Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
Здравейте колеги, на един приятел колата се опитваме да оправим. Мотора е М50Б20 без ванос. Проблема е, че първи цилиндър не работи. Опитахме се да закчим колата на диагностика, на INPA и CarSoft. И двете въобще нямат никаква комуникация с колата. Разменихме бобината на първи и втори цилиндър - втори работи, първи пак не работи. Същото направихме с дюзите на първи и втори - втори работи, първи пак не работи. Същото се получи и със свещите и с лулите. Мерихме компресия - около 9,5 на всички цилиндри. Свеща от първи цилиндър след работа на колата, излиза мокра (с бензин). Искра дава свеща от първи цилиндър закачена на бобината на същия цилиндър, (поне когато са вън от цилиндъра искра има). На работещ двигател, като разкачим буксата на бобината на първи цилиндър, няма промяна в работата на колата, а същата бобина на друг цилиндър работи... И с това на мен ми се изчерпаха алтернативите за проверки. Ако някой пише къде на друго място да търсим проблем, ще съм много благодарен.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
При мен беше от компютъра. Тествай с друг със същия номер, първото нещо.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
Re: Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
Няма ли да има нужда от кодиране, нещо...? Щото не можем да докачим за кодиране нищо с наличния софтуер и кабели...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
cerberus написа:Няма ли да има нужда от кодиране, нещо...? Щото не можем да докачим за кодиране нищо с наличния софтуер и кабели...
Ако не е от късните 34-ки и няма EWS няма проблем, да ги размените, дори само за тест.
Иначе, щом има искра и компресия, проверихте ли дали самите дюзи работят.
Re: Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
Всичко от първи цилиндър работи на останалите, не работи само когато е на първи. Мисля, че няма EWS Ще се пробва с друг компютър Звучи логично да е от него Благодаря за светкавичните отговори колеги
Re: Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
cerberus написа:Всичко от първи цилиндър работи на останалите, не работи само когато е на първи. Мисля, че няма EWS Ще се пробва с друг компютър Звучи логично да е от него Благодаря за светкавичните отговори колеги
освен компютър има и кабели - та с две думи и кабелите прозвънете.
Re: Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
@2bar написа:освен компютър има и кабели - та с две думи и кабелите прозвънете.
Една моя даскалица казваше "То малко трябва, ама да ти дойде на време" Може да е нещо толкова просто като кабел, ама кой да му дойде на време.
Благодаря колега
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
Относно диагностиката на тоя мотор - от фирмения софтуер-само DIS, с ADS кабел и ком-порт. То пък и една диагностика, мани-мани
Относно проблема - компютър, ако няма друг кабелен сакатлък. Ако колата е с клима, най-вероятно е зелен етикет с номер 0 261 200 405 - най-често срещаните в Е34, намират се. Просто спази номера и цвета на етикета.
Относно проблема - компютър, ако няма друг кабелен сакатлък. Ако колата е с клима, най-вероятно е зелен етикет с номер 0 261 200 405 - най-често срещаните в Е34, намират се. Просто спази номера и цвета на етикета.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
The Heartlistener написа:Относно диагностиката на тоя мотор - от фирмения софтуер-само DIS, с ADS кабел и ком-порт. То пък и една диагностика, мани-мани
Относно проблема - компютър, ако няма друг кабелен сакатлък. Ако колата е с клима, най-вероятно е зелен етикет с номер 0 261 200 405 - най-често срещаните в Е34, намират се. Просто спази номера и цвета на етикета.
Благодаря, колега В петък се разбрахме да разхвърляме кабели и компютри, щом там някъде е проблема ще го намерим Ще пиша като има развитие по темата
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
От това, което си описал като проблем, не виждам смисъл да разменяш каквото и да е освен да си намериш комп от друга кола, която работи коректно.
Реално при теб е изгорял драйверът в компа, който управлява бобината на първи цилиндър.
Реално при теб е изгорял драйверът в компа, който управлява бобината на първи цилиндър.
Последна промяна stony1 на 22 Юни 2018, 9:03, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
stony1 написа:От това, което си описал като проблем, не виждам смисъл да разменяш каквото и да е освен да си намериш комп от друга кола, която работи коректно.
Реално при теб е изгорял драйверът в компа, който управлява бубината на първи цилиндър.
Да де, но авторът казва, че има искра.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
Може да не работи управлението на дюзата! Свеща мокра ли е като се извади?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
cod-cdbp написа:stony1 написа:От това, което си описал като проблем, не виждам смисъл да разменяш каквото и да е освен да си намериш комп от друга кола, която работи коректно.
Реално при теб е изгорял драйверът в компа, който управлява бобината на първи цилиндър.
Да де, но авторът казва, че има искра.
Да де но извадена от мястото си и пробвана извън цилиндъра. При това:
1. "...Свеща от първи цилиндър след работа на колата, излиза мокра (с бензин)..."
2. "...Разменихме бобината на първи и втори цилиндър - втори работи, първи пак не работи..."
3. "...На работещ двигател, като разкачим буксата на бобината на първи цилиндър, няма промяна в работата на колата, а същата бобина на друг цилиндър работи... "
Та каккто и да го погледне човек - има проблем с тоците на първи цилиндър. Наличието на искра не е критерий.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
Прозвънихме кабелите, изглежда са ок. Стигат до куплунга на компютъра. За по-сигурно проверих кабелите на всички бобини - всички излизат. Проверих ги на кръст, (да не би някои от кабелите да са окъсили по между си), няма проблем и там. Масите са ок. Проведохме и една "визуална" диагностика, никъде не се вижда да има скъсано или оронено по изолациите на кабелите, или да са се протъркали. Отворихме компютъра - визуално изглежда ок. Не се виждат нагорели пътечки или елементи. За сега е това. Проблема си остава. Ще търсим друг компютър
П.П. Колега The Heartlistener, позна номера на компютъра
П.П. Колега The Heartlistener, позна номера на компютъра
Re: Само първи цилиндър не работи - M50B20 без ванос
Намерихме компютър, но е от автоматик. Има ли някаква драма с това? Да си търси автомата или нещо друго?
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани