BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
Модератор: Общи модератори
BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
Здравейте, искам в тази тема да споделите впечатленията си относно изброените марки. Пред дилема съм за закупуване на едно от горепосочените марки, като при Е60 съм се ориентирал към 530i, при W211 320i, а при А6 - 3.0tdi, тъй като бензиновите мотори на ауди не стават за газифициране. Склонен съм и на дизел при BMW и Mercedes, при условие че намеря много запазен и на реални километри. Ще се радвам да споделите своето мнение, опит и съвет относно поддръжката, надежността и здравината на изброените автомобили.
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
Темата е с потенциал
3.0 tdi- то няма много място тук щом си споменал газ.....май 530i/xi е твоята кола

Последна промяна astrapower на 28 Авг 2017, 15:45, променена общо 1 път
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
Колега, аз лично бих избягвал коли 4х4 поради сложността им, тежина и потенциално чести и скъпи ремонти: диференциали, полуоски, раздатки....
Поради тази причина бих избягвал Ауди 4х4, но пък А6 го има само на предно: 2.7 TDI с ръчна кутия.
Слагането на газ на тези коли е свързано с ГИ за поне 1500лв, което в комбинация с потенциални допълнителни разходи по смяна на бобини, свещи и т.н. ще надуе сметката до около 2000лв+. Също така, при каране с ГИ има и разход на бензин. Като допълним че БМВ моторите М54 харчат масло, а Мерцедес 320I има известни проблеми с маслени магистрали, течащи гарнитури и т.н. не минуемо изниква въпроса а защо не БМВ 525д/530д или Мерцедес CDI?
Поради тази причина бих избягвал Ауди 4х4, но пък А6 го има само на предно: 2.7 TDI с ръчна кутия.
Слагането на газ на тези коли е свързано с ГИ за поне 1500лв, което в комбинация с потенциални допълнителни разходи по смяна на бобини, свещи и т.н. ще надуе сметката до около 2000лв+. Също така, при каране с ГИ има и разход на бензин. Като допълним че БМВ моторите М54 харчат масло, а Мерцедес 320I има известни проблеми с маслени магистрали, течащи гарнитури и т.н. не минуемо изниква въпроса а защо не БМВ 525д/530д или Мерцедес CDI?

Re: BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
Да то па дизела е цвете за мирисане особенно тея дето са в 90% от обявите на 180к реални
Колко да се надуе сметката като смениш 6бр. свещи , 2 ламбди и бобини в най-лошия случай
Отсреща няма да споменавам от колко започват ремонтите на въпросните дизелови мотори и в какво състояние ще са. Така че човека добре се е ориентирал към голям бенз мотор + газ, и доста по-лесно може да намери читава бензинова кола отколкото дизелова.
P.S> няма да пращам линкове от Е60 раздела, където е задължително като вземеш дизел да хвърлиш една торба с пари да ти сменят верижките


P.S> няма да пращам линкове от Е60 раздела, където е задължително като вземеш дизел да хвърлиш една торба с пари да ти сменят верижките

- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
И аз бих ти препоръчал и при трите коли да се ориентираш към дизеловия вариант. Това са големи мотори, едно че скъп инжекцион си трябва, друго че много инжерени станаха и се почва една... Предполагам се гласиш за моделите преди фейса. Аз имам 211-ка 320 сди-то. Прекрасна кола, съотношението кубици/коне/разход е перфектно. Преди фейса е и моята. Поддръжката е почти идентична. Запазени екземпляри ще намериш, за реални километри вече на кантар работата. Аз лично бих ти препоръчал мерника, въпреки че и е60-то и а6-цата ми харесват, даже съм се и замислял за тях, някъде там в бъдещето, ако един ден нещо реша да си сменям колата или баща ми сменя неговата
И някои подробности за някои минуси, за други плюс:
3.2 предимно AirMatic - за мен това си е лукс направо, ама някой се плашат като дявол от тамян
SBC модул - 2002-2003 доста дефектирали, повечето са сменени гаранционно. След фейса го махат тоя модул, но пък реално са доста приятни спирачките с него + холд опция.

И някои подробности за някои минуси, за други плюс:
3.2 предимно AirMatic - за мен това си е лукс направо, ама някой се плашат като дявол от тамян
SBC модул - 2002-2003 доста дефектирали, повечето са сменени гаранционно. След фейса го махат тоя модул, но пък реално са доста приятни спирачките с него + холд опция.
Re: BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
Имал съм 6 сега съм на е60 мерцедеса съм го карал но той пред ауди и бмв е каруца.
Това което ти говорят хора които са чели само по форимите за тези коли просто забрави.
Ауди се чупело куатрото глупости по тая кола всико се чупи освен куатрото.
Може би в Бг най распространената кола със най скъпа подръжка това дюзи, ръчна, скорости, вериги, оптегачи.
ремонти все над 2000лв.
при е60 частите и ремонтите са по евтини но мен като возия по вече ме кефи 4ф щото е по стабилна на пътя примерно от е60 xd.
за мерцедес ремонтите знам че също не са евтини.
в бг много трудно ще намериш екземпляри от трите дизелови коли на под 300000 км така че на късмет.
Ако изкаш конфорт возия Ауди А6 4ф но ремонтите са солени ако изкаш евтина подръжка БМВ лично съм разочарован от возията за мерцеса разобеждавам те.
Това което ти говорят хора които са чели само по форимите за тези коли просто забрави.
Ауди се чупело куатрото глупости по тая кола всико се чупи освен куатрото.
Може би в Бг най распространената кола със най скъпа подръжка това дюзи, ръчна, скорости, вериги, оптегачи.
ремонти все над 2000лв.
при е60 частите и ремонтите са по евтини но мен като возия по вече ме кефи 4ф щото е по стабилна на пътя примерно от е60 xd.
за мерцедес ремонтите знам че също не са евтини.
в бг много трудно ще намериш екземпляри от трите дизелови коли на под 300000 км така че на късмет.
Ако изкаш конфорт возия Ауди А6 4ф но ремонтите са солени ако изкаш евтина подръжка БМВ лично съм разочарован от возията за мерцеса разобеждавам те.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
Аз съм също за мерцедес 3.2 цди стария 6-так няма такова куче.Имам приятел с тоя мотор 4-5 година го кара и е перфектен..
Re: BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
Благодаря за мненията ви. Относно SBC модула след гаранционната замяна отстранява ли се изцяло проблема или след време пак може да създаде проблем ? Да споделя също, че главно се колебая между мерцедеса и бмв-то. Като цяло W211 освен проблеми с SBC модула, други проблеми има ли ?
Re: BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
Интересна тема, карах W211 E240 177 коня бензин въздушно окачване. Супер автомобил ама харчи към 16/100 бензин, за лош късмет гръмнаха задни възглавници нови 4000 лв, рециклаж към 1500 лв. има и някакви датчици за стабилност и те са скъпи. Ако можеш избягвай въздушните възглавници, като обслужване е по скъп от БМВ-то. Лично аз предпочитам Е60 530 М54 носи идеално на газ върви много добре,
Успех
Успех
Няма начин да няма начин
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
pinko_23 написа:Интересна тема, карах W211 E240 177 коня бензин въздушно окачване. Супер автомобил ама харчи към 16/100 бензин, за лош късмет гръмнаха задни възглавници нови 4000 лв, рециклаж към 1500 лв. има и някакви датчици за стабилност и те са скъпи. Ако можеш избягвай въздушните възглавници, като обслужване е по скъп от БМВ-то. Лично аз предпочитам Е60 530 М54 носи идеално на газ върви много добре,
Успех
Съгласен съм, за airmatic-a, хубаво вози, но когато се счупи(а шанса това да стане реално го има

Re: BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
Vra4anin написа:Едно подходящо видео по темата:
Гледал съм го, но е на немски и нищо не разбрах..

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
Извода - БМВ печели сървнованието ... повече не ти трябва да знаеш (има автоматичен превод ако искаш от опциите на Youtube)
Re: BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
Filchoo написа:Здравейте, искам в тази тема да споделите впечатленията си относно изброените марки. Пред дилема съм за закупуване на едно от горепосочените марки, като при Е60 съм се ориентирал към 530i, при W211 320i, а при А6 - 3.0tdi, тъй като бензиновите мотори на ауди не стават за газифициране. Склонен съм и на дизел при BMW и Mercedes, при условие че намеря много запазен и на реални километри. Ще се радвам да споделите своето мнение, опит и съвет относно поддръжката, надежността и здравината на изброените автомобили.
Колега в БМВ форум питаш за други МПС-та.
Разбира се всички ще те посъветват да вземеш БМВ.
Значи какво и да вземеш приготви едни 50% от стойноста на колата за ремонти.
Ако не си карал такава кола лично вземи я от вън че в бг трудно ще намериш читава не че на вънка не са тарикати.
Аз те посаветвам че аудито е най доброто от трите коли. най много екстри от трите има БМВ а мерцедеса мит е че не се чупи.
порбвай ауди а6 4ф 3.0ТДИ куатро пробвай бмв е60 екс драйв пробвай и мерцедес е 320цди 4матик.
и си прецени.
Аз съм имал двете и съм карал мерцедеса като служебен една година.
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
След като е заменен модула всичко е ток е пак си трябва периодичното обслужване смяна течност, маркучи евентуално като при всяка спирачна система ама колко хора я правят нали. Винаги можеш да разбереш дали е сменяван. Не всички са имали проблеми или ако са имали са биле от първите. Айрматиците на времето беше страшно, сега всички въздушни окачвания биват рециклирани и тн. Не трябва това да спира покупката на каквато и да е кола, е когато имаш вариант за пружинно да ама при 3.2 и нагоре както споменах горе всичко е айр освен ако не е поръчвана пружина или някой да си я е сменял, което са едни грешни пари.
Имам познат, който кара предимно нови и мощнички машини, като зех моята имах и аз едно наум за айрматика вика изобщо не трябва да ти е дерт. Имаше м6ца два пъти сменя амортисьор и като цена се едно е сменил една възглавница, и сега си кара цл-а айр. Сега всички и един амортисьор да изтърве се сменят двата, удряш чертата и пак колкото една възглавница.
Не защитавам мерцедес защото имам такъв, бмв форум сме ясно е че ще се препоръчва предимно е60така.
Имам познат, който кара предимно нови и мощнички машини, като зех моята имах и аз едно наум за айрматика вика изобщо не трябва да ти е дерт. Имаше м6ца два пъти сменя амортисьор и като цена се едно е сменил една възглавница, и сега си кара цл-а айр. Сега всички и един амортисьор да изтърве се сменят двата, удряш чертата и пак колкото една възглавница.
Не защитавам мерцедес защото имам такъв, бмв форум сме ясно е че ще се препоръчва предимно е60така.

Re: BMW E60 vs Mercedes W211 vs Audi A6 (4F)
Квото и да е от трите, подръжката му ще е солена. Е-класата вози по-удобно, е60ката пък ще е по-спортна (няма да вози като каруца все пак) и в ПЪТИ по-красива. Аз бих взел възможно най-мощния бензинов шестак задължително.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани