не им е сила.. Но пък като състояние... Лелееее, от земята до луната е разликата!!!
Офтопик:Ако Аудито е Куатро, няма драми с автомата. Кутиите са същите, като тези в Е90.
yasenhadzhiev написа:Някой мнение за тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3iwcey
Направо акъла ми не го побира, каква кола може да е тази за 8к, и то не напълно базова.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
На тази кола джантите са 1/8 от цената
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:На тази кола джантите са 1/8 от цената![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Тя писана 177 кс., а на снимката M47 двигател, още от снимката се вижда ,че шоф. седалка направо се седи на пластмасата отдолу

Гуми с джанти - към 800 лв, фарове 1000, брони - 400 лв, капаци, 600 лв - тая кола на части ще се вземе към 2-3к над цената, за която я продават.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз само да кажа, че преди 1 година гледахме МБ 350 във въпросната автокъща, още го продават на вече смешно ниска цена. Искаше ни 50 лв да му платим, за да закара колата на ход в сервиз. Резултата беше, че реалните 94к по обява са по скоро към 494к, дюзите бяха чао, май нямаше и компресия, ксенона по време на пътя изгасна и т.н. Дори на продавача не му се вярваше колко е зле тая кола. Каза, че возил приятел на бала с нея и не ги усетил проблемите. Та не вярвам тук да е много по-различно особено предвид цената. Аз бих дошъл с някой да я закача на диагностика, но съм сигурен, че продавача ще ме познае и направо ще ми каже да не си губя времето.Taruno написа:Gqbriel написа:На тази кола джантите са 1/8 от цената![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Тя писана 177 кс., а на снимката M47 двигател, още от снимката се вижда ,че шоф. седалка направо се седи на пластмасата отдолу![]()
Гуми с джанти - към 800 лв, фарове 1000, брони - 400 лв, капаци, 600 лв - тая кола на части ще се вземе към 2-3к над цената, за която я продават.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги,
пуснах подобно запитване в Е93 подфорума но го пускам и тук за да може повече хора да погледнат и да дадат съвет.
Става въпорс за тази кола, ходих да я гледам тези дни
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3jhm8l
Като цяло очаквах да е една идея по-запазена и свежа за километрите си но като цяло пак е добре.
Произведена е перз 1вата половина на 2010 та с код на двигатела N47T а 1ва регистрация е 2011.
Има забележки по боята и явно е имала интервенция отзад, защото задната броня не стои както трябва по задния калник от едната страна.
Иначе има всички есктри за модела и при проверка в БМВ излиза, че през октомври 2014 та е била на 28 и следващия записе е на 37500, когато е прочитан ключа но пък няма дата. В момента е на 42к.
Определено поне за мен цената е висока и ако реша да я взимам ще се договаряме но все още не съм се решил, така че...
пуснах подобно запитване в Е93 подфорума но го пускам и тук за да може повече хора да погледнат и да дадат съвет.
Става въпорс за тази кола, ходих да я гледам тези дни
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3jhm8l
Като цяло очаквах да е една идея по-запазена и свежа за километрите си но като цяло пак е добре.
Произведена е перз 1вата половина на 2010 та с код на двигатела N47T а 1ва регистрация е 2011.
Има забележки по боята и явно е имала интервенция отзад, защото задната броня не стои както трябва по задния калник от едната страна.
Иначе има всички есктри за модела и при проверка в БМВ излиза, че през октомври 2014 та е била на 28 и следващия записе е на 37500, когато е прочитан ключа но пък няма дата. В момента е на 42к.
Определено поне за мен цената е висока и ако реша да я взимам ще се договаряме но все още не съм се решил, така че...

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ionov написа:Здравейте колеги,
пуснах подобно запитване в Е93 подфорума но го пускам и тук за да може повече хора да погледнат и да дадат съвет.
Става въпорс за тази кола, ходих да я гледам тези дни
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3jhm8l
Като цяло очаквах да е една идея по-запазена и свежа за километрите си но като цяло пак е добре.
Произведена е перз 1вата половина на 2010 та с код на двигатела N47T а 1ва регистрация е 2011.
Има забележки по боята и явно е имала интервенция отзад, защото задната броня не стои както трябва по задния калник от едната страна.
Иначе има всички есктри за модела и при проверка в БМВ излиза, че през октомври 2014 та е била на 28 и следващия записе е на 37500, когато е прочитан ключа но пък няма дата. В момента е на 42к.
Определено поне за мен цената е висока и ако реша да я взимам ще се договаряме но все още не съм се решил, така че...
Висока ??? Това ако е кола на 42к цената е даже твърде ниска
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Знаеш, пазара определя цената. Като нова е била доста скъпа но като кола втора употреба цената се влиае най-вече от търсене и предлагане...
Не веднъж съм губил доста пари по тази схема от продаване на кола та ...
Не веднъж съм губил доста пари по тази схема от продаване на кола та ...
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
въобще не е висока тази цена ако е на 40-50к. Даже е ниска понеже пазарът на такива коли в БГ е ограничен...Разбира се трябва да се види дали всичко освен км е ок 

"Чемодан, вокзал, Москва"
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
С този пробег, тази кола трябва да е неразличима от нова!
Незнам как става тоя номер за 6 години да е минала 40к км., освен това номера и е нов....
Сменявала е собственика веднъж, така, че не е много сигурно колко е истински пробега.
Незнам как става тоя номер за 6 години да е минала 40к км., освен това номера и е нов....
Сменявала е собственика веднъж, така, че не е много сигурно колко е истински пробега.

- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:С този пробег, тази кола трябва да е неразличима от нова!
Незнам как става тоя номер за 6 години да е минала 40к км., освен това номера и е нов....
Сменявала е собственика веднъж, така, че не е много сигурно колко е истински пробега.
Именно, че и аз очаквах да е като нова но не е баш така.
Собственика е 2ри и каза, че я е взел миналата пролет.
Карана е само през лятото ...
Пробега не е от най-доказуемите според мен тъй като си има интервал от година година и нещо ноооо това според мен на диагностика може да се провери, тъй като до колкото знам фейсовото Е90 записва данните за километраж в няколко модула.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Написах му го и в другата тема - да пита защо толкова бързо я продава, а уж я има от 1 година.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Причини за продажба могат да се измислят хиляди.
Според мен никой няма да каже, че колата е боклук и иска да се отърве.
Въпроса е какво би показал преглед в оторизиран сервиз.
Според мен никой няма да каже, че колата е боклук и иска да се отърве.
Въпроса е какво би показал преглед в оторизиран сервиз.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Може да ти каже, че всичко е 6 и след 1000км да хвърлиш скорости, лично съм виждал на познат с автомат, а 3-ма майстора я гледаха. Ти какво очакваш да ти кажат? История има ли - има, на диагностика излиза ли нещо - не, значи е супер.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За диагностика още не съм ходил. Не съм стигнал до там.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ionov написа:За диагностика още не съм ходил. Не съм стигнал до там.
Няма вариант да и видиш истинските километри, нулират всичко и край.
Нито пък можеш да се ориентираш дали е здрава или не, някои неща просто не се виждат с диагностика.
Както и да е, ако има ужилвания и захабявания километража не е истински.
Кожата на волана за 40к км. дори неможе да се нацапа хубаво, камоли да се изтрие, старт стоп бутона трябва да е като нов, педалите също.
Копчетата по волана и около тях не трябва да са излъскани, както и да има следи от нокти по конзолата с копчета за затваряне на стъклата.
Това са най слабите места на тия коли.
Може и да е малко карана де все пак е кабриолет.
Но пък тия кабриолети са с твърд таван та си стават и за зимата...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани