Компетентен съвет за избор на Е38?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- CasperG1982
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 15.02.2018
- Пол: Мъж
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
KostovG написа:CasperG1982 написа:Може ли мнение за ето тази 740D: https://www.milanuncios.com/bmw-de-segunda-mano/bmw-740-da-233221934.htm много ме блазнят конете и тъй като моята 730 ако сменя дюзите със нови тук във Испания ще ми излезе доста близо до цената на тази, аз започнах много да се колебая!? Благодаря предварително!
Багажника зее, бронята счупена, боядисана в циганско червено за 6000лв... тея цигании тука са по 4к
==========================
Благодаря, мен конете ме блазнеха
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
CasperG1982 написа:KostovG написа:CasperG1982 написа:Може ли мнение за ето тази 740D: https://www.milanuncios.com/bmw-de-segunda-mano/bmw-740-da-233221934.htm много ме блазнят конете и тъй като моята 730 ако сменя дюзите със нови тук във Испания ще ми излезе доста близо до цената на тази, аз започнах много да се колебая!? Благодаря предварително!
Багажника зее, бронята счупена, боядисана в циганско червено за 6000лв... тея цигании тука са по 4к
==========================
Благодаря, мен конете ме блазнеха
Да ти кажа, понеже се ядосваше, че са се счупили 5 дюзи на веднъж при твоето 3д, тук има доста повече какво да се чупи, което си е бая пари.
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
Колеги какво ви е мнението за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7gq9z8
- Peev_92
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 4.11.2014
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B35 97'
- Мечтае да кара: BMW E38 Аlpina B12 6.0
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
compas написа:Колеги какво ви е мнението за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7gq9z8
Изглежда жестоко изтормозена...вътре, само от 3 снимки, ти става ясно, че това е отвратително НЕподдържан автомобил.
Не страст, а диагноза
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
Peev_92 написа:compas написа:Колеги какво ви е мнението за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7gq9z8
Изглежда жестоко изтормозена...вътре, само от 3 снимки, ти става ясно, че това е отвратително НЕподдържан автомобил.
Мерси за мнението, отказах се да бия 400км като разбрах, че е сменила 3 собственика за около 2 год. Мисля да погледна тази https://www.cars.bg/offer/c2256764 как ви се струва... 2.8 е макар, че ми се искаше 4.0
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
compas написа:
Мерси за мнението, отказах се да бия 400км като разбрах, че е сменила 3 собственика за около 2 год. Мисля да погледна тази https://www.cars.bg/offer/c2256764 как ви се струва... 2.8 е макар, че ми се искаше 4.0
Toва по веждите, не е ли ръжда?
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
За този ценови диапазон, който си загледал, хубава кола няма да намериш! Хубавите Е38ци са по-скъпи от първите Е65.
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- plovdivman
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 12.07.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e 38, 740 i
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
Митко Стоянов написа:За този ценови диапазон, който си загледал, хубава кола няма да намериш! Хубавите Е38ци са по-скъпи от първите Е65.
Една кола струва толкова, колкото са готови да дадат за нея, колега.
Като гледам обявите - натокани е38 по над 10 хил лв стоят с години, без някой да ги купи.
Една 20 годишна кола, ако има що-годе запазен интериор, работят й повечето екстри, няма ръжда, автоматикът работи нормално и двигателят има приличен звук - няма причина да не рискуваш, ако си мераклия.
Идеална кола от този клас няма как да струва под 7-8 хиляди евро, ама кой ще ги даде
собственик на е38, 740 i - една изпълнена мечта
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
cod-cdbp написа:compas написа:
Мерси за мнението, отказах се да бия 400км като разбрах, че е сменила 3 собственика за около 2 год. Мисля да погледна тази https://www.cars.bg/offer/c2256764 как ви се струва... 2.8 е макар, че ми се искаше 4.0
Toва по веждите, не е ли ръжда?
И адски много кит. Навсякъде. Кола на доизживяване, ама пък чорбаджията е стойкаджия и снимките са уНиКаТ
ATR-42/72
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
Ми аз продадох хубава Е38 за почти 10к, та се купуват да ти кажа, и има кой да ги плаща И цената я определя продавачът, а не льольото с 3500 на кредит от банката! Много скоро цените на истински добрите екземпляри ще започнат да вървят нагоре, все пак това е последната истинска 7ма серия.plovdivman написа:Митко Стоянов написа:За този ценови диапазон, който си загледал, хубава кола няма да намериш! Хубавите Е38ци са по-скъпи от първите Е65.
Една кола струва толкова, колкото са готови да дадат за нея, колега.
Като гледам обявите - натокани е38 по над 10 хил лв стоят с години, без някой да ги купи.
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
DLVasilev написа:cod-cdbp написа:compas написа:
Мерси за мнението, отказах се да бия 400км като разбрах, че е сменила 3 собственика за около 2 год. Мисля да погледна тази https://www.cars.bg/offer/c2256764 как ви се струва... 2.8 е макар, че ми се искаше 4.0
Toва по веждите, не е ли ръжда?
И адски много кит. Навсякъде. Кола на доизживяване, ама пък чорбаджията е стойкаджия и снимките са уНиКаТ
Познавам собственика. Преди години наля много пари в нея. Колата има несъществени забележки и е поддържана много добре. Естествено има нужда от малко любов и лев, за да стане топ. Ако искате перфектна Е38-ца то пригответе 10+к евро.
- plovdivman
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 12.07.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e 38, 740 i
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
Митко Стоянов написа:Ми аз продадох хубава Е38 за почти 10к, та се купуват да ти кажа, и има кой да ги плаща И цената я определя продавачът, а не льольото с 3500 на кредит от банката! Много скоро цените на истински добрите екземпляри ще започнат да вървят нагоре, все пак това е последната истинска 7ма серия.plovdivman написа:Митко Стоянов написа:За този ценови диапазон, който си загледал, хубава кола няма да намериш! Хубавите Е38ци са по-скъпи от първите Е65.
Една кола струва толкова, колкото са готови да дадат за нея, колега.
Като гледам обявите - натокани е38 по над 10 хил лв стоят с години, без някой да ги купи.
Продават се, но трудно на такива цени, за които говориш. Малцина биха се намерили да дадат 10-12 бона за 20 годишна кола, пък била тя и класика.
Който има много пари, не дава пари точно за такава кола. Само единици ценители и колекционери. В германското мобиле горе-долу се вижда реалността.
Пък и цената не е абсолютно мерило. Преди 2 месеца един образ предлагаше абсолютен гнилоч за 8500 лв, защото бил сменил веригата. Трябва да съм да я купя.
Хора разни.
собственик на е38, 740 i - една изпълнена мечта
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
Значи не искам да си представям каквъв ужас е била преди да налее пари. Не за друго защото и аз до момента бая над 10 000 ми стъпва моята, все още не е готова на 100% и изглежда дооста по-добре от тази.Тука обаче идва и разликата, че моята като я взех беше една много добра база да правиш каквото и да било по нея. Просто беше здрава, права, без ръжди с хубав салон запазен и можеби и затова се реших да я достегна, а не да я произвеждам втори път. Ама то има значение тия много пари в каква насока ги влагаш. Тия Е38-ци станаха като Е36-ците - кой как се добере до първата такава и карай докато може, после олеле. Затова моята с чиста съвест я подарих на жената да се кефи. Поне знам какво и давам, не тепърва да обикалям и да гледам саркофази
ATR-42/72
- plovdivman
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 12.07.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e 38, 740 i
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
20-22-годишна кола - няма как да не се налага да се налеят някакви пари. Дори и този велик класически автомобил - е 38 - не е вечен.
Моята я избирах близо половин година. Смея да твърдя, че беше една от малкото без ръжда и гнилочи от тези, които гледах. Личеше си, че е пазен автомобил. Всичко й работи, салонът е запазен като за 22-годишна кола, има зверска тяга, не се чува тропане от веригата.
Но сега, ако реша да наливам, ще ми трябват няколко хилядарки. Винаги има за какво. Например, похапва масълце и при първо студено палене има от прословутия пушек - най-вероятно ще трябва да сменя клапана за картерните газове или каквото беше там - мернах го тук из темите. След десетина хиляди километра ще се наложи да инвестирам в задни спирачни апарати, дискът за навигацията е заседнал и трябва да се извади и оправи. И т.н. Мога да си карам и тъй известно време, но ако искам колата да е що-годе перфектна, ще трябва и това да оправя. Някой ден ще трябва и верига да се сменя. И т.н.
Аз не взех е 38-цата за основен автомобил, а само за извънградски магистрален кеф със семейството. За два месеца и малко отгоре й навъртях около 4 хил км. Мисля зимата да не я карам, а да й намеря гараж и да си я пазя.
Апропо, автомобили, за които искаха по 1500-2000 лв отгоре бяха доста по-зле външно. Вероятно собствениците им са наливали сериозно, но една кола, ако не те грабне веднага, нелогично е да даваш някави луди пари, особено, ако имат гнило и ръжда.
Гнилочът автоматично сваля много цената в германското мобиле. Поне това са ми впечатленията.
Моята я избирах близо половин година. Смея да твърдя, че беше една от малкото без ръжда и гнилочи от тези, които гледах. Личеше си, че е пазен автомобил. Всичко й работи, салонът е запазен като за 22-годишна кола, има зверска тяга, не се чува тропане от веригата.
Но сега, ако реша да наливам, ще ми трябват няколко хилядарки. Винаги има за какво. Например, похапва масълце и при първо студено палене има от прословутия пушек - най-вероятно ще трябва да сменя клапана за картерните газове или каквото беше там - мернах го тук из темите. След десетина хиляди километра ще се наложи да инвестирам в задни спирачни апарати, дискът за навигацията е заседнал и трябва да се извади и оправи. И т.н. Мога да си карам и тъй известно време, но ако искам колата да е що-годе перфектна, ще трябва и това да оправя. Някой ден ще трябва и верига да се сменя. И т.н.
Аз не взех е 38-цата за основен автомобил, а само за извънградски магистрален кеф със семейството. За два месеца и малко отгоре й навъртях около 4 хил км. Мисля зимата да не я карам, а да й намеря гараж и да си я пазя.
Апропо, автомобили, за които искаха по 1500-2000 лв отгоре бяха доста по-зле външно. Вероятно собствениците им са наливали сериозно, но една кола, ако не те грабне веднага, нелогично е да даваш някави луди пари, особено, ако имат гнило и ръжда.
Гнилочът автоматично сваля много цената в германското мобиле. Поне това са ми впечатленията.
собственик на е38, 740 i - една изпълнена мечта
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани