Защо Е30 е толкова специален модел?
Модератор: Общи модератори
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?





Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Витанов написа:Подяволите тази кола няма НИЩО ОБЩО с е30!
Не ми се спори за глупости. Карал съм да. Особено моторизацията пък нямала нищо общо като M10 се влачи с десетилетия.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
баси... човек да не иде някъде weekend-а и гледай, какви интересни теми излизат...
аз да дам своите 2 стотинки по темата
Моя кола, моя Бавария
Мнение от vicho » 28 Юли 2005, 20:57
Колко нощи аз не спах,
колко друми извървях -
да те купя.
Колко пачки изкарАх,
колко мъка изживях -
да те купя.
С мойта хубава кола
майка, татко и жена
да повозя.
Там, под родното небе,
чака моето дете
да я купя.
Припев:
Моя кола, моя Бавария,
моя любов, моя Бавария,
моя тъга, моя Бавария,
при теб ме връща вечно любовта.
---------
горните стихове са около година преди да си взема е30 323i двоен стоп БЕЗ ABS, БЕЗ хидравлика, без ел. стъкла, без рекаро...
................................със шпер 4.10
колата беше на 19 години, а аз на 20... баси... одъртяхме... оффф... много псувам в това мнение
и е30-ската много я псувах и себе си псувах, но 12 години по-късно мога да си спомня всеки един момент зад волана на първото ми BMW... всеки един момент в който стоях сам (или с приятели) до колата и се радвах... разбира се, че и сега се радвам... по-мощна, по-сигурна, С КЛИМАТИК, със системи, по-икономична...
сега колите са ПОВЕЧЕ във всяко едно отношение освен фенщината, а може и на фенщина да догонят е30 един ден (едва ли)
----------------------------------
Е30-ската си имаше време, времето отмина и който не е изпитал е30 може само и единствено да съжалява... късно е да се изпита!!!
----------------------------------
За мен никоя друга кола няма да е като първото ми BMW - E30!!!
аз да дам своите 2 стотинки по темата

Моя кола, моя Бавария
Мнение от vicho » 28 Юли 2005, 20:57
Колко нощи аз не спах,
колко друми извървях -
да те купя.
Колко пачки изкарАх,
колко мъка изживях -
да те купя.
С мойта хубава кола
майка, татко и жена
да повозя.
Там, под родното небе,
чака моето дете
да я купя.
Припев:
Моя кола, моя Бавария,
моя любов, моя Бавария,
моя тъга, моя Бавария,
при теб ме връща вечно любовта.
---------
горните стихове са около година преди да си взема е30 323i двоен стоп БЕЗ ABS, БЕЗ хидравлика, без ел. стъкла, без рекаро...
................................със шпер 4.10

колата беше на 19 години, а аз на 20... баси... одъртяхме... оффф... много псувам в това мнение


и е30-ската много я псувах и себе си псувах, но 12 години по-късно мога да си спомня всеки един момент зад волана на първото ми BMW... всеки един момент в който стоях сам (или с приятели) до колата и се радвах... разбира се, че и сега се радвам... по-мощна, по-сигурна, С КЛИМАТИК, със системи, по-икономична...
сега колите са ПОВЕЧЕ във всяко едно отношение освен фенщината, а може и на фенщина да догонят е30 един ден (едва ли)
----------------------------------
Е30-ската си имаше време, времето отмина и който не е изпитал е30 може само и единствено да съжалява... късно е да се изпита!!!
----------------------------------
За мен никоя друга кола няма да е като първото ми BMW - E30!!!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
K_Ilkov написа:Nukem написа:много им се вживявате на тези стари кочини, дето и за каране не стават.
Лайнар, кочина ти е в главата само
След този коментар започнах още повече да се кефя на 30-ките, доста силен аргумент.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Много се радвам, че съм те спечелил за каузата
Квото повикало такова се обадило, не мислиш ли?
Ако теб те кефи да се обиждат класическите модели на БМВ мен не ме кефи
Нали знаеш в кой форум пишеш, че някой хора ма не са 100% наясно ...
Видя ли другите неща, които написах ... щото съм написал още доста простотии, но и някой неща за е30
E, аре чак па късно ... все още става ... въпрос на джобни пари както казаха колегите
Просто е нужна малко по-различна настройка от "за тия пари е60"
, а за изкушените да си купят нова Дачия да не говорим 

Квото повикало такова се обадило, не мислиш ли?
Ако теб те кефи да се обиждат класическите модели на БМВ мен не ме кефи

Видя ли другите неща, които написах ... щото съм написал още доста простотии, но и някой неща за е30

vicho написа:Е30-ската си имаше време, времето отмина и който не е изпитал е30 може само и единствено да съжалява... късно е да се изпита!!!
E, аре чак па късно ... все още става ... въпрос на джобни пари както казаха колегите

Просто е нужна малко по-различна настройка от "за тия пари е60"



Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
K_Ilkov написа:vicho написа:Е30-ската си имаше време, времето отмина и който не е изпитал е30 може само и единствено да съжалява... късно е да се изпита!!!
E, аре чак па късно ... все още става ... въпрос на джобни пари както казаха колегите![]()
знаех си, че ще се разбере малко криво... не можах точно да се изразя...
имах предвид, че към момента е много по-трудно да скочиш на е30-ска, а и както ти каза - ТРЯБВА НАГЛАСА
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Тройния стоп на Е30 е единствената кола, която ми харесва като външен вид (от всички коли). Не съм карал Е30, ще стане като си купя такава, бУли ме фара, че нямала екстри, климатици и не знам си кво, бях се засилил и 324d да взимам само защото външно беше ТОП
. Заедно с 2002, тая кола за мене е мечта.

- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
KoolyO написа:Това не може да се обясни, без да си притежавал/живял дълго време с такова.
И к'во излезе?
"Езотеричният" отговор е факт.
Тези които не са имали/карали достатъчно време храчкотят и се хилят, докато тези които са(сме) имали/карали/имат ги боготворят.
Който каквото и да напише защо/защо не, се корени в това, което написах в началото.
Borymechkata излезе единственото изключение, ама ако всички бяхме започнали от 324d, тоя форум нямаше да съществува.
P.S. А отговорът, който Vra4anin търси е синтезиран най-добре от alx.
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Аз не казвам, че не го разбирам, какво смята и защо.
Аз обаче, когато се оглеждах за първа е30-ка, най-първата, която ми попадна беше точно 324d. Взех го за едно кръгче да го тествам и това беше последният път, в който съм се качвал в такова.
По същото време (втората половина на 90те) M10B18 си беше кола с много приятна динамика.
И ако още някой напише колко са проблеми БМВ-тата, (които и да е) през зимата и как хората имали втора кола, специално за това, ще се самообеся, или ще изчезна безкрайно! Това вече граничи с малоумие.
Та така. Не е въпрос на приоритети.
Аз обаче, когато се оглеждах за първа е30-ка, най-първата, която ми попадна беше точно 324d. Взех го за едно кръгче да го тествам и това беше последният път, в който съм се качвал в такова.
По същото време (втората половина на 90те) M10B18 си беше кола с много приятна динамика.
И ако още някой напише колко са проблеми БМВ-тата, (които и да е) през зимата и как хората имали втора кола, специално за това, ще се самообеся, или ще изчезна безкрайно! Това вече граничи с малоумие.
Та така. Не е въпрос на приоритети.
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Кое е тегаво зимата? 3та година 2 36ци всеки божи ден правят по 80-130км няма - 5 няма - 30 изкарва се и се кара. Едната пътува Самоков-София и обратно другата Самоков - Дупница и обратно, едната с шпер другата без нищо само нови гуми. Мойта последно време се кара по-малко, че имаме служебна. Имам познати всеки ден карат 30ки. Стига с тва задно и зимата пълни митове и легенди са тва. И не става въпрос само за 30ки и 36ци имам колеги с е39 е46 и двамата не ги спират като мен.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
K_Ilkov написа:Много се радвам, че съм те спечелил за каузата![]()
Квото повикало такова се обадило, не мислиш ли?
Ако теб те кефи да се обиждат класическите модели на БМВ мен не ме кефиНали знаеш в кой форум пишеш, че някой хора ма не са 100% наясно ...
Видя ли другите неща, които написах ... щото съм написал още доста простотии, но и някой неща за е30
vicho написа:Е30-ската си имаше време, времето отмина и който не е изпитал е30 може само и единствено да съжалява... късно е да се изпита!!!
E, аре чак па късно ... все още става ... въпрос на джобни пари както казаха колегите![]()
Просто е нужна малко по-различна настройка от "за тия пари е60", а за изкушените да си купят нова Дачия да не говорим
и си горд че обиждаш потребители с нецензурно.

евала, приятелче :mhihi спечелил си го за каузата коя?
е30 м3 никой не му отрича статута на икона, но всичко друго с малки изключения е прогнило, разкапано желязо. Говоря за Бг. разбира се.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Vra4anin написа:Не съм му адвокат на Боримечката, просто го разбирам. В този спор няма криви и няма прави, има просто различни вкусове и различни приоритети.
Това не е ли малко като да си купиш Ферари и да мърмориш, че е ниско и закача по легналите полицаи и няма къде да си сложиш покупките?
Никой в БМВ не е искал да направи "практична" кола както си я представят повечето хора и за това не са направили.
А за зимата писах - нямах търпение да падне снега и да изляза по улиците. Едва ли съм единствения...
Сегашните коли със задно с ***нищо*** не се различават от Е30 през зимата. Всичко зависи от това дали имаш шпер и хубави зимни гуми.
Едно време като имаше само жигули, волги и москвичи хората спираха да карат през зимата ли?
По-сериозно, моля... А пък това да сложиш вериги, явно е някакво изгубено изкуство през вековете

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Nukem написа:K_Ilkov написа:Много се радвам, че съм те спечелил за каузата![]()
Квото повикало такова се обадило, не мислиш ли?
Ако теб те кефи да се обиждат класическите модели на БМВ мен не ме кефиНали знаеш в кой форум пишеш, че някой хора ма не са 100% наясно ...
Видя ли другите неща, които написах ... щото съм написал още доста простотии, но и някой неща за е30
vicho написа:Е30-ската си имаше време, времето отмина и който не е изпитал е30 може само и единствено да съжалява... късно е да се изпита!!!
E, аре чак па късно ... все още става ... въпрос на джобни пари както казаха колегите![]()
Просто е нужна малко по-различна настройка от "за тия пари е60", а за изкушените да си купят нова Дачия да не говорим
и си горд че обиждаш потребители с нецензурно.![]()
евала, приятелче :mhihi спечелил си го за каузата коя?
е30 м3 никой не му отрича статута на икона, но всичко друго с малки изключения е прогнило, разкапано желязо. Говоря за Бг. разбира се.
Колега ти караш 318, това за някакъв голям автомобил ли го имаш?
alx написа:Маратона април го избягах грубо за 3 часа което за аматьор като мене хич не е зле- рова е квалификационно време на две възрастови групи под моята. Висок съм малко над 180см и тежа 82кг сутрин… пиша ги тези неща щото явно нещо правя вярно
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Vra4anin написа:Като падне януари/февруари 50 сантиметровия сняг У планинска Враца и общината за пореден път каже, че "зимата ги е заварила неподготвени" и нито чистят/ринат снега, нито хвъргат сол/пясък и на мен (и на другите от града с бмв-та и мерцедеси) ми иде да се самоубеся, че съм си купил кола на задно. Защото просто бмв-то не може да избута пряспата (по която все още не е минала кола да отъпка, каму ли да е изрината от БКС-то), докато почти всеки клозет на предно успява да мине (макар и с драма на моменти).
Както и да е. Да не разводнявам темата.
От 12 години карам bmw-та, това са 12 зими дето съм ги минал, честно казано не е като отвсякъде да може да минаваш, кой каквото да ми обеснява тука колко безпроблемни са зимата. Не знам как е с Е30 де, но с Е36цата беше зле, там имаше моменти където тая кола ме е изправяла на тръни със скапаното си недозавиване на хлъзгаво. 92ката пак е ниска, но тя поне завива адекватно и има сцепление на пътя, ама пък като остане на заледено някъде или да тръгваш по нагорнище със сняг и си дотам като всяка друга кола на задно. Със сигурност с всичките ми е било забавно като махна дсц-то и му подам в завоя, не бих си взел барака с предно за нищо на света, ако ще да катери Пирин планина зимата

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: empar