Избор на комби
Модератор: Общи модератори
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Избор на комби
acho.rs написа:А автоматиците са от войната във Виетнам.
Да,моето беше 4ри (четири) степенен автоматик за кола 2008ма,добре ли е.. Имаше нещо като динамика на спорт режим. Иначе разходът при супер пенсионерско каране е приемлив,ако трябва да сме честни.
Имат един рядък модел,който се прави само за хАмерика - Легаси и Аутбек 2,5 мурбо,той може би по-бива.
Но,за комфорт ,това не е колата-страшно тясно е .Аз не съм висок (около 183-185 ,според атмосферното налягане

От разпространените двг-та ,най-здрав е 2.0 атмосферен-гигантските 138 коня,както и мурбо версията,165 к.с. Ама не е ок за газ.Като цяло не са много ок за газ.. 2,5 и 3.0 са капризни по отношение на охлаждане,всяка година трябва да се чистят радиатор климатик и воден радиатор,особено 3.0 е мега капризен. Също лесно духват гарнитури на глава. Правят се,срещу около 1000 лв,ама защо ти е на баир лозе.. ОЕМ частите според мен са скъпички,водна помпа за 2,5 атмосферка-300 лъва, преден носач -500 лъва..
Може би най-доброто им е AWD системата,заедно с Quattro са най-възхваляваните (не бих спорил тук,щото не му разбирам много.) Дизелите първите масово късат колянов вал на около 80-100к. След това май ги оправиха.
И да стигнем до мастърите-тука е най-вече драмата.. Някой спомена Митака,който иска да отвори да прочете отзиви малко,не препоръчвам меко казано..В Сф има 2-3-4 читави сервиза, в Плд казват ,че има един също (но е претоварен ..) Варна също има един (също претоварен и не си вдига тела..) И така..
Цените им са необосновано високи ,много надценена кола.Може би наистина карат на стара слава..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Избор на комби
Eто я, и незахаросаната версия изплува 


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Избор на комби
Не че нещо, ама тва субару е като гранитно блокче, сравнение с а4-та 
Бях разглеждал и 2.0 тди 143 к.с двигателя, но има много малко версии с quattro, а и всички са с мултритроници, дет й най-заклетите фенове на Алди бягат от тях все едно са видяли призрак

Бях разглеждал и 2.0 тди 143 к.с двигателя, но има много малко версии с quattro, а и всички са с мултритроници, дет й най-заклетите фенове на Алди бягат от тях все едно са видяли призрак

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
Re: Избор на комби
Няма как да е Quattro, и да е мултитроник. Тази кутия се монтира само на коли с предно, независимо за какъв модел става въпрос.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Избор на комби
madafaka_donkele написа:...
Стигнахме ли до автомобилните спортове

Ако искаш и за ВРЦ, ДТМ и Ф1 да си поговорим в тема за избор на семейно дизелово комби

Тва, че носят на тунинг тия коли, и са доста по-евтини за моторен спорт от адекватно Ауди, БМВ или Мерц как по-точно премахва минусите на Субито?
Колегата да си каже ама ако ше кара планинско и аз съм за Импреца с големо тОрбо

acer написа:...
Явно си решил да взимаш аЛди ... още от началото биеш в тая посока

Ако продължават нещата да се движат така, ще се наложи да помоля модераторите темата да се изтрие или поне да се заключи


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Избор на комби
K_Ilkov написа:Eто я, и незахаросаната версия изплува
НЕ колега, тази версия си е лична на човека. Всеки има право да харесва или не един автомобил. Категорично H4/H6 не са топли мотори и ако доста често се случва при тези автомобили да се чистят радиатори то е защото се карат като джипки и видиш ли малко кал и като знаеш какво караш веднага те обземат едни такива еретични мисли да се бухнеш като прасенце и да се омажеш яко. Ако тези мотори не се карат на газ, оцет, олио и пръдня няма да пипнеш гарнитура преди 500 000км. капака ще отваряш само за масла и филтри колкото и банално да звучи. Субару ползват старата си автоматична трансмисия, защото я считат за доста по-надеждна от новите и поне докато не разработят нещо читаво не я смениха, затова 4 степенния автомат се слагаше дооооста време. Колата механично е брутално здрава и това всъщност е мотото на марката, а не правят луксозни трошляци както немците напоследък.


I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Избор на комби
acer написа:Момци, за 3-ти път казвам Дачия Дъстър, която е 21,990лвГрубо 20к + 2-3к обслужване, гуми, каско и т.н
Иначе пробвах е83, 3.0д, 2007-ма, доста мудна беше (може от конкретната бройка да е ), а и пак гори 12-14 градско, до 10 е приемливо за мен. 177 к.с двигателя е по-икономичен, но тва вече е мъртвец. За толкова пари толкова.
Вероятно от бройката ше да е било


stocky написа:В Ауто Бавария има за сходни пари в момента Е83 фейс с много добро оборудване. Е83 за мен има смисъл или 3.0sd или 2.0d. В първия случай имаш динамика, за разлика от 2.0d и 3.0d, а при 2.0d имаш страхотен разход на гориво. 3.0sd гори колкото 3.0d, а в някои случаи и по-малко. Когато е изряден 2.0d също има някаква динамика, която е по-добра от кашкай, рав4 и т.н аналози. С 4 човека и пълен багажник в лятните жеги няма проблем да поддържа 180-200км/ч по магистрала.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Е, 3.0sd не се слави като няй-подходящия мотор, но все пак е въпрос на личен избор. Щом 2.0д "държи" 180-200 по магистрала натоварена, колко ли би държала 3.0д въпреки липсата на динамика

- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Избор на комби
3.0sd в Е83 фейс е с пиезо инжекторите и е 286к.с. версията, която си е по-здрава от 272к.с. 3.0d върви супер, когато е в добро здраве, просто sd-то върви брутално в Х3 (с газ и спирачка като потегля от 3000оборота превърта и 4те гуми).
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Избор на комби
Витанов написа:K_Ilkov написа:Eто я, и незахаросаната версия изплува
НЕ колега, тази версия си е лична на човека. Всеки има право да харесва или не един автомобил. Категорично H4/H6 не са топли мотори и ако доста често се случва при тези автомобили да се чистят радиатори то е защото се карат като джипки и видиш ли малко кал и като знаеш какво караш веднага те обземат едни такива еретични мисли да се бухнеш като прасенце и да се омажеш яко. Ако тези мотори не се карат на газ, оцет, олио и пръдня няма да пипнеш гарнитура преди 500 000км. капака ще отваряш само за масла и филтри колкото и банално да звучи. Субару ползват старата си автоматична трансмисия, защото я считат за доста по-надеждна от новите и поне докато не разработят нещо читаво не я смениха, затова 4 степенния автомат се слагаше дооооста време. Колата механично е брутално здрава и това всъщност е мотото на марката, а не правят луксозни трошляци както немците напоследък.ето пред очите ми е едно ЦЛ-че от 2007ма и като гледам за какъв разпад говорим настръхвам, тази кола категорично отказва да оправдае 120те хиляди евро които и платиха за нова!
Автомата бил много здрав и за тва го ползвали, и един мармот увива шоколад. Ползването на допотопна техника, защото е надеждна е довод за руската армия, не за съвременния автомобилен пазар. Истината е че ако продължават така, скоро ще умрат съвсем. Така или иначе ако не си ловец, хижар или бесен фен на офроуда няма как да си мислиш за субару. Най-малкото 2.5 и 3.0 бензиновите им мотори са под нивото на БМВ от края на 90те.
А сега по темата - аз не съм особен фен на Ауди, но в случая е по-добрата избор. Виж ако се търси спортно купе или динамичен седан за евридейка, везната се накланя в правилната посока. Аз ще вметна че и на мен ми изглежда правилно, предвид цената да се погледне и Е61....
Последна промяна acho.rs на 14 Сеп 2017, 22:28, променена общо 1 път
- antonpau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Избор на комби
Я да хвърлим още пеесе стинки по темата
Като карал 3 години е91 330хд, мога да сътворя следната опростена таблица:
+много добра динамика, особено спрямо разхода, както и супер чувство за управление, макар че тежи над 1800 кила празна;
+за кола, струвала 110-120к като нова, поддръжката й беше направо смешна като цифри за кола на 200-250к км;
+ хикс-драйва с хубави гуми е безапелационен, уникален кеф и голяма доза сигурност дава. Упсях веднъж да го предобря, като пробвах да мина напреки на 25см коловози на Алеко и я закантарих. Трябваше един приятел да ме бутне леко, за да захапе едната предна гума, после си излезе сама. На следващия ден, пак там, изтеглих един пасат комби автомат, забит с муцуната напред и надолу в едно заледено дере. Дръпнах го като торба от Била
преди мен се пробваха 2-3 други коли, сред които сериозни (Лендкрузър къса база например), но поради кофти гуми не успяха нищо да направят.
-действително теснее. Аз съм 180см и на мен ми беше абсолютно точно, но редица по-високи приятелчета им беше доста чоглаво; от друга страна, жена ми нямаше никакви проблеми да я кара. Отзад си е подчертано тясно и ако планираш да возиш често по-едри типчета отзад, се приготви за мрънкяне
Багажникът е стандартен за класа иначе, колкото на А4 B8 е и маалко по-малък от Ц-класа S204.
Брат ми има S204 2011г. за жена му. Колата е много приятна и удобна за каране, скучна като живота на немски пенсионер и общо взето безпроблемна. На мен лично интериорът на Мерц от тези години меко казано не ми харесва, но пък на доста хора им е симпатичен
В нея се седи най-ниско от трите изброени, което също не ми харесва, иначе има най-много пространство от трите (и отпред, и отзад, и в багажника). Като харчове е общо взето 1:1 с е91 със сходен двигател (и разход, и поддръжка).
Доста наблюдения имам върху B8. Като цяло колата е доста солидно изработена и определено не бих я нарекъл трошлива. Да, поддръжката на дизела е малко по-скъпа отколкото при е91 и S204, но пък особено quattro с S-tronic е супер приятно за каране. Пасивите колегите са ги казали - S-tronic е една идея по-скъп за обслужване от ZF 6-степенната, както и малко капризната помпа. И все пак много далече от трошляк
И една кратка вметка за Е61 - недей да си мислиш, че тя е просто по-широка версия на Е91. Чувството при каране и возене е абсолютно различно. Изобщо не се усеща този ряз при тръгване, но реално ускорението е същото като цифри и като способности. Отделно е многократно по-добре обезшумена, пъти по-комфортна и изобщо си личи адски много, че е са в различен клас. Нещо, което между а4 и а6 и между Ц- и Е-класа малко или повече отсъства като усещане. Е, жена ми не вижда Хедъпа, което не знам дали не е и плюс
Обобщението ми е, че докато е91 с 3-литров дизел е по-скоро леко гаменска, то е61 е страшно приятен параход, който при нужда си се изстрелва съвсем културно 

+много добра динамика, особено спрямо разхода, както и супер чувство за управление, макар че тежи над 1800 кила празна;
+за кола, струвала 110-120к като нова, поддръжката й беше направо смешна като цифри за кола на 200-250к км;
+ хикс-драйва с хубави гуми е безапелационен, уникален кеф и голяма доза сигурност дава. Упсях веднъж да го предобря, като пробвах да мина напреки на 25см коловози на Алеко и я закантарих. Трябваше един приятел да ме бутне леко, за да захапе едната предна гума, после си излезе сама. На следващия ден, пак там, изтеглих един пасат комби автомат, забит с муцуната напред и надолу в едно заледено дере. Дръпнах го като торба от Била

-действително теснее. Аз съм 180см и на мен ми беше абсолютно точно, но редица по-високи приятелчета им беше доста чоглаво; от друга страна, жена ми нямаше никакви проблеми да я кара. Отзад си е подчертано тясно и ако планираш да возиш често по-едри типчета отзад, се приготви за мрънкяне

Брат ми има S204 2011г. за жена му. Колата е много приятна и удобна за каране, скучна като живота на немски пенсионер и общо взето безпроблемна. На мен лично интериорът на Мерц от тези години меко казано не ми харесва, но пък на доста хора им е симпатичен

Доста наблюдения имам върху B8. Като цяло колата е доста солидно изработена и определено не бих я нарекъл трошлива. Да, поддръжката на дизела е малко по-скъпа отколкото при е91 и S204, но пък особено quattro с S-tronic е супер приятно за каране. Пасивите колегите са ги казали - S-tronic е една идея по-скъп за обслужване от ZF 6-степенната, както и малко капризната помпа. И все пак много далече от трошляк

И една кратка вметка за Е61 - недей да си мислиш, че тя е просто по-широка версия на Е91. Чувството при каране и возене е абсолютно различно. Изобщо не се усеща този ряз при тръгване, но реално ускорението е същото като цифри и като способности. Отделно е многократно по-добре обезшумена, пъти по-комфортна и изобщо си личи адски много, че е са в различен клас. Нещо, което между а4 и а6 и между Ц- и Е-класа малко или повече отсъства като усещане. Е, жена ми не вижда Хедъпа, което не знам дали не е и плюс



Re: Избор на комби
По темата за субитата, колите не са лоши, имат мн качества и малко недостатъци. H6 си е хубав мотор, това с прегряването - не е най-добре измисления, но ако не се издевателства с колата и ако газаджията разбира не прегрява. При мен не отлепя и градус нагоре от 93. Трябва да се прави реглаж на клапани на 100к км за което двигателя излиза от коша, което е чудесен повод да се сменят гарнитури на глави веднъж на 200к км. При мен разхода с 4 степенния автомат е 12.5/100 извън града и 15/100 в града (разход на газ), с уточнението, че съм изключително лежерен шофьор в градски условия.
Тъй като поне за мен аутбека има страшно много положителни качества, ще се спра на недостатъците:
Гние. Повече или по малко, според зависи.
Може да има проблеми с газификация/може и да няма, но явно не е най-лесната кола за газаджиите.
НЯМА СПИРАЧКИ.
Тъй като поне за мен аутбека има страшно много положителни качества, ще се спра на недостатъците:
Гние. Повече или по малко, според зависи.
Може да има проблеми с газификация/може и да няма, но явно не е най-лесната кола за газаджиите.
НЯМА СПИРАЧКИ.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Избор на комби
antonpau написа:
Много изчерпателно мнение, благодарско

Както писах в началото, бих избрал f10/f11 any day, но при такъв избор, ауди-то ми идва най-свежо и ще е то

„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Избор на комби
acer написа:ауди-то ми идва най-свежо и ще е то

Сигурен бях ...


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Избор на комби
Аз от Ауди изобщо не разбирам, ама като напиша в Google А4 В8 и ми излиза това:

Това с китайските коледни гирлянди във фаровете и интериорът, дето е по-скучен от хладилника у нас ли е по-свежо от Е91?
Според мен нещо не съм намерил снимка на Аудито, дето е пленило "колегата".

Това с китайските коледни гирлянди във фаровете и интериорът, дето е по-скучен от хладилника у нас ли е по-свежо от Е91?

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Southside