Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- b.bonev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Astra j 1.4 t
Re: Мотористите във форума!
EЙ такова ми се кара:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Не Русия е проблемът на света в момента. Проблем са самозабравили се бездушни хора, които управляват Запада. Утре ще измислят още нещо. Това са някакви "зомбита", които само се стремят да рушат. Не знам до кога ще е възможно Русия да ги възпира, дори с цената на самоунищожение. Но ще направим каквото можем..."- завърши Путин.
Re: Мотористите във форума!
bum_bum написа:На фона на 44 коня всичко останало ми се вижда безумно мощно
ааа, аз много уважавам всеки мотор които те кара по нанагорнището да смъкнеш 1-2 предавки надолу... навява ме носталгия
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Като спомена смъкване на предавки да са живи и здрави тия измислили анти хопинг съединителя без който сигурно щях да бера ядове, докато науча кога може и кога не да се свалят предавки.
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:КТМ са хубави машини...
Сещам се за една картинка, дали ще я намеря... Да!
Врачанина не знам дали чете в тази тема, но също може да я хареса, заради Хонда-та...
Аз участвам в един друг мото-форум, ама и той нещо замря напоследък... Имам доста приятели моторджии и часто караме заедно, преди обикалях и мотосъборите, но ги разредих - някак не са ми интересни вече...
Excellent! Steven is my name!
- Phil
- ентусиаст
- Мнения: 850
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450
Re: Мотористите във форума!
Откриването на сезона в София се отлага за 31.03. Някой ако се е засилил да ходи
Re: Мотористите във форума!
bum_bum написа:Като спомена смъкване на предавки да са живи и здрави тия измислили анти хопинг съединителя без който сигурно щях да бера ядове, докато науча кога може и кога не да се свалят предавки.
батка, ти ако на улицата усещаш анти-хоп съединителя си жив бог... или си за бой - щото поне моя опит е, че това подскачане отзад ми се случва предимно на писта ако спирам много агресивно и съм около червената линия на оборотите... на улица мисля, че никога не съм го усещал...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1535
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Какво означава "анти-хопинг"-съединител? За "приплъзващ" съединител ли става дума? При моторите с по-малко цилиндри (един или два),когато се сваля предавка от по-високи обороти,винаги е по-осезаем ефекта върху задната гума! При твоя мотор едва ли е нещо страшно (не искам да те обидя в никой случай),но при големи дву-цилиндрови машини с огромен върт.момент си е "почти" задължителен!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: Мотористите във форума!
alx написа:bum_bum написа:Като спомена смъкване на предавки да са живи и здрави тия измислили анти хопинг съединителя без който сигурно щях да бера ядове, докато науча кога може и кога не да се свалят предавки.
батка, ти ако на улицата усещаш анти-хоп съединителя си жив бог... или си за бой - щото поне моя опит е, че това подскачане отзад ми се случва предимно на писта ако спирам много агресивно и съм около червената линия на оборотите... на улица мисля, че никога не съм го усещал...
Тази анти-хопинг система не е ли като свалиш рязко предавка да не ти блокира задната гума ,а да ти превърти съединителя един вид. Може би зависи и от конкретния двигател. Примерно на моята v2-ка доста лесно се блокирва задната гума даже и при рязко връщане на газта. При 4 цилиндровите мотори поне тези които съм карал като върнеш рязко мотора намаля много по-плавно и трудно ще блокираш гумата така.
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:Какво означава "анти-хопинг"-съединител? За "приплъзващ" съединител ли става дума? При моторите с по-малко цилиндри (един или два),когато се сваля предавка от по-високи обороти,винаги е по-осезаем ефекта върху задната гума! При твоя мотор едва ли е нещо страшно (не искам да те обидя в никой случай),но при големи дву-цилиндрови машини с огромен върт.момент си е "почти" задължителен!
хм... аз сега погледнах - двата ми нормални мотора (зх14 и вмакс-а) са фабрично със slipper clutch... не знаех щото никога не съм се интересувал- и после що не ми скача задната гума. да си имам приоритетите...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Да, антихопинга е същото като слипър съединителя на другите фирми. КТМ го наричат така вероятно по някакви маркетингови причини.
Идеята е, че при рязко спиране и сваляне на предавка ако си начинаещ льольо и не прецениш добре оборотите не позволява на задната гума да подскочи или още по-лошо да заключи поради разликата в оборотите на гумата и двигателя. Ако си опитен карач пък позволява да свалиш предавка по-агресивно преди завой.
При подадена газ си действа като нормален съединител. При връщане ако оборотите на задната гума са повече от на двигателя приплъзва в обратна посока позволявайки на гумата да се завърти свободно, докато оборотите се изравнят.
На мен ми се е случвало в началото като намалял по-рязко на хлъзгав път да влиза в действие и подскачането на задницата ме подсеща, че с по-мощен мотор и без него може би бих имал проблем с такова каране. Моят е и с по-висока СС сравнено с типичен едноцилиндров мотор и спирачната сила на двигателя се усеща значително повече.
Идеята е, че при рязко спиране и сваляне на предавка ако си начинаещ льольо и не прецениш добре оборотите не позволява на задната гума да подскочи или още по-лошо да заключи поради разликата в оборотите на гумата и двигателя. Ако си опитен карач пък позволява да свалиш предавка по-агресивно преди завой.
При подадена газ си действа като нормален съединител. При връщане ако оборотите на задната гума са повече от на двигателя приплъзва в обратна посока позволявайки на гумата да се завърти свободно, докато оборотите се изравнят.
На мен ми се е случвало в началото като намалял по-рязко на хлъзгав път да влиза в действие и подскачането на задницата ме подсеща, че с по-мощен мотор и без него може би бих имал проблем с такова каране. Моят е и с по-висока СС сравнено с типичен едноцилиндров мотор и спирачната сила на двигателя се усеща значително повече.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Мотористите във форума!
bum_bum написа:Да, антихопинга е същото като слипър съединителя на другите фирми. КТМ го наричат така вероятно по някакви маркетингови причини.
Идеята е, че при рязко спиране и сваляне на предавка ако си начинаещ льольо и не прецениш добре оборотите не позволява на задната гума да подскочи или още по-лошо да заключи поради разликата в оборотите на гумата и двигателя. Ако си опитен карач пък позволява да свалиш предавка по-агресивно преди завой.
При подадена газ си действа като нормален съединител. При връщане ако оборотите на задната гума са повече от на двигателя приплъзва в обратна посока позволявайки на гумата да се завърти свободно, докато оборотите се изравнят.
На мен ми се е случвало в началото като намалял по-рязко на хлъзгав път да влиза в действие и подскачането на задницата ме подсеща, че с по-мощен мотор и без него може би бих имал проблем с такова каране. Моят е и с по-висока СС сравнено с типичен едноцилиндров мотор и спирачната сила на двигателя се усеща значително повече.
Антихопинг, слипър... остава и да сложат тракшън контрол и abs на cbr/yzf и повече никога не бих си купил такъв мотор, къде остава кефа от управлението на мотора, едно време нямаше такива глупости...
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
Re: Мотористите във форума!
За тракшън-а съм съгласен. Но абс-а на улицата според мене е абсолютно задължителен и знам, че поне на мене два пъти със сигурност ми е спасявал живота. Няма дори да го дискутирам- потърси на нет-а има клипове където разни много по- добри от мене ездачи сравняват спирачния път със и без АБС при еднакви условия... и двата ми нормални мотора са със Абс и не бих го изключил никога.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Мотористите във форума!
То май БМВ първи слагат ABS на мотоциклет... И аз нямам и никога не съм имал такива системи на свой мотор. При мотора най-много ми харесва чувството за контрол, че владея машината. Затова не бих искал да имам "посредници" и някаква електроника да взима решения вместо мен.
А знаете ли за някакво устройство, което не е ABS, но наподобява ефекта от такава система? Нещо като клапан, който се завивал на спирачния апарат? Някой ползвал мли е такова, има ли впечатления?
Аз карам предимно туристически, рядко натискам машината и винаги си оставям резерв - не стигам до ръба на възможностите. Даже едни големи карачи ме бъзикаха заради "chicken strips" на гумите - че ме е било страх да лягам... Викам им - пичове, тоя мотор е на 45 хиляди, като му гледате роулбарите, кюнеца и капаците (няма и драскотина) - явно е взел всички завои на пътя поред него. А я да видим вашите мотори? Видях ги - изпилени от двете страни, без огледала, спойлерите лепени, мигачи висят на кабелите... Това щото са смелчаци, а аз съм бъзливец... Всъщност, аз имам техника и ги взимам завоите с нормална скорост, без да пиля стъпенките и без да вися като маймуна отстани на мотора. Не че не мога, просто не ми се налага, при моя стил на каране...
А знаете ли за някакво устройство, което не е ABS, но наподобява ефекта от такава система? Нещо като клапан, който се завивал на спирачния апарат? Някой ползвал мли е такова, има ли впечатления?
Аз карам предимно туристически, рядко натискам машината и винаги си оставям резерв - не стигам до ръба на възможностите. Даже едни големи карачи ме бъзикаха заради "chicken strips" на гумите - че ме е било страх да лягам... Викам им - пичове, тоя мотор е на 45 хиляди, като му гледате роулбарите, кюнеца и капаците (няма и драскотина) - явно е взел всички завои на пътя поред него. А я да видим вашите мотори? Видях ги - изпилени от двете страни, без огледала, спойлерите лепени, мигачи висят на кабелите... Това щото са смелчаци, а аз съм бъзливец... Всъщност, аз имам техника и ги взимам завоите с нормална скорост, без да пиля стъпенките и без да вися като маймуна отстани на мотора. Не че не мога, просто не ми се налага, при моя стил на каране...
Excellent! Steven is my name!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Това устройство не знам дали ще върши работа. АБС- на мотора си е като на кола. С шайба за оборотите и компютър.
На КТМ-ите има и супермото режим- изключва се задния АБС.
На КТМ-ите има и супермото режим- изключва се задния АБС.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани