Проблем със М20Б20
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със М20Б20
Здравейте ,
имам един дразнещ проблем с паленето на йем20ката , който е следния - напълно студена пали от раз , топла също пали от раз , обаче като е карана и изчакам от 20тина минути и повече не иска да запали от първия път , първия път мога и да въртя 15 секунди , няма да запали , обаче втория третия си пали още от второто въртене на стартера , когато го прави това понякога се случва да припали на по малко цилиндри и след 1 секунда ги събира "всите братя" , а понякога веднага пали но първите 2-3 секунди работи като бегачка с агресивни валове , а през другото време си от втория път си пали нормално на 6 цилиндъра ,
Така , изчетох всички теми по тоя въпрос и няма сега да описвам тука какво съм чел а направо ще опиша накратко какво съм бърникал от както съм я взел
Та баварката е м20б20 , комби , италианка , 1990та година , като я взех палеше когато си искаше и като държиш газта на едно ниво по време на движение почва вътре да те клати както сега се клатят осмокласнички в голямото междучасие , разбрах че е от дебитомера , отворих го с много зор , вътре беше като аптека , дадох му малко аванс(1 или 2 зъба не помня) и колата живна и изчезна тоя проблем , преди това съм сменил свещи и кабели на Valeo , тогава след многократно раздаване на газ от ентусиазъм , почна да работи на 5 цилиндъра - 1 дюза се предаде , айде да се чистят при професионалист (сменени гумички филтърчета и правилно чистене),окей колата вече работи нормално обаче пак не пали като изчакаш време , почва се - бензинова помпа ,нов палец , друга капачка , горивен регулатор , сложих и възвратен клапан на горивото да се убедя че тоя на помпата е читав , нов температурен датчик , датчик колянов вал , забравих да спомена и че има обикновена газ и се кара през повечето време ама не остава без газ така че гърмеше от началото докато я настроя и т.н, уверих се и че газовите клапани не пускат , всички вакуумчета са окей ........
И вече не знам , не е толкова сериозно ама ми е много дразнещо , не знам и къде има вече класически стенд да мога да я закача , ако имате някакви идеи какво да правя помагайте защото никой не знае
имам един дразнещ проблем с паленето на йем20ката , който е следния - напълно студена пали от раз , топла също пали от раз , обаче като е карана и изчакам от 20тина минути и повече не иска да запали от първия път , първия път мога и да въртя 15 секунди , няма да запали , обаче втория третия си пали още от второто въртене на стартера , когато го прави това понякога се случва да припали на по малко цилиндри и след 1 секунда ги събира "всите братя" , а понякога веднага пали но първите 2-3 секунди работи като бегачка с агресивни валове , а през другото време си от втория път си пали нормално на 6 цилиндъра ,
Така , изчетох всички теми по тоя въпрос и няма сега да описвам тука какво съм чел а направо ще опиша накратко какво съм бърникал от както съм я взел
Та баварката е м20б20 , комби , италианка , 1990та година , като я взех палеше когато си искаше и като държиш газта на едно ниво по време на движение почва вътре да те клати както сега се клатят осмокласнички в голямото междучасие , разбрах че е от дебитомера , отворих го с много зор , вътре беше като аптека , дадох му малко аванс(1 или 2 зъба не помня) и колата живна и изчезна тоя проблем , преди това съм сменил свещи и кабели на Valeo , тогава след многократно раздаване на газ от ентусиазъм , почна да работи на 5 цилиндъра - 1 дюза се предаде , айде да се чистят при професионалист (сменени гумички филтърчета и правилно чистене),окей колата вече работи нормално обаче пак не пали като изчакаш време , почва се - бензинова помпа ,нов палец , друга капачка , горивен регулатор , сложих и възвратен клапан на горивото да се убедя че тоя на помпата е читав , нов температурен датчик , датчик колянов вал , забравих да спомена и че има обикновена газ и се кара през повечето време ама не остава без газ така че гърмеше от началото докато я настроя и т.н, уверих се и че газовите клапани не пускат , всички вакуумчета са окей ........
И вече не знам , не е толкова сериозно ама ми е много дразнещо , не знам и къде има вече класически стенд да мога да я закача , ако имате някакви идеи какво да правя помагайте защото никой не знае
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем със М20Б20
Най-вероятно се дави, мирише ли на бензин като се мъчиш да я запалиш?
Лошо, е че няма вече читави дебитомери за тоя мотор, но може да пробваш, има скрити здрави е30-ки по гаражите. Виж дали не е крива клапата на дебитомера от гърмежите. Може и от дадения "аванс" да се пробогатява сместа.
Лошо, е че няма вече читави дебитомери за тоя мотор, но може да пробваш, има скрити здрави е30-ки по гаражите. Виж дали не е крива клапата на дебитомера от гърмежите. Може и от дадения "аванс" да се пробогатява сместа.
Re: Проблем със М20Б20
Ами не мирише но защо тогава да го прави само като изчакаш някакво време , ако хвърля в повече бензин ще се дави и като е студена/топла .Ще пробвам да върна един зъб на дебитомера да пробвам но да събера повече мнения че не искам да го пипам особено.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем със М20Б20
Когато се обогатява, на студен старт няма проблем, тогава трябва да е доста богата. На топъл старт-веднага, също не е проблем. Обикновенно става на малко престоял мотор.
Опитай с "девствен" дебитомер, ако намериш.
Опитай с "девствен" дебитомер, ако намериш.
Re: Проблем със М20Б20
Върнах един зъб на дебитомера , никакъв ефект с паленето освен че колата почна да работи зле на празен ход
1.Ако откача дебитомера ще дава ли осреднени стойности или при тези дебитомера това няма да стане
2.Един човек се опитва да ме убеди че е грешно топлинното число на свещите но съм със нови на NGK V-line N15 и си ги дават за тоя мотор
1.Ако откача дебитомера ще дава ли осреднени стойности или при тези дебитомера това няма да стане
2.Един човек се опитва да ме убеди че е грешно топлинното число на свещите но съм със нови на NGK V-line N15 и си ги дават за тоя мотор
Re: Проблем със М20Б20
И на двете ли горива е едно и също?Опитвал ли си да спреш газта от бутилката?Провери и маркуча за вакуум от регулатора за налягане на горивото към смукателния колектор да няма бензин в него.
Re: Проблем със М20Б20
Няма бензин в него и профилактично смених горивния регулатор , разкачал съм газта , не е от нея , пробвах и с друг дебитомер и с други релета в малката черна кутийка , никакъв ефект...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани