Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 31 Юли 2017, 11:08

235 коня на Х5 не е ли стария мотор - М57?
Там няма драми..
Виж на Н57 май трябва около 200 да се смени?
Това е нещо като констатация/въпрос, че едно приятелче си взе такава на 80К км и ми говори глупости за смяна на верига, та да го успокоя... Н57 е неговата - 245 коня.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 31 Юли 2017, 14:04

един приятел с Х5 М57 286 коня сгъна веригата на 190 000км. При джипките е по-сериозна драмата, доста по-рано се предават заради веригите. Но както винаги малък процент от всички имат тези проблеми :yes:
"Чемодан, вокзал, Москва"

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 31 Юли 2017, 20:51

При Х5/Х6 се къса по често и на М57.
Лично имам приятел със скъсана верига на 120к км. колата е купена чисто нова от камор с един собственик и няма манипулации на километрите.
Направиха му отстъпка и за 10к му смениха мотора :mhihi: , щото един ден преди това колата е била на обслужване при тях.
А веригата се е скъсала на място при гасене на мотора.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 31 Юли 2017, 20:58

vld написа:При Х5/Х6 се къса по често и на М57.
Лично имам приятел със скъсана верига на 120к км. колата е купена чисто нова от камор с един собственик и няма манипулации на километрите.
Направиха му отстъпка и за 10к му смениха мотора :mhihi: , щото един ден преди това колата е била на обслужване при тях.
А веригата се е скъсала на място при гасене на мотора.
:shock: :shock: :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 22.04.2012
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Hannibalbg » 31 Юли 2017, 23:24

bai_ILIA написа:един приятел с Х5 М57 286 коня сгъна веригата на 190 000км. При джипките е по-сериозна драмата, доста по-рано се предават заради веригите. Но както винаги малък процент от всички имат тези проблеми :yes:



Някой тук беше казвал, че при X-овете с М57 веригата (или нещо около нея беше, не помня) е изменено с цел намаляване на теглото :kuku:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 01 Авг 2017, 8:01

Скоро проверявах цените на веригите за М57N2 и всичко излезе ~830лв., като се добави и 300 за труд, грубо идва на 1100-1200, не е чак такава драма.
Ако карате ауди и сменявате ангренажен ремък за по 2000лв. всеки път на всеки 70-80к км. да не би да е по оферта?
Техния 3.0 ТДИ пак разтяга верига износва обтегачи и какво ли още не, на всичкото отгоре харчи с 20-30% повече и градско и извънградско.
Перфектни са си дизелите на БМВ, за тия километри които минават, нещата които им се обслужват са си направо бонус :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от exc » 01 Авг 2017, 9:36

vld написа:Скоро проверявах цените на веригите за М57N2 и всичко излезе ~830лв., като се добави и 300 за труд, грубо идва на 1100-1200, не е чак такава драма.
Ако карате ауди и сменявате ангренажен ремък за по 2000лв. всеки път на всеки 70-80к км. да не би да е по оферта?
Техния 3.0 ТДИ пак разтяга верига износва обтегачи и какво ли още не, на всичкото отгоре харчи с 20-30% повече и градско и извънградско.
Перфектни са си дизелите на БМВ, за тия километри които минават, нещата които им се обслужват са си направо бонус :mhihi:

За всичко си прав, само частта от 2000 лева за ангренаж е силно завишена, освен, ако не се прави в Порше, но и за там е много. Да кажем, че е горе-долу като горепосочената от теб сума за смяна на верига, и то с оригинални части.
Иначе смяната на веригите при 3.0ТДИ на Ауди е много приятна като сума. :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 1.03.2017
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Moto333 » 01 Авг 2017, 10:44

Мнения за тази?
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-ba ... ml?ref=srp
Прекалено ми е пусната и това.малко ме притеснява.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 01 Авг 2017, 11:40

exc написа:
vld написа:Скоро проверявах цените на веригите за М57N2 и всичко излезе ~830лв., като се добави и 300 за труд, грубо идва на 1100-1200, не е чак такава драма.
Ако карате ауди и сменявате ангренажен ремък за по 2000лв. всеки път на всеки 70-80к км. да не би да е по оферта?
Техния 3.0 ТДИ пак разтяга верига износва обтегачи и какво ли още не, на всичкото отгоре харчи с 20-30% повече и градско и извънградско.
Перфектни са си дизелите на БМВ, за тия километри които минават, нещата които им се обслужват са си направо бонус :mhihi:

За всичко си прав, само частта от 2000 лева за ангренаж е силно завишена, освен, ако не се прави в Порше, но и за там е много. Да кажем, че е горе-долу като горепосочената от теб сума за смяна на верига, и то с оригинални части.
Иначе смяната на веригите при 3.0ТДИ на Ауди е много приятна като сума. :mhihi:


Много приятна сума особено на по-новите, никой алтернативен майстор не иска да се заеме, а в ОЕМ сервиз си на около 8-9к с 10% отстъпка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 01 Авг 2017, 14:47

Стига бе, това не може да е вярно...
:shock: :shock: :shock:
Кое по дяволите в смяната на една верига, добре, две вериги струва тия пари??
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от exc » 01 Авг 2017, 15:01

Bexim написа:Стига бе, това не може да е вярно...
:shock: :shock: :shock:
Кое по дяволите в смяната на една верига, добре, две вериги струва тия пари??

Да бяха две вериги, добре. Ама са четири. :mhihi: За долните две се вади мотора. Все пак аз съм чувал суми наполвина от горецитираните.
В случая говоря за А4 Б7(2005-2008) с 3.0ТДИ. При по-новите не трябва да е по-различно, защото мотора е почти същия, но цифрата може да е като горецитираната от колегата, особено в официален сервиз.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 01 Авг 2017, 15:19

То на БМВ дизела обслужването си е направо оферта значи, за 1500 си я сменил :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 01 Авг 2017, 15:26

exc написа:
Bexim написа:Стига бе, това не може да е вярно...
:shock: :shock: :shock:
Кое по дяволите в смяната на една верига, добре, две вериги струва тия пари??

Да бяха две вериги, добре. Ама са четири. :mhihi: За долните две се вади мотора. Все пак аз съм чувал суми наполвина от горецитираните.
В случая говоря за А4 Б7(2005-2008) с 3.0ТДИ. При по-новите не трябва да е по-различно, защото мотора е почти същия, но цифрата може да е като горецитираната от колегата, особено в официален сервиз.

Тия нема да се научат как се прави 6 цилиндров мотор и това сие :mhihi:
1.9 тди и до там, а и на С моделите моторите не са за изхвърляне, всичко останало е леж, по зле е от М40 :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 01 Авг 2017, 15:31

да, мен ми стъпи точно толкова, колкото колегата vld цитира - 830лв. за ОЕМ части от до + 300лв. труд понеже няма нужда да се вади двигателя. това се води абсолютния минимум като цена с ОЕМ части и труд :mhihi: аз обаче смених и всички ролки, водна помпа, антифриз и оригинални пистови ремъци да има, даже и свещите, че една беше заминала, че не ми се занимава после и тотала на фактурите е някъде 1800лв :yes: В този контекст на мисли 1100-1200лв не са кой знае какво - един чифт гуми примерно 18-ки. На нормална кола супер обикновена, нисък или среден клас, ангренажа си е 400-600лв :ok:

П.С. по-новите ангренажи карат малко повече км примерно 210 000км на 1.6 ТДИ с оригинален ремък ВАГ, нещо непостижимо за доста вериги на БМВ :mhihi:
"Чемодан, вокзал, Москва"

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 22.02.2017
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от hiloallstars » 01 Авг 2017, 16:31

http://m.cars.bg/offer/c2236165 колеги тази кола някой да я е гледал вече? Продавача казва по телефона , че я внесъл от чужбина, а на номерата гледам Русенска автокъща... groupauto

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook