Защо в Германия може с 250?
Модератор: Общи модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо в Германия може с 250?
DLVasilev написа:При 130 ограничение караш
140 e

Между другото пак ли ще ви се кара с 250, ако трябва да платите над 2000 Евро за да изкарате книжка като сте на 18 години и застраховката ви ще е към 1000 евро на година и тя

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо в Германия може с 250?
steeN написа:DLVasilev написа:При 130 ограничение караш
140 eНай-високото в Европа мисля, ако махнем Германия.
Между другото пак ли ще ви се кара с 250, ако трябва да платите над 2000 Евро за да изкарате книжка като сте на 18 години и застраховката ви ще е към 1000 евро на година и тя
Има и други държави с 140 ограничение на магистралите, в Полша например на магистралите е 140 на скоростните пътища е 120, извън населените места е 100, по главен път в населено място ограничението е 70, в градска среда е 50 но предимно в жилищните зони, по големите булеварди в големите градове е 70...
По отношение на застраховките не си прав, да на запад са доста по високи, но там е достатъчно да имаш гражданска, по нея можеш да получиш пари дори за открадната кола, да не говорим за ПТП в което не си виновен. А тук ако нямаш каско дори при ПТП при което нямаш вина просто ще пиеш една студена вода.
Ако в българия не се крадяха толкова много коли дали някой щеше да си направи каско?

Re: Защо в Германия може с 250?
steeN написа:DLVasilev написа:При 130 ограничение караш
140 eНай-високото в Европа мисля, ако махнем Германия.
Между другото пак ли ще ви се кара с 250, ако трябва да платите над 2000 Евро за да изкарате книжка като сте на 18 години и застраховката ви ще е към 1000 евро на година и тя
Мдааа, книжката струва толкова, но само ако си вземеш изпита от първия път. Има леки разлики в цените във всяко училище, но грубо се върти около 2000 -2200 като може да стигне и 5000

Застраховката е съвкупност от няколко неща, но и там варира между 1000 -1500 за нов шофьор.
Миналият месец ощавиха един от нашите пенсионери със 160€ и 1 месец на трупчета заради 27км/ч отгоре при ограничение 50. След обяснително писмо и молба да не му взимат книжката отпадна лишаването , но му удвоиха сумата, тоест ще плати 320€.
Да не говорим че ако си виновен при птп застраховката ти от 500 може пак да стане 1500€.
Съзнание се нарича условието да карат без ограничения тук, даже не мога да си представя кво би станало при подобни условия в България
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Защо в Германия може с 250?
vld написа:steeN написа:DLVasilev написа:При 130 ограничение караш
140 eНай-високото в Европа мисля, ако махнем Германия.
Между другото пак ли ще ви се кара с 250, ако трябва да платите над 2000 Евро за да изкарате книжка като сте на 18 години и застраховката ви ще е към 1000 евро на година и тя
Има и други държави с 140 ограничение на магистралите, в Полша например на магистралите е 140 на скоростните пътища е 120, извън населените места е 100, по главен път в населено място ограничението е 70, в градска среда е 50 но предимно в жилищните зони, по големите булеварди в големите градове е 70...
По отношение на застраховките не си прав, да на запад са доста по високи, но там е достатъчно да имаш гражданска, по нея можеш да получиш пари дори за открадната кола, да не говорим за ПТП в което не си виновен. А тук ако нямаш каско дори при ПТП при което нямаш вина просто ще пиеш една студена вода.
Ако в българия не се крадяха толкова много коли дали някой щеше да си направи каско?
А дупки от градушка оправят ли по гражданска?

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо в Германия може с 250?
Естествено, че гражданската не покрива градушка. Това са отделни застраховки...
Каско просто събира - кражба, вандализъм + др. щети не по твоя вина И щети по твоя вина върху ТВОЯТА кола.
Гражданската е САМО за причинени вреди на 3ти лица (имущество и здраве/смърт) и е единственото задължително за да се движиш по обществен път в повечето държави, защото някъде не е с разни условности, в които няма нужда да изпадаме.
В България също няма проблем да си платиш само за застраховка за кражба без да правиш "пълно каско".
Но има ли с по-високо?
Защо да не съм прав за застраховките. На мен застраховката за кражба в щатите ми е $50 на година... просто в белите държави колите не се крадат толкова.
Цялата ти застраховка там отива за liability или както на български му викаме гражданска отговорност... причинени вреди на 3ти лица... и малко за вандализъм и подобни (градушка и т.н.)
Ако искаш затраховка за щети по твоя вина за твоята кола, застраховката скача драстично над тия цени... Точно за застраховки много добре знам какво говоря, а и имам близки роднини, които живеят в Германия също.
Каско просто събира - кражба, вандализъм + др. щети не по твоя вина И щети по твоя вина върху ТВОЯТА кола.
Гражданската е САМО за причинени вреди на 3ти лица (имущество и здраве/смърт) и е единственото задължително за да се движиш по обществен път в повечето държави, защото някъде не е с разни условности, в които няма нужда да изпадаме.
В България също няма проблем да си платиш само за застраховка за кражба без да правиш "пълно каско".
vld написа:Има и други държави с 140 ограничение на магистралите
Но има ли с по-високо?
Защо да не съм прав за застраховките. На мен застраховката за кражба в щатите ми е $50 на година... просто в белите държави колите не се крадат толкова.
Цялата ти застраховка там отива за liability или както на български му викаме гражданска отговорност... причинени вреди на 3ти лица... и малко за вандализъм и подобни (градушка и т.н.)
Ако искаш затраховка за щети по твоя вина за твоята кола, застраховката скача драстично над тия цени... Точно за застраховки много добре знам какво говоря, а и имам близки роднини, които живеят в Германия също.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: Защо в Германия може с 250?
В Германия гражданската покрива щети само ако те халоса някои и не си виновен. Във всички други ситуации си трябва пълно или частично каско.
Gesendet von meinem NEM-L51 mit Tapatalk
Gesendet von meinem NEM-L51 mit Tapatalk
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо в Германия може с 250?
Липсата на ограничение и факта че това работи добре показва само едно - тия правила в другите страни са булшит наложени с единствената цел стадото да се управлява и зомбира по-лесно .
По българските магистрали няма случай в който скапания път да е причина за ПТП - това не е ли по-голям цинизъм от това да слагаш ограничения после камери касички и да тръбиш в непрестанна медийна кампания че някакви джигити терористи искат да взривят социалния мир ? Какъв е проблема да се направят по подобие на немските 100 км отсечка на едната и 100км на другата магистрала без ограничение ? Ако не можете да направите 200 км качествена магистрала излезте и кажете пред хората - пътищата ни са в окаяно състояние , затова скороста е еди каква си . Какво мине не мине почват разни анти джигит кампании и търсене подв вола теле .
По българските магистрали няма случай в който скапания път да е причина за ПТП - това не е ли по-голям цинизъм от това да слагаш ограничения после камери касички и да тръбиш в непрестанна медийна кампания че някакви джигити терористи искат да взривят социалния мир ? Какъв е проблема да се направят по подобие на немските 100 км отсечка на едната и 100км на другата магистрала без ограничение ? Ако не можете да направите 200 км качествена магистрала излезте и кажете пред хората - пътищата ни са в окаяно състояние , затова скороста е еди каква си . Какво мине не мине почват разни анти джигит кампании и търсене подв вола теле .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Защо в Германия може с 250?
Ти изобщо наясно ли си как точно се прави аутобана в Германия и, че 1 е два пъти по-дебела настилката, че има виражи на всеки завой, че има стриктно броене на влезлите и излезлите автомобили, че има камери и микрофони, които наблюдават трафика, и че поддръжката на цялото това нещо е включено в цената на горивото и данъците на самите немци?Jordana написа:Липсата на ограничение и факта че това работи добре показва само едно - тия правила в другите страни са булшит наложени с единствената цел стадото да се управлява и зомбира по-лесно .
По българските магистрали няма случай в който скапания път да е причина за ПТП - това не е ли по-голям цинизъм от това да слагаш ограничения после камери касички и да тръбиш в непрестанна медийна кампания че някакви джигити терористи искат да взривят социалния мир ? Какъв е проблема да се направят по подобие на немските 100 км отсечка на едната и 100км на другата магистрала без ограничение ? Ако не можете да направите 200 км качествена магистрала излезте и кажете пред хората - пътищата ни са в окаяно състояние , затова скороста е еди каква си . Какво мине не мине почват разни анти джигит кампании и търсене подв вола теле .
Изобщо не си стъпвал на тези пътища и нямаш никаква идея каква е културата там, и че за едно халогени или светлини за мъгла (задни), някой може да се обади и след 5км да те настигнат, спрат и глобят на място.
Седни изгледай няколко клипа как я правят тази магистрала и има ли нещо общо с пътищата по другата част на Европа. Аз съм си покарал по аутобани с лек автомобил и бус, както и няколко пъти България- Германия - България и мога да ти кажа, че разликата си е осезаема между аутобана и магистралата в Австрия примерно.
Даже самата настилка слизах да пипна в едно задръстване и не беше асфалт, или поне на конкретния участък не беше.
За културата на шофиране изобщо не ми се коментира защото са ме настигали там всякакви коли и никой не ми светкал от 1 км да се прибера, а съм карал с над 160 почти непрекъснато.
Да не казвам също, при всяко включване ти правят място и се престояват в лява лента, за да можеш да се включиш спокойно в движението.
Та Аутобана и Бг магистралата нямат нищо общо помежду си, освен броя на лентите.
Та няма никаква конспирация и никой не иска да те мачка. Просто няма условия да караш и поддържаш 200 или повече по нашите пътища.
Иначе никой не ти пречи да опиташ, но да знаеш, икономийката ще си замине за 100км с 200 км/ч на автопилот, ако преди това не си замине двигателя де, особено бензините хич не обичат да са около 6К оборота за дълго време. (Масовия автомобил в Бг не може да постигне над 200, да не говорим да ги поддържа за дълго време).
Конкретно твоята кола не знам каква е се, но се съмнявам да издържиш дълго да караш с 200+.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Защо в Германия може с 250?
То и извън магистралите тук има завои, които трудно могат да се взимат с 90, но това не е проблем? Защо на магистралта трябва да е проблем. Има един знак, показващ опасен завой - всеки адекватен завои ще го вземе предвид. А пък колко завоя по магистралите тук не могат да се вземат със 140? Аз в момента честно казано не се сещам за нито един, поне по магистрлата към Варна от Търново. Със сигурност има някъде, но това, че един завой не може да се вземе със 140, що за причина е ограничението по цялата магистралата да е ниско? Да се ограничи на самия завой и няма да има проблеми с адекватни шофьори. Щом с моята астричка на 26 години съм пердасъл със 160км/ч по магистралата при максималната и скорост от 165км/ч по характеристика и съм взимал завоите без никакви проблеми, благодарение на това, че колата е с нови гуми и стои много добре на пътя, значи проблемът не е в пътя, а в състоянието на колите ни.. Щом 26 годишна астра от най-нисък клас, с окачване на доста години, но с нови гуми спокойно върви с 140-160 по магистралите в България, не знам що за коли карате, които с такава скорост не могат да взимат завоите.
В България само това е проблемът - скорост, та скорост.. Според мен лошото техничско състояние на колите ни, некадърните шофьори и лошите пътища са по-голям проблем, от колкото високата скорост. Като нямаш акъл, дали е разрешено да караш със 140 или с 200 няма никакво значение, ти пак ще направиш някоя простотия. Ако от друга страна си разумен, ще знаеш кога може и кога не може да караш с 200. За Е39ката ми пък се съмнявам да има завои по някоя от магистралите, който да не може да вземе с 140.. Но пък що за тъпак трябва да си да влизаш в завои с висока скорост, само защото било разрешено? Липсват ни уменията и правилната преценка, както и добре поддържаните /независимо нови или стари/ коли.
И друго, не знам защо си мислите, че Запада видиш ли са толкова напред и че щом те са решили да карат със 110, ние що сме тръгнали да откриваме топлата вода. Работата ми е свързана основно с Англия - ми няма толкова прост народ.. Не мога да им обясня елементарни неща, как да му обясниш на такъв тъпанар устройството на автомобила и кога може да кара със 180 и кога не е редно..
Аз съм за висои ограничения на скоростта, но от друга страна на много по-засилен контрол над превозните средства и водачите. Днес в Търново един с 3 промила помете 3 автомобила, ама за тия помияри, каращи пияни никой нищо не казва - все скоростта ви е проблема..
В България само това е проблемът - скорост, та скорост.. Според мен лошото техничско състояние на колите ни, некадърните шофьори и лошите пътища са по-голям проблем, от колкото високата скорост. Като нямаш акъл, дали е разрешено да караш със 140 или с 200 няма никакво значение, ти пак ще направиш някоя простотия. Ако от друга страна си разумен, ще знаеш кога може и кога не може да караш с 200. За Е39ката ми пък се съмнявам да има завои по някоя от магистралите, който да не може да вземе с 140.. Но пък що за тъпак трябва да си да влизаш в завои с висока скорост, само защото било разрешено? Липсват ни уменията и правилната преценка, както и добре поддържаните /независимо нови или стари/ коли.
И друго, не знам защо си мислите, че Запада видиш ли са толкова напред и че щом те са решили да карат със 110, ние що сме тръгнали да откриваме топлата вода. Работата ми е свързана основно с Англия - ми няма толкова прост народ.. Не мога да им обясня елементарни неща, как да му обясниш на такъв тъпанар устройството на автомобила и кога може да кара със 180 и кога не е редно..
Аз съм за висои ограничения на скоростта, но от друга страна на много по-засилен контрол над превозните средства и водачите. Днес в Търново един с 3 промила помете 3 автомобила, ама за тия помияри, каращи пияни никой нищо не казва - все скоростта ви е проблема..

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо в Германия може с 250?
Проблема е друг, няколко човека се опитаха да го обяснят си мисля. При безпроблемна обстановка, няма драма да си с тази Астра със 160 км/ч. Но нещата се тестват в екстремни ситуации.
Някой спира рязко пред теб, имаш скъсана гума от ТИР зад завоя по средата на платното, завъртяна кола в твоята лента и т.н. и т.н. Точно тогава стават големите бели.
На мен (не в България) ми се е случвало да има пазарска количка в лявата лента на магистралата, вечер да има завъртяла се кола перпендикулярно на пътя и светлините и не се виждаха от далече...
Най-близкото ми е било... на градска улица беше паднала лампа от уличното осветление... докато се чудех, защо е толкова тъмно... ако не бях със 45 мили (70 км/ч) както си е ограничението... нямаше да мога да заобиколя стълб паднал перпендикулярно дълъг повече от 2 ленти... човека зад мен не успя... направо се разпиля всичко под колата му... чак въздушна възглавница се отвори... мен такива неща ме карат да се замисля... не знам за вас.
Някой спира рязко пред теб, имаш скъсана гума от ТИР зад завоя по средата на платното, завъртяна кола в твоята лента и т.н. и т.н. Точно тогава стават големите бели.
На мен (не в България) ми се е случвало да има пазарска количка в лявата лента на магистралата, вечер да има завъртяла се кола перпендикулярно на пътя и светлините и не се виждаха от далече...
Най-близкото ми е било... на градска улица беше паднала лампа от уличното осветление... докато се чудех, защо е толкова тъмно... ако не бях със 45 мили (70 км/ч) както си е ограничението... нямаше да мога да заобиколя стълб паднал перпендикулярно дълъг повече от 2 ленти... човека зад мен не успя... направо се разпиля всичко под колата му... чак въздушна възглавница се отвори... мен такива неща ме карат да се замисля... не знам за вас.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Защо в Германия може с 250?
А бе в БГто почти всички се меслят за баДки и карачи с 10-20 годишни премиуми... в Белгия ограничението е 120км/ч и почти всички карат с толкова.. много рядко някой, който изпреварва в най-лявата лента кара със 130-140км/ч. Няма значение с каква кола си ако ще и с 500 магарета да има под капака пак си джиткат със 120 тва е положението. Който си мисли за голям играч кара като луд, после киха като луд и те така. В БГто няма закони особено за тези, които карат коли за по 50-100 хии леа.. шибана държава.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо в Германия може с 250?
steeN написа:Проблема е друг, няколко човека се опитаха да го обяснят си мисля. При безпроблемна обстановка, няма драма да си с тази Астра със 160 км/ч. Но нещата се тестват в екстремни ситуации.
Някой спира рязко пред теб, имаш скъсана гума от ТИР зад завоя по средата на платното, завъртяна кола в твоята лента и т.н. и т.н. Точно тогава стават големите бели.
На мен (не в България) ми се е случвало да има пазарска количка в лявата лента на магистралата, вечер да има завъртяла се кола перпендикулярно на пътя и светлините и не се виждаха от далече...
Най-близкото ми е било... на градска улица беше паднала лампа от уличното осветление... докато се чудех, защо е толкова тъмно... ако не бях със 45 мили (70 км/ч) както си е ограничението... нямаше да мога да заобиколя стълб паднал перпендикулярно дълъг повече от 2 ленти... човека зад мен не успя... направо се разпиля всичко под колата му... чак въздушна възглавница се отвори... мен такива неща ме карат да се замисля... не знам за вас.
Ти нали разбираш че 250 км не е задължителна скорост а резрешена ? Препоръчителната е 130 , никой не те кара насила да караш с 200 или повече . Всеки отговаря за себе си , ти като се чувстваш несигурен със 70 карай със 65 ...това какво общо има със максималната скорост ? Някой и 50 може да му идват в понече и да му става лошо като види километража . И заради него всички да караме със 50 ???!!!
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Защо в Германия може с 250?
Не четох 11 страници, но да си кажа
АКо в Германия въведат ограничение автомобилния маркетинг умира. В държавата на автомобилите това е неприемливо. Пазят си автопроизводителите, това е. Това е подплатено с качество на пътя, куптура на шофиране и дисциплина.
Някой спомена за Италия - ограниченията там са доста по-адекватни от нашите пътища, но да не разводнявам темата.

Някой спомена за Италия - ограниченията там са доста по-адекватни от нашите пътища, но да не разводнявам темата.
Never mistake motion for action...
Re: Защо в Германия може с 250?
По случай загиналото дете на 19г. там на Емилия доведения искам да питам има ли човек нормален дето би оставил това дете да шофира предполагам някоя силна кола е била Мерцедес или подобна..? Тук трябва да говорим за култура на шофиране, която се изгражда с времето и рутина, която на 19г. човече няма как да я има.. Та ето затова в Германия може и с 250 щото никой нормално мислещ немец няма да си остави детето да жули по магистралите с мощен баварец или мечок. Даже ако питате мен за всеки 10км. превишаване на скоростта да им вземат книжките за по месец, а който е без такава затвор от 1-5г. стабилно. Да ги видя как ще ми жулят с 200 при ограничение 120 и прочее..
Няма да забравя навремето кога карах курсовете всичко живо ми викаше " бе ко се занимаваш, плащай то всеки така.."
Не знам......
Няма да забравя навремето кога карах курсовете всичко живо ми викаше " бе ко се занимаваш, плащай то всеки така.."
Не знам......
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Защо в Германия може с 250?
Jordana написа:steeN написа:Ти нали разбираш че 250 км не е задължителна скорост а резрешена ? Препоръчителната е 130 , никой не те кара насила да караш с 200 или повече . Всеки отговаря за себе си , ти като се чувстваш несигурен със 70 карай със 65 ...това какво общо има със максималната скорост ? Някой и 50 може да му идват в понече и да му става лошо като види километража . И заради него всички да караме със 50 ???!!!
Не е така. Много малко хора (като чета почти никой тука) не е квалифициран или има опит да знае каква е максималната безопасна скорост на возилото му при определена пътна обстановка. Аз мога съвсем отговорно да ти кажа, че аз съм сертифициран SCCA инструктор и имам 20 плюс години състезателна книжка. Моя отбор още държи няколко рекорда за скорост и сборни времена... без да изпадам в още детайли- аз ти казвам от моята позиция на знаещ, много можещ и много патил, че при всяка скорост над 120км (в нормално, че дори расово стрийт возило) дърпаш дявола за опашката... пък вие си карайте както знаете. И така... по горенаписаната причина (че не знаете) трябва да има закони за максимална скорост които да се спазват. Защото това, че можеш да караш със 1000 съвсем не значи, че трябва да го правиш.
Знам, че звучи малко даскалски и все едно нареждам, но като става въпрос за живот и смърт всичко си мисля, че е позволено.
Последна промяна alx на 28 Май 2018, 3:07, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила