КАТ направи куп промени за шофьорите
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: КАТ направи куп промени за шофьорите
Дон Диего, как няма да ревем бе човек? Сравняваме се все с това как било някъде си, ами как по-точно нашите пътища ще станат като тези в Германия? Като сложим веригите и Ганьо(както ти го споменаваш)реши, че НЯМА СМИСЪЛ да слага зимни гуми защото има вериги и ПРИ НУЖДА може да ги сложи. Та същият този човек ще си кара с летните да речем и като закъса, няма ли пак да блокира колоната? Аз ти казвам, че ще е същото, но и по-зле защото пък тогава ще има предоверяване на веригите, а гледай смях като тръгнат да се късат металните или пък ония текстилните, които ще са в над 90%-та от колите. Тогава някой си решил, че не му трябва гума, ама от такъв не може да очакваш, че знае как правилно да сложи веригите, ниото на каква настилка и е готов скъсал атрибута. Да не говорим, че той с летните гуми при 1 см. сняг няма да издрапа проход ако ще и Шумахер да е, но металните вериги на толкова сняг просто къртят асфалта. Къртят го, та ви е бедна фантазията! Така ли ще ги стигнем в Германия, като изорем асфалта? И не си прав, с летни гуми и вериги ще има повече закъсали отколкото с хубави зимни гуми(да има грайфер, дори да не са нови)защото тези с летните ще имат да спират да слагат верижките, а тези със зимните ще има да им мятат през прозореца или да спират да им помагат.
И да, ДЕБИЛЕН е закона или по-скоро самото му приемане, понеже ако катаджиите наистина се занимаваха с каквкто трябва и спираха колите зимата по пътя да им гледат гумите(не да ги мерят, просто поглед)то хората искат или не, щяха да карат с хубави зимни гуми(що годе)и нямаше да се чудят защо Бойко не ги чака по проходите да лови снижинките във въздуха и защо не е клониран като дядо Коледа, та да е по всички проходи едновременно и по нагорнищата из градовете.
И да почнат с изграждането на качествен асфалт, с почистването му зимата, тогава да мислят как да го съспиват с веригите, все едно сме Чукотка тука.
И да, ДЕБИЛЕН е закона или по-скоро самото му приемане, понеже ако катаджиите наистина се занимаваха с каквкто трябва и спираха колите зимата по пътя да им гледат гумите(не да ги мерят, просто поглед)то хората искат или не, щяха да карат с хубави зимни гуми(що годе)и нямаше да се чудят защо Бойко не ги чака по проходите да лови снижинките във въздуха и защо не е клониран като дядо Коледа, та да е по всички проходи едновременно и по нагорнищата из градовете.
И да почнат с изграждането на качествен асфалт, с почистването му зимата, тогава да мислят как да го съспиват с веригите, все едно сме Чукотка тука.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: КАТ направи куп промени за шофьорите
За къв чеп са ми тия вериги тука по морето ? Тая зима ги сложих , в момента който удари на асфалта скъса едната . Като не са почистени пътищата ако ще и с четири вериги да си пак е същата . Ще се научат да чистят пътищата както трябва , не да се опитват да вменяват на хората разни идиотски решения . По проходите да си има контрол и да си спират колите без вериги , другото е минимален грайфер на гумата и да си проверяват редовно за тия неща . Кайто си ходи по такива места да се оборудва с вериги . Те утре ще искат и лебедка лопата брадва и кубик дърва да си носят хората .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: КАТ направи куп промени за шофьорите
като искат --> ще носим...
какво да се прави... "ДОБРИ" РЕШЕНИЯ...
личи си, че адекватни хора ги вземат

какво да се прави... "ДОБРИ" РЕШЕНИЯ...
личи си, че адекватни хора ги вземат




You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Superexstatic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
Re: КАТ направи куп промени за шофьорите
10 зими вече не съм имал и една ситуация да ми се е налагало да ползвам вериги, но са винаги в багажника при неколкото кашончета гранитогрес за баластра.
Даже си признавам, че веднъж се опитах да ги сложа, ако някога ми се наложи и се оплетох като магаре на мост. За мене закона трябва да се промени и да се премахнат тия смешни минимални изисквания на грайферите на гумите. Караш със зимна под 5-6мм и директно нека да те спират от движение. Същото и за летните, където в момента май още си е 1.6мм, което е безумие


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: КАТ направи куп промени за шофьорите
В същото време производител излиза с резултати от тестове, че дори и сегашните лимит са прекалени и ненужната смяна на гуми генерира огромни боклуци.
Важното е да си измисляме ненужни правила
https://www.michelin.com/eng/media-room ... t-of-1.6mm

Важното е да си измисляме ненужни правила

https://www.michelin.com/eng/media-room ... t-of-1.6mm
-- As a tire becomes worn, the tread depth may become shallower. Does this mean the tire’s performance is diminished?
-- No. Not until it has reached the legal wear indicator. And it's even the opposite for fuel economy performance! At Michelin, we design our tires to provide you with quality and safety throughout their lifetime. We recommend not changing them prematurely, before the appearance of the wear indicator. This position is a responsible one because it benefits both the planet and your wallet at the same time.
The primary benefit is for you, the user. A tire used for longer means saving fuel and less frequent replacement costs.
The other benefits are for the planet. Less fuel consumed means less CO2 emissions. Using less tires helps save raw materials and the energy used for manufacture and transportation. On a global scale, keeping the legal wear standard at 1.6mm instead of 3mm will avoid the consumption of 400 million tires a year and the emission of 35 million tons of CO2. . Or the equivalent of 6 months of emissions in New York!
Current legislation in most of the European Union as well as Japan, the US and Canada sets the legal wear level at 1.6mm. This minimum tread depth established in 1997 is no random number. It ensures a good quality tire can evacuate the film of water on a wet road, for safe and secure driving.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Superexstatic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
Re: КАТ направи куп промени за шофьорите
Четох и аз доста от станицата на Мишлен и нещата са доста странни. Зимните ми са Алпин5, летните Енерджи сейвър на по един сезон, а грайфера не е мръднал. По тия данни мога да си ги карам още към поне 10 години?




- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: КАТ направи куп промени за шофьорите
Да, като тест пилот на всякакви боклушки гуми мога да ви кажа, че лятна или зимна гума с износен грайфер на сухо си държи идеално, дори може би повече, отколкото когато има грайфери понеже контактната площ става повече.
Това като сметнем, че обикновено са гуми 16-та употреба в някои случаи и каучука е СТАР!
Показвам ги на някой и ми казват, че са за мъгла. Каква мъгла бе човек, карам я тестово докато се покаже конче от някъде и тогава е за хвърляне вече, но съм пробвал и до тел, всякакви марки, дори такива, з акоито не подозирате, че съществуват - Китайски, Сръбски, Индийски, всякакви лайна и пак си стават. Проблемът е на мокро, но като знаеш в какво състояние са, просто караш по-бавно, като видиш голяма локва намаляш повечко и готово.
Моят гумаджия, а и на още някои мои колеги гумаджиите отделят хвърлени гуми от хора, ами често излизат много добри да ви кажа въпреки подигравателните коментари, които знам, че ви се въртят в главите. Разбира се гумата е оглежда докато е свалена, преди това той я огледал за кривини и такива неща и просто ми я подарява защото сменям само при него и му правя доста оборот. По поводо това, че някой ще каже, че не бива, ами всеки си има глава, гледа, мисли и такива, но една смешна случка, която едва ли предполагате. Мой колега отива да си взема пак такива гуми и вижда едни като казва да ги вземе тях, че били 4. Да, но момчето на гумите му казва, че шефа му като ги свалил клиента и ги хвърлил решил да им сложи цена от 160 лв. 4-ката.
А като ги гледа и вика си бяха тъкмо като другите подарените на грайфер. Та тия номера също се правят от някои гумаджии разбира се по-рядко с 4-ки гуми, обикновено с двойки, но да си знаете, че купувате ли гуми втора ръка ВСИКИ са такива защото хората горе пак са ги хвърлили, но гумаджиите там ги отделят и ги продават на едро за по 5 евро бройката на нашите най-често ползвани размери(или 2 евро в зависимост от пазарлъка, а истински хубавите гуми обикновено са на някакви джанти за да им се вземе все пак някаква сума пари, баща ми от време на време ходи до Германия за техника и някоя кола, та кара и по някоя гума или гума на джанта обикновено само за нас), а самите джамбази НЯМАТ ПРАВО да избират гуми, понеже отиват и вземат един куп гуми на тая цена, тъпчат ги една в друга като ги вкарват с помощта на лостове по-малък цолаж в по-голям и идват. Тук-там някои могат да докарат избирани, но те са единични бройки. Като дойдат тук цената за 16-ка става 40 лв. на парче и готово.
Разбира се ти обясняват как точно тези, които си харесал не могат да ти ги дадат по-евтино защото са дали пари за тях.
Нагледал съм се на "хубави" гуми, които продават за някакви луди цени и като им кажеш, че има чисто нови на двойна цена и вдигат рамене. Та и аз предпочитам слаби гуми, износваш ги за месец или два, но нито ти дреме ако ги удариш и излезе балон, нито ти пука ако я спукаш и спадне изцяло докато спреш, единствено внимаваш на дъжд и следиш хубаво грайфера за неравномерно износване. Разбира се зимата се купуват ХУБАВИ гуми защото аз карам доста на сняг тогава и все бързам за някъде, та няма как с подобни дасе случат нещата ако вали.
Не бих ги сложил и на висок клас кола разбира се защото тогава се гонят съвсем различни неща.
Лично аз винаги съм се замислял колко много гуми се извърлят подобно на това както са го описали Мишелин и как спокойно могат да си се карат още доста, доста километри. Гумата ако е направена както трябва си държи дори стара като се загрее, в студено време не става обаче и за тогава си трябва добра гума, разбирайте студено под 10 градуса. Иначе самите смеси са си направени добре и си държи тая гума точно докато може да държи въздухи не е крива или прекалено неравномерно износена.
Та казах, че знам какъв хейт ще отнесе подобен коментар, но аз съображенията си ги знам, знам също идаелно устройството на гумата, знам кога, как и къде държи добре, съответно кога и как не държи и смея да кажа съм тesтвал всичко при гумите за да си позволявам подобни неща с избора при среден клас кола, която не е създадена да вдига скорости. Товароносимостта също не се променя. Пробвано с много неща, дори дърва
Иначе по колата нещо чуе ли се или дори да се усети без да се чува съм педантичен - сменя се задължително с ново само от най-висок клас.
Излиза по-евтино дори така.
Това понеже при мен няма подобен лаф като "сменяш и забравяш", а сменяш и въпроса е колко км. ще изкара. 


Моят гумаджия, а и на още някои мои колеги гумаджиите отделят хвърлени гуми от хора, ами често излизат много добри да ви кажа въпреки подигравателните коментари, които знам, че ви се въртят в главите. Разбира се гумата е оглежда докато е свалена, преди това той я огледал за кривини и такива неща и просто ми я подарява защото сменям само при него и му правя доста оборот. По поводо това, че някой ще каже, че не бива, ами всеки си има глава, гледа, мисли и такива, но една смешна случка, която едва ли предполагате. Мой колега отива да си взема пак такива гуми и вижда едни като казва да ги вземе тях, че били 4. Да, но момчето на гумите му казва, че шефа му като ги свалил клиента и ги хвърлил решил да им сложи цена от 160 лв. 4-ката.





Лично аз винаги съм се замислял колко много гуми се извърлят подобно на това както са го описали Мишелин и как спокойно могат да си се карат още доста, доста километри. Гумата ако е направена както трябва си държи дори стара като се загрее, в студено време не става обаче и за тогава си трябва добра гума, разбирайте студено под 10 градуса. Иначе самите смеси са си направени добре и си държи тая гума точно докато може да държи въздухи не е крива или прекалено неравномерно износена.
Та казах, че знам какъв хейт ще отнесе подобен коментар, но аз съображенията си ги знам, знам също идаелно устройството на гумата, знам кога, как и къде държи добре, съответно кога и как не държи и смея да кажа съм тesтвал всичко при гумите за да си позволявам подобни неща с избора при среден клас кола, която не е създадена да вдига скорости. Товароносимостта също не се променя. Пробвано с много неща, дори дърва

Иначе по колата нещо чуе ли се или дори да се усети без да се чува съм педантичен - сменя се задължително с ново само от най-висок клас.





Последна промяна Top Gun Maverick на 05 Май 2018, 8:13, променена общо 1 път
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: КАТ направи куп промени за шофьорите
Майко мила... кой ти е дилъра?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: КАТ направи куп промени за шофьорите
Виж сега, ако нямаш какво да кажеш, то недей. Едва ли те вълнува, че не употребявам нищо, нито цигари, алкохол или кафе дори.
Тия коментари едва ли имат за цел нещо да обяснят или променят. Нещо относно гумите ако знаеш/можеш да кажеш или искаш тогава давай, иначе ще взема да мигна просто.
Сядаш и ми обясняваш как, кога и къде се влошават качествата на гумата според износването както и обясняваш на тия от Мишлен(всъщност е доста показателно страна, която иска да купуваш ако може всеки ден гуми да ти каже, че може да ги караш повечко, а иначе фирмите продаващи гуми ти казват да сменяш постоянно, чак сега върви една реклама как двигателя и всичко останало не важат ако нямаш нови гуми(те не продават стари))защо и те пишат неща като са на хапчета и готово.
Аз вярно съм вманиачен на тема околна среда и винаги имам торбички из колите за да събирам метални кутийки, които после нося в пунктовете за рециклиране понеже от контейнерите иначе отиват директно в природата, но това с гумите не го правя само заради околната среда, ами и защото съм тествал и пробвал куп неща свързани с тях. Същото като с кутийките правя и с пластмасови капачки и шишета.
А плодовете мятам из треви и растения защото служат за тор, а не изгарят на сметището. Всеки човек със съранностите си.
Едно време (преди около 12-13)с първото ми БМВ такси Е36 бях сложил едни гуми 17-ки Йокохама. Помня ядно шарката дори. Та тогава бях много луд келеш и постоянно въртях гуми, а тая кола 320-ката ми бе най-слабата. Бързо им смъкнах всичко и останаха с много малко протектор. Започнаха да лепнат учудващо по-добре дори на сухо, чак не ми се хвърляха.
След седмица-две още обаче бяха на изживяване, завъртях ги малко(доколкото може 320 да върти
)като замириса ма съединител и ги хвърлих едва тогава 

Сядаш и ми обясняваш как, кога и къде се влошават качествата на гумата според износването както и обясняваш на тия от Мишлен(всъщност е доста показателно страна, която иска да купуваш ако може всеки ден гуми да ти каже, че може да ги караш повечко, а иначе фирмите продаващи гуми ти казват да сменяш постоянно, чак сега върви една реклама как двигателя и всичко останало не важат ако нямаш нови гуми(те не продават стари))защо и те пишат неща като са на хапчета и готово.
Аз вярно съм вманиачен на тема околна среда и винаги имам торбички из колите за да събирам метални кутийки, които после нося в пунктовете за рециклиране понеже от контейнерите иначе отиват директно в природата, но това с гумите не го правя само заради околната среда, ами и защото съм тествал и пробвал куп неща свързани с тях. Същото като с кутийките правя и с пластмасови капачки и шишета.

Едно време (преди около 12-13)с първото ми БМВ такси Е36 бях сложил едни гуми 17-ки Йокохама. Помня ядно шарката дори. Та тогава бях много луд келеш и постоянно въртях гуми, а тая кола 320-ката ми бе най-слабата. Бързо им смъкнах всичко и останаха с много малко протектор. Започнаха да лепнат учудващо по-добре дори на сухо, чак не ми се хвърляха.



In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: КАТ направи куп промени за шофьорите
Аз не мога да те убедя в полезността на веригите, както и ти мен в обратното и по-точно, че това щяло да бъде само за рекет. Няма смисъл да спорим
Ще поживеем и ще видим дали ще мине тази промяна. Аз лично съм ЗА

Ще поживеем и ще видим дали ще мине тази промяна. Аз лично съм ЗА
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: КАТ направи куп промени за шофьорите
Мине не мине, се таА 

Re: КАТ направи куп промени за шофьорите
За последните 15 години имам спомен за точно 2 пъти, в които някой от цялото ми семейство е използвал вериги. Баща ми преди 13-14 години на един мерцедес, че тогава нямаше пари за гуми и ги беше сложил колкото да качи един баир и вуйчо ми преди 3-4 години си беше купил текстилни вериги и ги сложил една сутринта от мерак да види как ще е.
Това е, от 6ма активни шофьори, за 15 години реално е имало 1 случай, в който се е наложило да се ползват вериги и то от неподходящи за сезона гуми.
Та да се задължат всички да си купят вериги ми се вижда поредната мозъчна пръдня на това правителство. Има хора, които в периода декември-март почти не излизат от града, някои си свалят и акумулаторите със седмици наред, когато е най-лошо времето, те ще ги задължат вериги да си сложат в багажника. Тия вериги най-много да влязат в употреба на 3% от населението, които редовно минават планински проходи и ходят по разни зимни курорти.
Това е, от 6ма активни шофьори, за 15 години реално е имало 1 случай, в който се е наложило да се ползват вериги и то от неподходящи за сезона гуми.
Та да се задължат всички да си купят вериги ми се вижда поредната мозъчна пръдня на това правителство. Има хора, които в периода декември-март почти не излизат от града, някои си свалят и акумулаторите със седмици наред, когато е най-лошо времето, те ще ги задължат вериги да си сложат в багажника. Тия вериги най-много да влязат в употреба на 3% от населението, които редовно минават планински проходи и ходят по разни зимни курорти.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: КАТ направи куп промени за шофьорите
Чудят се каква тъпня да измислят. Същата тъпотия както аптчеката, пожарогасителя и т.н.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: КАТ направи куп промени за шофьорите
Ако чистеха и осоляваха пътищата както трябва, нямаше въобще да има нужда от вериги... или зимни гуми. В Щатите зимните гуми общо взето са непознати... само в най- северните щати можеш да видиш тук таме някой фен но като цяло хората не знаят що е то зимна гума или верига.
Но Аптечката и пожарогасителя са важни... но сега се сетих, че в Щатите те също не са задължителни... хаха... дори не знам някой да има. Новите европейски коли които се продават нормално с тях (или поне с аптечка) имат празно място там и аптечка няма...
Но Аптечката и пожарогасителя са важни... но сега се сетих, че в Щатите те също не са задължителни... хаха... дори не знам някой да има. Новите европейски коли които се продават нормално с тях (или поне с аптечка) имат празно място там и аптечка няма...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: КАТ направи куп промени за шофьорите
alx написа:Ако чистеха и осоляваха пътищата както трябва, нямаше въобще да има нужда от вериги... или зимни гуми. В Щатите зимните гуми общо взето са непознати... само в най- северните щати можеш да видиш тук таме някой фен но като цяло хората не знаят що е то зимна гума или верига.
Но Аптечката и пожарогасителя са важни... но сега се сетих, че в Щатите те също не са задължителни... хаха... дори не знам някой да има. Новите европейски коли които се продават нормално с тях (или поне с аптечка) имат празно място там и аптечка няма...
И за това като падне 2см сняг стават катастрофи с по 200 коли

Как трябва да се чисти и осолява за да е винаги черен асфалт навсякъде?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани