Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Модератор: Технически модератори
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Понеже последните няколко дни се вкарах малко в схемата с тия прословути инжектори, може би е добра идея да се отвори една дискусия относно информация за инжекторите за N-моторите.... идеята е да стане един коментар кой какво знае по въпроса, особено по намирането на инжектори на добра цена.
Доколкото ми е известно, инжекторите се произвеждат само от VDO... тук ако някой е наясно с друга информация, моля да ме поправи...
Освен това официалните оригинални инжектори с партиден номер "13538616079" са единственото, до което можете да се докоснете по официалният канал.... официално (в Realeom излизат само те)... налице са и едни по-интересни, за сервизни акции/гаранционни замени инжектори с партиден номер "13538648937". Те са и доста по-евтини... но в момента, май, поне в Западна Европа (вече) са забранени да се продават на крайните клиенти.
Отделно, в Ebay се предлагат същите тези варианти, на една доста по-ниска цена... доста. Повечето инжектори в Ebay са с щампован партиден номер "13537585261-12" (това би трябвало реално да е "13538648937") или "13537585261-08/09" (но тия не се препоръчват за V8-ците. Предполага се, че са същите т.е. производство на VDO, което не е щамповано за BMW. Поне според продавачите са ОЕМ т.е. VDO.
Някой да разполага с повече инфо, или да има вече някакви по-близки преживявания с тия инжектори (говоря извън случай на фабрично сменени или на подменени в официален сервиз на официалната цена)?
Доколкото ми е известно, инжекторите се произвеждат само от VDO... тук ако някой е наясно с друга информация, моля да ме поправи...
Освен това официалните оригинални инжектори с партиден номер "13538616079" са единственото, до което можете да се докоснете по официалният канал.... официално (в Realeom излизат само те)... налице са и едни по-интересни, за сервизни акции/гаранционни замени инжектори с партиден номер "13538648937". Те са и доста по-евтини... но в момента, май, поне в Западна Европа (вече) са забранени да се продават на крайните клиенти.
Отделно, в Ebay се предлагат същите тези варианти, на една доста по-ниска цена... доста. Повечето инжектори в Ebay са с щампован партиден номер "13537585261-12" (това би трябвало реално да е "13538648937") или "13537585261-08/09" (но тия не се препоръчват за V8-ците. Предполага се, че са същите т.е. производство на VDO, което не е щамповано за BMW. Поне според продавачите са ОЕМ т.е. VDO.
Някой да разполага с повече инфо, или да има вече някакви по-близки преживявания с тия инжектори (говоря извън случай на фабрично сменени или на подменени в официален сервиз на официалната цена)?
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Аз си бях купил 4 нови дюзи от ибей за н43 на цена 1300 лева и не съм имал проблем. Бяха си последна ревизия оригинални. Скъпи са и не е рентабилно за коли до 10к.
Но пък за дизелите какво да говорим. Там под 20к кола си е убийствено да сменяш дюзи.
Но пък за дизелите какво да говорим. Там под 20к кола си е убийствено да сменяш дюзи.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Помниш ли какъв партиден номер са, кой индекс, и от кой продавач си ги взел?
Все още проверявам ибейските и по нищо не изглеждат като ментета.... остава въпросът защо са толкова евтини... твоите са били по 350лв бройката, което звучи по-скоро нормално като цена от чужбина... ама тия, дето намерих аз, са 150 GBP за 4 броя...
Все още проверявам ибейските и по нищо не изглеждат като ментета.... остава въпросът защо са толкова евтини... твоите са били по 350лв бройката, което звучи по-скоро нормално като цена от чужбина... ама тия, дето намерих аз, са 150 GBP за 4 броя...
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
трудно се греши това... ма да не е за брой
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Ако говориш за офертата от Ebay - за 4бр е.... има няколко китайски оферти, дето.... за тая кола няма да рискувам...
Но... едно нещо е ясно... BMW са маниакални гьонове.... тия инжектори имат ПОНЕ 5-6 ревизии... еднакви са за почти всички N-мотори... как па за почти 10 години не се научиха.... то горивото да е лошо, да е лошо, ма колко па лошо може да е.... ай сиктир. В момента колата е с инжектори, които са сложени чисто нови, преди 2.5 години... и са на 25к километра...
Но... едно нещо е ясно... BMW са маниакални гьонове.... тия инжектори имат ПОНЕ 5-6 ревизии... еднакви са за почти всички N-мотори... как па за почти 10 години не се научиха.... то горивото да е лошо, да е лошо, ма колко па лошо може да е.... ай сиктир. В момента колата е с инжектори, които са сложени чисто нови, преди 2.5 години... и са на 25к километра...
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
13537589048-11 това са, търговецът е scotty1983 . За n43 и n53
Ако ти трябват такива дюзи ми пиши на лично.
