Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
грешка.
Както и да е.Няма да цапам темата повече.Живи и здрави
Както и да е.Няма да цапам темата повече.Живи и здрави
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Здравейте колеги преди няколко дена си смених гумичките на клапаните и след това ми светна чека с тези две грешки - 2b62 и 2a71 .Някой може ли да ми каже какви са - колата си върви нормалко според мен ???
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Добър ден колеги,
Искам и аз да включа в темата. На мен светна чека и без да изгасне и при диагностика ми казаха че горяла масло и цапала катализатора. Искам да попитам възможно ли е това, от изгаряне на масло да ми светва чека?
Благодаря.
Искам и аз да включа в темата. На мен светна чека и без да изгасне и при диагностика ми казаха че горяла масло и цапала катализатора. Искам да попитам възможно ли е това, от изгаряне на масло да ми светва чека?
Благодаря.
- Huku
- ПотенЦял
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
harry74 написа:Добър ден колеги,
Искам и аз да включа в темата. На мен светна чека и без да изгасне и при диагностика ми казаха че горяла масло и цапала катализатора. Искам да попитам възможно ли е това, от изгаряне на масло да ми светва чека?
Благодаря.
Точно от това е.
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Здравейте колеги, колата е 318 бензин Е90. При палене сутрин пали нормално, но след 3-4 сек започва да работи все едно е на 3 цилиндъра, оборотите падат на 0.7 двигателят тресе,лоста за соростите трепери. Това го прави само сутрин
Ако може да помогнете
Ако може да помогнете
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Здравейте, карам bmw e90 318i 2006г.
Моят проблем е , вечер оставям колата на равно и на сутринта когато меря маслото ми отчита максимума, а
след като направя 30-40км ми светва лампата за маслото и отчита минимума.
Някой да е имал същия проблем или да знае от какво може да е?
Благодаря предварително!
Моят проблем е , вечер оставям колата на равно и на сутринта когато меря маслото ми отчита максимума, а
след като направя 30-40км ми светва лампата за маслото и отчита минимума.
Някой да е имал същия проблем или да знае от какво може да е?
Благодаря предварително!
- mitaka7
- старши ентусиаст
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Възможно е да е прецакан датчика за нивото на масло.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10491
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
vesko011 написа:Здравейте колеги, колата е 318 бензин Е90. При палене сутрин пали нормално, но след 3-4 сек започва да работи все едно е на 3 цилиндъра, оборотите падат на 0.7 двигателят тресе,лоста за соростите трепери. Това го прави само сутрин
Ако може да помогнете
Звучи като бобина. Закарай я на диагностика да видят какви грешки е записала и ще се ориентираш.
Never mistake motion for action...
- gandalf72
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 27.01.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMV E 91
- Детайли за колата: 2006г.2.0 бензин-газ 150к.с
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Здравейте колеги,отскоро карам Е91 2.0 150к.с и получих следния проблем: Започна да се появява чайника за маслото-индикатора ми покзва,че е на min .На следващия ден проверявам индикатора и показва,че е на макс.Така няколко дни и изписва +1л.Реших,че трябва да долея 1л и тогава се получи проблем, след като долях започна да хвърля масло от някъде -страшно много и двигателя започна да променя оборотите и да трака много станно.Сега разбирам,че датчика за маслото явно се е прецакал.Възможно ли е да се е получила някаква повреда на двигателя и как трябва да процедирам сега?Ще съм ви благодарен ако може да ми дадете съвет.
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
dentamed написа:...
Най-големите проблеми за мен са риска от прегряване и опичане на всичко гумено.Запичане на маслените сегменти в каналите и там само гумички не помагат.Трябва си смяна и на комплект сегменти, биелни лагери и т.н.
Друг голям проблем е измислицата лонглайф и тези безумни смени на масло на 25000
Всичко става на кал.Запушват се маслени магистрали,соленоиди.......въпреки,че при n46 вече имат цедки.
Темата е много много подробно развита за n42
...
В допълнение да кажа, че запичането или може би по-точно слягането на сегмените - може и да са различни неща, се получава от нагара който се отлага по тях, особено когато маслото не се сменя навреме. Предполагам има начини да се лекува ако не е в преклалено нареднал стадий и в повечето случаи нашите коли имат повишен разход на масло точно заради него. Доскоро и аз си мислех, че запичане се получава само след прегряване на двигателя.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Никой ли не е пробвал все още с наливане на газ в цилиндрите? Поне да се знае дали става! Едно време май правеха така!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
ildivvy написа:Никой ли не е пробвал все още с наливане на газ в цилиндрите? Поне да се знае дали става! Едно време май правеха така!
Колега, има си достатъчно специални продукти за чистене на нагарите по буталата и сегментите, в България обаче подобна процедура рядко се практикува, във форума май почти няма информация по въпроса, а аз също съм заинтересуван от нея, защото може евентуално да помогне при висок разход на масло, а и изобщо за удължаване живота на двигателя. По руските форуми, а също и по немските има доста инфромация за различните продукти и за самото чистене.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
И като налееш вътре нещо, където да събори нагарите и тая цялата гняс къде си мислиш, че ще отиде? Точно в катализаторите. Отделно няма химия, която може да събори нагара и да светне мотора отвътре, без после всичко гумено да не е за смяна. И пак стигаме до единственото адекватно решение - главата долу, химическо почистване + нови гумички, сегменти, гарнитури и тем подобни и така. Тия двигатели просто не са проектирани да карат по 600 000 км, те са високотемпературни, пригодени са да отговарят на еконорми и да бъдат що годе икономични, като добавиш и дългите интервали за маслото, в този смисъл на нещата се жертва ресурса и просто след едни 200 000 км ти трябва да го отвориш тоя двигател, щото почват да му светят чекове, да харчи масло, да пуши отзад на смърт и т.н.
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Даже и до 200 хил.км не карат.На моя N46 се наложи на 160 хил.км цялата тази процедура. Гумички на клапаните,сегменти и биелни лагери+ комплкет верига Така,че имайте си едно впредвид за тези двигатели.Иначе вече 30хил.км нямам никакви ядове мотора си работи добре и не гори и грам масло. карам колата и и си свиркам.Маслото го сменям на всеки 10 хил.км .
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
200 000☺️... няма 200 000,аз на 80 000 смених гумички.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани