Връщат КАТ в храстите

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Връщат КАТ в храстите

Мнение от Boyadjiev » 02 Юли 2017, 10:16

efren написа:Хрумвало ли ти е как ще изглежда трафика в БГ ако абсолютно всички участници спазват абсолютно всички ограничения и маркировки? Разбира се от тази бройка изключваме турските тираджии, които карат със 110 в населените места, за тях няма шанс. Един познат грък веднъж беше пробвал да спазва всички ограничения и правила от София до Варна - малко над 8 часа, но беше почивал два пъти по 15 мин, и това без другите да ги спазват, представи си ако и другите ги бяха спазвали. Излишно е да ти казвам, че не можеш да изпревариш нито един ТИР от Ябланица до Шумен ако спазваш ограниченията на скоростта.

+1
Понеже пътувам из България и мога да заявя отговорно, че до Варна да се кара през северна България е просто самоубийство. Е няма как да не те спрат, или няма как да стигнеш за под 6-7 часа. Наистина е ужасно - скоро минах Русе-София през В.Търново и направо си е за самоубийство. За 2 часа (два часа :shock: ) минах 110км. :shock: И не спазвам ограниченията 50-60 които са извън населените места (а ги има многоооо), защото ако ги спазвам ще карам 3 часа 110км. което вече е пълно безумие :kuku: Другото е към Видин - София-Видин - над 3 часа винаги - 200км. :kuku:
Основно проблема е в пътищата. Като имаш 2 ленти в посока - КРАЙ, няма катастрофи, ако има ще са 95% по-малко, понеже хората винаги ще правят необмислени неща. Или поне да са 3 ленти, като през 2-3км. да се редуват кой има право да изпреварва в тях. Не всички пътища са гадни - София-Русе през Плевен си е супер пътя, може да се кара спокойно със 120 без грам проблеми - е да ама ограничението е 90 - защо?! Дъъълги прави, супер леки завои, а да - 60 ограничение заради отбивката с проститутки, 50 метра по-надолу са КАТ :mhihi: :D
Ниската скорост на пътуване води до изнервяне, изнервянето води до грешни преценки, това до катастрофи. Вместо КАТ да се грижи за хората, КАТ се грижи за бюджета?! Пардон, за сивия му сектор :paranoid: :conf:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Връщат КАТ в храстите

Мнение от bum_bum » 02 Юли 2017, 10:26

Ограниченията на извън градско по замисъл не са заради катастрофите, а за икономия. В редица бели държави, където пътните условия са далеч по-добри от нашите имат по-ниска разрешена скорост и на първокласните и на магистралите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Връщат КАТ в храстите

Мнение от Dirty M5 driveR » 02 Юли 2017, 10:29

Да направят магистрали между всички големи областни градове. Между останалите 4 лентови двупосочни пътища. И да видим колко жертви ще има, и дали ще има нужда някой да ти присветка, за да знаеш за засадата при ограничение 50... Когато в един участък от 100км имаш 1000 конфликтни точки ВИНАГИ ще имаш 1000 чисти възможности за произшествие. Затова навсякъде по света трафика се облекчава, само тук се затормозява изкуствено.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: Връщат КАТ в храстите

Мнение от Don_Diego » 02 Юли 2017, 10:42

Boyadjiev, бавно караш щом правиш такива времена :mhihi:
Тази година над 30 пъти правих София-Видин-София, 2:30 минути в посока константно време , ако бързам много и по-бързо го правя. Рекорда ми е 2:10 :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Връщат КАТ в храстите

Мнение от efren » 02 Юли 2017, 10:59

Boyadjiev написа:
efren написа:Хрумвало ли ти е как ще изглежда трафика в БГ ако абсолютно всички участници спазват абсолютно всички ограничения и маркировки? Разбира се от тази бройка изключваме турските тираджии, които карат със 110 в населените места, за тях няма шанс. Един познат грък веднъж беше пробвал да спазва всички ограничения и правила от София до Варна - малко над 8 часа, но беше почивал два пъти по 15 мин, и това без другите да ги спазват, представи си ако и другите ги бяха спазвали. Излишно е да ти казвам, че не можеш да изпревариш нито един ТИР от Ябланица до Шумен ако спазваш ограниченията на скоростта.

+1
Понеже пътувам из България и мога да заявя отговорно, че до Варна да се кара през северна България е просто самоубийство. Е няма как да не те спрат, или няма как да стигнеш за под 6-7 часа. Наистина е ужасно - скоро минах Русе-София през В.Търново и направо си е за самоубийство. За 2 часа (два часа :shock: ) минах 110км. :shock: И не спазвам ограниченията 50-60 които са извън населените места (а ги има многоооо), защото ако ги спазвам ще карам 3 часа 110км. което вече е пълно безумие :kuku: Другото е към Видин - София-Видин - над 3 часа винаги - 200км. :kuku:
Основно проблема е в пътищата. Като имаш 2 ленти в посока - КРАЙ, няма катастрофи, ако има ще са 95% по-малко, понеже хората винаги ще правят необмислени неща. Или поне да са 3 ленти, като през 2-3км. да се редуват кой има право да изпреварва в тях. Не всички пътища са гадни - София-Русе през Плевен си е супер пътя, може да се кара спокойно със 120 без грам проблеми - е да ама ограничението е 90 - защо?! Дъъълги прави, супер леки завои, а да - 60 ограничение заради отбивката с проститутки, 50 метра по-надолу са КАТ :mhihi: :D
Ниската скорост на пътуване води до изнервяне, изнервянето води до грешни преценки, това до катастрофи. Вместо КАТ да се грижи за хората, КАТ се грижи за бюджета?! Пардон, за сивия му сектор :paranoid: :conf:


Русе - Търново не случайно е известен като "Пътя на смъртта"
Тая седмица имам да го минавам 5 пъти :banghead:
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Връщат КАТ в храстите

Мнение от Top Gun Maverick » 02 Юли 2017, 13:16

Кръстен е да, основно заради тираджиите, които много спазват, като лидери в отношение са фесовете, както и заради всички спазващи шофьори. Каквото и да си говорим, след като пътя не позволява да се лети, няма да се лети и няма да слушаме по новините постоянно за Русе-Бяла. Веднъж съм го минавал този път(нямам работа в северна България по принцип, освен на почивка около Варна понякога)и не ми се видя чак толкова зле. Зле го правят хората минаващи по него. Ами като имаш не хубава видимост, няма да изпреварваш. Никой не те кара да караш с ограниченията, но като колата ти е бавна, пак няма да изпреварваш където ти падне. Ще си оставяш повече дистанция(доказано втората кола винаги прави колоната, а не първата)и като виждаш, че отсреща свършва колоната, една идея по-рано ще дадеш газ да имаш вече някаква по-висока скорост от ППС-то, което ще изпреварваш, а не да се забиеш зад някой тир, да чакаш да свършат колите, да се покажеш, да видиш, че другата е далече, но не чак толкова и да се пробваш. През това време си загубил много и съм се нагледал на подобни изпреварвания, а половината катастрофи при изпреварване познайте как са се случили.

Boyadjiev написа:Основно проблема е в пътищата. Като имаш 2 ленти в посока - КРАЙ, няма катастрофи, ако има ще са 95% по-малко, понеже хората винаги ще правят необмислени неща.

Ето тука много грешиш. И 20 ленти да са в посока, като няма кой да мисли е все тая. Просто тогава идва другото нещо - скоростта. Когато нещата се случват на по-висока скорост, винаги времето за реакция е по-малко, каквото и да си говорим. Аз засега съм се отказал за морето да пътувам по магистралата и си карам по подбалканския път. Направо си е рай, ама наистина РАЙ! Всичките тирове и баровци пляскат по магистралата. Всичките автобуси пляскат по магистралата. Всичките незнаещи къде се намират пляскат по магистралата. Не казвам, че не карат там и нормални хора, да не ме разберете погрешно. Но просто времето за което стигам подбалканския и по магистралата е едно и също, само където не жуля толкова силно и не се налага да се наглеждам на чак толкова много ситуации от сорта на един си кара с 90 на тая велика магистрала, друг го минава със 100, трети кара със 140 и понеже разлика от 40 е голяма започва да свети на тоя да се маха, а четвърти връхлита отзад със 180 докато някой пети го гони отзад с 200+ и свети на убиване все едно кара за време на Нюрбургринг. Редовно лятото има купища катастрофи по тая магистрала, въпреки всякакви предупреждения. Карам си аз със 140, друг ме изпреварва, а някой през това време през аварийната. Ебахти спокойствието и безопасността по тая нашата магиСрала. Вярвам сте се нагледали на всякакви идиотщини като отивате към морето или обратно. От другата страна все едно няма коли ви казвам, тук-там може да срещнеш някой тир, полицаи също няма, много рядко някой дебне някъде, понеже са пренасочени към магистралата, а и знаят, че трафика към морето вече е супер мизерен, чак половината заведения и капанчета по пътя са затворени. Стигаш Бургас или Ахелой ако минаваш през Каблешково и виждаш как всичко се променя, все едно си в друга планета.
Та не са виновни пътищата.

dextuar написа::OT: Може ли да се удари някакъв лимит на символите - да кажем до 2000 на пост?

Това го няма в никой форум по света. :mhihi:
А може ли такъв на клиповете за един ден? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Сега сериозно, дай някой магистрален клип в подкрепа на моята теза като тръгнеш към морето това лято. :ok:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Връщат КАТ в храстите

Мнение от Dirty M5 driveR » 02 Юли 2017, 13:21

То по тая логика дай да махнат асфалта и да караме по чакъл - ще се шофира с максимум 40км/ч, всяко ПТП ще е свръх леко -> загинали хора 0...

В 21-ви век не е нормално отсечки от 100км да се пътуват 2 часа, спазвайки всичи ограничения и простотии, и в това Бояджиев е много прав. В някоя африканска държава без асфалтови пътища може всичко да е нормално, ама тука не е. Това, че се опитват да манипулират обществото, че видиш ли като спазваш ограничението и си в безопасност... успех. Що не сложат на всяка дупка ограничение 5км/ч, да се обезопаси...


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Връщат КАТ в храстите

Мнение от efren » 02 Юли 2017, 13:29

Top Gun Maverick написа:Кръстен е да, основно заради тираджиите, които много спазват, като лидери в отношение са фесовете, както и заради всички спазващи шофьори. Каквото и да си говорим, след като пътя не позволява да се лети, няма да се лети и няма да слушаме по новините постоянно за Русе-Бяла. Веднъж съм го минавал този път(нямам работа в северна България по принцип, освен на почивка около Варна понякога)и не ми се видя чак толкова зле. Зле го правят хората минаващи по него. Ами като имаш не хубава видимост, няма да изпреварваш. Никой не те кара да караш с ограниченията, но като колата ти е бавна, пак няма да изпреварваш където ти падне. Ще си оставяш повече дистанция(доказано втората кола винаги прави колоната, а не първата)и като виждаш, че отсреща свършва колоната, една идея по-рано ще дадеш газ да имаш вече някаква по-висока скорост от ППС-то, което ще изпреварваш, а не да се забиеш зад някой тир, да чакаш да свършат колите, да се покажеш, да видиш, че другата е далече, но не чак толкова и да се пробваш. През това време си загубил много и съм се нагледал на подобни изпреварвания, а половината катастрофи при изпреварване познайте как са се случили.



Никой и не може да ме накара да спазвам ограниченията извънградско по този път докато фесовете са невидими за КАТ. Спазвам ги само в населените места и то не поради страх от глоба. Това, че пътя го правят зле хората минаващи по него беше невероятно прозрение - логично ако по пътя никой не се движи няма да има проблеми. Странно, когато хората правещи пътя зле стигнат до края му сигурно изчезват?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Връщат КАТ в храстите

Мнение от Top Gun Maverick » 02 Юли 2017, 13:37

Ами някои стигат крайни дестинации да, други влизат в други държави, други карат по-различно, всякакви неща. Това, че хората се държат зле на някакъв път, а на по-хубав път не толкова зле, не ги прави по-добри шофьори, а пътя по-лош. Твоето е невероятно прозрение, понеже сега ти ми казваш как все едно ония ревящите на магистралата зимата когато виждаха какви са условията и се надпреварвайа кой да скочи по-напред в канавката им е виновен пак пътя. А другите сигурно минаващи преди и по време на катастрофите, някои от които снимащи ги сигурно са смеска между Шумахер и Сена а? Не, според мен просто мислеха как карат. Както мислят и тези минаващи през кофти път като Русе-Бяла, някои от тях ежедневно. Това, че пътя е зле, просто значи, че трябва да се съобразяваш с това, а не да казваш колко е зле и че заради това се блъскат. Ти ако тръгнеш към Антарктида бански ли ще си вземеш или дебели кожуси?
Пътища зле, че има си е вярно, ама другото е водещо.


Декстъре, недей да си нагласяш неща, които никой не казва. Страхотни пътища в България може да имаш когато икономиката ти работи като Германската. Дотогава каквото даде Европа като пари и каквото остане след като ги "усвоят" тука колко от тях реално ще са вложени в асфалта и колко в ЕС класи и 7-мици. И все пак напредък има, но като че ли оплакващите се са повече, отколкото когато бяха в пъти по-зле пътищата. Защо ли...
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Връщат КАТ в храстите

Мнение от @2bar » 02 Юли 2017, 13:42

Denmark написа:
Dirty M5 driveR написа:
bum_bum написа:Сега вече както е модерно всеки се спасява по единично. Много хора имат детектори и не предупреждават, щото нали "евал съм ги другите, нека дадат и те ХХХ лв за антирадар".


Точно. Такава злоба между хората цари, че не е истина.


Е глупости сега, защо да е злоба? На мен например не ми пука дали някой ще го спрат или не, всъщност ако кара като неадекватен е по-добре да го спрат преди да утрепе някой. Аз присветквам с фарове само ако има нещо -> катастрофа, вода/боклук на пътя и разни такива неща, ама за полиция не виждам смисъла да се присветква. Това за колегиалността не е вярно и се учудвам, че има хора дето мислят по тоя начин. Колегиалност е в задръстване да пуснеш кола идваща от странична улица да се влее в трафика, а не да предупредиш някой дето кара със 150 да намали, защото на следващия завой може да отнесе някое семейство дето си кара нормално и не им трябва присветкване.


Единственото смислено мнение по темата за присветкането с фаровете. Като оставим настрана, че е забранено водачите на МПС да предупреждават другите водачи на МПС за извършваният в момента контрол на скоростта чрез присветкане с фаровете (поне в Германия нищо, че глобата е символична). И за мен е много по - добре този, който превишава скоростта да го спрат и да си понесе последствията. И не става въпрос за никаква злоба при мен.

Не ми се иска да вярвам, че начинът на мислене има нещо с местоположението на колегата......ама все пак е показателно....

Местоположение: Denmark

А другото са повече от глупости - пътят бил хубав и можело да се кара с повече, може ама е забранено. И преди го бях написал в темата за уникалнта българска черта и начин на мислене - "те на мене ще ми кажат....". След като ограничението е 70км/ч се кара с толкова. Ако караш с повече и те хванат си носиш последвията, а не да ми се обяснявате, че пътят бил хубав.

В Германия на много места (две ленти в едната посока) скоростта е ограничена умислено - опазване на въздуха, намаляване на шумът и т.н. Как пък никой по немските форуми не раздава акъл, дали може да се кара с повече или не, ами просто си го спазват :dunno:

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Връщат КАТ в храстите

Мнение от Top Gun Maverick » 02 Юли 2017, 13:46

Защото ги глобяват. :mhihi: И аз това казах, че глобите все пак си имат тежест и ако не превъзпитават, поне те чукват по канчето, а Българското много дрънчи щом става дума за пари и държи влага за дълго напред, при някои цял живот. :mhihi:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Връщат КАТ в храстите

Мнение от @2bar » 02 Юли 2017, 13:50

Top Gun Maverick написа:Защото ги глобяват. :mhihi: И аз това казах, че глобите все пак си имат тежест и ако не превъзпитават, поне те чукват по канчето, а Българското много дрънчи щом става дума за пари и държи влага за дълго напред, при някои цял живот. :mhihi:


Нищо подобно, или поне не това е водещият фактор. Защо ме пускат като излизам от второстепенни улици, или аз ги пускам? Глоби в този случай няма. Защо като някой се обърка на кръстовището и иска да смени лентата всички го чакат? Глоби пак няма. Защо в махалата ограничението е 30км/ч и всеки го спазва? Защо, защо....

Защото манталитета и възпитанието на тези хора са други....

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Връщат КАТ в храстите

Мнение от Top Gun Maverick » 02 Юли 2017, 13:59

И глобите колега, и глобите. И аз като ида в София и объркам лентите, винаги ме пускат, направило ми е впечатление. Никой не свири, никой не псува. Когато някой излиза и виждам, че е в затруднение ако не създавам опасност спирам, на мен също ми спират, при ляв завой също се пускат много пъти хората когато може, аз също пускам, в това отношение България отдавна израстна много. За карането с 30 все още не е практика, но тука опираме пак до контрола. Манталитетът е важен, но и Германците не ги чакай да спазват ако няма глоби. Нагледал съм се и на такива хора идващи тук и забравящ, че има правила. И не говоря само по пътя. Виж по морето туристите. Явно те са от друг тип западняци и манталитета не играе. :mhihi:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Връщат КАТ в храстите

Мнение от Boyadjiev » 02 Юли 2017, 14:14

Don_Diego написа:Boyadjiev, бавно караш щом правиш такива времена :mhihi:
Тази година над 30 пъти правих София-Видин-София, 2:30 минути в посока константно време , ако бързам много и по-бързо го правя. Рекорда ми е 2:10 :mhihi:

:OT: 2-3 пъти правих София-Русе и обратното за под 3 часа и се отказах... Вместо да ставам в 7 и да бързам като няма трафик, ставам в 8 и карам малко по-бавно. Все пак разполагам с транстелепортическите 93 коня :mhihi: :banghead:

По принцип ако сложат камери за средна скорост и почне наистина да има много стоянки, ще псувам на ум и ще пътувам и 10 часа ако трябва, но това е решение като за катализаторите - как да намалим замърсяването, без държавата да плати 1 стотинка - ще го платят гражданите от своя джоб - хоп готово.
Не е решение да има 60-70 навсякъде и да има дебнещи камери в храстите. Решение е да се подобри пътят и да има камери на 100-120-90 и тн... Аз като карам 10 минути със 60-70, после трябва да карам със 150 навсякъде за да имам примерно средна скорост 80 :kuku:

Пак казвам, ако има камери и чакащи патрулки, ще карам и по-бавно, но това няма да направи всичко по-сигурно, защото хората ще се изнервят максимално според мен, което ще води до грешна преценка. Не е проблем като съм отпуска да си карам бавно, ама като тябва да стигна и да върша работа някъде има значение дали ще пристигна за 3 часа, 4 часа или 2 часа, понеже като отида за 4 часа до Русе и освен да си отида в хотела да спя, друго не искам да правя :dunno: :dummy:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Връщат КАТ в храстите

Мнение от efren » 02 Юли 2017, 14:59

Не, не им става тъпо, защото вярват, че Ушев е там за накаже злите джигите, а не защото има норма.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Jordana, streetz

Последни теми
Facebook