Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Здравейте колеги, искам да Ви споделя как мина моята седмица и дано инфото да е полезно  За тези от вас, които си знаят, че имат наистина запазени Е39 един съвет: НЕ ги продавайте евтино!!! Хубави ли са някои ще ги намери и ще ги оцени! Аз прекарах 3дни из почти цяла България в търсене на запазена Е39 и повярвайте ми далеч не е лесно да се намери такава кола в добро състояние, отвратен съм от това как 80% от хората си поддържат БМВ-тата!
 За тези от вас, които си знаят, че имат наистина запазени Е39 един съвет: НЕ ги продавайте евтино!!! Хубави ли са някои ще ги намери и ще ги оцени! Аз прекарах 3дни из почти цяла България в търсене на запазена Е39 и повярвайте ми далеч не е лесно да се намери такава кола в добро състояние, отвратен съм от това как 80% от хората си поддържат БМВ-тата! 
И така:... В сряда приключих с огледите за Е39 във Варна, в четвъртък обиколих Южна България, в петък на късмет успях да си намеря хубава кола, нов внос от Швейцария Тук започвам с фукането, за 4500лв станах горд собственик на неизгнило, стегнато 528i автомат 99г със запазен кожен салон. Бях тръгнал със 7к за 525i/530i facelift, но от повече от десет коли тази беше единствената, която си заслужаваше.
 Тук започвам с фукането, за 4500лв станах горд собственик на неизгнило, стегнато 528i автомат 99г със запазен кожен салон. Бях тръгнал със 7к за 525i/530i facelift, но от повече от десет коли тази беше единствената, която си заслужаваше.
Направих темата с цел да дам съвет на хората, които смятат да си купуват Е39, ориентираите се към нов внос, това е моето мнение, по възможност Швейцария! Въоражете се с много търпение и не вярвайте на продавачите ако Ви кажат по телефона "перфектна е", "като за годините си е добре" като я видиш на живо малко по-различно изглежда! Хората са казали, който търси намира, само бъдете търпеливи! Има запазени Е39, но общо взето това са 10% от колите, които се продават...
 като я видиш на живо малко по-различно изглежда! Хората са казали, който търси намира, само бъдете търпеливи! Има запазени Е39, но общо взето това са 10% от колите, които се продават... 
Поздрави, BMW forever!
			 За тези от вас, които си знаят, че имат наистина запазени Е39 един съвет: НЕ ги продавайте евтино!!! Хубави ли са някои ще ги намери и ще ги оцени! Аз прекарах 3дни из почти цяла България в търсене на запазена Е39 и повярвайте ми далеч не е лесно да се намери такава кола в добро състояние, отвратен съм от това как 80% от хората си поддържат БМВ-тата!
 За тези от вас, които си знаят, че имат наистина запазени Е39 един съвет: НЕ ги продавайте евтино!!! Хубави ли са някои ще ги намери и ще ги оцени! Аз прекарах 3дни из почти цяла България в търсене на запазена Е39 и повярвайте ми далеч не е лесно да се намери такава кола в добро състояние, отвратен съм от това как 80% от хората си поддържат БМВ-тата! И така:... В сряда приключих с огледите за Е39 във Варна, в четвъртък обиколих Южна България, в петък на късмет успях да си намеря хубава кола, нов внос от Швейцария
 Тук започвам с фукането, за 4500лв станах горд собственик на неизгнило, стегнато 528i автомат 99г със запазен кожен салон. Бях тръгнал със 7к за 525i/530i facelift, но от повече от десет коли тази беше единствената, която си заслужаваше.
 Тук започвам с фукането, за 4500лв станах горд собственик на неизгнило, стегнато 528i автомат 99г със запазен кожен салон. Бях тръгнал със 7к за 525i/530i facelift, но от повече от десет коли тази беше единствената, която си заслужаваше.Направих темата с цел да дам съвет на хората, които смятат да си купуват Е39, ориентираите се към нов внос, това е моето мнение, по възможност Швейцария! Въоражете се с много търпение и не вярвайте на продавачите ако Ви кажат по телефона "перфектна е", "като за годините си е добре"
 като я видиш на живо малко по-различно изглежда! Хората са казали, който търси намира, само бъдете търпеливи! Има запазени Е39, но общо взето това са 10% от колите, които се продават...
 като я видиш на живо малко по-различно изглежда! Хората са казали, който търси намира, само бъдете търпеливи! Има запазени Е39, но общо взето това са 10% от колите, които се продават... Поздрави, BMW forever!
alx написа:Маратона април го избягах грубо за 3 часа което за аматьор като мене хич не е зле- рова е квалификационно време на две възрастови групи под моята. Висок съм малко над 180см и тежа 82кг сутрин… пиша ги тези неща щото явно нещо правя вярно
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
честито!
на колко км показва километража, че е колата за тези 4500лв?
			
		на колко км показва километража, че е колата за тези 4500лв?
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Честито колега. Пусни снимки.
Sent from my ZUK Z2132 using Tapatalk
			
		Sent from my ZUK Z2132 using Tapatalk
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
То има ли значение какво пише на километража... И аз имам съмнения, че моята е на истински 200к, защото махнах доста оригинални части от нея, но се оказа на 275к км... през 2006та.   Честито на колегата, със здраве да си я кара. Няма да откажем някоя снимка на возилото. И стига с тия реални цени и прочие. От тази кола за 4500лв вносителя е изкарал поне 2000, а на колата рано или късно ще трябва да се сменят дискове, накладки, носачи, и обичайните болежки на е39. И 7-8к да стигне цената с всичко споменато тя НЕ струва такива пари пазарна цена! Или поне няма разумни хора, които да ги дадат. Просто се е наложила простотията продавача обикновено да иска да си върне каквото е вкарал...
 Честито на колегата, със здраве да си я кара. Няма да откажем някоя снимка на возилото. И стига с тия реални цени и прочие. От тази кола за 4500лв вносителя е изкарал поне 2000, а на колата рано или късно ще трябва да се сменят дискове, накладки, носачи, и обичайните болежки на е39. И 7-8к да стигне цената с всичко споменато тя НЕ струва такива пари пазарна цена! Или поне няма разумни хора, които да ги дадат. Просто се е наложила простотията продавача обикновено да иска да си върне каквото е вкарал...
			
		 Честито на колегата, със здраве да си я кара. Няма да откажем някоя снимка на возилото. И стига с тия реални цени и прочие. От тази кола за 4500лв вносителя е изкарал поне 2000, а на колата рано или късно ще трябва да се сменят дискове, накладки, носачи, и обичайните болежки на е39. И 7-8к да стигне цената с всичко споменато тя НЕ струва такива пари пазарна цена! Или поне няма разумни хора, които да ги дадат. Просто се е наложила простотията продавача обикновено да иска да си върне каквото е вкарал...
 Честито на колегата, със здраве да си я кара. Няма да откажем някоя снимка на возилото. И стига с тия реални цени и прочие. От тази кола за 4500лв вносителя е изкарал поне 2000, а на колата рано или късно ще трябва да се сменят дискове, накладки, носачи, и обичайните болежки на е39. И 7-8к да стигне цената с всичко споменато тя НЕ струва такива пари пазарна цена! Или поне няма разумни хора, които да ги дадат. Просто се е наложила простотията продавача обикновено да иска да си върне каквото е вкарал...Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Просто ми стана интересно, как се движат цените на е39 в Швейцария. Но без снимки е трудно да се каже дали пробегът е реален.
			
		- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
  Quete на всички
Няма да Ви разправям за всички мои премеждия по пътя, но в стечение на обстоятелствата ми се наложи да отида в един автосервиз в София, в който си пролича че монтьора е правил и др. Е39! След цялостен оглед човека се зарадва на колата и ме пита колко километра е. Аз му казах, че километража показва 167 000, а той рече: "сложи още 100 000 и сигурно е на толкова"... а дано да е прав човека, защото това са нищо километри за едно БМВ.
За колегите, които искаха снимки обещавам утре да направя снимки и да пусна в темата
Тук искам да добавя нещо важно към темата!!!
Накладки и дискове са ми за смяна! гарнитурата на клапанната кутия е за смяна! Лявата подгреваема седалка не работи! "Перфектна" кола на тези години няма!!! Важното за мен е:
-автомата да превключва гладко/плавно
- ДВГ
-без абсолютно никаква ръжда!!!!!!!!!!!!!
-Запазен салон(за мен това е добър показател на колко КМ е колата )
Повярвайте ми като покарате 6-7 коли, сами ще разберете, че 8мата и 13стата е вашата кола, защото между кола на 600 000км и кола на 300 000км има същественна разлика във возията и управлянието...
			Няма да Ви разправям за всички мои премеждия по пътя, но в стечение на обстоятелствата ми се наложи да отида в един автосервиз в София, в който си пролича че монтьора е правил и др. Е39! След цялостен оглед човека се зарадва на колата и ме пита колко километра е. Аз му казах, че километража показва 167 000, а той рече: "сложи още 100 000 и сигурно е на толкова"... а дано да е прав човека, защото това са нищо километри за едно БМВ.
За колегите, които искаха снимки обещавам утре да направя снимки и да пусна в темата

Тук искам да добавя нещо важно към темата!!!
Накладки и дискове са ми за смяна! гарнитурата на клапанната кутия е за смяна! Лявата подгреваема седалка не работи! "Перфектна" кола на тези години няма!!! Важното за мен е:
-автомата да превключва гладко/плавно
- ДВГ
-без абсолютно никаква ръжда!!!!!!!!!!!!!
-Запазен салон(за мен това е добър показател на колко КМ е колата )
Повярвайте ми като покарате 6-7 коли, сами ще разберете, че 8мата и 13стата е вашата кола, защото между кола на 600 000км и кола на 300 000км има същественна разлика във возията и управлянието...
alx написа:Маратона април го избягах грубо за 3 часа което за аматьор като мене хич не е зле- рова е квалификационно време на две възрастови групи под моята. Висок съм малко над 180см и тежа 82кг сутрин… пиша ги тези неща щото явно нещо правя вярно
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Ами хайде фукай се де- снимай я тая 20 годишна супер кола  дай да я видим да ти завиждаме   
  
			
		 
  
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Не знам какво става вече с тези е39-ки  Моята има все още обява и нямам НИТО ЕДНО обаждане за нея.хубавото е,че един приятел я купи.
 Моята има все още обява и нямам НИТО ЕДНО обаждане за нея.хубавото е,че един приятел я купи.
А на фона на кенефите,които се познават тя е като от магазина.Няма нито една забележка по салона,а отвън има 2 които ако не ги покажа няма и да ги видят 90% от хората...
И като се има предвид,че я давах с 8 нови гуми на по не повече от 1500км(1500лв),нов дебитомер(300лв),нови свещи и реле(300лв),ново виско(250лв),датчик на разпределителен вал(270лв)Масло и дилтри на 2к км и от филтрите няма и един различен от MAHLE...Нови накладки,водна помпа,термостати ролки и ремъци.Частите по нея са предимно оригинални или най-добрите афтърмаркет.
С две думи кола на която ако не се прецакат скоростите няма какво да се пипне в следващите 5 години Да не говориме че и километрите са си нейните.Проверено.
 Да не говориме че и километрите са си нейните.Проверено.
Сега като си търсих друга кола на какви гюбрета се натъкнах...и то по-скъпи от тази 
 
ПС Пуснал съм я като 530 защото много от разбирачите не знаят,че съществува друго 2.5 освен тдс.Та поне да има преглеждания.
https://www.mobile.bg/11517582691154031
			
		 Моята има все още обява и нямам НИТО ЕДНО обаждане за нея.хубавото е,че един приятел я купи.
 Моята има все още обява и нямам НИТО ЕДНО обаждане за нея.хубавото е,че един приятел я купи.А на фона на кенефите,които се познават тя е като от магазина.Няма нито една забележка по салона,а отвън има 2 които ако не ги покажа няма и да ги видят 90% от хората...
И като се има предвид,че я давах с 8 нови гуми на по не повече от 1500км(1500лв),нов дебитомер(300лв),нови свещи и реле(300лв),ново виско(250лв),датчик на разпределителен вал(270лв)Масло и дилтри на 2к км и от филтрите няма и един различен от MAHLE...Нови накладки,водна помпа,термостати ролки и ремъци.Частите по нея са предимно оригинални или най-добрите афтърмаркет.
С две думи кола на която ако не се прецакат скоростите няма какво да се пипне в следващите 5 години
 Да не говориме че и километрите са си нейните.Проверено.
 Да не говориме че и километрите са си нейните.Проверено.Сега като си търсих друга кола на какви гюбрета се натъкнах...и то по-скъпи от тази
 
 ПС Пуснал съм я като 530 защото много от разбирачите не знаят,че съществува друго 2.5 освен тдс.Та поне да има преглеждания.
https://www.mobile.bg/11517582691154031
- c04
- Кръстникът
- 
				  
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
(bubsa) написа:Не знам какво става вече с тези е39-киМоята има все още обява и нямам НИТО ЕДНО обаждане за нея.хубавото е,че един приятел я купи.
А на фона на кенефите,които се познават тя е като от магазина.Няма нито една забележка по салона,а отвън има 2 които ако не ги покажа няма и да ги видят 90% от хората...
И като се има предвид,че я давах с 8 нови гуми на по не повече от 1500км(1500лв),нов дебитомер(300лв),нови свещи и реле(300лв),ново виско(250лв),датчик на разпределителен вал(270лв)Масло и дилтри на 2к км и от филтрите няма и един различен от MAHLE...Нови накладки,водна помпа,термостати ролки и ремъци.Частите по нея са предимно оригинални или най-добрите афтърмаркет.
С две думи кола на която ако не се прецакат скоростите няма какво да се пипне в следващите 5 годиниДа не говориме че и километрите са си нейните.Проверено.
Сега като си търсих друга кола на какви гюбрета се натъкнах...и то по-скъпи от тази
ПС Пуснал съм я като 530 защото много от разбирачите не знаят,че съществува друго 2.5 освен тдс.Та поне да има преглеждания.
https://www.mobile.bg/11517582691154031
Ако трябва да съм честен с теб, забелязвам че си потдържаш колите и тази изглежда хубава, но Е39-ка с толкова малко есктри аз не бих взел...това е просто моето мнение

- Dextuar
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
(bubsa) написа:Не знам какво става вече с тези е39-киМоята има все още обява и нямам НИТО ЕДНО обаждане за нея.хубавото е,че един приятел я купи.
А на фона на кенефите,които се познават тя е като от магазина.Няма нито една забележка по салона,а отвън има 2 които ако не ги покажа няма и да ги видят 90% от хората...
И като се има предвид,че я давах с 8 нови гуми на по не повече от 1500км(1500лв),нов дебитомер(300лв),нови свещи и реле(300лв),ново виско(250лв),датчик на разпределителен вал(270лв)Масло и дилтри на 2к км и от филтрите няма и един различен от MAHLE...Нови накладки,водна помпа,термостати ролки и ремъци.Частите по нея са предимно оригинални или най-добрите афтърмаркет.
С две думи кола на която ако не се прецакат скоростите няма какво да се пипне в следващите 5 годиниДа не говориме че и километрите са си нейните.Проверено.
Сега като си търсих друга кола на какви гюбрета се натъкнах...и то по-скъпи от тази
ПС Пуснал съм я като 530 защото много от разбирачите не знаят,че съществува друго 2.5 освен тдс.Та поне да има преглеждания.
https://www.mobile.bg/11517582691154031
Ти не я ли купи сравнително скоро твоята?
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Grozdanoff написа: Quete на всички
Няма да Ви разправям за всички мои премеждия по пътя, но в стечение на обстоятелствата ми се наложи да отида в един автосервиз в София, в който си пролича че монтьора е правил и др. Е39! След цялостен оглед човека се зарадва на колата и ме пита колко километра е. Аз му казах, че километража показва 167 000, а той рече: "сложи още 100 000 и сигурно е на толкова"... а дано да е прав човека, защото това са нищо километри за едно БМВ.
За колегите, които искаха снимки обещавам утре да направя снимки и да пусна в темата
Тук искам да добавя нещо важно към темата!!!
Накладки и дискове са ми за смяна! гарнитурата на клапанната кутия е за смяна! Лявата подгреваема седалка не работи! "Перфектна" кола на тези години няма!!! Важното за мен е:
-автомата да превключва гладко/плавно
- ДВГ
-без абсолютно никаква ръжда!!!!!!!!!!!!!
-Запазен салон(за мен това е добър показател на колко КМ е колата )
Повярвайте ми като покарате 6-7 коли, сами ще разберете, че 8мата и 13стата е вашата кола, защото между кола на 600 000км и кола на 300 000км има същественна разлика във возията и управлянието...
Има има...ма не за тея пари

- (bubsa)
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
c04 написа:(bubsa) написа:Не знам какво става вече с тези е39-киМоята има все още обява и нямам НИТО ЕДНО обаждане за нея.хубавото е,че един приятел я купи.
А на фона на кенефите,които се познават тя е като от магазина.Няма нито една забележка по салона,а отвън има 2 които ако не ги покажа няма и да ги видят 90% от хората...
И като се има предвид,че я давах с 8 нови гуми на по не повече от 1500км(1500лв),нов дебитомер(300лв),нови свещи и реле(300лв),ново виско(250лв),датчик на разпределителен вал(270лв)Масло и дилтри на 2к км и от филтрите няма и един различен от MAHLE...Нови накладки,водна помпа,термостати ролки и ремъци.Частите по нея са предимно оригинални или най-добрите афтърмаркет.
С две думи кола на която ако не се прецакат скоростите няма какво да се пипне в следващите 5 годиниДа не говориме че и километрите са си нейните.Проверено.
Сега като си търсих друга кола на какви гюбрета се натъкнах...и то по-скъпи от тази
ПС Пуснал съм я като 530 защото много от разбирачите не знаят,че съществува друго 2.5 освен тдс.Та поне да има преглеждания.
https://www.mobile.bg/11517582691154031
Ако трябва да съм честен с теб, забелязвам че си потдържаш колите и тази изглежда хубава, но Е39-ка с толкова малко есктри аз не бих взел...това е просто моето мнение
Ето тука е ключа от бараката
 По-добре ли беше да и сложа едно нави за 500лв и един М пакет и джанти за още 1000лв?Но да е с гуми на конци и да лопа и тропа цялата и да се чуди дали да пали и дали да върви
 По-добре ли беше да и сложа едно нави за 500лв и един М пакет и джанти за още 1000лв?Но да е с гуми на конци и да лопа и тропа цялата и да се чуди дали да пали и дали да върви  
 По тази кола съм набутал към 3500лв за смяна на части,да не говориме,че половината са си били здрави и съм ги дал с колата.
А и колко коли в това състояние и на тези километри ще намериш е много спорно.
А за екстрите какво толкова и липсва?Не е ли най-важно да имаш хубава основа та да си добавиш малкото глезотии които са ти нужни още.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
dextuar написа:(bubsa) написа:Не знам какво става вече с тези е39-киМоята има все още обява и нямам НИТО ЕДНО обаждане за нея.хубавото е,че един приятел я купи.
А на фона на кенефите,които се познават тя е като от магазина.Няма нито една забележка по салона,а отвън има 2 които ако не ги покажа няма и да ги видят 90% от хората...
И като се има предвид,че я давах с 8 нови гуми на по не повече от 1500км(1500лв),нов дебитомер(300лв),нови свещи и реле(300лв),ново виско(250лв),датчик на разпределителен вал(270лв)Масло и дилтри на 2к км и от филтрите няма и един различен от MAHLE...Нови накладки,водна помпа,термостати ролки и ремъци.Частите по нея са предимно оригинални или най-добрите афтърмаркет.
С две думи кола на която ако не се прецакат скоростите няма какво да се пипне в следващите 5 годиниДа не говориме че и километрите са си нейните.Проверено.
Сега като си търсих друга кола на какви гюбрета се натъкнах...и то по-скъпи от тази
ПС Пуснал съм я като 530 защото много от разбирачите не знаят,че съществува друго 2.5 освен тдс.Та поне да има преглеждания.
https://www.mobile.bg/11517582691154031
Ти не я ли купи сравнително скоро твоята?
Да.Година и половина,но ми омръзна
 
 Извинявам се на колегата,че му пиша толкова много,но ми е болна тема това

Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Колата ти е супер и изглежда чудесно. Не ги слушаи тия с екстрите. Мпакета и старото нави са ебати екстрите. Просото без тях колата не мое се кара.(bubsa) написа:dextuar написа:(bubsa) написа:Не знам какво става вече с тези е39-киМоята има все още обява и нямам НИТО ЕДНО обаждане за нея.хубавото е,че един приятел я купи.
А на фона на кенефите,които се познават тя е като от магазина.Няма нито една забележка по салона,а отвън има 2 които ако не ги покажа няма и да ги видят 90% от хората...
И като се има предвид,че я давах с 8 нови гуми на по не повече от 1500км(1500лв),нов дебитомер(300лв),нови свещи и реле(300лв),ново виско(250лв),датчик на разпределителен вал(270лв)Масло и дилтри на 2к км и от филтрите няма и един различен от MAHLE...Нови накладки,водна помпа,термостати ролки и ремъци.Частите по нея са предимно оригинални или най-добрите афтърмаркет.
С две думи кола на която ако не се прецакат скоростите няма какво да се пипне в следващите 5 годиниДа не говориме че и километрите са си нейните.Проверено.
Сега като си търсих друга кола на какви гюбрета се натъкнах...и то по-скъпи от тази
ПС Пуснал съм я като 530 защото много от разбирачите не знаят,че съществува друго 2.5 освен тдс.Та поне да има преглеждания.
https://www.mobile.bg/11517582691154031
Ти не я ли купи сравнително скоро твоята?
Да.Година и половина,но ми омръзна
Извинявам се на колегата,че му пиша толкова много,но ми е болна тема това
Sent from my ZUK Z2132 using Tapatalk
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Тя замина вече и за това си позволявам да я обсъждам тук с линк към обява.Хубавото е,че я взе приятел и не ми е толкова гадно от това,че съм на голяма загуба след продажбата.
Много ме яд е че,че важните неща не се оценяват,а само разни глезотиики Другото много важно е,че моята кола няма дори по болтчетата по окачването ръжда,да не говориме за други места
 Другото много важно е,че моята кола няма дори по болтчетата по окачването ръжда,да не говориме за други места 
			
		Много ме яд е че,че важните неща не се оценяват,а само разни глезотиики
 Другото много важно е,че моята кола няма дори по болтчетата по окачването ръжда,да не говориме за други места
 Другото много важно е,че моята кола няма дори по болтчетата по окачването ръжда,да не говориме за други места 
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
			





 
