Защо карате на фарове за мъгла?
Модератор: Общи модератори
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Не знам къде видя думата "команда"
, но почти всички сигнали на 112 се проверяват -факт. Ако форума беше за да се пишат полезни неща, теб щяха да са те бан-нали отдавна. Мисля и без да ти казвам, осъзнаваш пълната си безполезност.

Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
KPETEH написа:...
Що се занимаваш, нали знаеш лафа - всичко 'почва на нервна почва и завършва в обикновена такава

Ubi dubium, ibi libertas
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Това е добро за почвата. Цялата тема е такава май май 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
steeN написа:Това е добро за почвата. Цялата тема е такава май май
Много неща са за там.
Едно не мога да си обясня - защо ви дразни простия циганин, който е отраснал в гетото и шансовете му за някакъв просперитет (каквото и да означава това за него) са кражби/измами/сводничество/дрога и искате да се саморазправите с него, а едновременно с това ви дразни всяка забележка, че самите вие не спазвате никакви правила(макар много от вас да са отраснали в доста по-добра среда)? Бай мангал (в случая жоро гризача) също като вас не вярваше в закони, правила и прочие дивотии. Вие с какво се различавате от него - той не вярва в НК, вие не вярвате з ЗДВП, каква е разликата? Трябва да добавя към анкетата и отговор "мога да си карам на тоз фарове, щОт съм от Столипиново, бате."
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
А бе... може би ще се съгласиш, че е малко тъпо да сравниш фундаментални права като собственост, с някой дето има 2 крушки повече цъкнати, дето са проектирани да светат надолу и настрани 
Иначе аз си го спазвам в Бг (в щатите няма такова ограничение) за да не ме занимават с глупости, но изобщо не ми пречат тия дето са ги пуснали.
На неосветени улици определено се вижда по-добре със.

Иначе аз си го спазвам в Бг (в щатите няма такова ограничение) за да не ме занимават с глупости, но изобщо не ми пречат тия дето са ги пуснали.
На неосветени улици определено се вижда по-добре със.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
efren написа:....
Дразниш се на КРЕТЕН-а, а той се забавлява, то и такъв е смисъла на тоя подфорум....
Ти обаче си пускаш странни теми и още по-странни мнения, и после се сърдиш.
Кво общо има карането на халогени с кирливия мангал. Кара се на халогени по цял свят и далеч не само с БМВ-та. Мисля, преди много страници стана ясно, че правилно регулираните халогени светят в краката на насрещния, а олигофрените с ксенон имат такъв и на къси без лупи, което дразни/пречи доста повече.
Няма да влизам в подробности, че доста коли имат дневни точно на мястото на халогените, и че се продават диодни крушки точно с такава цела.
Разбирам, че с декстъра се нуждаете от внимание, но не е това начина, има достатъчно технически подфоруми, в които да блеснете.
Не го приемай като дразнене или нещо подобно, и дано сега оня човек с опелите не се появи да обяснява кви сме олигофрени с БМВ-тата, аз си го знам и не се обиждам, далеч съм от девица, но се старая да не преча на останалите, и отговорно мога да кажа, че за сега ми се получава.
ПП: Не карам никога на халогени, да не стане грешка.
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Lenco написа:efren написа:....
Дразниш се на КРЕТЕН-а, а той се забавлява, то и такъв е смисъла на тоя подфорум....
Ти обаче си пускаш странни теми и още по-странни мнения, и после се сърдиш.
Кво общо има карането на халогени с кирливия мангал. Кара се на халогени по цял свят и далеч не само с БМВ-та. Мисля, преди много страници стана ясно, че правилно регулираните халогени светят в краката на насрещния, а олигофрените с ксенон имат такъв и на къси без лупи, което дразни/пречи доста повече.
Няма да влизам в подробности, че доста коли имат дневни точно на мястото на халогените, и че се продават диодни крушки точно с такава цела.
Разбирам, че с декстъра се нуждаете от внимание, но не е това начина, има достатъчно технически подфоруми, в които да блеснете.
Не го приемай като дразнене или нещо подобно, и дано сега оня човек с опелите не се появи да обяснява кви сме олигофрени с БМВ-тата, аз си го знам и не се обиждам, далеч съм от девица, но се старая да не преча на останалите, и отговорно мога да кажа, че за сега ми се получава.
ПП: Не карам никога на халогени, да не стане грешка.
С КРЕТЕН можеш да се разбереш ти - той твърди, че смисъла на подфорума били сериозните теми. По въпроса за вниманието - никой не те кара да пишеш в темата, ама пустите комплекси и тебе те тресат (или може би още те е яд, че не можахте да изцедите онзи човечец с духналата гарнитура). Ако не можеш да схванеш какво общо има постоянното нарушаване на всички закони с "кирливия мангал", може би не се различаваш много от него

.
steeN написа:А бе... може би ще се съгласиш, че е малко тъпо да сравниш фундаментални права като собственост, с някой дето има 2 крушки повече цъкнати, дето са проектирани да светат надолу и настрани
Иначе аз си го спазвам в Бг (в щатите няма такова ограничение) за да не ме занимават с глупости, но изобщо не ми пречат тия дето са ги пуснали.
На неосветени улици определено се вижда по-добре със.
Да наистина, тъпо е. От нарушенията на ЗДВП понякога умират хора, а от фундаменталните права максимум да умре някой гризач.
Стийнка, моля те:
Дай да намерим една тема в която ДА НЕ НИ РАЗКАЖЕШ КАК Е В ЩАТИТЕ, защото нас не ни интересува.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Стотици хора умират от пуснати халогени, да
Тая тема е поредната пресолена манджа като темата със зимните гуми общо взето.
Направо смъртно наказание да се налага хаха.

Направо смъртно наказание да се налага хаха.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Чудех се въпроса ти за 90-ката дали е породен от техническо любопитство или просто за заяждане, вече си отговорихLenco написа:...

Не знам защо си мислите, че някой търси внимание точно пък от група непознати в публичен форум

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
efren написа:...... По въпроса за вниманието - никой не те кара да пишеш в темата, ама пустите комплекси и тебе те тресат (или може би още те е яд, че не можахте да изцедите онзи човечец с духналата гарнитура). Ако не можеш да схванеш какво общо има постоянното нарушаване на всички закони с "кирливия мангал", може би не се различаваш много от него......
Напълно е възможно да имам комплекси, не го отричам, благодаря за помощта. Дай боже повече комплексари, 94-та си купих първото БМВ, САМ, без мама и тати, и без да гледам съседа кво си е купил щот тогава марката не беше толкова разпространена.
Не знам за кой човечец говориш, явно ме бъркаш с някой, не се занимавам с автомобили и не вадя пари от това (ако не смяташ частите които са ми останали и са сигурно най-евтините във форума).
Аз за разлика от теб няма да ти обяснявам какъв си Комплексар, шот е безсмислено, хората го виждат, а и нямам намерение да ти показвам пътя в живота.
Кефят ме хора, прикрити под измислени никове, хейтващи по форумите, та тук никой не е сигурен, дали изобщо имаш БМВ, ама то в тоя подфорум не е задължително.
Жив и здрав, и дано халогените са най-големия ти проблем в живота, или смотаняците с дебитните карти, или ......
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
dextuar написа:Чудех се въпроса ти за 90-ката дали е породен от техническо любопитство или просто за заяждане, вече си отговорихLenco написа:...
Не знам защо си мислите, че някой търси внимание точно пък от група непознати в публичен форум
Питах щото ако може, човека може да си е сложил диодни крушки и да ги използва за дневни, ама ти си прозорлив, и си ме разбрал.
Мисля, че всички те познават, казваш се Декстър и караш м4/ф82, даже съм ти фен.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Веднъж си карам в града (здрачаваше се) и зад мен един един кавал действа на халогени. На едно крастовище имаше полицай, намалих и му казах... "питай тоя педал зад мен, защо кара на халогени"... на секундата му вдигна палката
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
steeN написа:Стотици хора умират от пуснати халогени, даТая тема е поредната пресолена манджа като темата със зимните гуми общо взето.
Направо смъртно наказание да се налага хаха.
Майната му на всичко, важното е да знаем как е в щатите

Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
На халогени не карам(на колите на които съм имал с такива)извън предназначението им, но има нещо друго относно тях и проблема не е точно в самия халоген, а в това как и накъде е направен да свети. Може би закона решава проблема като се допуска само в подходящите условия и така няма да му се налага на някой посред бял ден или в облачно, но не дъждовно време да се чуди дали ще заслепи някой или не. Обаче...когато е зле настроен, заслепяването го има и в дъжд, че и в мъгла при разминаването, което си е опасно. Най-много ме дразнят всичките баламурници със 190-ки, 124-ки и всички подобни МерцИдИеси с пуснатите халогени, които са си горе на фаровете. В масовия случай за реглаж не може и дума да става, в масовия случай на собственика му е някакъв неистов кеф да трови всички така и да му пресветкат по пътя.
Но номер едно в това отношение са идиотите с ксенон без лупи, който не е регулиран! Писали сме го много народ в много теми, та мисля КАТ е нужно на тях да обърне внимание, но съм виждал такива идиоти, които освен нерегулирания ксенон без лупа имат такъв и долу на халогените като пускат и него когато им кефне! Ей това е уникален вид хибрид!!!
Но номер едно в това отношение са идиотите с ксенон без лупи, който не е регулиран! Писали сме го много народ в много теми, та мисля КАТ е нужно на тях да обърне внимание, но съм виждал такива идиоти, които освен нерегулирания ксенон без лупа имат такъв и долу на халогените като пускат и него когато им кефне! Ей това е уникален вид хибрид!!!
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Top Gun Maverick, ксенон на рефлекторен фар, не виждам как може изобщо да се регулира. В смисъл, рефлектора на фара не е предназначен за такъв интензитет на светлината, каквато дава ксеноновата лампа, за сметка на халогенната и по този начин светлината не може да се концентрира, (фокусира) и се разпръска навсякъде. Изхода евентуално е да се свали фара много ниско, но така пък се намалява видимостта напред и никой не го прави така. И по тази причина, всички с ксенон на рефлекторен фар отнасят "благословии" защото не могат да подчинят физиката както си мислят и да не пречат на другите. Аз пък недоумявам, как такива коли минават ГТП, защото за да има ксенон система един автомобил, задължително трябва да са налице няколко условия: наличие на лупи във фаровете(монтирани от лицензиран производител), автоматична регулация на фаровете и система за измиване на същите. Което на много автомобили, вкл. и BMW-та по-стари, просто липсва. Но то ако ГТП се минаваше и с наполовина от изискванията за ГТП (Наредба32), колко ли коли щяха да се движат по пътищата изобщо.
По темата за халогените, аз съм активен шофьор от 12-13 г., халогените ги пускам само при мъгла, за всякакви други ситуации, късите + дългите ми вършат перфектна работа. Не разбирам аргументите ЗА халогените, в малки улички, за да се виждат дупки и т.н., защото аз карам най-често по улици със доволно "хубави" дупки и не ползвам халогени в такива ситуации. Отделно, както вече писах, въпроса е уреден законодателно и не виждам какво изобщо може да се говори повече по темата. Субективните аргументи нямат тежест пред законодателството, когато същото е регулирало даден въпрос. Иначе се явяваме закононарушители, с "лични аргументи".
По темата за халогените, аз съм активен шофьор от 12-13 г., халогените ги пускам само при мъгла, за всякакви други ситуации, късите + дългите ми вършат перфектна работа. Не разбирам аргументите ЗА халогените, в малки улички, за да се виждат дупки и т.н., защото аз карам най-често по улици със доволно "хубави" дупки и не ползвам халогени в такива ситуации. Отделно, както вече писах, въпроса е уреден законодателно и не виждам какво изобщо може да се говори повече по темата. Субективните аргументи нямат тежест пред законодателството, когато същото е регулирало даден въпрос. Иначе се явяваме закононарушители, с "лични аргументи".
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани