Защо карате на фарове за мъгла?
Модератор: Общи модератори
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Lenco написа:efren написа:Lenco, оставам с впечатлението, че не си прочел написаното от колегата, но имаш желание да дадеш мнение.
Нямам желание за нищо, ти си този, който има желание да се оплаква и да обясняваш как те заслепяват халогените, а не колегата, а и не колегата пусна тая драма.
По-скоро ще те заслепя със светкавицата на телефона от купето, от колкото нормални-регулирани халогени с истинските си крушки.
ПП: Не съм от тези дето ползват халогени, даже и при мъгла.
Къде видя да се оплаквам? Като си пусна дългите, от нищо не се оплаквам.
Втори опит за заяждане, имаше и в друга тема.
NGneer4eto написа:Едно въпросче към тези гении, които си мислят, че фаровете за мъгла светят слабичко и на никого не пречат: Как така става, че като карате в мъгла виждате МПС-тата каращи на такива фарове на два пъти по-голямо разстояние от тези, които карат само на къси? Помня последния път като карах в мъгла тези, които караха на къси изглеждаше, че са на габарити, а тези с включени халогени за мъгла се виждаха много ясно и отдалече. Това важи и за задния габарит за мъгла. А се развиват теории, че през деня и нощта не пречели. Пречат малко по-малко от дългите. За съжаление няма кой да глобява вече за това.
Има. Познавам човек, който има 7 фиша за това, но смята че така колата има "по-добра стойка" (каквото и да означава това).
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Защо след като сложих жълти крушки знаците светят жълто въпреки че халогените са настроени да светят под линията късите а и според вас светят само надолу
Може би има някаква слаба причина да му викат фар за мъгла, а не фар за по-добра стойка и най-вероятно в закона пише да се пускат в лоши атмосферни условия, защото тогава никой няма да види добрата стойка на колата ви, а в ясно време ще се вижда а законът не иска това 


Всички пътища водят към НАДИН 

- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
аз на халогени карам 2-3 пъти в годината и то само при гъста мъгла,за да съм по видим. И НЯМАМ нищо против някой да кара на фабрично настроени фарове за мъгла срещу мен
просто защото не заслепяват

Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Уникални сте... Вие за отразена светлина чували ли сте или не сте влизали в часовете по физика. Фаровете за мъгла са наречени така защото светят надолу по пътя, а не нагоре като дългите бре пичове. Нали и късите и дългите са с едни и същи крушки що на дълги в мъгла не се вижда нищо? А тия дето бият дълги най ги обичам, щото италиянеца на пунтото е сложил електрожени за дълги и точно вие дето биете дългите щото сте госпожици плюс дълги ги посрещам и с 150вата лайтбар да им е още по густо.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
А целият проблем тръгва не защото ние сме госпожици, а защото ти не спазваш правилатаKUM4o написа:Уникални сте... Вие за отразена светлина чували ли сте или не сте влизали в часовете по физика. Фаровете за мъгла са наречени така защото светят надолу по пътя, а не нагоре като дългите бре пичове. Нали и късите и дългите са с едни и същи крушки що на дълги в мъгла не се вижда нищо? А тия дето бият дълги най ги обичам, щото италиянеца на пунтото е сложил електрожени за дълги и точно вие дето биете дългите щото сте госпожици плюс дълги ги посрещам и с 150вата лайтбар да им е още по густо.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Отговора е само един, макар да има няколко разновидности, всъщност всичко може да се обобщи с българския матналитет.
Бай Ганьо най-много обича да дава акъли и да разсъждава кое е правилно и кое не, нищо, че има някакви правила и закони.
Винаги иска да прави нещата на обратно, да го забелязват по един или друг начин и накрая ще ти донесе от 10 кладенеца вода, за да докаже че е прав или да се оправдае!
Десетки пъти съм чувал, как един българин в чужбина е никой, един от всичките, а в България бил някой. Всеки иска да е някой за който другите да говорят, някой, който кара с 200 в града, на халогени, извън правилата, бие се, краде, мами, лъже и т.н., това си е в мечтите на всеки втори, да се открой от другите.
За това и се кара с халогени, даже с 2 или 3 чифта, с включени задни светлини за мъгла,, с китайски ксенони и т.н. все неща, които по света са забранени, но там нали са много смотани и тъпи, те не разбират.
Само като чуеш част от оправданията и как да не ти стане кеф! Кенефа имал по-яка стойка, бил по-красив, шофьора виждал повече, другите шофьори го виждали повече и накрая се стига до размишления по физика и др науки!
И това се отнася за всичко, от халогените, през начина на каране, пререждане, каране в забранени улици, в аварийната, спиране и паркиране и т.н. и т.н. и от там може да се пренесе във всички сфери на живота. Това е бай Ганьо, който знае всичко и е най-умния, но е затънал без да знае до ушите в лайна..
Бай Ганьо най-много обича да дава акъли и да разсъждава кое е правилно и кое не, нищо, че има някакви правила и закони.
Винаги иска да прави нещата на обратно, да го забелязват по един или друг начин и накрая ще ти донесе от 10 кладенеца вода, за да докаже че е прав или да се оправдае!
Десетки пъти съм чувал, как един българин в чужбина е никой, един от всичките, а в България бил някой. Всеки иска да е някой за който другите да говорят, някой, който кара с 200 в града, на халогени, извън правилата, бие се, краде, мами, лъже и т.н., това си е в мечтите на всеки втори, да се открой от другите.
За това и се кара с халогени, даже с 2 или 3 чифта, с включени задни светлини за мъгла,, с китайски ксенони и т.н. все неща, които по света са забранени, но там нали са много смотани и тъпи, те не разбират.
Само като чуеш част от оправданията и как да не ти стане кеф! Кенефа имал по-яка стойка, бил по-красив, шофьора виждал повече, другите шофьори го виждали повече и накрая се стига до размишления по физика и др науки!

И това се отнася за всичко, от халогените, през начина на каране, пререждане, каране в забранени улици, в аварийната, спиране и паркиране и т.н. и т.н. и от там може да се пренесе във всички сфери на живота. Това е бай Ганьо, който знае всичко и е най-умния, но е затънал без да знае до ушите в лайна..
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Много, ама много точно!alekangg написа:Отговора е само един, макар да има няколко разновидности, всъщност всичко може да се обобщи с българския матналитет.
Бай Ганьо най-много обича да дава акъли и да разсъждава кое е правилно и кое не, нищо, че има някакви правила и закони.
Винаги иска да прави нещата на обратно, да го забелязват по един или друг начин и накрая ще ти донесе от 10 кладенеца вода, за да докаже че е прав или да се оправдае!
Десетки пъти съм чувал, как един българин в чужбина е никой, един от всичките, а в България бил някой. Всеки иска да е някой за който другите да говорят, някой, който кара с 200 в града, на халогени, извън правилата, бие се, краде, мами, лъже и т.н., това си е в мечтите на всеки втори, да се открой от другите.
За това и се кара с халогени, даже с 2 или 3 чифта, с включени задни светлини за мъгла,, с китайски ксенони и т.н. все неща, които по света са забранени, но там нали са много смотани и тъпи, те не разбират.
Само като чуеш част от оправданията и как да не ти стане кеф! Кенефа имал по-яка стойка, бил по-красив, шофьора виждал повече, другите шофьори го виждали повече и накрая се стига до размишления по физика и др науки!![]()
И това се отнася за всичко, от халогените, през начина на каране, пререждане, каране в забранени улици, в аварийната, спиране и паркиране и т.н. и т.н. и от там може да се пренесе във всички сфери на живота. Това е бай Ганьо, който знае всичко и е най-умния, но е затънал без да знае до ушите в лайна..
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- E.5KOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 18.05.2017
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E-klasse, BlueTec, 2017
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
dextuar написа:Много, ама много точно!alekangg написа:Отговора е само един, макар да има няколко разновидности, всъщност всичко може да се обобщи с българския матналитет.
Бай Ганьо най-много обича да дава акъли и да разсъждава кое е правилно и кое не, нищо, че има някакви правила и закони.
Винаги иска да прави нещата на обратно, да го забелязват по един или друг начин и накрая ще ти донесе от 10 кладенеца вода, за да докаже че е прав или да се оправдае!
Десетки пъти съм чувал, как един българин в чужбина е никой, един от всичките, а в България бил някой. Всеки иска да е някой за който другите да говорят, някой, който кара с 200 в града, на халогени, извън правилата, бие се, краде, мами, лъже и т.н., това си е в мечтите на всеки втори, да се открой от другите.
За това и се кара с халогени, даже с 2 или 3 чифта, с включени задни светлини за мъгла,, с китайски ксенони и т.н. все неща, които по света са забранени, но там нали са много смотани и тъпи, те не разбират.
Само като чуеш част от оправданията и как да не ти стане кеф! Кенефа имал по-яка стойка, бил по-красив, шофьора виждал повече, другите шофьори го виждали повече и накрая се стига до размишления по физика и др науки!![]()
И това се отнася за всичко, от халогените, през начина на каране, пререждане, каране в забранени улици, в аварийната, спиране и паркиране и т.н. и т.н. и от там може да се пренесе във всички сфери на живота. Това е бай Ганьо, който знае всичко и е най-умния, но е затънал без да знае до ушите в лайна..
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
+1
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Извинявайте, но да не звучи като самохвалство, отговора е написан на 2 стр. на темата от мен, цитирах какво пише в закона. Кое не разбрахте от този цитат или трябва да се преразкаже с думи прости? Идете кажете на законодателите, че не са физици, химици и т.н. нищо не разбират и са написали една глупост в закона. Аз много добре знам защо се кара на халогени и по тази причина смятам да монтирам най-силните лампи на дългите и като Efren, да им светна на тия, дето им е много тъмно (и така да им направя услуга нали) или имат прекалено много акъл, че да ме поучават как с халогените колата изглеждала егати яката и т.н. глупости.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
KUM4o написа:Уникални сте... Вие за отразена светлина чували ли сте или не сте влизали в часовете по физика. Фаровете за мъгла са наречени така защото светят надолу по пътя, а не нагоре като дългите бре пичове. Нали и късите и дългите са с едни и същи крушки що на дълги в мъгла не се вижда нищо? А тия дето бият дълги най ги обичам, щото италиянеца на пунтото е сложил електрожени за дълги и точно вие дето биете дългите щото сте госпожици плюс дълги ги посрещам и с 150вата лайтбар да им е още по густо.
Ххахаха, пунтото било с електрожени за дълги, разсмя ме искрено...
И гледай като биеш на някой лайт бара, да не се окаже гадно копеле и да звънне на 112, че ще има тема "гадните куки ми спряха колата от движение, помагайте, баси държавата!"
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Когато са правилно настроени,фаровете за мъгла светят в страни от пътя и ниско над него! Едната причина е да се гледат границите на пътя,за да не се излезе от него (и да се водиш от пътната маркировка,донякъде),другата е,че светлината,която се отразява от тях също е ниско! Така водача е над нивото на тази отразена светлина и затова вижда по-добре напред! Като пуснем дълги,светлината се отразява от по-високо ниво и ни "пречи" да виждаме добре (всеки го знае)! Аз съм пробвал да пусна фаровете за мъгла без късите и определено снопа светлина е доста/много по-ниско и широко разперен настрани! Задната светлина за мъгла е по-мощна,за да се вижда от по-далеч! Когато няма мъгла,която да "димира" тази светлина,тя е много силна и дразни много! Това е неоспоримо за всички! Лично мен,повече ме дразни карането на дълги,ксенон на обикновен фар и тези "новите" ЛЕД фарове (които нещо не са както трябва) или силно разрегулирани фарове! Когато карат на фарове за мъгла срещу мен не ми пречи толкова (все пак са доста ниско)! Въпреки всичко,не ми се "заяжда" по пътищата,точно по причините,изброени от колегата над мен! В България масата от хора са идиоти и ганьовци (депутата изказал тази истина е 100% прав,просто не му е мястото в парламента да се изказват тези неща)! Просто нищо няма да постигнем по този начин! Предполагам с глоби ще станат нещата,но няма кой да го направи...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
efren написа:KUM4o написа:Уникални сте... Вие за отразена светлина чували ли сте или не сте влизали в часовете по физика. Фаровете за мъгла са наречени така защото светят надолу по пътя, а не нагоре като дългите бре пичове. Нали и късите и дългите са с едни и същи крушки що на дълги в мъгла не се вижда нищо? А тия дето бият дълги най ги обичам, щото италиянеца на пунтото е сложил електрожени за дълги и точно вие дето биете дългите щото сте госпожици плюс дълги ги посрещам и с 150вата лайтбар да им е още по густо.
Ххахаха, пунтото било с електрожени за дълги, разсмя ме искрено...
И гледай като биеш на някой лайт бара, да не се окаже гадно копеле и да звънне на 112, че ще има тема "гадните куки ми спряха колата от движение, помагайте, баси държавата!"
Карайки по мин 100км дневно на фарове съм станал доста толерантен към нерегулирани фарове и прочее от нещата изброени в темата и почти не правя забележки на движещите се срещу мен нарушавайки спокойствието ми. Ако не си виждал дългите на мк2 пунто не се изказвай неподготвен. Лайт бара се пуска само на 3-то класни и 4-то класни шосета с много дупки и при 0-лев трафик само веднъж е употребяван срещу джигит с камион осеян с 10 100ватови халогенни фарове на покрива, и който не ги гасеше. Факт, че до сега на мои фарове никой не ми е премигвал говори, че не дразнят никого. Но и използването на дълги, че другия ме дразни без да има защо също е мноого тъпо. Нека не ставаме толкова дребнави на спазване на закона, защото съм 100% сигурен, че всички пишещи тук редовно нарушават този закон по един или друг начин. Я пресичайки непрекъсната линия, я карайки с някой др километър отгоре. Не си мислете, че на запад няма ксенон на рефлектор и всички неща както и тук. Хайде наздраве и се укротете.

Re: Защо карате на фарове за мъгла?
https://www.youtube.com/watch?v=RCrLscifbn0 - това е дето намерих за дългите на пунто, хубаво светят, но чак уникални..
Лично на мен ми харесва визията на колата - лятно време редовно карам на габарит и халогени
. Разбира се, когато може и няма чичко полицай наоколо.
Разбира се, едно е да караш Е46 на халоген, който поне при мен осветява точно нищо или почти нищо пред колата, също заслепява точно хич, друго е със силно светещи и пречещи халогени.
П.П.: Когато и да е през нощта при ясна видимост не карам на халогени с идеята да не преча на насрещния, но не се сещам нечии такива да са ме заслепили някога. По-скоро нерегулирани къси, 1 фар на къси, 1 на дълги, син ксенон на рефлектор...
П.П.2: Дори и на най-големите селяци избягвам да карам на дълги при гореспоменатите случай, единствено ако и той кара на дълги срещу мен. Не знаеш човека отсреща дали няма да загуби контрол в следствие на твоето "наказание", което в даден момент може да е фатално.. не си струва.
Лично на мен ми харесва визията на колата - лятно време редовно карам на габарит и халогени

Разбира се, едно е да караш Е46 на халоген, който поне при мен осветява точно нищо или почти нищо пред колата, също заслепява точно хич, друго е със силно светещи и пречещи халогени.
П.П.: Когато и да е през нощта при ясна видимост не карам на халогени с идеята да не преча на насрещния, но не се сещам нечии такива да са ме заслепили някога. По-скоро нерегулирани къси, 1 фар на къси, 1 на дълги, син ксенон на рефлектор...
П.П.2: Дори и на най-големите селяци избягвам да карам на дълги при гореспоменатите случай, единствено ако и той кара на дълги срещу мен. Не знаеш човека отсреща дали няма да загуби контрол в следствие на твоето "наказание", което в даден момент може да е фатално.. не си струва.
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
driver69 написа:Лично на мен ми харесва визията на колата - лятно време редовно карам на габарит и халогени. Разбира се, когато може и няма чичко полицай наоколо.
Защо те притеснява присъствието на чичко полицай, че пред него ги спираш?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Knoxville_ написа:driver69 написа:Лично на мен ми харесва визията на колата - лятно време редовно карам на габарит и халогени. Разбира се, когато може и няма чичко полицай наоколо.
Защо те притеснява присъствието на чичко полицай, че пред него ги спираш?
За да не му завиди на визията, как иначе

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани