Рязане на таван mercedes w123
Модератор: Общи модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- mambata_943
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 2.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: квото дойде
Рязане на таван mercedes w123
С един приятел купихме такова чудо за да си правим шоуто,обаче ни дойде идея да му отрежем тавана и сега търсим мнения.
Колата е седан и ми е пределно ясно,че като му махнем тавана, има много голяма вероятност купето да се усуче.
Чудя се, дали ако му сложим разпънки на предните и задните бомбета, ще намалее вероятността да се усуче?
Работата е да изкара някой друг месец и после ще го хвърлим на отпадъци, а ако издържи купето - ще си го джиткаме чат пат и догодина.
Та, някой правил ли е такова нещо, с усилване на купето или без, ако да, колко е издържала кочината
Също така, дайте някой друг съвет за нашата "бърза" кошница
Не искам да обсъждаме узаконявания,актове,полицията и т.н. Колата няма да се кара в населени места
Колата е седан и ми е пределно ясно,че като му махнем тавана, има много голяма вероятност купето да се усуче.
Чудя се, дали ако му сложим разпънки на предните и задните бомбета, ще намалее вероятността да се усуче?
Работата е да изкара някой друг месец и после ще го хвърлим на отпадъци, а ако издържи купето - ще си го джиткаме чат пат и догодина.
Та, някой правил ли е такова нещо, с усилване на купето или без, ако да, колко е издържала кочината

Също така, дайте някой друг съвет за нашата "бърза" кошница

Не искам да обсъждаме узаконявания,актове,полицията и т.н. Колата няма да се кара в населени места
- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Рязане на таван mercedes w123
Ако не отрежете колонките не би трябвало да усуче чак толкова. Преди години с приятел правихме москвич 12 на пикап малко тръби отзад и нямахме видимо усукване, а се товареше доста. Отрежете ли колонките според мен ще се свие. Разпънките не вярвам да помогнат много.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- mambata_943
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 2.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: квото дойде
Re: Рязане на таван mercedes w123
искаме да стане като този, без нищо друго,освен предния прозорец.

нашият е 240д - чисто бял, тези дни ще кача снимки ако се стигне до "проекта"
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Рязане на таван mercedes w123
Не че нещо и се извинявам за спама...но ще съсипете класически Бенц 

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Рязане на таван mercedes w123
mambata_943 написа:
искаме да стане като този, без нищо друго,освен предния прозорец.![]()
нашият е 240д - чисто бял, тези дни ще кача снимки ако се стигне до "проекта"
За това ти трябва много сериозна преработка на шасито

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- mambata_943
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 2.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: квото дойде
Re: Рязане на таван mercedes w123
немо написа:mambata_943 написа:
искаме да стане като този, без нищо друго,освен предния прозорец.![]()
нашият е 240д - чисто бял, тези дни ще кача снимки ако се стигне до "проекта"
За това ти трябва много сериозна преработка на шасито
Знаех си,че някой ще ме приеме твърде буквално, не смятаме да стане ТОЧНО като този... Както съм писал по нагоре - искаме да издържи някой друг месец, няма да скачаме и да се мъчим да дрифтим с нея, просто да издържи малко повечко

- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Рязане на таван mercedes w123
От личен опит с едно БулгарРено 8 - като резнете покрива, вратите спират да се отварят / затварят.
Excellent! Steven is my name!
- mambata_943
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 2.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: квото дойде
Re: Рязане на таван mercedes w123
Borymeckata написа:От личен опит с едно БулгарРено 8 - като резнете покрива, вратите спират да се отварят / затварят.
а някакви по сериозни щети ? например - да върви на една страна, да се усуква видимо купето, или да има разлика в управлението ?
вратите не ме интересуват, не мислим да ги използваме изобщо

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Рязане на таван mercedes w123
Ако няма да ползвате вратите ( ще ги прескачате)
задачата се улеснява...ама пак трябва да се вкара малко допълнително желязо в конструкцията.

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Рязане на таван mercedes w123
Не мога да кажа - онова Рено беше доста изгнило, след отрязването на тавана направо се сгъна и никога не е вървяло... Мисля, че в тия самоносещи купета всяка ламарина е важна и таванът играе за общата коравина. Като го махнеш - остава просто един леген, който ще се суче както си иска... Може би, ако заварите вратите...



Excellent! Steven is my name!
- Shark_fan
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 735i '98
- Мечтае да кара: Москвич
Re: Рязане на таван mercedes w123
Колега не се занимавай с глупости и не съсипвай 123ката... освен ако не е пълна скръб като състояние. Тогава по-добре я разкарай на части
Сериозно, да се получи що годе човешки резултат, би глътнало парите за едно среден клас 15-20 годишно кабрио... и все пак, дори и да ги прежалиш парите, да се прави от 4-врат седан кабрио... незнам, изглежда нелепо при всяко положение

Сериозно, да се получи що годе човешки резултат, би глътнало парите за едно среден клас 15-20 годишно кабрио... и все пак, дори и да ги прежалиш парите, да се прави от 4-врат седан кабрио... незнам, изглежда нелепо при всяко положение

- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Рязане на таван mercedes w123
КОлега бой по скрапа и не го мисли. Малко профили ще заварите и газ по нивата.
За милиони-няма закони.
- turieca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 19.03.2004
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
Re: Рязане на таван mercedes w123
А вероятноста това да сгъне докато сте вътре 3-4 човека и някой крак да остане за винаги в тоя неподсилен кош обмисляте ли?
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Рязане на таван mercedes w123
Преди години направихме с едни приятели една кола на кабрио. Не е чак толкова сложно, трябва само малко мисъл и предварителен план/
На първо място се слагат едни подпори по дължината на колата, като най-добре се прави, като колата е обърната на страни.
Взимате едни П-профили малко по дебели правите усилване на праговете, като и съединявате двете получени релси, като внимавате за кардана.
След като го заварите добре, може да се пробият дупка през П профила към купето и да поставите болтове, които да затегнете. Болтовете трябва да са дебели колкото показалеца на ръката и да са поне 3 броя на страна и още по 2 броя на П профилите, които са между двете странични "релси".
И като последна мярка, преди рязане на покрива, заваряват се временно едни железа от калник към колонка, там, където са вратите, за да не се усуче при рязане на покрива, където после се махат тези железа.
Не е кой- знае колко сложно, но трябва да се знае, че покрива се реже последен, след като всичко е натегнато и железата трябва да са дебели. Масата на автомобила ще се повиши доста, и това трябва да се има в предвид.
Успех
На първо място се слагат едни подпори по дължината на колата, като най-добре се прави, като колата е обърната на страни.
Взимате едни П-профили малко по дебели правите усилване на праговете, като и съединявате двете получени релси, като внимавате за кардана.
След като го заварите добре, може да се пробият дупка през П профила към купето и да поставите болтове, които да затегнете. Болтовете трябва да са дебели колкото показалеца на ръката и да са поне 3 броя на страна и още по 2 броя на П профилите, които са между двете странични "релси".
И като последна мярка, преди рязане на покрива, заваряват се временно едни железа от калник към колонка, там, където са вратите, за да не се усуче при рязане на покрива, където после се махат тези железа.
Не е кой- знае колко сложно, но трябва да се знае, че покрива се реже последен, след като всичко е натегнато и железата трябва да са дебели. Масата на автомобила ще се повиши доста, и това трябва да се има в предвид.
Успех
Последна промяна Е.Димитров на 30 Апр 2018, 15:20, променена общо 1 път
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Рязане на таван mercedes w123
По-добре я реставрирайте и я продайте скъпо. За кабрио с флекса Волгите и москвичите са добра база. Правено е много пъти и у нас и по страните в които навремето бяха масови 


ATR-42/72
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: kikko