Кола до 10 000 лв.
Модератор: Общи модератори
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Кола до 10 000 лв.
xaxo написа:Прегнанси-тонещо не ме радва като визия, а остава минуса с ламарините, то ако ще е мазда, по-добре cx-7, което поне като дизайн ми допада. Цената му е над бюджета, но да видим какво друго ще излезе.
А и японците не страдат ли от клапани, като и им се сложи газ. Четох някъде, че препоръчвали реглаж на клапани на всеки 30 или 40 хил км... все едно жигула карам, иначе технически оставам с впечатление, че са доста добри.
10х
Преди време бях чел точно за тия Мазди цх-5, 7 понеже имах известен интерес и сравнявах бензин/газ, дизел та че много трудно се газифицирали та дори невъзможно и известни дертища после(почти като на всяка кола след слагане на газ, че и по зле) ама темата май беше стара и може вече да са им наели


- xaxo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Кола до 10 000 лв.
Полезно мнение, благодаря.
А кои марки се славят с най-добри тенекии, но не само да не раъждясват, но и да са твърди?
За старите мерцедеси знам, но не искам такава кола.
А кои марки се славят с най-добри тенекии, но не само да не раъждясват, но и да са твърди?
За старите мерцедеси знам, но не искам такава кола.
- damian2112
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G05 LCI xDrive40i
Re: Кола до 10 000 лв.
Е, това са малко преувеличения, карах 5 години Мазда 6, вкарана от Италия без точка ръжда, продадена отново без точка ръжда... мисля, че след 2006-та година Мазда си оправиха ламарините (моята беше 2007-ма, а и не съм виждал и по-новите да гният все още). Мога да кажа, отличен автомобил (специално за 6-цата) за парите си и много здрав.
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Кола до 10 000 лв.
xaxo написа:Полезно мнение, благодаря.
А кои марки се славят с най-добри тенекии, но не само да не раъждясват, но и да са твърди?
За старите мерцедеси знам, но не искам такава кола.
За не ръждиви тенекии ще си намериш кола, но и за твърди след 2000 година едва ли ще си намериш угодия или поне не в марките, които си се ориентирал.
- xaxo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Кола до 10 000 лв.
То не е за мрене на път
Стила ми на шофиране е спокоен (прекалено според някой) и внимавам доста.
Ще прозвучи налудничево, но става въпрос за тъпите градушки, дето зачестиха последно време. Нямам гараж и не искам да я гледам накъдрена, въпреки че няма да е някой топ модел. Не помня вече по време на коя градушка, но на бмв-то ми му нямаше нищо, а на един познат пежото стана ... мармалад. Та колкото и странно, това ми е идеята.

Ще прозвучи налудничево, но става въпрос за тъпите градушки, дето зачестиха последно време. Нямам гараж и не искам да я гледам накъдрена, въпреки че няма да е някой топ модел. Не помня вече по време на коя градушка, но на бмв-то ми му нямаше нищо, а на един познат пежото стана ... мармалад. Та колкото и странно, това ми е идеята.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Кола до 10 000 лв.
xaxo написа:То не е за мрене на пътСтила ми на шофиране е спокоен (прекалено според някой) и внимавам доста.
Ти пак си внимавай, ама каката с джиБа, като не внимава и ти връхлети челно е все тая колко си внимателен.
Здрави ламарини, както вече се каза не са гаранция за оцеляване при катастрофи. Даже обратното - колкото по-меко и чупливо толкова по-добре, щото реално ставайки на трески колата абсорбира цялата енергия и до теб не достига нищо.
За градушки дебела ламарина...пробвай, ама дебелата ламарина не помага при градушка. Ледено топче, голямо колкото лешник тежи 20гр., но със силата на земното ускорение силата на удара е многократно по-висока. Забравил съм ги точно формулите, ама ако имаме физици във форума ще ти обяснят за какво става въпрос. Та мисълта ми е, че колкото и дебела да е ламарината ледените топчета пак ще я направят на хармоника. За предпазване от градушка само гараж...или одеяла, юргани, картони, пукащи топчета за опаковане дето се ползват и т.н.
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Кола до 10 000 лв.
Ти пак си внимавай, ама каката с джиБа, като не внимава и ти връхлети челно е все тая колко си внимателен.
Здрави ламарини, както вече се каза не са гаранция за оцеляване при катастрофи. Даже обратното - колкото по-меко и чупливо толкова по-добре, щото реално ставайки на трески колата абсорбира цялата енергия и до теб не достига нищо.
.
Спестих това в горния си пост, понеже не мисля, че някой го има като критерии това при евентуален удар колата да остане максимално здрава, но е хубаво че все пак беше споменато.
За да избегнеш страха от градушки и все пак се говори за кола около 10 бона сега може да е 9500 или 10 200 се предполага, че ще има каско този автомобил. То и друго има, недай боже в България каско да ти се налага ама има и разбрани застрахователи


- xaxo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Кола до 10 000 лв.
Наясно съм и съм съгласен и с двама ви. Идеята беше, че номера може да мине при поне по-леките природни бедствия, все пак не очакваме тежки градушки тип яйца, орехи и други зарзавати всяко полугодие ... както и да е, не е това темата.
Та обратно
за какво бихте се оглеждали вие, при тези критерии?
Та обратно

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Кола до 10 000 лв.
ама и да е леко и да не харчи ли!?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Кола до 10 000 лв.
Vw Touran, Caddy, Sharan, Touareg, Chrysler Voyager, Grand Voyager, Opel Zafira (до 2005 включително) ? 

- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Кола до 10 000 лв.
xaxo написа:1. Бюджет - до 10 000 лв. (без да се включват обслужване, регистрации и т.н.)
2. Година на производство - за предпочитане след 2005г.
3. Двигател - задължително бензин/газ или чист бензин, който обаче да подлежи на лесно/нормално газифициране.
4. Скоростна кутия - задължително ръчни скорости, за предпочитане 6 на брой.
5. Тип автомобил - седан, комби, сув, хечбеци (ако имат прилично вътрешно и багажно пространство).
6. Брой врати - задължително 4/5.
7. Предаване - предно или 4х4 (за предпочитане е да имат опция за избор 2wd, 4wd. lock).
8. Екстри, които искам - климатик, автопилот, ксенонови фарове, платнен салон, парктроник (но моеж и без него), ел стъкла
9. Екстри, които задължително НЕ искам - въздушно окачване, шибедах/панорамен покрив, кожен салон
10. Не държа на неща като сензори за светлина и дъжд, подгреви, блутуут и т.н., но ако ги има е добре дошло.
11. Търся добра, мека возия (критериите ми са паветата в София) и обезшумено купе.
12. Към мощността нямам претенции, не търся някакви особено силни двигатели, но в крайна сметка каквото дойде. Исками се ламарините да не са от най-меките възможни.
13. Поддръжката да не е от най-скъпите на пазара.
По тези критерии са само 64 обяви, разгледай си ги. Така написано си само за Зафира, Сценик или нещо подобно.
- xaxo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Кола до 10 000 лв.
Сега друго се чудя. Струва ли си да се напъна да изкарам малко повече пари и да си взема qashqai (който задължително ще бъде 4х4 версията) или да си взема някое по-старо рено лагуна 2 (примерно) и каквото му излезе да го стягам. Сам за себе си не мога да преценя кое ще ми е по-функционално.
Не съм карал СУВ и вътрешно много ми се иска. Би трябвало да има добра возия, висока е (нещо което търся и в лек автомобил), а опционалното задвижване много ме радва, въпреки че не мисля за оффроуд изпълнения. Разхода на нисана също така вероятно ще е 1-2 литра над лагуната, което на газ няма да го усетя. Също така е със 6 скорости ... изобщо може би най-пълно отговаря на условията ми.
От друга старна се питам за какво ми е такъв автомобил
Една стегната лагуна с добри амортисьори и пружини ще ми върши същата работа и сигурно ще вози по същия начин (в лагуна съм се возил, в qashqai не). Примерно може и лагуна 3 да е (https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4haqx5), там поне има модели със 6 скорости.
Много сбъркана работа.
В тази връзка да ви питам, при автомобилите 4х4 (в случая мисля че се води part time), какво допълнително има за обслужване за разлика от само предно. Масло в диференциал/раздатка, нещо друго? Не мисля че обслужването на автомобил като qashqai ще ме събори, но все пак да знам.
От другите, които разглеждах за момента ми харесват - Мазда 6 комби (проблеми с ръжди, ламарини, мисля и клапани при каране на газ), Сеал Алтеа XL също ги заглеждам, Субару много ми харесват, но там нямам гащи да скоча. Евтини са за годините си, но специфична поддръжка/ремонти, всичко в този ценови клас е с 5 скорости, моделите дето харесвам май са с въздужно окачване, нямат опция за превключване на задвижването ...
Ще допълвам ако се спра на нещо друго, от вас искам най-лошото което сте чували за тези модели
Не съм карал СУВ и вътрешно много ми се иска. Би трябвало да има добра возия, висока е (нещо което търся и в лек автомобил), а опционалното задвижване много ме радва, въпреки че не мисля за оффроуд изпълнения. Разхода на нисана също така вероятно ще е 1-2 литра над лагуната, което на газ няма да го усетя. Също така е със 6 скорости ... изобщо може би най-пълно отговаря на условията ми.
От друга старна се питам за какво ми е такъв автомобил

Много сбъркана работа.
В тази връзка да ви питам, при автомобилите 4х4 (в случая мисля че се води part time), какво допълнително има за обслужване за разлика от само предно. Масло в диференциал/раздатка, нещо друго? Не мисля че обслужването на автомобил като qashqai ще ме събори, но все пак да знам.
От другите, които разглеждах за момента ми харесват - Мазда 6 комби (проблеми с ръжди, ламарини, мисля и клапани при каране на газ), Сеал Алтеа XL също ги заглеждам, Субару много ми харесват, но там нямам гащи да скоча. Евтини са за годините си, но специфична поддръжка/ремонти, всичко в този ценови клас е с 5 скорости, моделите дето харесвам май са с въздужно окачване, нямат опция за превключване на задвижването ...
Ще допълвам ако се спра на нещо друго, от вас искам най-лошото което сте чували за тези модели

- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Кола до 10 000 лв.
300+ к.с., метан, 6 скорости - за 50лв. на месец ще имаш цяла флотилия от такива автобуси 

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Кола до 10 000 лв.
За Кашкавала гледах интервю с човек, който е имал такъв и го сменил за Е39. Щото много се чупел, пластмасата се белела и т.н.
P.S. При мен няма развитие с моя въпрос в темата.
P.S. При мен няма развитие с моя въпрос в темата.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Кола до 10 000 лв.
Vra4anin написа:Само да кажа за мазда CX-7 - имам един познат, негов приятел има такава мазда. Оглеждал съм я, качвал съм се в нея - симпатя е, не отричам, но и много рядка кола е, което е кофти от гледна точка на части. Човека има счупен стоп - няма намиране ! Миналата година обикаляхме и в Австрия по моргите (даже намерихме една специализирана морга само за мазди в околностите на Виена точно по тоя повод) - стоп за такъв модел няма ! В България имало само един човек който има стопове и затова цената е 1400 лв за двата стопа и няма мърданеАко желаеш. Поне до миналата година бе това положението, сега може и да има някоя друга вкарана за части.
едно бързо поглеждне на щатския ибей показва че пазара е зарит с такива за около $110 всеки... с транспорта колко да ти излезе? $200?
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани