Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Модератор: Общи модератори
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Exclusive89 написа:https://trafficnews.bg/plovdiv/kasapnitsa-magistralata-kamion-se-vriaza-nisan-mikra-a-106646/
Баси кво става по таа магистрала всеки ден
Сичко е шес'

" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
bum_bum написа:Не ти ли направи впечатление, че са с екипи, вероятно цели, каски и т.н. На 30+ градуса на място нали се сещаш как се чувстват вътре, като са спрели? Вика му се колегиалност. Едва ли нещо ти е станало да почакаш 5 мин повече за колкото са минали няколкото мотора.
Това е личен избор - ако искаше да му е хладно щеше да тръгне с колата, по шорти и потник и на хладно. Аз и останалите защо трябва да се съобразяваме и да му влизаме в положение задето му е жега и да трябва да висим допълнително.

Аз също не разбирам защо мотористите са оправдани за всички свои действия? Изпреварване на колона при двойна непрекъсната, редене пред всички, завиране между всички, предреждане на опашки по ГКПП. Участници ли са в движението - ДА, значи спазват същия ЗДвП и не се ползват с никакви привилегии и протекции, съответно би трябвало да си чакат реда навсякъде на равно с останалите
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
То и изкорубването на ДПФ-а като първа стъпка при покупка на нова кола е личен избор ама тва не го броим за селяндурски тероризъм, нали?
Минаването между колите в задръстване сме го коментирали и преди. В много държави е съвсем законно и причината е, че за мотоциклетист е много по-безопасно да седи от страни на колите, отколкото пред и зад тях. В нашия закон мисля нищо не е казано за филтъринга. Но фактът, че абсолютно всяка патрупка, която застигам в задръстване ми прави място ми говори, че не се счита за забранено или нередно от тях.
Изпреварването при непрекъсната повечето го правят защото с мотор имаш много по-добра видимост и доускорение сравнимо с това на хиперкар. Т.е. съвсем малко място ти стига за да изпревариш безопасно. Точно ти с рекордните времена за преминаване от София до Видин си сложи ръката на сърцето и кажи, че нито един път не си изпреварил на двойна непрекъсната. Можеш ли?
Минаването между колите в задръстване сме го коментирали и преди. В много държави е съвсем законно и причината е, че за мотоциклетист е много по-безопасно да седи от страни на колите, отколкото пред и зад тях. В нашия закон мисля нищо не е казано за филтъринга. Но фактът, че абсолютно всяка патрупка, която застигам в задръстване ми прави място ми говори, че не се счита за забранено или нередно от тях.
Изпреварването при непрекъсната повечето го правят защото с мотор имаш много по-добра видимост и доускорение сравнимо с това на хиперкар. Т.е. съвсем малко място ти стига за да изпревариш безопасно. Точно ти с рекордните времена за преминаване от София до Видин си сложи ръката на сърцето и кажи, че нито един път не си изпреварил на двойна непрекъсната. Можеш ли?
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Моля, моля!!! Аз и за други доста по-далечни дестинации имам рекордни времена
Да си имаме уважението
И да, доста нарушения съм правил докато съм ги постигал
Аз също им правя път в задръстване
Но е много дразнещо как се изнасят в насрещното за да подминат всички и сякаш аз съм длъжен да им осигуря достатъчно място за преминаване...ми не не съм длъжен и ги карам да се завират някъде в тяхната си лента (с колите процедирам по същия начин
)




Аз също им правя път в задръстване

Но е много дразнещо как се изнасят в насрещното за да подминат всички и сякаш аз съм длъжен да им осигуря достатъчно място за преминаване...ми не не съм длъжен и ги карам да се завират някъде в тяхната си лента (с колите процедирам по същия начин

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Не си длъжен и аз лично никога не съм очаквал някой да ми прави път. Ако може-може, ако не си чакам.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Аз пък се дразня на мотористите, които застават най-отпред, а като светне зелено се мотаят.
Като ще са бързи - да са бързи до край.
Иначе - като мога правя място.
А по отношение на двойната непрекъсната - масово наблюдавам в града мотористи да я нарушават за да се наредят отпред. Така че... малко двойни стандарти става ситуацията.
Като ще са бързи - да са бързи до край.
Иначе - като мога правя място.
А по отношение на двойната непрекъсната - масово наблюдавам в града мотористи да я нарушават за да се наредят отпред. Така че... малко двойни стандарти става ситуацията.

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Тези вероятно са новобранци, и им е тегаво тръгването все още. Така или иначе, 2 секунди по-късно ще си забравил, че го е имало.
Разбира се че ще се наредят отпред, айде мерси някоя блейка да ми строши гръбнака щото ръчка телефона, камерата, или зяпа по разпролетения пичкарник
Разбира се че ще се наредят отпред, айде мерси някоя блейка да ми строши гръбнака щото ръчка телефона, камерата, или зяпа по разпролетения пичкарник

Ubi dubium, ibi libertas
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Ситуацията при bum_bum винаги е била двоен стандарт. Когато кара мотопедчето, изтърбушените ДПФ-чета по светофарите са му проблема и всички нарушение са му простени. Няма да се очудя да започне да си крие и номера подобно на своите събратя и това пак да го оправдае с нечий ДПФ
Когато кара БМВ-то и минава на червено, предрежда или засича, оправданието му е, че я на жената й е лошо, я на жената много и друса в тази лента и т.н. А оправданието си е като онова, което всеки си го носи, ако се сеща какво имам предвид 
И като обвиняваш някого, давай доказателства, демек потребители, на чийто гръб нещо съм измуфтил от тоя форум с офертички. Онази тема си е баш на мястото и описва чудесно ситуацията с този форум и като част от управата, това би трябвало да те натъжава...
Sent from my iPhone using Tapatalk



Sent from my iPhone using Tapatalk
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
hell's angel написа:Тези вероятно са новобранци, и им е тегаво тръгването все още. Така или иначе, 2 секунди по-късно ще си забравил, че го е имало.
Разбира се че ще се наредят отпред, айде мерси някоя блейка да ми строши гръбнака щото ръчка телефона, камерата, или зяпа по разпролетения пичкарник
По-същата логика може да е първа кола и да тръгне без да гледа напред, а в телефона


- Oblivion
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 20.05.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Yamaha R1
- Мечтае да кара: E38 740IL
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Вместо да се радвате, че мотористите отпушват трафика защото когато минават между спрелите коли вие чакате по-малко участници в движението вие мрънкате
Просто злобата, че ганьо трябва да чака 20 мин в задръстване а видиш ли моториста ще мине за 2 мин го изяжда от вътре... Доказано е, че ако мотористите се увеличат с 10 % само ще се намали трафика с около 40 % ама нямаме култура и това си е
Има мърша на 4 колела има и на 2 колела въпроса е принципен няма елементарна колегиалност и разбиране на пътя затова ще четем всеки ден за десетки катастрофи и загинали по пътищата
От скоро карам мотор в София и няма шанс някой да ме убеди, че е по-безопасно или добро да се движа като кола и да не филтрирам трафика или вря между колите когато са спрели на червен светофар и пътната ситуация го позволява.
Да не говорим за останалите фактори, че ако тоя мотор не се движи започва да дига градусите и става мазало а ти се сваряваш като омлет вътре, защото в София да караш без екип си е равно на самоубийство

Просто злобата, че ганьо трябва да чака 20 мин в задръстване а видиш ли моториста ще мине за 2 мин го изяжда от вътре... Доказано е, че ако мотористите се увеличат с 10 % само ще се намали трафика с около 40 % ама нямаме култура и това си е

Има мърша на 4 колела има и на 2 колела въпроса е принципен няма елементарна колегиалност и разбиране на пътя затова ще четем всеки ден за десетки катастрофи и загинали по пътищата

От скоро карам мотор в София и няма шанс някой да ме убеди, че е по-безопасно или добро да се движа като кола и да не филтрирам трафика или вря между колите когато са спрели на червен светофар и пътната ситуация го позволява.
Да не говорим за останалите фактори, че ако тоя мотор не се движи започва да дига градусите и става мазало а ти се сваряваш като омлет вътре, защото в София да караш без екип си е равно на самоубийство

Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Филтъринга си го има навсякъде незнам какво толкова ви дразни. Сега че повечето колеги мотористи карат като откачени няма спор и аз понякога правя глупости ,но се опитвам да спазвам правилата доколкото мога. Извънградско карам една идея по-бързо от трафика понеже е много по-безопасно за мен отколкото да карам с 90 и постоянно да ми се лепят разни пишман състезатели на задната гума. Като казвам пишман състезатели това най-често са пилоти на бмв е36/е46/е60 от тея по припечените и не само и разбира се селяците с ВАГ-аджийските недоразумения от сорта на Голф 3/4 Ауди А3 и подобни. Другото което мен адски ме дразни е отношението към колоездачите поне тук в нашия район Карловско. Профучават покрай мен с бясна скорост на една боя разтояние и то при положение че срещу нас няма никого 

- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Значи трябва да има колегиалност и на ГКПП-то да пропусна мотористите пред себе си, а на магистралата когато ги застигам трябва да съм колегиален и да не им се дразня, че масово карат със 120-130 в лява лента, като си мислят, че няма как да има някой по-бърз от тях? След това трябва да съм колегиален с тях и когато вместо да се отместят в свободната дясна лента, те като видят черно BMW решават да му "направят ластик" (или поне да се опитат, че нали всички са по-бързи от "хиперкар"). В града трябва да съм колегиален с тях да ги пусна на светофара, но също така трябва да съм колегиален с тях и когато спре на и без това тесния тротоар. Също така трябва да съм колегиален с тях, когато минават през бариерата в мола без да вземат билетче и след това спрат на цяло място за автомобил, нали?
Длъжен съм да проявя тази колегиалност, защото те са на мотори не по собствено желание и преценка, а защото изпълняват тежък обществен дълг като пречистват въздуха с машините си, който горят 1:1 безнин и масло и така приятно озвучават градската среда с китайските си грънци Акрапович, нали така? Не пропускам мисля нищо от кодекса на взаимната шофьорска колегиалност?
А къде е тази взаимна колегиалност от мотористите? За стотиците хиляди км по родните пътища се сещам точно за ЕДИН, който даде път като видя бързо застигащата го кола без да прави мизерии и опити за самоубийство, опитвайки се да накаже BMW-то.
Длъжен съм да проявя тази колегиалност, защото те са на мотори не по собствено желание и преценка, а защото изпълняват тежък обществен дълг като пречистват въздуха с машините си, който горят 1:1 безнин и масло и така приятно озвучават градската среда с китайските си грънци Акрапович, нали така? Не пропускам мисля нищо от кодекса на взаимната шофьорска колегиалност?
А къде е тази взаимна колегиалност от мотористите? За стотиците хиляди км по родните пътища се сещам точно за ЕДИН, който даде път като видя бързо застигащата го кола без да прави мизерии и опити за самоубийство, опитвайки се да накаже BMW-то.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Недей сега така, мотористите са като циганите, те имат само правА и са освободени от всякакви задължениеstocky написа:Значи трябва да има колегиалност и на ГКПП-то да пропусна мотористите пред себе си, а на магистралата когато ги застигам трябва да съм колегиален и да не им се дразня, че масово карат със 120-130 в лява лента, като си мислят, че няма как да има някой по-бърз от тях? След това трябва да съм колегиален с тях и когато вместо да се отместят в свободната дясна лента, те като видят черно BMW решават да му "направят ластик" (или поне да се опитат, че нали всички са по-бързи от "хиперкар"). В града трябва да съм колегиален с тях да ги пусна на светофара, но също така трябва да съм колегиален с тях и когато спре на и без това тесния тротоар. Също така трябва да съм колегиален с тях, когато минават през бариерата в мола без да вземат билетче и след това спрат на цяло място за автомобил, нали?
Длъжен съм да проявя тази колегиалност, защото те са на мотори не по собствено желание и преценка, а защото изпълняват тежък обществен дълг като пречистват въздуха с машините си, който горят 1:1 безнин и масло и така приятно озвучават градската среда с китайските си грънци Акрапович, нали така? Не пропускам мисля нищо от кодекса на взаимната шофьорска колегиалност?
А къде е тази взаимна колегиалност от мотористите? За стотиците хиляди км по родните пътища се сещам точно за ЕДИН, който даде път като видя бързо застигащата го кола без да прави мизерии и опити за самоубийство, опитвайки се да накаже BMW-то.

Ей това много хора не искат или не могат да го разберат!
Добре, че сме ние да ги пазим, че сами наистина не могат...
Твоята логика малко ми звучи тип: "Ако някога си настъпвал мравка, прегазил куче/котка, не можеш да съдиш никой човек за предумишлено убийство, защото един вид си същия като него?!?"bum_bum написа: Точно ти с рекордните времена за преминаване от София до Видин си сложи ръката на сърцето и кажи, че нито един път не си изпреварил на двойна непрекъсната. Можеш ли?
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Същата ситуация ми се е случвала десетки, а може би и стотици пъти, но обратно аз изпреварвам с мотора и кола решава да изпреварва също без да погледне в огледалото. Другата стандартна ситуация която няма случай да излезна извънградско и да не ми се случи, е да си карам по права отсечка срещу мен колона и някой умник ме вижда и решава, че въпреки това ще изпревари и или се прибира на метри пред мен засичайки изпреварвания и карайки ме да запаля спирачките или се налага да се разминаваме ТРИМАТА. Което може да не осъзнавате, но е много опасно с мотора да ме набута в края на платното където е всичката гняс от пепел и пясък, да не говорим да трябва да се излезе на банкета щото е силно вероятно тоя малоумник и габаритите да не може да си прецени и да кара на 2 метра от този който изпреварва. А на банкета с 70-80+км/ч падането ми е почти сигурно..
Та идеята ми на целия пост е, че аз не искам някой да ме пази по някакъв специален начин когато съм на мотора. Искам шофьорите около мен да са адекватни и да не правят неща които биха ми коствали живота, защото ако засечеш кола шанса изхода да не е фатален е в пъти по-голям от колкото ако е мотор.
Та идеята ми на целия пост е, че аз не искам някой да ме пази по някакъв специален начин когато съм на мотора. Искам шофьорите около мен да са адекватни и да не правят неща които биха ми коствали живота, защото ако засечеш кола шанса изхода да не е фатален е в пъти по-голям от колкото ако е мотор.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: seimo