Ако ти трябват такива дюзи ми пиши на лично.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Дизеловите N мотори страдат ли от дюзи?
А при бензиновите колко км издържат?
А при бензиновите колко км издържат?
I love the sound of V8 in the morning...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Дизеляците са направо шампиони... нямат нищо общо с бензиновите "пикльовци"....
При бензиновите... зависи какво разбираш под "издържат".... иначе... около 30к километра са гарантирани "без да имаш сериозен проблем"... нещата са направо смешни не, ами жалки...
Освен това... макар принципно да се предлагат в Европа, "американските" 937-12 не се предлагат на краен клиент в Европа, ако поиска в оторизиран сервиз да му се подменят 8-те (например, при V8) инжектора и да са с гаранция.... има възможност да се сменят, но в последствие ако има проблем, следва официалната процедура - проверка по VIN -> компонента не се предлага за Европа (официално!) за този (?!?) автомобил/двг (понеже е "европейски") и съответно гаранцията умира... нищо, че е оригинален BMW партиден номер и прочие...
Мизерници неземни...
При бензиновите... зависи какво разбираш под "издържат".... иначе... около 30к километра са гарантирани "без да имаш сериозен проблем"... нещата са направо смешни не, ами жалки...
Освен това... макар принципно да се предлагат в Европа, "американските" 937-12 не се предлагат на краен клиент в Европа, ако поиска в оторизиран сервиз да му се подменят 8-те (например, при V8) инжектора и да са с гаранция.... има възможност да се сменят, но в последствие ако има проблем, следва официалната процедура - проверка по VIN -> компонента не се предлага за Европа (официално!) за този (?!?) автомобил/двг (понеже е "европейски") и съответно гаранцията умира... нищо, че е оригинален BMW партиден номер и прочие...
Мизерници неземни...
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
А тези проблеми с бензиновите дюзи до определена година ли са, или и новите версии не са читави? Питам, защото имам едно N55 2016г и да знам какво да очаквам от него.
Също съм забелязал, че М5-ците не дават ядове с дюзите. Това така ли е и ако да - знае ли се защо?
Също съм забелязал, че М5-ците не дават ядове с дюзите. Това така ли е и ако да - знае ли се защо?
I love the sound of V8 in the morning...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Масово 6ц/V8 моделите след 2008 година са с тия инжектори (до появата на най-новите т.е. след 2014).... почти всички бензинови N-ове с директно впръскване... има някои изключения, които са със "соленоидни" спринцофки... именно N55 е един от тези двг (N54 е с проблемните)...
За кои M5-ци говориш - Е60 или F10? E60-тката си е ОК, F01 е със S63 т.е. с тия дюзи е... и няма как да няма тия проблеми
За кои M5-ци говориш - Е60 или F10? E60-тката си е ОК, F01 е със S63 т.е. с тия дюзи е... и няма как да няма тия проблеми
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Благодаря за разяснението.
При S63 ми се струва, че дюзите издържат доста над 30-40х км, а и самия мотор кара повече от N63.
При S63 ми се струва, че дюзите издържат доста над 30-40х км, а и самия мотор кара повече от N63.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Добре, а това с дюзите важи ли и за N20 l4 turbo?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
msi200 написа:Благодаря за разяснението.
При S63 ми се струва, че дюзите издържат доста над 30-40х км, а и самия мотор кара повече от N63.
Да, да... говори ми, вчера смених дюзи.... които са били сменени в "Ауто Бавария" преди 2 години и половина, а досега са минали 25-26к километра (колата е на 125к, реални)... не, че бяха заминали, или нещо такова, някой друг вероятно щеше да кара още.... но една от четирите на лявата глава (цилиндър 1-4) е започнала леееекичко да изпуска и нямаше шанс да оставя нещата така...
Последните 5к километра колата е карана само с VPower Racing 100, ама преди това... Бог знае.... факт е, че като я взех беше записала грешка "бедна смес", което при тоя мотор означава "сипвали са ми А95 от Лукойл, мамка му".
@MMG - N20 май не е с директно впръскване? Тоя мотор мисля, че не е с такива инжектори.
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
С директно впръскване е, разбира се.
Инжекторите при N20 са като при N55, но въпреки това американците доста се оплакват от дефектни такива, дори при коли на няколко седмици. Говорим само за префейсови F30-ки. Общо взето - аналогични боклуци.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Инжекторите при N20 са като при N55, но въпреки това американците доста се оплакват от дефектни такива, дори при коли на няколко седмици. Говорим само за префейсови F30-ки. Общо взето - аналогични боклуци.
Sent from my iPhone using Tapatalk
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Соленоидните инжектори са по-читави... поне в сравнение с тия боклуци....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани