Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Corteco беше производителя на шайбите преди, явно сега е феби. Дано да нямаш драми, ма то с тая гаранция какво ти пука 
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте,
Преди няколко дни ви писах за мнение за едно e91 330xd na 80000km 2008. С две думи - колата беше перфектна, покарах я 30на км, проверихме я в сервизи - ходова част, диагностика - всичко, рамата - в bimmer.work и в БМВ. Колата беше с история до преди 1 година и километрите бяха така. Човека от който я купих изглеждаше също на ниво ... абе всичко много розово.
До тук с хубавото.
В КАТ София се оказа, че колата е изцяло фалшива с пренабити номера на рама, двигател, сменена рама на компютъра, и под стъклото и всичко извършено перфектно - видя се само, че е имало интервенция на ренгена на КАТ. Попаднах на някакъв топ експерт, който първоначално се усъмни, защото цифрата 0 била отворена отдолу леко. Рамата беше взета от абсолютна кола близнак - същия цвят, тапицерия, волан, екстри, джанти, затъмнени стъкла...абе 1 към 1. Съответно в СДВР я задържаха за експертизи и не се знае кога и дали изобщо ще я видя отново.
Казвам го най-вече за предупреждение на всички, най-вече за хората без опит в тия работи. Също така ако някой може да съдейства с някакъв акъл или нещо ще съм благодарен, тук има специалисти по всичко
Поздрави и успех с покупките!
Преди няколко дни ви писах за мнение за едно e91 330xd na 80000km 2008. С две думи - колата беше перфектна, покарах я 30на км, проверихме я в сервизи - ходова част, диагностика - всичко, рамата - в bimmer.work и в БМВ. Колата беше с история до преди 1 година и километрите бяха така. Човека от който я купих изглеждаше също на ниво ... абе всичко много розово.
До тук с хубавото.
В КАТ София се оказа, че колата е изцяло фалшива с пренабити номера на рама, двигател, сменена рама на компютъра, и под стъклото и всичко извършено перфектно - видя се само, че е имало интервенция на ренгена на КАТ. Попаднах на някакъв топ експерт, който първоначално се усъмни, защото цифрата 0 била отворена отдолу леко. Рамата беше взета от абсолютна кола близнак - същия цвят, тапицерия, волан, екстри, джанти, затъмнени стъкла...абе 1 към 1. Съответно в СДВР я задържаха за експертизи и не се знае кога и дали изобщо ще я видя отново.
Казвам го най-вече за предупреждение на всички, най-вече за хората без опит в тия работи. Също така ако някой може да съдейства с някакъв акъл или нещо ще съм благодарен, тук има специалисти по всичко

Поздрави и успех с покупките!
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Corteco беше производителя на шайбите преди, явно сега е феби. Дано да нямаш драми, ма то с тая гаранция какво ти пука
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Кортеко, Мортеко, СВАГ, ФЕБИ почти всичко излиза от един и същ завод.

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:vld написа:Corteco беше производителя на шайбите преди, явно сега е феби. Дано да нямаш драми, ма то с тая гаранция какво ти пука
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Кортеко, Мортеко, СВАГ, ФЕБИ почти всичко излиза от един и същ завод.
Нали лафа доскоро беше че OEM гумени части на БМВ не били същите защото производителя на частта няма право произвежда частите по същите патенти?

- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 749
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги мисля да преминавам от Е46 на Е90.
Открих една Е90 LCI, 320XD е колата произведена е юли 2010 с N47T мотор. Проверих я през auto-records - последният запис е от 3 януари 2017 на 141К км. В момента е около 148К. Въпроса е да очаквам ли проблема с веригата или е решен впредвид датата и година на производство? Други евентуално "изненади" какво да очаквам? Ето и записа на инспекциите:

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Проблема не е решен, вече може да е със сменена верига. Провери при дилър . Ако не е сменена си я смени ти. Колата е нова.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Утре (днес) най-вероятно ще ходим да гледаме тази
http://m.mobile.bg/details/11496752874560028
Някакви отзиви за нея и лице,сервиз където хубаво ще я погледнат?
http://m.mobile.bg/details/11496752874560028
Някакви отзиви за нея и лице,сервиз където хубаво ще я погледнат?
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bioz написа:bai_ILIA написа:скоро смених мойта с Febi, която ме уверяваха, че е същата като ОЕМ. Ясно е, че не е 1/1, но ми казаха щом не вярваш 2 години гаранция за теб - не сме имали никога рекламации. От известно време никой не искал вече ОЕМ...Аз на Е46 слагах ОЕМ и беше супер, но реших да играя "безплатната" шайбаvld написа:Демпферната шайба е 900ОЕМ с отстъпката беше 780лв, а тази "почти" същата 380лв. Реших да пробвам, стига подаръци за следващите собственици
Двете са идентични до мм. с изключение на изтрития номер, където е бил този на БМВ
Даже е отбелязано лепилото на лепенката на БМВ с баркода (от дясно на бялата точка)
Аз исках да дам 780лв, но нямах желание...Знам, знам ОЕМ си е ОЕМ
4 цилиндровата сигурно е 250-280лв...300 макс и ако кара 100 000км е супер
Видиш ли изтрит номер или щампа бмв на някоя част взимай смело тва си жив оригинал на половин цена. Хората отдавна са открили топлата вода - https://www.fcpeuro.com/page/oe-academy. Ако някой от бг търговците реши да открие и обозначи повечето ОЕ части ще избие рибата.
Малко по

А за шайбите ми стана интересно, но не разбрах съвсем - ако се търси ОЕМ шайба, тя трябва да е или Кортеко или Феби или само Феби вече?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
indj написа:Здравейте,
Преди няколко дни ви писах за мнение за едно e91 330xd na 80000km 2008. С две думи - колата беше перфектна, покарах я 30на км, проверихме я в сервизи - ходова част, диагностика - всичко, рамата - в bimmer.work и в БМВ. Колата беше с история до преди 1 година и километрите бяха така. Човека от който я купих изглеждаше също на ниво ... абе всичко много розово.
До тук с хубавото.
В КАТ София се оказа, че колата е изцяло фалшива с пренабити номера на рама, двигател, сменена рама на компютъра, и под стъклото и всичко извършено перфектно - видя се само, че е имало интервенция на ренгена на КАТ. Попаднах на някакъв топ експерт, който първоначално се усъмни, защото цифрата 0 била отворена отдолу леко. Рамата беше взета от абсолютна кола близнак - същия цвят, тапицерия, волан, екстри, джанти, затъмнени стъкла...абе 1 към 1. Съответно в СДВР я задържаха за експертизи и не се знае кога и дали изобщо ще я видя отново.
Казвам го най-вече за предупреждение на всички, най-вече за хората без опит в тия работи. Също така ако някой може да съдейства с някакъв акъл или нещо ще съм благодарен, тук има специалисти по всичко
Поздрави и успех с покупките!

Never mistake motion for action...
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Нали не сте я писали на нереално ниска цена?Leon написа:indj написа:Здравейте,
Преди няколко дни ви писах за мнение за едно e91 330xd na 80000km 2008. С две думи - колата беше перфектна, покарах я 30на км, проверихме я в сервизи - ходова част, диагностика - всичко, рамата - в bimmer.work и в БМВ. Колата беше с история до преди 1 година и километрите бяха така. Човека от който я купих изглеждаше също на ниво ... абе всичко много розово.
До тук с хубавото.
В КАТ София се оказа, че колата е изцяло фалшива с пренабити номера на рама, двигател, сменена рама на компютъра, и под стъклото и всичко извършено перфектно - видя се само, че е имало интервенция на ренгена на КАТ. Попаднах на някакъв топ експерт, който първоначално се усъмни, защото цифрата 0 била отворена отдолу леко. Рамата беше взета от абсолютна кола близнак - същия цвят, тапицерия, волан, екстри, джанти, затъмнени стъкла...абе 1 към 1. Съответно в СДВР я задържаха за експертизи и не се знае кога и дали изобщо ще я видя отново.
Казвам го най-вече за предупреждение на всички, най-вече за хората без опит в тия работи. Също така ако някой може да съдейства с някакъв акъл или нещо ще съм благодарен, тук има специалисти по всичко
Поздрави и успех с покупките!
А продавачът къде е в схемата? Да ти върне парите и да си се оправя с полицията, еба си и хората!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:indj написа:Здравейте,
Преди няколко дни ви писах за мнение за едно e91 330xd na 80000km 2008. С две думи - колата беше перфектна, покарах я 30на км, проверихме я в сервизи - ходова част, диагностика - всичко, рамата - в bimmer.work и в БМВ. Колата беше с история до преди 1 година и километрите бяха така. Човека от който я купих изглеждаше също на ниво ... абе всичко много розово.
До тук с хубавото.
В КАТ София се оказа, че колата е изцяло фалшива с пренабити номера на рама, двигател, сменена рама на компютъра, и под стъклото и всичко извършено перфектно - видя се само, че е имало интервенция на ренгена на КАТ. Попаднах на някакъв топ експерт, който първоначално се усъмни, защото цифрата 0 била отворена отдолу леко. Рамата беше взета от абсолютна кола близнак - същия цвят, тапицерия, волан, екстри, джанти, затъмнени стъкла...абе 1 към 1. Съответно в СДВР я задържаха за експертизи и не се знае кога и дали изобщо ще я видя отново.
Казвам го най-вече за предупреждение на всички, най-вече за хората без опит в тия работи. Също така ако някой може да съдейства с някакъв акъл или нещо ще съм благодарен, тук има специалисти по всичко
Поздрави и успех с покупките!
А продавачът къде е в схемата? Да ти върне парите и да си се оправя с полицията, еба си и хората!
Продавача не мога да гарантирам, че и той не е бил излъган или пък е в схемата. Засега нямаме разбиране да ми върне парите, но опитите продължават. За съжаление я писахме на ниска цена - ама на, който няма опит - за едни 5-600лв повече какви главоболия ми предстоят

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
indj написа:Leon написа:indj написа:Здравейте,
Преди няколко дни ви писах за мнение за едно e91 330xd na 80000km 2008. С две думи - колата беше перфектна, покарах я 30на км, проверихме я в сервизи - ходова част, диагностика - всичко, рамата - в bimmer.work и в БМВ. Колата беше с история до преди 1 година и километрите бяха така. Човека от който я купих изглеждаше също на ниво ... абе всичко много розово.
До тук с хубавото.
В КАТ София се оказа, че колата е изцяло фалшива с пренабити номера на рама, двигател, сменена рама на компютъра, и под стъклото и всичко извършено перфектно - видя се само, че е имало интервенция на ренгена на КАТ. Попаднах на някакъв топ експерт, който първоначално се усъмни, защото цифрата 0 била отворена отдолу леко. Рамата беше взета от абсолютна кола близнак - същия цвят, тапицерия, волан, екстри, джанти, затъмнени стъкла...абе 1 към 1. Съответно в СДВР я задържаха за експертизи и не се знае кога и дали изобщо ще я видя отново.
Казвам го най-вече за предупреждение на всички, най-вече за хората без опит в тия работи. Също така ако някой може да съдейства с някакъв акъл или нещо ще съм благодарен, тук има специалисти по всичко
Поздрави и успех с покупките!
А продавачът къде е в схемата? Да ти върне парите и да си се оправя с полицията, еба си и хората!
Продавача не мога да гарантирам, че и той не е бил излъган или пък е в схемата. Засега нямаме разбиране да ми върне парите, но опитите продължават. За съжаление я писахме на ниска цена - ама на, който няма опит - за едни 5-600лв повече какви главоболия ми предстоятСкандалното е, че колата е била поне с 2 БГ регистрации - Шумен и Велико Търново, т.е. вече е минала поне 2 проверки, които не са установили нищо. В София ми казаха с един такъв весел тон - ами те колегите по провинцията не гледат много много!
Ужас!

За една бройка и аз да вляза в този филм, но се разминах за щастие.
Лошото е че ако не извадиш някаква много сериозна позиция в КАТ няма да видиш колата повече, е може да ти я върнат след 5 години опоскана, ама то е по добре да не ти я връщат така, само ще се ядосваш.
Сега вероятно ще направят опит да намерят истинското шаси на колата и ако стари собственик си я поиска ще му я върнат.
Ако не го намерят може да ти я върнат с прокурорско постановление на отговорно пазене, не е идеален вариант но пак е нещо....
Консултирай се с някой адвокат който има опит с такива неща.

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:indj написа:Leon написа:indj написа:
Ужас!![]()
За една бройка и аз да вляза в този филм, но се разминах за щастие.
Лошото е че ако не извадиш някаква много сериозна позиция в КАТ няма да видиш колата повече, е може да ти я върнат след 5 години опоскана, ама то е по добре да не ти я връщат така, само ще се ядосваш.
Сега вероятно ще направят опит да намерят истинското шаси на колата и ако стари собственик си я поиска ще му я върнат.
Ако не го намерят може да ти я върнат с прокурорско постановление на отговорно пазене, не е идеален вариант но пак е нещо....
Консултирай се с някой адвокат който има опит с такива неща.
Консултирах се веднага, разбира се, но уви само мога да чакам сега на първо време. Колата е задържана от СДВР, а не от КАТ, но то все тая :/
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
В светлина на предишните ми постове имам малко шизофренен въпрос, но просто не мога да си позволя да остана без кола тъй като работата ми е свързана с постоянно пътуване.
И имайки предвид събитията съм много "на тръни" за нова покупка :/ И след като покарах вече едни 300км такава кола някак си не ми се иска да търся друго (инат от яд) .... Въпреки всичко какво мислите за този автомобил ... http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3mxxet ... Човека е от София и поне има вече Софийска регистрация колата ... Частно лице е, ще я видя и покарам довечера и направо в сервиза, но ако някой я е гледал или има инфо за тази кола, ще съм благодарен да сподели. Регистрирана е миналата година... много са ми съмнителни тия препродажби през по-малко от година, но човека твърди, че трудно си обслужва кредитите и за това я продавал ...
Поздрави
И имайки предвид събитията съм много "на тръни" за нова покупка :/ И след като покарах вече едни 300км такава кола някак си не ми се иска да търся друго (инат от яд) .... Въпреки всичко какво мислите за този автомобил ... http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3mxxet ... Човека е от София и поне има вече Софийска регистрация колата ... Частно лице е, ще я видя и покарам довечера и направо в сервиза, но ако някой я е гледал или има инфо за тази кола, ще съм благодарен да сподели. Регистрирана е миналата година... много са ми съмнителни тия препродажби през по-малко от година, но човека твърди, че трудно си обслужва кредитите и за това я продавал ...
Поздрави
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Бааааси, тази сигурно е дублирана, докато са били хептен нови и си е струвало да се прави..
До тук с - `кола от собственик`.. Риск явно винаги има.. :
До тук с - `кола от собственик`.. Риск явно винаги има.. :

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани