Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- GlavanizeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 14.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
- Мечтае да кара: Нещо нечупливо
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не знам дали помните, навремето в българският Ауто Билд имаше едни статии, при колко километра годишно ти е изгодно да си купиш дизел. Там пресмятаха всички разходи - от гориво, през застраховки и обслужвания. При много коли беше над 50000 км, а при повечето над 20-30 000 км годишно за да ти е изгодно да купиш дизела ОТ МАГАЗИНА. Това беше и малко преди ерата на даунсайзинга, тогава бензините бяха атмосферни или не толкова изцедени както сега, което трябва да се отчете също, но същото е и при дизелите в момента.
Това че дизела прави впечатление, че върви като самолет и може да се чипва и да достига светлинна скорост влияе на хората много. Е90 320D 177 к.с с чип изглежда, че е по-бърз от 330i като усещане. На повечето хора им доставя удоволствие и се подлъгват. Отделно го дават да харчи 3-4 л на 100, както са много от колите на форумците, явно аз все на развалени коли попадам. Имал съм и 320d и 320i , разликата между разхода е не повече от 15%. 320d харчеше в града 9-10, а бензина 11-12(в задръствания). 15% в повечето случаи се избиват от разликата в подръжката на колата. Просто защото шанса да попаднеш на 10-12 годишно дизелово БМВ на под 200000 км, което е в прилично състояние в България е може би под 10%, имайки предвид ниските ни цени тук. А шанса това да се случи с бензиново е много по-голям. Просто в Европа, особено в Германия хората пресмятат такива разходи до стотинка и малко хора си купуват бензин да му навъртят 400000 км.
Това че дизела прави впечатление, че върви като самолет и може да се чипва и да достига светлинна скорост влияе на хората много. Е90 320D 177 к.с с чип изглежда, че е по-бърз от 330i като усещане. На повечето хора им доставя удоволствие и се подлъгват. Отделно го дават да харчи 3-4 л на 100, както са много от колите на форумците, явно аз все на развалени коли попадам. Имал съм и 320d и 320i , разликата между разхода е не повече от 15%. 320d харчеше в града 9-10, а бензина 11-12(в задръствания). 15% в повечето случаи се избиват от разликата в подръжката на колата. Просто защото шанса да попаднеш на 10-12 годишно дизелово БМВ на под 200000 км, което е в прилично състояние в България е може би под 10%, имайки предвид ниските ни цени тук. А шанса това да се случи с бензиново е много по-голям. Просто в Европа, особено в Германия хората пресмятат такива разходи до стотинка и малко хора си купуват бензин да му навъртят 400000 км.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BaDxBoY написа:vld написа:BaDxBoY написа:vld написа:BaDxBoY написа:
WBAVC31080VC64115
Това е рамата на колата, за която написах. Платих с около 2 000 лева повече от пазарната цена за нея. Колата като я взех началото на 2016 беше на 159 000км на километраж.
От там работих с нея в Германия и й навъртях около 30 000км за година-две. Колата на 170 000км оригиналните термостати се бяха разпаднали, свещите и релето се бяха разпаднали,турбото имаше луфт,маховика беше за смяна,демферната шайба беше толкова напукана, че беше късмет работата на мотора. Окачването беше сравнително ОК, ДВД-то не работеше,ЕГР и като цяло целия колектор беше запушен, не можеше да мине и светлина дори, не знам въздух как е минавал. Горе-долу тези неща и правих на колата.
А и водната помпа се беше разпаднала.
Тоест точно на 200 000 колата вече трябва да е минала цялостно обслужване.
Продадох я с около 3 000 лева загуба.
Колегата Kolp ако влиза да проверява, ако иска да я цъкне и тази да видим дали са били оригинални.
Тази 320-ка за 14 000, преди месец беше на 4500 евро в същите тези групи, които следиш. Това, че някой си е сложил 5 000 лева печалба, не означава, че колата струва толкова.
123хкм 01.2011, средно по 30хкм на година. значи я брой че е била -100хкм
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
kolp написа:BaDxBoY написа:vld написа:BaDxBoY написа:vld написа:BaDxBoY написа:
WBAVC31080VC64115
Това е рамата на колата, за която написах. Платих с около 2 000 лева повече от пазарната цена за нея. Колата като я взех началото на 2016 беше на 159 000км на километраж.
От там работих с нея в Германия и й навъртях около 30 000км за година-две. Колата на 170 000км оригиналните термостати се бяха разпаднали, свещите и релето се бяха разпаднали,турбото имаше луфт,маховика беше за смяна,демферната шайба беше толкова напукана, че беше късмет работата на мотора. Окачването беше сравнително ОК, ДВД-то не работеше,ЕГР и като цяло целия колектор беше запушен, не можеше да мине и светлина дори, не знам въздух как е минавал. Горе-долу тези неща и правих на колата.
А и водната помпа се беше разпаднала.
Тоест точно на 200 000 колата вече трябва да е минала цялостно обслужване.
Продадох я с около 3 000 лева загуба.
Колегата Kolp ако влиза да проверява, ако иска да я цъкне и тази да видим дали са били оригинални.
Тази 320-ка за 14 000, преди месец беше на 4500 евро в същите тези групи, които следиш. Това, че някой си е сложил 5 000 лева печалба, не означава, че колата струва толкова.
123хкм 01.2011, средно по 30хкм на година. значи я брой че е била -100хкм
Е и аз това се опитвам да му кажа, ама колегата смята, че в италия няма кой да и врътне километража явно

Има един стар лаф който гласи "всички измами свързани с коли са измислени в италия"

Всъшност ако истинския километраж е бил 260 000км. е съвсем нормално всички тия неща да са били за ремонт. което още веднъж потвърждава и здравината на модела и това, че километража не е бил реален.

- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Е и аз това се опитвам да му кажа, ама колегата смята, че в италия няма кой да и врътне километража явно![]()
Има един стар лаф който гласи "всички измами свързани с коли са измислени в италия"
Всъшност ако истинския километраж е бил 260 000км. е съвсем нормално всички тия неща да са били за ремонт. което още веднъж потвърждава и здравината на модела и това, че километража не е бил реален.
Отделно от това всички знаем, че италианците са тотални мундари по отношение на правилната поддръжка на автомобил, та за тия може би 260к реални км не се знае колко смени на масло е видяла... примерно.

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
и също не забравяйте, че е нужно СЛЕД нормален собственик, да я покара до едно 50хил км друг "от онея" дето само карат и "няма нищо за правене" и вече като достигне до вас да е тотален дарак, каквато и да е кола
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Забелязал съм, че когато вземеш автомобил от чужбина до 10г., който е имал двама собственици, в повечето случаи втория собственик я е карал на уволнение.
Но винаги има изключения.
И двете ми BMW-та изхождайки от това, кое име е записано в сервизната книжка и кое име фигурира в талона, съм попадал на коли с един собственик в чужбина.
Но винаги има изключения.
И двете ми BMW-та изхождайки от това, кое име е записано в сервизната книжка и кое име фигурира в талона, съм попадал на коли с един собственик в чужбина.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега @Kolp,
Моля за съдействие за следния автомобил: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 0484840179
Утре ще ходя да я гледам и ме интересува дали описанието е коректно.
Има ли пълна история и адекватна ли е цената?
След огледа ще пиша на живо как е.
Рама - А230648
Моля за съдействие за следния автомобил: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 0484840179
Утре ще ходя да я гледам и ме интересува дали описанието е коректно.
Има ли пълна история и адекватна ли е цената?
След огледа ще пиша на живо как е.
Рама - А230648
Последна промяна tifoso на 30 Май 2018, 20:56, променена общо 1 път
- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 331
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530D
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
tifoso написа:Колега @Kolp,
Моля за съдействие за следния автомобил: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 0484840179
Утре ще ходя да я гледам и ме интересува дали описанието е коректно.
Има ли пълна история и адекватна ли е цената?
След огледа ще пиша на живо как е.
Рама - А230648
Според мен, ако километрите са реални и колата не е през таван 6 пъти, цената е даже ТОП.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
tifoso написа:Колега @Kolp,
Моля за съдействие за следния автомобил: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 0484840179
Утре ще ходя да я гледам и ме интересува дали описанието е коректно.
Има ли пълна история и адекватна ли е цената?
След огледа ще пиша на живо как е.
Рама - А230648
толкова са км, от БГ е, пълна история. Само годината е 2008, не 2009.
Няма никаква информация за веригите, трябва да се види в Мкар дали не е правено нещо, че те си пишат само в тяхната система.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
...
Последна промяна grkv на 17 Дек 2020, 9:09, променена общо 1 път
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ми тя си е почти 10 годишна
, такаче според мненията по-нагоре - макс 7-8 хил. лева
Sent from my iPhone using Tapatalk
, такаче според мненията по-нагоре - макс 7-8 хил. лева
Sent from my iPhone using Tapatalk
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
С доказуем пробег, можеш да искаш прилична сума. Зависи от нивото на оборудване. Предполагам от 10 до 14 хилgrkv написа:Момци, каква е ориентировъчната цена на тъмно синьо фейсово е91 320д 177 2009, ръчка, кожа и перфектен вид на доказуеми 150к км? Веригите са нови.
Влече си ме към мерцедесите и това е... идея нямам колко да й искам на тая тройка? Някой ще оцени ли, че километрите са реални или попадам на кантар с дупнишките милионници?
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
grkv написа:Момци, каква е ориентировъчната цена на тъмно синьо фейсово е91 320д 177 2009, ръчка, кожа и перфектен вид на доказуеми 150к км? Веригите са нови.
Влече си ме към мерцедесите и това е... идея нямам колко да й искам на тая тройка? Някой ще оцени ли, че километрите са реални или попадам на кантар с дупнишките милионници?
С доказуема история и прилични екстри едно две мнения по нагоре има пусната кола пак фейслифтова за 20 000лв.
Така, че всичко зависи от състоянието, оборудването и километрите.
Определено цената на кола с подробна история не е като на кола с 3 влизания в БМВ за целия си живот, както са 90% от дупнишките


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
grkv написа:Момци, каква е ориентировъчната цена на тъмно синьо фейсово е91 320д 177 2009, ръчка, кожа и перфектен вид на доказуеми 150к км? Веригите са нови.
Влече си ме към мерцедесите и това е... идея нямам колко да й искам на тая тройка? Някой ще оцени ли, че километрите са реални или попадам на кантар с дупнишките милионници?
Това е 10 годишна почти кола, може по ВИН да излезе направо и 2008-ма производство, форумната митология гласи, че такива коли трябва да са макс 10к, пък ако ти е спешно, направо 7-8...
А истината е, че от целите тия лъжи между купувачи/продавачи, само сервизите печелят...
P.S: Как може да гледаш да купиш Е9х за под 10к и да мислиш, че това е нормално и да се циганиш до последно, но не те бърка после да кихнеш 400 кинта за ремапче на мотора, 300 кинта за махане на ДПФ/ЕГР, 200-400лв евентуално една китайска навигацийка, 200 лева да си сложиш черно фолио НАВСЯКЪДЕ, щото си генгста и още куп глупости?!?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
"Защо не си купи седан или комби с 5-6,000лв по-евтини са, а получаваш СЪЩАТА КОЛА?!?!"



You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани