Малка градска кола за майка с бебе.
Модератор: Общи модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ivan40glupaka
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.05.2017
- Пол: Мъж
Re: Малка градска кола за майка с бебе.
alx написа:това не го разбрах. какво значение има размера на двигателя? и какво значи "новото поколение"?
Означава, че общото между на жена ти Ауди-то и испанкото сешоарче са няколко думички, но дето зад тези думички седят различни неща и настройки- кое му е сложното да се разбере?
vicho написа:Dacia Sandero Stepway
Ти сериозно ли?
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Малка градска кола за майка с бебе.
В началото на темата, автора питаше за кола 2 ра употреба на 10-11 години.
Сега се говори за нова, или на мен нещо ми е убегнало
Както и да е, моят опит с жената и колите
Жената имаше Пежо 307 нормалното (не комби) от 2003 година купено чисто ново от магазина, и се притесняваше от по-голяма кола, как ще я кара, как ще я паркира и тн.
Взехме си кашон
(Нисан Кашкай), и жената пак се притесняваше за горните неща, докато не се качи в колата и на момента свикна. Сега е много доволна, ето защо аз препоръчвам този...хм...автомобил.
Изглежда като джипче, но не е точно. Висок е и що-годе безопасен. Икономичен е и без претенции. Не създава завист в околните и мисля, че не се краде от тях за части.
Новите от магазина започват от 30-32к лева мисля, което е прилична цена за висок автомобил.
Иначе, за DSG, карах кола с такава скоростна кутия (VW Golf 6 1.4 TSI) и нямаше по-горе посочените проблеми в града. Беше икономична кола, 122 коня и удобна за каране.
Колата бе чисто нова когато я взех (2010 година) , беше на 7 километра. След около 30к километра се появиха проблеми със скоростната кутия, които бяха отстранени гаранционно. Всъщност на почти всички служебни коли, скоростите даваха дефекти и добре че бяха в гаранция, че иначе доста скъпи са ремонтите (смениха "мехтроник" или нещо подобно).
Нямам представа, дали с новите модели, тези проблеми са решени, така че, имайте едно на ум при избор на подобен автомобил.
Сега се говори за нова, или на мен нещо ми е убегнало

Както и да е, моят опит с жената и колите

Жената имаше Пежо 307 нормалното (не комби) от 2003 година купено чисто ново от магазина, и се притесняваше от по-голяма кола, как ще я кара, как ще я паркира и тн.
Взехме си кашон

Изглежда като джипче, но не е точно. Висок е и що-годе безопасен. Икономичен е и без претенции. Не създава завист в околните и мисля, че не се краде от тях за части.
Новите от магазина започват от 30-32к лева мисля, което е прилична цена за висок автомобил.
Иначе, за DSG, карах кола с такава скоростна кутия (VW Golf 6 1.4 TSI) и нямаше по-горе посочените проблеми в града. Беше икономична кола, 122 коня и удобна за каране.
Колата бе чисто нова когато я взех (2010 година) , беше на 7 километра. След около 30к километра се появиха проблеми със скоростната кутия, които бяха отстранени гаранционно. Всъщност на почти всички служебни коли, скоростите даваха дефекти и добре че бяха в гаранция, че иначе доста скъпи са ремонтите (смениха "мехтроник" или нещо подобно).
Нямам представа, дали с новите модели, тези проблеми са решени, така че, имайте едно на ум при избор на подобен автомобил.
- ivan40glupaka
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.05.2017
- Пол: Мъж
Re: Малка градска кола за майка с бебе.
Е.Димитров написа:...
Още спиш, включи се друг колега който се чуди коя нова кола да купи- въпросът за 10-11г. кола все още си е актуален. Иначе Кашкай не е лош вариант, но човекът е разгледал моделите и се е спрял на Леон или Аурис- сигурно си има причини да избере кола, а не псевдо джипка.
И ще опитам да позная, че тоя служебен Голф нито е каран особено кротко, нито е каран само в градския трафик- ДСГ-то е добра кутия докато я караш през всички диапазони, но пък при постоянни режими 1-ва, 2-ра, спри, изпълзи 5м., 1-ва, 2-ра, 3-та за 4 секунди, спирачки, 2-ра, 1-ва, пълзи 3м. буквално се ебава мамата на всяка роботизирана кутия без оглед дали е DSG, DCT, EDC или както там я нарича производителя.
Re: Малка градска кола за майка с бебе.
ivan40glupaka написа:alx написа:това не го разбрах. какво значение има размера на двигателя? и какво значи "новото поколение"?
Означава, че общото между на жена ти Ауди-то и испанкото сешоарче са няколко думички, но дето зад тези думички седят различни неща и настройки- кое му е сложното да се разбере?
Написа пак това което написа в началното си твърдение а не е това което те попитах... искам да ми обясниш защо малкия мотор прави ДСГ- то по ненадеждно от големия мотор. Не се заяждам- просто се опитвам да науча нещо дето опита ми сочи че не е точно така.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Малка градска кола за майка с бебе.
speeder88 написа:Служебната ми кола е Seat, но Ibiza. Вече е на 5 години и на 56к км. Ако ще я взимаш нова и ще ползваш 5 години е ОК, но ако мислиш повече не ти я препоръчвам. За толкова неинтензивна употреба лъча на волана, който държа с лявата ръка е доволно изтрита, "кожата" н лоста е скъсана. тапицерията е доволно зацапана, дунапрена вътре е понамачкан. Двете пръскалки са с по три дюзички, т.е. 6 общо - 4 вече не работят. Говорителите във вратите преди година почнаха да бучат, от няколко месеца не работят.
Моето поло за една година ги направи тези километри и си беше като чисто ново. Ама наистина нищо не беше мръднало. На втората година също нищо му нямаше и изглеждаше като ново, с изключение на задната броня защото някой го е ударил с теглич (и после е запалил без да си признае). Аз тогава се колебаех между Фабия и Поло, та колегата освен Ауриса може да погледне и немските, но Полото май е по-скъпо, иначе сега новото е супер яко с тия дисплеи



- ivan40glupaka
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.05.2017
- Пол: Мъж
Re: Малка градска кола за майка с бебе.
alx написа:Написа пак това което написа в началното си твърдение а не е това което те попитах... искам да ми обясниш защо малкия мотор прави ДСГ- то по ненадеждно от големия мотор. Не се заяждам- просто се опитвам да науча нещо дето опита ми сочи че не е точно така.
Ти сега ще ми се правиш на идиот какъвто не си ли? Но нека аз греша, положението да е цветущо и обема на мотора, настройките и разликите в старата и новата кутия и т.н са без значение- как обясняваш нуждата да "помагаш" на ДСГ-то за да се движи нормално в задръстването? За кола която ще се кара 90% от времето в града това е огромен проблем- единствената реална нужда и полза от автоматични скорости е точно в трафика спри-тръгни и ако ще ми сменя скоростите твърдо като шофьор-новобранец не виждам смисъла да се дават 3-4 бона за ДСГ.
В случая обаче се сещам за още един проблем при Сеат-а - с пробега при всеки директен инжекцион се натрупват отлагания по всмукателните клапани и резултата е "не върви, ама пък харчи". Но това е цената на малките бензинови мотори с много коне- в даден момент отваряш мотор заради конструктивна особеност, без оглед на марката

Re: Малка градска кола за майка с бебе.
ivan40glupaka написа:как обясняваш нуждата да "помагаш" на ДСГ-то за да се движи нормално в задръстването? За кола която ще се кара 90% от времето в града това е огромен проблем- единствената реална нужда и полза от автоматични скорости е точно в трафика спри-тръгни и ако ще ми сменя скоростите твърдо като шофьор-новобранец не виждам смисъла да се дават 3-4 бона за ДСГ.
под "помагане с педала за газта" идеята ми беше да внимаваш с педала на газта при ниски скорости- просто да боравиш по-плавно с него и да го задържаш на едно положение като тръгваш от място докато зацепи съединителя в дсг-то... не е някаква особена философия.
за твърдата смяна - моя личен скромен опит е че едно дсг правено за 560 коня фабричен мотор се държи изключително прилично в спри-тръгни трафик... само както казах трябва като тръгваш да задържаш педала на газта в едно положение ... робота като се научи на този ъгъл на газта и ще перфекционира зацепването от място така че няма да го усещаш...
и като казах "ще се научи" - ако една кола се кара агресивно дсг-то ще се научи да сменя твърдо и бързо... ако се кара леко - ще "омекне" и ще се държи съвсем прилично при всекидневно каране.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Малка градска кола за майка с бебе.
А за тия коне на всичко отгоре пък има различни режими на работа, където кутията даже сама решава как да сменя и съответно някак те подтиква какво да правиш с педала на газта.
Та си се държи съвсем нормално тая кутия при големите мотори. Сега, че ХаЛди като цяло не могат да правят кутии е съвсем друга работа.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Малка градска кола за майка с бебе.
Като става върпос за малък двигател. Отвъд голямата вода съм карал VW Jetta 2.0 TDI 140 коня с DSG (тука е стандартно оборудване за модела)... кутията си е супер... вярно е, че тръгването от място изисква малко свикване, щото иначе скача изведнъж, но като свикнеш разлика няма от "обикновен" автоматик. Повече ми харесва от автоматик с хидравличен съединител, щото има двигателна спирачка и разбира се е по-икономично (което трябва да ти пука ако ще купуваш малолитражка). Иначе разбира се има и "обикновени" автоматици с двигателна спирачка, но само на скъпи коли.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Малка градска кола за майка с бебе.
Denmark написа:Аз тогава се колебаех между Фабия и Поло, та колегата освен Ауриса може да погледне и немските, но Полото май е по-скъпо, иначе сега новото е супер яко с тия дисплеиА и леона със спортния пакет и ксенона е много красива кола
При първоначалното ориентиране гледахме общо взето всичко на пазара, и сведохме избора до аурис vs. леон. Ние търсим по-голям хечбек (клас голф, леон, аурис), по-малките са прекалено тесни (поло, ибиза, ярис). Отделно, като платформа голф и леон са еднакво шаси с еднакви мотори и кутии, само купето отгоре е различно (то и октавията е това шаси май). Но пък немците струват повече от испанците, а пък, лично мое мнение, леона е много по-красив от голфа. Та защо да плащаме повече само заради едната емблема? В този ред на мисли, за същите пари ще дойде и много прилична октавия, където комфорта и големия багажник (за детска количка) са съвсем друга бира, ама жената каза, че й била прекалено голяма. Ходи обяснявай, че октавията е само 30 см по-дълга от леона, например. Да не говорим, че с парктроници и камера за задно виждане, разликата в големината става съвсем пренебрежима.
Но както казах и преди, не се бутам толкова аз да налагам мнение, за да няма после "ама ти ми я натресе тази кола". Нека тя си е хепи с избора.
@ivan40, каза, че жена ти е карала приус. Като правихме теста на ауриса ми направи впечатление, че постоянно включва/изключва бензиновия мотор, колата се старае да е само на батерии като не я натискаш много, и постоянно зарежда/разрежда батериите. В този ред на мисли, някакви проблеми с батериитр да сте имали?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Re: Малка градска кола за майка с бебе.
Ако трябва аз да избирам кола за жена ми с дете бих заложил на Рено или Тойота! Не знам от кво ги правят тия рендета, нооо.. много здрави купета, много! Тойотата също е в челните места в краштестовете от 2000г. насам, а и като автомобили са здрави и непретенциозни. Ако не се бъркам мисля, че Яриса беше най-здрав от всички в класа си, а клиповете на модуса и лагуната предполагам почти всички са ги гледали..
https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
https://www.youtube.com/watch?v=mLLanPwRgio
https://www.youtube.com/watch?v=mWegXQ81TKw

https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
https://www.youtube.com/watch?v=mLLanPwRgio
https://www.youtube.com/watch?v=mWegXQ81TKw

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Малка градска кола за майка с бебе.
Опел Корса.
Най- голям вътрешен обем за класа си, надеждна, лесно се паркира.
ПП: Крайно време е да забранят центъра на София за коли, по-дълги от 4 метра....
Най- голям вътрешен обем за класа си, надеждна, лесно се паркира.
ПП: Крайно време е да забранят центъра на София за коли, по-дълги от 4 метра....
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Малка градска кола за майка с бебе.
Карах една такава Корса преди година може би. Чисто нова беше, на няма и 1к. Сигурно е добра кола ама като управление и усет в колата после като седнах в 20 годишния компакт .. ми бахти и корсата. 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Малка градска кола за майка с бебе.
Между другото Шкодата беше 2 поколения назад шаси, а Сеат 1 поколение назад шаси едно време. Сега не знам как е.
п.с.
Дори 30 годишно BMW, не е справедливо сравнение с масовите коли днес като пътно поведение.
п.с.
Дори 30 годишно BMW, не е справедливо сравнение с масовите коли днес като пътно поведение.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- stas.dakov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 27.04.2016
- Пол: Мъж
- Кара: e91 320d
Re: Малка градска кола за майка с бебе.
Какво мислите за toyota prius 2009. Возих се в едно такси и ми хареса на пръв поглед.
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mr_petroff