Тема за новите придобивки в подфорума.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Infinity_bg написа:Gqbriel написа:Infinity_bg написа:В интерес на истината, не че му повярвах относо конете, но поне за останалите неща които ми каза не ме излъга. Чека е много вероятно да е защото ламда сондата след гарнето е сдала багажа. Колектора може би ще трябва да го сменя някой ден, но тези китайските които се продават, чета из форума че не малко игра имало по тях, за да може да паснат като хората. Не малко варианти има из нета, но кои са ставащите?
Кой казва такова нещо с колекторите...всичко си пасва както трябва,единствено може да има някакъв проблем при свързането с частта след колекторите ,но до там..незнам в кой форум четеш,но аз тук не съм видял или поне не се е похвалил някой с Н52 с колектори...тааа
Ставащите колектори цената няма да ти хареса много много проблема не е в колекторите а в софтуера след това...защото този на който бих повярвал аз е около 700+$
Ламбда след гърнето надали - ламбдтите на колекторите почти на 99% или са аут или кат-овете са аут
Кои са добри в София относно оправяне на софта при такава интервенция?
Честно да ти кажа - никаква представа...имам една идея да тествам един колега,но не съм събрал смелост още..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Gqbriel написа:Infinity_bg написа:Gqbriel написа:Infinity_bg написа:В интерес на истината, не че му повярвах относо конете, но поне за останалите неща които ми каза не ме излъга. Чека е много вероятно да е защото ламда сондата след гарнето е сдала багажа. Колектора може би ще трябва да го сменя някой ден, но тези китайските които се продават, чета из форума че не малко игра имало по тях, за да може да паснат като хората. Не малко варианти има из нета, но кои са ставащите?
Кой казва такова нещо с колекторите...всичко си пасва както трябва,единствено може да има някакъв проблем при свързането с частта след колекторите ,но до там..незнам в кой форум четеш,но аз тук не съм видял или поне не се е похвалил някой с Н52 с колектори...тааа
Ставащите колектори цената няма да ти хареса много много проблема не е в колекторите а в софтуера след това...защото този на който бих повярвал аз е около 700+$
Ламбда след гърнето надали - ламбдтите на колекторите почти на 99% или са аут или кат-овете са аут
Кои са добри в София относно оправяне на софта при такава интервенция?
Честно да ти кажа - никаква представа...имам една идея да тествам един колега,но не съм събрал смелост още..
Заради ламбда сондите ли търсите някои да махне чека, че може и без да се пипа по компа да го излъжеш че всичко е ок
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Може да с два преходни фланеца. Но все пак преди каквото и да е си провери как е разхода на масло, че чека много често светва от това. Като си оправиш разхода на масло обикновено спира и да свети въпреки дори и да я дава грешката за катовете при прочитане на DME
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
b00st написа:...Като си оправиш разхода на масло..
До ден днешен не познавам един да го а оправил - гумички, сегменти и там първите филтри, от които се започва. И понеже стават все по-евтини, все повече никой няма да го оправя.
Не че не може, просто хората си сипват (масло) и си карат.
ПП и да не кажете, че храня само дизелите - и това не е правилно!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Bexim написа:b00st написа:...Като си оправиш разхода на масло..
До ден днешен не познавам един да го а оправил - гумички, сегменти и там първите филтри, от които се започва. И понеже стават все по-евтини, все повече никой няма да го оправя.
Не че не може, просто хората си сипват (масло) и си карат.
ПП и да не кажете, че храня само дизелите - и това не е правилно!
Това е така, че никой не му се занимава да отваря мотора и да сменя наред на тия стари коли, но това е друг въпрос. Под оправяне на разхода визирам, поне да се смени към подходящото масло, което е истинско, като например оригинално от дилър спрямо рандом Castrol, Motul и т.н. от онлайн шоповете, и някоя друга добавка като на Бардал фюлериновата. За 30К км съм разбрал само, че двигателя е капризен на масло, особено ако караш извънградско над 3000 оборота и маслото, което не го харчи толкова е качественото масло, което е лонглайф и може да изкара повече километри. След 4000 км маслото започва да губи качествата си и колкото по-скапано е едно масло, толкова по-голям става разхода му, докато колкото повече е първо качество, толкова по-продължително ще може да остане в двигателя и да си върши работата. Разбира се никой не ангажирам с това мнение, аз сам съм се убедил като съм експериментирал.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
x2, напълно съгласен! Като всичко в БГ и маслото е ш*т..
Моят съвет е 10К максимум.. Аз поне така си го сменям.
Моят съвет е 10К максимум.. Аз поне така си го сменям.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- mousetrap
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 23.12.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320D 177hp xDrive
- Мечтае да кара: USS Enterprise
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Дори вече си имам 1-ва драма - предния собственик изглежда е заключил някак багажника и/или 5-тото стъкло и не мога да разбера как да ги отключа, при положение, че valet switch-a в жабката липсва ))
Edit: Снимки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна mousetrap на 20 Фев 2018, 9:16, променена общо 1 път
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Ъм, в жабката копчета няма. Пробва ли с бутона от долната страна на дръжката на стъклото?
- mousetrap
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 23.12.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320D 177hp xDrive
- Мечтае да кара: USS Enterprise
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
chris_barnes написа:Ъм, в жабката копчета няма. Пробва ли с бутона от долната страна на дръжката на стъклото?
Да, опитах, но без резултат. :/
Ей тук съм описал по-подробно проблема, да не спамим тази тема: viewtopic.php?f=112&t=421704&start=15#p4369454
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Здравейте, сдобих се с е90 325i преди няколко дена. Колата е страхотна - върви, звучи и изглежда секси като японска ученичка от филм за възрастни Явно немчинята са решили да пестят откъм място и копчета и са навързали максимум функции на минимум лостчета и копчета. Все някога ще им свикна, но преди това имам едно въпросче - като запаля двигателя ми светва червена лампа сервиз и веднага гасне. Търсих, но не можах да намеря дали това си е нормално или трябва да проверя какво е. Колата е обслежуна с всичко, което трябва да се смени - масла, филтри, милтри ... След тази лампичка светва и лампа за неработещ фар, но с това съм свикнал, защото идвам от рено, а там и на 5-те, които съм карал, все опяваше за неработеш фар/габарит/стоп. И за десерт ме сурвака с лампа за налягането на гумите в червено, която пък не иска да изгасне. Не че им има нещо на гумите ...
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
shveik написа:Здравейте, сдобих се с е90 325i преди няколко дена. Колата е страхотна - върви, звучи и изглежда секси като японска ученичка от филм за възрастни Явно немчинята са решили да пестят откъм място и копчета и са навързали максимум функции на минимум лостчета и копчета. Все някога ще им свикна, но преди това имам едно въпросче - като запаля двигателя ми светва червена лампа сервиз и веднага гасне. Търсих, но не можах да намеря дали това си е нормално или трябва да проверя какво е. Колата е обслежуна с всичко, което трябва да се смени - масла, филтри, милтри ... След тази лампичка светва и лампа за неработещ фар, но с това съм свикнал, защото идвам от рено, а там и на 5-те, които съм карал, все опяваше за неработеш фар/габарит/стоп. И за десерт ме сурвака с лампа за налягането на гумите в червено, която пък не иска да изгасне. Не че им има нещо на гумите ...
изписва сервиз дава една картинка като кола на подемник и наи одолу изписва датата на която ще трябва да иде в този сервиз
също така лампата за налягането на гумите се ресетва от борда виж как в нета има инфо
принципно всичкитези неща се ресетват и зануляват/променят дата за евентуален сервиз от самия борд инфо в нета ...https://www.youtube.com/watch?v=cDWaL_jnMCI
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Благодаря, колега Смених акумулатора, че се оказа оригиналния и момчетата в магазина нулираха всички мрънкания на компа. Не бях карал бмв от повече от 20 години и сега съм като бебе с близалка Беенвето върви, та се къса и само си търся къде да се запилея с него
- NeRoX
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Здравейте! Да се похваля и аз, макар и с малко закъснение. След редица проблеми, главоболия и дертове с предишната 46ца, която обичах много, въпреки всичко, най-накрая се реших и я продадох. Бях решил да сменя марката даже, и то след три БМВ-та подред. Исках нещо по-ново, по-запазено, с по-малък двигател и по-ниски разходи. Все си казвах, че БМВ-то не ми е много по джоба, а тя наистина си иска нейното. Така разглеждах доста различни марки и модели, докато един приятели не ми каза - "Абе, ти гледал ли си Е90ки 320d?". Ами, всъщност, не! Бях гледал само 330d и то преди време, като ги бях отписал поради притеснения, че може да се вкарам в същите филми. Е, седнах да ги разгледам и бързичко си припомних любовта ми към марката и позабравената ми любов към този модел конкретно. След два дена гледане на обяви вече беше ясно. Ще има четвърто БМВ! Е, ето го и него! Комби, въпреки че никога не съм им бил фен, но пък бяха по-изгодни от седаните и с доста повече екстри и едно от най-важните неща, поне за мен. Панорамен таван! Екстра по която винаги са ми текли лигите още от момента в който се качих за пръв път в Пежо 307 SW. Колата е изключително комфортна, движи се и се управлява с лекота. Постигнат е чудесен баланс м/у комфортна возия и стабилно поведение в завои при висока скорост. Динамиката е окей, въпреки, че за мен е мудна. Както казва моя майстор - мести си купето с лекота. Това ми е първата кола с 4 цилиндров двигател и под 190к.с. Досега съм карал само 6 цилиндрови агрегати, като последната беше доста засилена и това определено ми липсва, но реших, че ще направя компромис, в името на по-ниските разходи за поддръжка, гориво, данъци и т.н. В момента колата гори доста, но съм сигурен, че това е проблем, който ще се отстрани с времето. В този ред на мисли благодаря на колегите в този подфорум за мненията и съветите още в темата за Избор на Е90 и сега в темите за проблеми и съвети, където си коментираме! Един от най-големите плюсове да си част от семейството на БМВ!
Последна промяна NeRoX на 23 Авг 2018, 13:31, променена общо 1 път
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Честита, много безаварийни! С кой мотор е - M или N? Не че искам да ти подпаля чергата, но, ако си с М47, спокойно можеш да си я направиш едни 200кс и да се возиш прилично
- NeRoX
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Благодаря! М47 е мотора. N47 се избягваше умишлено заради известните дефекти, а и в този ценови клас бройките с N47 са повече от съмнителни. Иначе нещата си отиват към ремап, да. Даже го чувам отвсякъде вече. Дори и майстора ме посъветва да й правя заедно с изключване на ЕГР-а, за да свалим и разхода на гориво. На мен не ми се иска много, все още, защото се притеснявам, че ще напъна цялата техника и всичко ще започне да се чупи по-бързо, но ще видим. Има време...chris_barnes написа:Честита, много безаварийни! С кой мотор е - M или N? Не че искам да ти подпаля чергата, но, ако си с М47, спокойно можеш да си я направиш едни 200кс и да се возиш прилично
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани