Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
Модератор: Общи модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
Гледам левела на форума се вдига, вече топ предложението за кола е Шкода Супърб, а не Дачия 


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
Веднага! Стига да ми дават пари като за нова Дачия!
Сега сериозно. Да. И преди съм го правил, а в момента дори нямам никакви сантиментални "вложения". (Все още)
Пари се изкарват коли се купуват. На мене не ми се е случвало да си сменя колата с по-кофти такава (Служебките не ги броя де.
)
Вярно, от една страна пак се започва "ходене по мъките", да намериш тази, която искаш, но пък от друга това си е и забавление малко или много.
Та (пак) не бих му мислил много.

Сега сериозно. Да. И преди съм го правил, а в момента дори нямам никакви сантиментални "вложения". (Все още)
Пари се изкарват коли се купуват. На мене не ми се е случвало да си сменя колата с по-кофти такава (Служебките не ги броя де.

Вярно, от една страна пак се започва "ходене по мъките", да намериш тази, която искаш, но пък от друга това си е и забавление малко или много.
Та (пак) не бих му мислил много.
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- Дидо85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.2i CSL '03
Re: Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
Колкото и да си обичам колата, винаги има цена при която не бих се замислил. Това няма да важи единствено, ако преди това съм уцелил от тото-то няколко милиона и пари не са водещ фактор. Тогава по-скоро бих си запазил всички стари коли, защото всяка от тях ми носи много спомени.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
Не съм по търговиите и по принцип рядко продавам каквото и да е било. Колата вече 6-та година не ми е правила никакви проблеми, върши ми работа и бих я карал докато съм жив - отговорът на въпроса е "не". Но ако ми спретне някоя мръсен номер - веднага ще замине, дори и доста под "пазарната" си цена...
Excellent! Steven is my name!
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
Бих я продал на части, като предните, никой не може да ми плати труда.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
В БГ въпросът за труда, вложен в един автомобил винаги е бил пренебрегван, защото голяма част от населението продължава да робува на принципа на шуробажанащината.
Реално почти никой не оценява труда за поддръжката на един автомобил и поради тази прична се търсят евтини варианти, незнайни квартални сервизи, защото не вземат толкова колкото в оторизираните и т.н.
Ако някой реши да скочи със сума, покриваща моята оценка за цената на автомобила бих го продал единствено и само при условия, че човека пред мен е наясно с това какво точно представлява BMW. Ако е някой надъхан лалджия, готов да налее безумна сума пари за "Чип" и разни тюниг натурии само с идеята клолата да стане "най-якото" Е39 - няма да я продам.
Реално почти никой не оценява труда за поддръжката на един автомобил и поради тази прична се търсят евтини варианти, незнайни квартални сервизи, защото не вземат толкова колкото в оторизираните и т.н.
Ако някой реши да скочи със сума, покриваща моята оценка за цената на автомобила бих го продал единствено и само при условия, че човека пред мен е наясно с това какво точно представлява BMW. Ако е някой надъхан лалджия, готов да налее безумна сума пари за "Чип" и разни тюниг натурии само с идеята клолата да стане "най-якото" Е39 - няма да я продам.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- b.bonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Astra j 1.4 t
Re: Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
За "точната сума" почти всеки би я продал. По интересен би бил въпроса бихте ли си продали колата на "реална пазарна цена" или дори под реалната цена към момента на продажбата и на фона на свръх предлагането на стари автомобили , но с презумцията, че все пак е някаква продажба. Защото кел файда да продаваш кола, да си я оценил на нещо около предложените подобни модели в мобилето и да няма даже кой да ти звънне да се поинтересува.
"Не Русия е проблемът на света в момента. Проблем са самозабравили се бездушни хора, които управляват Запада. Утре ще измислят още нещо. Това са някакви "зомбита", които само се стремят да рушат. Не знам до кога ще е възможно Русия да ги възпира, дори с цената на самоунищожение. Но ще направим каквото можем..."- завърши Путин.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
b.bonev написа:За "точната сума" почти всеки би я продал. По интересен би бил въпроса бихте ли си продали колата на "реална пазарна цена" или дори под реалната цена към момента на продажбата и на фона на свръх предлагането на стари автомобили , но с презумцията, че все пак е някаква продажба. Защото кел файда да продаваш кола, да си я оценил на нещо около предложените подобни модели в мобилето и да няма даже кой да ти звънне да се поинтересува.
Да, и аз така разбрах въпроса, за това и отговорих че винаги бих я продал. За реалната или под реалната сума - не бих я продал, защото ако го мислех това, до сега сам щях да съм я пуснал за продажба.

- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
hell's angel написа:Don_Diego написа:Още 2 години да ми пуснат метрото и с пълен резервоар и винетка ще я дам
Всички ако направят така, хич няма да е лошо.Само че, колкото и да го хвалят това метро - не виждам, дори теоретично, как ще поеме целият, шопски трафик, ако изведнъж 'с'ите станат пешеходци...
Съмнявам се да има много мераклии да оставят колите. При мен ще е първа спирка, слизам на почти последна (в случай, че съм още в същата фирма) и колата ми се обезкосмяване, освен за лични пътувания, но и за тях винаги мога да използвам някоя служебна, нова и икономична кола

На реалната пазарна цена, никога няма да я дам обаче. Просто като се сетя какъв филм ме чака докато намеря подобна здрава и надеждна кола и ми се до*ира

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
Понякога колкото повече една кола седи в теб, толкова повече й се радваш и не искаш да се разделяш с нея.
И при мен е така.. А дори идеята, че вече поевтинява и като поддръжка, и като покупка, още повече ме радва.
Прост пример, ако си бях взел е46 328 тогава, когато исках, най-вероятно още щях да си го карам..
По същата причина си взех и тази, защото е точно това, което искам, за да я задържа най-дълго време. И въпреки стабилните ремонти и скъсани нерви, все още й се радвам като малко дете като я отключа след работа. Това е доста важно.
Е, винаги мога да намеря нова изгора, но към момента разчитайки приходи, разходи и предстоящи, просто друго, по-добро и повече радващо ме трудно ще намеря..
На пазарна цена - НЕ, няма да я продам, да си купуват новия внос!
И при мен е така.. А дори идеята, че вече поевтинява и като поддръжка, и като покупка, още повече ме радва.
Прост пример, ако си бях взел е46 328 тогава, когато исках, най-вероятно още щях да си го карам..
По същата причина си взех и тази, защото е точно това, което искам, за да я задържа най-дълго време. И въпреки стабилните ремонти и скъсани нерви, все още й се радвам като малко дете като я отключа след работа. Това е доста важно.
Е, винаги мога да намеря нова изгора, но към момента разчитайки приходи, разходи и предстоящи, просто друго, по-добро и повече радващо ме трудно ще намеря..
На пазарна цена - НЕ, няма да я продам, да си купуват новия внос!

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
Само аз явно бих си дал нещастния компакт на реални пари, защото окачването и спирачките са много над реалната му пазарна стойност, която някой би платил.
Т.е. една кола с ниска пазарна стойност без много усилия става непродаваема ако малко от малко я поддържаш.
Т.е. една кола с ниска пазарна стойност без много усилия става непродаваема ако малко от малко я поддържаш.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
b.bonev написа:За "точната сума" почти всеки би я продал. По интересен би бил въпроса бихте ли си продали колата на "реална пазарна цена" или дори под реалната цена към момента на продажбата и на фона на свръх предлагането на стари автомобили , но с презумцията, че все пак е някаква продажба. Защото кел файда да продаваш кола, да си я оценил на нещо около предложените подобни модели в мобилето и да няма даже кой да ти звънне да се поинтересува.
Реална пазарна цена е много разтегливо понятие.
Колите нов внос са с 50% надценка, казано иначе купени за малко пари, вчесани и обявени с добавенастойност, която влиза в джоба на продавача, а той дори и данъци не палща и за него всяка стотинка отгоре е чиста печалба.
Кой ще направи оценка на автомобила, за да кажа каква е реланта цена в момента на продажбата? Реално всеки си знае състоянито на автомобила, както и аз, но в Мобиле няма да се намери аналогична, за да сравним цените. Да не говорим, че за моята мога да предоставя фактурите за обслужването, не за да покажа колко пари съм налял, а за да докажа, че всичко по колата е обслужено и подменените части за купени чисто нови, а не от съседната автоморга. Това обаче продавачът от Мобиле, не може да го направи. Единственото, което може да покаже е някаква сервизна история, която свършва с изтичане на гаранцията на колата, а след това даже не се знае през какво е преминала. Та в този ред на мисли - дали са реални пазарните цени на автомобилите? За мен не са, дори са завишени и то прекалено.
През почивните дни ходих да гледам едно Е39 2001 г. с 2.0d мотор, тук в Белгия ги карат много. Та за кратката си експолоатация, само 16 години, това возило беше на скромните близо 400 000 км. Имаше си пълна сервизна история до началото на тази година, патено всичко, което може да се сетите и валиден преглед до март 2018 г. Добро състоние на колата с кожен салон и скромната цена от 1500 EUR. Сега да пресментнем какво се получава, ако тази кола се докара до БГ - цената 3000 лов., транспорт 1000 - 1200, който както се уреди, пелаба на продавача, който винаги палче че е на загуба - 1000 лв и тя цента стана 5000 лв.
БМВ Е39 520d, кола на 400 000 км, фейслифтова с кожен салон и толкова, но пък има пълна сервизна история и документи до БГ излиза 5000 лв.
Това обаче е идиничен случай, защото всички останали са по-скъпи, а по-евтините са отбелязани "за експорт", защото не могат да минат технически преглед и въпреки, че не се чува колко са им разбити окачванията и омекнали амортисьорите за възстановяването на тези коли разходите са от порядъка на 2000 - 3000 лв. Досещайте се какво е реланото състояни на колите в Мобиле, щом километражите им показват между 120-190К км и какво още прикрива продавачът.
И понеже аз съм минал по същия път, но имах късмета, да знам за пловината разбити тампони по предното окачване, за другат половина се досещах, но продавача се кълнеше, че те са здрави, както и че на колата не са премахнати катализаторите, а те бяха сваляни за някой друг лев отгоре, не мога да си позволя да сравнявам моята кола с някоя от Мобиле или да разчитам на това, че цените на пазара са реални, защото я има и другата крайност, която видях вчера във Фейсбук. Е39 с десен волан, монтиран М пакет, предполагам допълнително, защото продавачът не твърди, че колата е излязла така от завода с джанти М паралел за цена 10 000 лв., а без джантите 8500 лв.
Срахотни пазарни цени, как мислите?!
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
Хах, аз понеже гледам компотите Е36 в последно време, че са ми допаднали като идея за фън кола, гледам, че и там 323-ките са по 5-6 бона, та пазара си е пазар...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
Да, ама тия имат двигател. Пък моята е с 1.7 тдс. 

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Ще продадете ли колата си за точната сума... НА МОМЕНТА?
bum_bum написа:Само аз явно бих си дал нещастния компакт на реални пари, защото окачването и спирачките са много над реалната му пазарна стойност, която някой би платил.
Т.е. една кола с ниска пазарна стойност без много усилия става непродаваема ако малко от малко я поддържаш.
Това в подписа ти не ми прилича много на компакт 1,7 тдс

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: немо