Проблем с m52b28
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- husmen.i22
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 1
- Регистриран на: 23.06.2017
Проблем с m52b28
Здравейте, извинете ако темата не си е на мястото. Имам проблем с m52b28 e39 гори масло вчера бяхме погледнали свещите всички бяха ОК само на 3 цилиндър беше омаслена и не ставаше. Преди този проблем надуваше маркучите, сменях водна помпа и термостат нямаше ефект и ми казаха, че духа гарнитура махнахме главата портнахме я сменихме гарнитурата, но резбите не държаха на блока. Решихме да направим втулки направиха ги, но блока се спукал както и да е. Взех оборудван блок същия от морга правеха струваха затворихме двигателя, сълзеше водния радиатор и него сменихме с нов. Всичко стана запалихме колата работи без да надува маркучите и без да  загрява , но взе да пуши бял дим и да мирише на масло казаха ми, че ще се оправи, но не се оправи. Върнах колата в сервиза майстора я гледа и ми каза, че някой си сегмент залепнал. Моля някой ако може да помогне.  
 
			
		 
 
- turbonetic
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 861
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Проблем с m52b28
На първо време смени майстора   .Уж ремонт правите на мотора,а не сте видяли сегментите
 .Уж ремонт правите на мотора,а не сте видяли сегментите
			
		 .Уж ремонт правите на мотора,а не сте видяли сегментите
 .Уж ремонт правите на мотора,а не сте видяли сегментите- Cyberloner
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Проблем с m52b28
turbonetic написа:На първо време смени майстора.Уж ремонт правите на мотора,а не сте видяли сегментите
Подкрепям!
Така и така сте отворили мотора, блок е сменян и т.н. и да не погледнете състояните на сегментите и цилиндрите е грехота.
Огледахте ли хубаво никасиловото покритие на цилиндрите в какво състояние е?
- RORO
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Проблем с m52b28
Да наистина срамота ! И ако е сложил твоите сегменти  на " новият " блок НИКОГА няма да спре да гори масло , защото са износени по различни начини имат различни елипси....и никога няма да "легнат" .При такъв ремонт задължително нови сегменти !!! А тоя филм със втулките  м14 външно и м10 вътрешно , съм го играл и то доста успешно това е на другата ми седмица още я кара синът ми .Наложи се сам да си  направя мотора  на тротоара пред Тодор стругаря в Надежда 2 ,след като "големият" майстор Милен който , има сервиз в Суходол ми изскуба резбите  и ми каза ,че съм за блок  ДА ама НЕ !!!
			
		- Cyberloner
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Проблем с m52b28
За резбите отдавна има Time Sert и подобни, не е драма 
			
		
- Dimitar_VN
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 127
- Регистриран на: 17.09.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525д
Re: Проблем с m52b28
Как би залепнал сегмент след като буталата са сваляни и поставяни на друг блок.А филтъра на картерните газове?
			
		- RORO
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Проблем с m52b28
Dimitar_VN написа:Как би залепнал сегмент след като буталата са сваляни и поставяни на друг блок.А филтъра на картерните газове?
С бързо залепващо ! Е чак пък бяло да пуши от клапана .... то ако сипваш с канчето няма да пуши бяло.....
- zebo_
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 12
- Регистриран на: 25.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39 98'
Re: Проблем с m52b28
RORO написа:Dimitar_VN написа:Как би залепнал сегмент след като буталата са сваляни и поставяни на друг блок.А филтъра на картерните газове?
С бързо залепващо ! Е чак пък бяло да пуши от клапана .... то ако сипваш с канчето няма да пуши бяло.....
Колега, на М52Б20 (доколкото знам, не е толкова съществена разликата освен ход и диаметър на цилиндър и бутало) от клапан картерни газове колата отзад е правила димна завеса, така че на огледалото едвам виждах задната кола, при това почти от веднъж започна да пуши. Според мен е напълно възможно да е от него и/или запушени маркуч и тръба свързани с него.
			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
