Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
235 коня на Х5 не е ли стария мотор - М57?
Там няма драми..
Виж на Н57 май трябва около 200 да се смени?
Това е нещо като констатация/въпрос, че едно приятелче си взе такава на 80К км и ми говори глупости за смяна на верига, та да го успокоя... Н57 е неговата - 245 коня.
Там няма драми..
Виж на Н57 май трябва около 200 да се смени?
Това е нещо като констатация/въпрос, че едно приятелче си взе такава на 80К км и ми говори глупости за смяна на верига, та да го успокоя... Н57 е неговата - 245 коня.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
един приятел с Х5 М57 286 коня сгъна веригата на 190 000км. При джипките е по-сериозна драмата, доста по-рано се предават заради веригите. Но както винаги малък процент от всички имат тези проблеми 

"Чемодан, вокзал, Москва"
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
При Х5/Х6 се къса по често и на М57.
Лично имам приятел със скъсана верига на 120к км. колата е купена чисто нова от камор с един собственик и няма манипулации на километрите.
Направиха му отстъпка и за 10к му смениха мотора
, щото един ден преди това колата е била на обслужване при тях.
А веригата се е скъсала на място при гасене на мотора.
Лично имам приятел със скъсана верига на 120к км. колата е купена чисто нова от камор с един собственик и няма манипулации на километрите.
Направиха му отстъпка и за 10к му смениха мотора

А веригата се е скъсала на място при гасене на мотора.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:При Х5/Х6 се къса по често и на М57.
Лично имам приятел със скъсана верига на 120к км. колата е купена чисто нова от камор с един собственик и няма манипулации на километрите.
Направиха му отстъпка и за 10к му смениха мотора, щото един ден преди това колата е била на обслужване при тях.
А веригата се е скъсала на място при гасене на мотора.



- Hannibalbg
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 22.04.2012
- Пол: Мъж
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bai_ILIA написа:един приятел с Х5 М57 286 коня сгъна веригата на 190 000км. При джипките е по-сериозна драмата, доста по-рано се предават заради веригите. Но както винаги малък процент от всички имат тези проблеми
Някой тук беше казвал, че при X-овете с М57 веригата (или нещо около нея беше, не помня) е изменено с цел намаляване на теглото

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Скоро проверявах цените на веригите за М57N2 и всичко излезе ~830лв., като се добави и 300 за труд, грубо идва на 1100-1200, не е чак такава драма.
Ако карате ауди и сменявате ангренажен ремък за по 2000лв. всеки път на всеки 70-80к км. да не би да е по оферта?
Техния 3.0 ТДИ пак разтяга верига износва обтегачи и какво ли още не, на всичкото отгоре харчи с 20-30% повече и градско и извънградско.
Перфектни са си дизелите на БМВ, за тия километри които минават, нещата които им се обслужват са си направо бонус
Ако карате ауди и сменявате ангренажен ремък за по 2000лв. всеки път на всеки 70-80к км. да не би да е по оферта?
Техния 3.0 ТДИ пак разтяга верига износва обтегачи и какво ли още не, на всичкото отгоре харчи с 20-30% повече и градско и извънградско.
Перфектни са си дизелите на БМВ, за тия километри които минават, нещата които им се обслужват са си направо бонус


Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Скоро проверявах цените на веригите за М57N2 и всичко излезе ~830лв., като се добави и 300 за труд, грубо идва на 1100-1200, не е чак такава драма.
Ако карате ауди и сменявате ангренажен ремък за по 2000лв. всеки път на всеки 70-80к км. да не би да е по оферта?
Техния 3.0 ТДИ пак разтяга верига износва обтегачи и какво ли още не, на всичкото отгоре харчи с 20-30% повече и градско и извънградско.
Перфектни са си дизелите на БМВ, за тия километри които минават, нещата които им се обслужват са си направо бонус
За всичко си прав, само частта от 2000 лева за ангренаж е силно завишена, освен, ако не се прави в Порше, но и за там е много. Да кажем, че е горе-долу като горепосочената от теб сума за смяна на верига, и то с оригинални части.
Иначе смяната на веригите при 3.0ТДИ на Ауди е много приятна като сума.

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Мнения за тази?
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-ba ... ml?ref=srp
Прекалено ми е пусната и това.малко ме притеснява.
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-ba ... ml?ref=srp
Прекалено ми е пусната и това.малко ме притеснява.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
exc написа:vld написа:Скоро проверявах цените на веригите за М57N2 и всичко излезе ~830лв., като се добави и 300 за труд, грубо идва на 1100-1200, не е чак такава драма.
Ако карате ауди и сменявате ангренажен ремък за по 2000лв. всеки път на всеки 70-80к км. да не би да е по оферта?
Техния 3.0 ТДИ пак разтяга верига износва обтегачи и какво ли още не, на всичкото отгоре харчи с 20-30% повече и градско и извънградско.
Перфектни са си дизелите на БМВ, за тия километри които минават, нещата които им се обслужват са си направо бонус
За всичко си прав, само частта от 2000 лева за ангренаж е силно завишена, освен, ако не се прави в Порше, но и за там е много. Да кажем, че е горе-долу като горепосочената от теб сума за смяна на верига, и то с оригинални части.
Иначе смяната на веригите при 3.0ТДИ на Ауди е много приятна като сума.
Много приятна сума особено на по-новите, никой алтернативен майстор не иска да се заеме, а в ОЕМ сервиз си на около 8-9к с 10% отстъпка
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Стига бе, това не може да е вярно...
Кое по дяволите в смяната на една верига, добре, две вериги струва тия пари??



Кое по дяволите в смяната на една верига, добре, две вериги струва тия пари??
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Стига бе, това не може да е вярно...
![]()
![]()
![]()
Кое по дяволите в смяната на една верига, добре, две вериги струва тия пари??
Да бяха две вериги, добре. Ама са четири.

В случая говоря за А4 Б7(2005-2008) с 3.0ТДИ. При по-новите не трябва да е по-различно, защото мотора е почти същия, но цифрата може да е като горецитираната от колегата, особено в официален сервиз.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
То на БМВ дизела обслужването си е направо оферта значи, за 1500 си я сменил 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
exc написа:Bexim написа:Стига бе, това не може да е вярно...
![]()
![]()
![]()
Кое по дяволите в смяната на една верига, добре, две вериги струва тия пари??
Да бяха две вериги, добре. Ама са четири.За долните две се вади мотора. Все пак аз съм чувал суми наполвина от горецитираните.
В случая говоря за А4 Б7(2005-2008) с 3.0ТДИ. При по-новите не трябва да е по-различно, защото мотора е почти същия, но цифрата може да е като горецитираната от колегата, особено в официален сервиз.
Тия нема да се научат как се прави 6 цилиндров мотор и това сие

1.9 тди и до там, а и на С моделите моторите не са за изхвърляне, всичко останало е леж, по зле е от М40


- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
да, мен ми стъпи точно толкова, колкото колегата vld цитира - 830лв. за ОЕМ части от до + 300лв. труд понеже няма нужда да се вади двигателя. това се води абсолютния минимум като цена с ОЕМ части и труд
аз обаче смених и всички ролки, водна помпа, антифриз и оригинални пистови ремъци да има, даже и свещите, че една беше заминала, че не ми се занимава после и тотала на фактурите е някъде 1800лв
В този контекст на мисли 1100-1200лв не са кой знае какво - един чифт гуми примерно 18-ки. На нормална кола супер обикновена, нисък или среден клас, ангренажа си е 400-600лв
П.С. по-новите ангренажи карат малко повече км примерно 210 000км на 1.6 ТДИ с оригинален ремък ВАГ, нещо непостижимо за доста вериги на БМВ



П.С. по-новите ангренажи карат малко повече км примерно 210 000км на 1.6 ТДИ с оригинален ремък ВАГ, нещо непостижимо за доста вериги на БМВ

"Чемодан, вокзал, Москва"
- hiloallstars
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 22.02.2017
- Пол: Мъж
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
http://m.cars.bg/offer/c2236165 колеги тази кола някой да я е гледал вече? Продавача казва по телефона , че я внесъл от чужбина, а на номерата гледам Русенска автокъща... groupauto
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани