М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на газ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Tyrboto
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 16.06.2013
- Местоположение: СО
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: без пари
М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на газ
Здравейте седмица след покупката на Е39 520 пиша тук с проблем и то голям.Няколко дни колата работеше перфектно на газ и на бензин ,на газ чат пат прекъсваше.След малко повече каране на газ колата вдигна градусите и наду маркучите спрях веднага и на дърпане я закарах при (препоръчан майстор) .След оглед каза ,че редуктора не е бил обезвъздушен и изпарителя бил студен и затова прекъсва на газ.На топъл мотор я обезвъздуши и колата заспа маркучи меки на газ си работи .Закачи я и оправи сама да си прехвърля на газ (преди беше или газ или бензин не прехвърляше сама).Каза на другата сутрин (днес) като е студена да отворя и налея антифриз така и направих и как отворих капачката излезе доста въздух и антифриза се дигна до капачката затворих ,запалих и зачаках да загрее и да превключи на газ е това не се случи маркучите не бяха твърди но изпарителя беше студен,веднага я закарах пак при него и както му обясних какво е станало той ми каза ,че съм за гарнитура на главата или може би цялата глава трябва да се смени тръгнах си и отидох при друг майстор казах му какво са ми казали за гарнитурата и като цяло всички проблеми.Той пък каза ,че може нищо да и няма да не е обезвъздушена и ,че може да е от много други неща каза да я покарам така или да му я оставя той да си я пробва а на въпроса защо не работи на газ той не каза нищо понеже нямаше как днес да я оставя и на път към вкъщи спрях отворих капака маркучите бяха твърди отвих "пропката" на радиатора излезе доста въздух маркучите омекнаха и изпарителя се загря.Тръгнах радостен на газ и след 10ина минути зумера свирна колата си превключи на бензин а градусите тръгнаха на дясно спрях ,отворих капака и изпарителя беше замръзнал отново отвих пропката отново излезе въздух маркучите пак омекнаха и колата свали градусите.Повече на газ не я пробвах ,тръгнах пак на бензин и след малко пак стрелката се вдигна пак спрях пак отворих капака маркучите бяха леко твърди не направих нищо качих се запалих и температурата сама си спадна така я оставих.Съжалявам ,че се получи дълго но се опитах да съм максимално ясен и да дам представа за какво става въпрос.Утре след работа мисля да я обезвъздуша по начина който знам и съм чел тук и ще видим какво ще стане.Въпросите ми са какви може да са другите причини за това освен гарнитура или глава ?Възможно ли е само да има въздух и от там да идва всичко?И най вече как така на газ има проблеми с охлаждането а на бензин не ?Ако някой е патил да споделя
Забравих да кажа ,че смених и капачката на радиатора ,има парно ,маслото изглежда чисто без охл течност и понякога припушва повече .

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
На първо време трябва да се обезвъздуши хубаво, сътветно и ще разбереш какво количество течност липсва. После на двигател с газ е много важно къде и как е монтиран изпарителя. Някои газаджии правят грешката да го слагат на висока точка и обезвъздушаването става много трудно. След като веднъж е поела достатъчно течност покарай само на бензин няколко дни и следи температурата, както и нивото сутрин на студен двигател. Ако всичко е ок тогава обърни на газ и виж как ще е.
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
На москвичите може да има значение, каде е изпарителя, но на БМВ-тата не. Ако ти е изрядна водната система, се обезвъздушава за минута. За обезвъздушаването голяма роля играе електрическата помпа. Ако тя не ти работи, вече има значение, не само каде ти е изпарителя, но и дали ти е наклонена колата напред или назад, докато извършваш процедурата. Отделно имаш термостат и водна помпа за проверка преди гарнитурата. Те "МАЙСТОРИТЕ" винаги скачат с най-скъпия ремонт. От страна на газовата единствено може изпарителя да ти прави мизерия. Възможно е да надува газ във водната система. В следствие на това започват течове, пуквания на пластмасови тръби и части на водната система, та чак и до протичане на радиатора. В повечето случай обаче, като надуе изпарителя, водата просто изтича от най-слабото място, циркулацията спира и мотора започва да прегрява. Проверява се като се отвори капачката на разширителния съд и със запалка подадеш пламък. Ако има газ във водата се получава(за кратко) пламък висок до капака.
П.П. Под вода разбирай охладителна течност.
П.П. Под вода разбирай охладителна течност.
- Tyrboto
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 16.06.2013
- Местоположение: СО
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: без пари
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
Ще пробвам и това със запалката когато я обезвъздуша и и не знам защо си мисля че е точно такъв проблема ако е той какви са начините за отстраняването му и ако си я карам само на бензин изпарителя и като цяло газта играе ли роля в циркулацията .все пак като се прибера ще пусма една снимка на изпарителя.
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
Сменяш изпарителя и продължаваш напред, или караш на бензин.
Моя съвет е преди да почнеш да обезвъздушаваш да прегледаш ако имаш електрическа помпа дали работи.Тя се намира в долната част от ляво на въздухозаборника окачен на радиатора. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DM11-EUR-01-1999-E39-BMW-520i&diagId=11_2638 Маркуч 5 и 16 влизат в негя. Даваш на контакт + парното на мах. и трябва да я чуеш/усетиш, че работи. Ако не работи започни от нея.
Моя съвет е преди да почнеш да обезвъздушаваш да прегледаш ако имаш електрическа помпа дали работи.Тя се намира в долната част от ляво на въздухозаборника окачен на радиатора. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DM11-EUR-01-1999-E39-BMW-520i&diagId=11_2638 Маркуч 5 и 16 влизат в негя. Даваш на контакт + парното на мах. и трябва да я чуеш/усетиш, че работи. Ако не работи започни от нея.
- Tyrboto
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 16.06.2013
- Местоположение: СО
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: без пари
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
Тази помпа или я няма или не работи ,след обезвъздушаването колата работи доста време на място заби в средата темепературата и не помръдна викам си еврика от газта е било но уви долния маркуч студен изпарителя за газта и той студен а виското се спираше с ръка.Викам си поне не е гарнитурата е качих се покарах 10на км и хоп водата над 90 отварям капака маркучите твърди долния загрял и твърд а изпарителя и той топъл .Колата я пробвах само на бензин и отново слизам отвъртам пропката изфучава въздух ,балончета ,антифриз затварям маркучите меки температурата нормална след още 5-6 км пак същото някак се прибрах.Утре я пускам при майстора ,че тая една седмица ми писна да се чудя как може да съм такъв карък и да си късам нервите .Все пак ако имате предложения споделете аз ще пиша кво е казал "майстора".
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
Ти как разбираш, че колата е обезвъздушена. За мен един добър признак е, ако я накарам да зацепи(зафучи) виското, докато работи на място и вътре в купето парното да стапя пластмасите от жега. Стрелки, температури ги гледам само да не прегрее. Много по лесно става ако предницата на колата е по-нависоко от задницата.
По принцип могат да замерят дали има изгорели газове е охладителната система(сигурен признак за гарнитура).
По принцип могат да замерят дали има изгорели газове е охладителната система(сигурен признак за гарнитура).
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
По четенето от форума знам,че като се обезвъздушава се прави на студен мотор,а вие сте го правили на топъл.Тази кола я купи с газовата или ти я слагаха след като я купи.И най-лесното,което можеше да направиш е да си смениш капачката на радиатора. Може клапанчето да е спекло и затова да ти загрява.
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
turbonetic написа:По четенето от форума знам,че като се обезвъздушава се прави на студен мотор,а вие сте го правили на топъл.Тази кола я купи с газовата или ти я слагаха след като я купи.И най-лесното,което можеше да направиш е да си смениш капачката на радиатора. Може клапанчето да е спекло и затова да ти загрява.
Освен четене се изска и малко мислене. Как на студено ще стане. За да е студена колата, то тя не трябва да работи, т.е циркулация на течността ще има ако има работеща ел. помпа иначе няма. Отделно въздуха в радиатора как би излязъл, като термостата е затворил, а то е затворил 'щото колата е студена. Нивото на охладителната течност се проверява на студено.
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
смени си капачката на радиатора и си готов след обезвъздушаването.Клапана в капачката не отваря като се повиши налягането в системата и затова ти са твърди водните съединения
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
И зависи къде и как е вързан изпарителя. На моя например,
маркучите са доста на високо и по стандартния начин няма обезвъздушаване на изпарителя. Като я налея, на един доста сериозен наклон първо надолу с предницата оставям я да поработи 5-10 минути, даже леко й давам газ. После нагоре, и така няколко пъти докато излезе целия въздух от изпарителя. А за колегата турбото и аз си мисля, дали има някъв начин да вкарва газ във водната система, че 10-15 атмосфери на газта от бутилката биха надули маркучите бая
маркучите са доста на високо и по стандартния начин няма обезвъздушаване на изпарителя. Като я налея, на един доста сериозен наклон първо надолу с предницата оставям я да поработи 5-10 минути, даже леко й давам газ. После нагоре, и така няколко пъти докато излезе целия въздух от изпарителя. А за колегата турбото и аз си мисля, дали има някъв начин да вкарва газ във водната система, че 10-15 атмосфери на газта от бутилката биха надули маркучите бая

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
kkanev написа:смени си капачката на радиатора и си готов след обезвъздушаването.Клапана в капачката не отваря като се повиши налягането в системата и затова ти са твърди водните съединения
Sent from my iPhone using Tapatalk
Добре съгласих се,нека вземе за проба от някъде,вариант е.
Колега kener,става и на студен двигател,разбира се,че без да работи мотора.Прави се по следния начин https://www.youtube.com/watch?v=JOnnepAUrCM , аз лично съм с газ и съм пробвал хиляди начини описани тук и в нет-а като цяло... за сега от този съм най доволен! Единствено след първото каране на колата доливам 100-200мл.
Последна промяна sean-john на 28 Окт 2017, 10:08, променена общо 2 пъти
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
нека си обезвъздуши момчето системата и за проба си смени капачката и пак ще говорим
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
Като купи колата имаше ли газ или после я сложи газовата след като взе колата?
- Tyrboto
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 16.06.2013
- Местоположение: СО
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: без пари
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
Колата я купих с газовата изпарителя беше сменям с нов ,капачката на радиатора е сменена .Оставих колата при майстор и за сега нямам инфо какво се случва както ми се обади ще пиша .
Е майстора се обади каза,че си няма идея какво се случва парно ту има ту няма и най вероятно утре ще ми зв да си я взема и да търся някой друг..Май ще се отказвам от колата
Е майстора се обади каза,че си няма идея какво се случва парно ту има ту няма и най вероятно утре ще ми зв да си я взема и да търся някой друг..Май ще се отказвам от колата
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани