Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х


Ама иначе на реални километри, няма скрито-покрито...

Тая я бие само онази другата 320д, която бе обявена на около 190к реални, а проверката на kolp показа 572к км...



- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Като й виждаш цената, нещо очудва ли те?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Като й виждаш цената, нещо очудва ли те?
Sent from my iPhone using Tapatalk
смятай тия дето са по 7к на колко км и в какво състояние са.....
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Взимат ги за по 1000-1500€ милионници, напудрят ги леко и айдееее. Като има 90ки за толкова ниски цени, нищо чудно че наистина читавите, които струват пари си държат цена.el lobo написа:dextuar написа:Като й виждаш цената, нещо очудва ли те?
Sent from my iPhone using Tapatalk
смятай тия дето са по 7к на колко км и в какво състояние са.....
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не знам как някой който търси най-евтиното от даден модел може да очаква нещо различно. Гледайте средните стойности в ценовия диапазон който си задавате и евентуално може да уцелите, най-евтиното на 99.9% е плява. Примерно грубо, Е90 върви между 9 и 15 горна граница, гледайте над 12-3 (изключваме някакви лъскарки по 25к, това не е адекватна пазарна цена). Ясно ми е че всеки внимава с финансите си и търси най изгодното, но в момента търсенето е мн голямо и се продават невероятни боклуци. Не казвам че нещо на много км задължително е боклук, тази ако сега беше внесена, а не преди 4г, пак щеше да е ок с тази подробна история, но не и когато някакъв неизвестен я е "поддържал" 4г и кой квартален баламурник се е упражнявал на нея.
По мое мнение, Е90 под 13-4 няма читаво, Е60 под 17-18 няма читаво. Тук говорим за преди фейслифтовете, видял съм достатъчно и го твърдя с доста висока сигурност. Ако търсите работна кола, да местите дограми и багажлък ок, търсете по 9к, но не и ако искате да сте сигурни на пътя с жените и децата си.
По мое мнение, Е90 под 13-4 няма читаво, Е60 под 17-18 няма читаво. Тук говорим за преди фейслифтовете, видял съм достатъчно и го твърдя с доста висока сигурност. Ако търсите работна кола, да местите дограми и багажлък ок, търсете по 9к, но не и ако искате да сте сигурни на пътя с жените и децата си.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Пак слагате всяка кола под общ знаменател.
Моята що на 8000 лева с 19ки и навигация,за 6 месеца дойдоха 2ма да я гледат и то да ми обясняват,че са по 7 хиляди тия ?
Звънят ми и ми предлагат 6-7 хиляди лева.
Вие тук ги изкарвате по 10-14 000 лева е90тките.
Или хората извън форума нещо са се объркали,или вие нещо бъркате.
Не може 2018год. да казвате,че 9400лева са малко за тази кола.
Както има боклуци за 12 000лв така има и за 9 000. Гледа се самата кола.
Моята що на 8000 лева с 19ки и навигация,за 6 месеца дойдоха 2ма да я гледат и то да ми обясняват,че са по 7 хиляди тия ?
Звънят ми и ми предлагат 6-7 хиляди лева.
Вие тук ги изкарвате по 10-14 000 лева е90тките.
Или хората извън форума нещо са се объркали,или вие нещо бъркате.
Не може 2018год. да казвате,че 9400лева са малко за тази кола.
Както има боклуци за 12 000лв така има и за 9 000. Гледа се самата кола.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Изключението само потвърждава правилото
Всеки си обича колата и си мисли че струва повече, но пазара е наводнен с евтини боклуци, които подбиват цената на добрите екземпляри и те стават непродаваеми. сложно е като цяло, на вторичния пазар многото екстри не значат почти нищо като ценово предимство.
https://www.dat.de/gebrauchtfahrzeugwerte.html#/start
ето тук си задавате колата и получавате представа какво струва реално, БМВ и други производители ползват тази система за оценка. това ако и знаете реалните километри разбира се

https://www.dat.de/gebrauchtfahrzeugwerte.html#/start
ето тук си задавате колата и получавате представа какво струва реално, БМВ и други производители ползват тази система за оценка. това ако и знаете реалните километри разбира се

- angel.n
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 30.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Пежо 206 и Велосипед
- Мечтае да кара: BMW E91
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Пича, който я продава не е автоджамбазин и каза, че я кара от 2 години тук в България. Направи ми добро впечатление като човек, но наистина автомобил с такава история и после липса на такава 

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Да според немското мобиле и немския пазар. В България обаче нещата стоят по съвсем различен начин.
Нямаме нищо общо с белия свят. Не пожелавам на никой да продава кола тук !
Нямаме нищо общо с белия свят. Не пожелавам на никой да продава кола тук !
- donybg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 18.07.2013
- Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
kolp написа:Не знам как някой който търси най-евтиното от даден модел може да очаква нещо различно. Гледайте средните стойности в ценовия диапазон който си задавате и евентуално може да уцелите, най-евтиното на 99.9% е плява. Примерно грубо, Е90 върви между 9 и 15 горна граница, гледайте над 12-3 (изключваме някакви лъскарки по 25к, това не е адекватна пазарна цена). Ясно ми е че всеки внимава с финансите си и търси най изгодното, но в момента търсенето е мн голямо и се продават невероятни боклуци. Не казвам че нещо на много км задължително е боклук, тази ако сега беше внесена, а не преди 4г, пак щеше да е ок с тази подробна история, но не и когато някакъв неизвестен я е "поддържал" 4г и кой квартален баламурник се е упражнявал на нея.
По мое мнение, Е90 под 13-4 няма читаво, Е60 под 17-18 няма читаво. Тук говорим за преди фейслифтовете, видял съм достатъчно и го твърдя с доста висока сигурност. Ако търсите работна кола, да местите дограми и багажлък ок, търсете по 9к, но не и ако искате да сте сигурни на пътя с жените и децата си.
Съгласен съм на 100% с абсолютно всичко написано от колп.
Проблемът на пазара в България, е че всеки иска "да е тарикат" и да "удари кьоравото". Иска му се БМВ, ама да го поддържа като москвич и да струва пак толкова като го купува, а като го продава да е на цената на чисто нова френска кола.
Качеството струва пари! Пазена, поддържана и гледана кола си струва парите и в крайна сметка излиза по-евтино в дългосрочен план, пести ти и нерви.
А за продажба дори не мисля. Изкарах 10 години със старата, надявам се да изкарам 7-8 години и от сегашната, а за тези години себестойността на година е смешна за кола от такъв клас, екстри и пътно поведение.
Ако нещо изглежда прекалено хубаво за да е истина, по всяко вероятност е точно такова
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
kolp написа:Изключението само потвърждава правилотоВсеки си обича колата и си мисли че струва повече, но пазара е наводнен с евтини боклуци, които подбиват цената на добрите екземпляри и те стават непродаваеми. сложно е като цяло, на вторичния пазар многото екстри не значат почти нищо като ценово предимство.
https://www.dat.de/gebrauchtfahrzeugwerte.html#/start
ето тук си задавате колата и получавате представа какво струва реално, БМВ и други производители ползват тази система за оценка. това ако и знаете реалните километри разбира се
Моята излезе 7900 EUR. Тая цена мога да и я взема само, ако и напълня багажника с пари.

Иначе си прав за всичко, това е БГ реалността.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, колеги,
От скоро съм тук и официално все още не съм от семейството на БМВ собствениците, но се надявам скоро да стана.
От известно време разглеждам е90 фейслифт, по - конкретно съм се спрял на 320д.
Тъй като не съм много наясно, бихте ли могли да ме насочите на какво да обръщам внимание при избора, нещо което да ми помогне да се реша или да се откажа от конкретен автомобил?
Прочетох всички мнения по темата, но не си отговорих особено и реших да питам.
Харесах и конкретна обява:
https://www.cars.bg/offer/c2635097
Бих се радвал на всякакви съвети, които бих могъл да получа.
Благодаря предварително!
От скоро съм тук и официално все още не съм от семейството на БМВ собствениците, но се надявам скоро да стана.

От известно време разглеждам е90 фейслифт, по - конкретно съм се спрял на 320д.
Тъй като не съм много наясно, бихте ли могли да ме насочите на какво да обръщам внимание при избора, нещо което да ми помогне да се реша или да се откажа от конкретен автомобил?
Прочетох всички мнения по темата, но не си отговорих особено и реших да питам.
Харесах и конкретна обява:
https://www.cars.bg/offer/c2635097
Бих се радвал на всякакви съвети, които бих могъл да получа.
Благодаря предварително!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BaDxBoY написа:Да според немското мобиле и немския пазар. В България обаче нещата стоят по съвсем различен начин.
Нямаме нищо общо с белия свят. Не пожелавам на никой да продава кола тук !
Колега не е точно така, особенно за по скъпите коли.
Аз лично купих моята Е91ца за 17600лв., карах я почти две години и я продадох за 22 000лв.
Като през времето в което съм я карал съм и оправил всички проблеми и съм инвестирал 3000лв.
Сам можеш да сметнеш, че дори съм си избил каското за тия две години дето съм платил.
Това между другото е единствената кола която съм продал без да съм на загуба.
Просто шанс, съвсем случайно я видях, отидох, гледах я и се договорихме с продавача, даже си завъртях старата кола на бартер....
Много бях поблазнен от доброто състояние на колата, външно и вътрешно беше като нова буквално, без забележка, без драскотини, без износени елементи по интериора.
Най ефтината фейсова е91ца по онова време беше около 23-25 000лв. с такова оборудване.
Реших, че каквото и да и има ще рискувам и го играх, просто шанс.
Но покрай тая кола научих доста неща за ДПФ, тубо, дюзи, съединител, махових и прочие.
Не, че всичко това се е наложило да го сменя, просто като вземеш нов модел който не познаваш е малко тегаво, ако трябваше да ходя на сервиз за всичко сигурно и 6 000лв. нямаше да ми стигнат да я вкарам в час

В последствие разбрах, че колата е била на 330 000км когато съм я взел

И подозирам, че е влязла в България със скъсана верига, щото просто иначе няма от къде да дойде тая ниска цена.
Купето съм го гледал не само аз гледаха го професионалисти и не е имали никави удъри никога.
При продажбата купувача посочи негов сервиз за проверка, висях там близо три часа да я преглеждат, гледаха абсолютно всичко което можеш да се сетиш и накрая казаха, че има един скъсан маншон на заден ляв амортесьор

А аз това му го бях казал още при първия оглед на купувача

Та така има си пазар за всичко което е добро за цената си.

- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И аз съм съгласен с написаното от колегата klop.
Масово пазара се надовднява с кенефи нов внос и сриват цените, като хубавите коли стават много трудно продавамеи.... обаче това е в голяма степен за рибите дето си мислят, че цената на тоалетните нов внос е реална... Еми не е и няма как да бъде реална. Кола в добро здраве и реални километри си струва парите.
Хората масово ходят по автокъщите да си купуват напудрени коли, като масово се успокояват с думите - Кола и жена са на късмет, след което вадят парите и плащат... което е потресаващо.
Като излезе обява за кола, която е от човек и струва 5-6 бона (примерно) над тези новия внос всички го обявяват за луд. Не че и това е 100%ва гаранция, че колата е читава но с диагностика, история и преглед лесно може да се провери. Ама не.. нали е по-скъпа даже не е на дневен ред. Не могат да си представят хората по-скъпата кола колко проблеми и главоболия ще им спести и, че реално ще изпитат удоволствие да си я карат вместо да питат за читав сервиз от където ще им препоръчат 5 такива и там колата ще я направят още по-голям кенеф.... Но това е пазара в БГ и скоро няма да се промени, защото всички сме тарикати и искаме тънкана да минем.
Аз винаги съм виждал зор с продажбите на коли, които съм правил, защото са на по-вискои цени от новия внос но това, че са с нови гуми, в идеално здраве и доказуеми километри не се взима под внимание. Гледа се цифрата в цената и се сравнява с вноса...
Масово пазара се надовднява с кенефи нов внос и сриват цените, като хубавите коли стават много трудно продавамеи.... обаче това е в голяма степен за рибите дето си мислят, че цената на тоалетните нов внос е реална... Еми не е и няма как да бъде реална. Кола в добро здраве и реални километри си струва парите.
Хората масово ходят по автокъщите да си купуват напудрени коли, като масово се успокояват с думите - Кола и жена са на късмет, след което вадят парите и плащат... което е потресаващо.
Като излезе обява за кола, която е от човек и струва 5-6 бона (примерно) над тези новия внос всички го обявяват за луд. Не че и това е 100%ва гаранция, че колата е читава но с диагностика, история и преглед лесно може да се провери. Ама не.. нали е по-скъпа даже не е на дневен ред. Не могат да си представят хората по-скъпата кола колко проблеми и главоболия ще им спести и, че реално ще изпитат удоволствие да си я карат вместо да питат за читав сервиз от където ще им препоръчат 5 такива и там колата ще я направят още по-голям кенеф.... Но това е пазара в БГ и скоро няма да се промени, защото всички сме тарикати и искаме тънкана да минем.
Аз винаги съм виждал зор с продажбите на коли, които съм правил, защото са на по-вискои цени от новия внос но това, че са с нови гуми, в идеално здраве и доказуеми километри не се взима под внимание. Гледа се цифрата в цената и се сравнява с вноса...

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
kolp написа:Изключението само потвърждава правилотоВсеки си обича колата и си мисли че струва повече, но пазара е наводнен с евтини боклуци, които подбиват цената на добрите екземпляри и те стават непродаваеми. сложно е като цяло, на вторичния пазар многото екстри не значат почти нищо като ценово предимство.
https://www.dat.de/gebrauchtfahrzeugwerte.html#/start
ето тук си задавате колата и получавате представа какво струва реално, БМВ и други производители ползват тази система за оценка. това ако и знаете реалните километри разбира се
Ей това е много добро

Като пише, че цената е ориентировъчна и зависи от оборудването на автомобила.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани