М10 карбуратор + турбо?
Модератор: bum_bum
bum_bum написа:Аз някои неща прочетох за карбураторните варианти на М10 и хората там казват, че ти трябва глава с буталата и сичките му там карантии от 2002- ка. Вал 292, който е последния вариянт преди да изгубиш ниските. По- яки пружини на клапаните (единични). Колектори и т.н.. K&N имат готови филтри за карбуратора, така, че кутия не му трябва. И накрая 2бр Weber 40 DCOE. По тоя начин казват, че М10- ката става 150коня и при лек крак гори 13/ 100, но кой ше кара 150 коня Е30- ка с леко не знам
![]()
Тва нещо тук мисля, че ще излезе около 1500лв без работата. Не е лошо тук да се сметне и нов съединител, че тоя от 316- ката надали ще издържи много.
Има и вече и по- вериозни намеси за към 170- 200 коня 2х45DCOE + по- остри валове, но вече не става за градско.
Така като чета твойта идея не е свързана с турбо ...
- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
bum_bum написа:Аз някои неща прочетох за карбураторните варианти на М10 и хората там казват, че ти трябва глава с буталата и сичките му там карантии от 2002- ка. Вал 292, който е последния вариянт преди да изгубиш ниските. По- яки пружини на клапаните (единични). Колектори и т.н.. K&N имат готови филтри за карбуратора, така, че кутия не му трябва. И накрая 2бр Weber 40 DCOE. По тоя начин казват, че М10- ката става 150коня и при лек крак гори 13/ 100, но кой ше кара 150 коня Е30- ка с леко не знам
![]()
Тва нещо тук мисля, че ще излезе около 1500лв без работата. Не е лошо тук да се сметне и нов съединител, че тоя от 316- ката надали ще издържи много.
Има и вече и по- вериозни намеси за към 170- 200 коня 2х45DCOE + по- остри валове, но вече не става за градско.
Абе не знам как ги изчисли тея 1500 лв... само карантийте не можеш да намериш от 2002-ка.. да не говорим разпределителния вал колко струва...дайте да гледаме реално на нещата
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
To нас ни стъпи Е30-ката на 1200 лева, пък да давам 3000 за тунинг 
  Ако ще давам хиляди бих взел Е36, все пак не съм чак такъв сектант да наливам в скрапа 
  А и не, че имам собствени пари (още повече хиляди) та да го мисля. Има разни варианти за тунинг, но за М10 явно частите са кът, виж М20 и М30 все още по се намират (макар да са на изчерпване). Разни М50-ки също има за трасплантации. Интересно включване от Sony обаче и ако става дума за колата на Ники (Scott) ще си изгриза ноктите от завист 
  
  
  Надявам се скоро да направим една масовка Е30 на по бира, простотиики и т.н. - дерзайте!
			BMW only!
		- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Дилян Пенчев написа:bum_bum написа:Аз някои неща прочетох за карбураторните варианти на М10 и хората там казват, че ти трябва глава с буталата и сичките му там карантии от 2002- ка. Вал 292, който е последния вариянт преди да изгубиш ниските. По- яки пружини на клапаните (единични). Колектори и т.н.. K&N имат готови филтри за карбуратора, така, че кутия не му трябва. И накрая 2бр Weber 40 DCOE. По тоя начин казват, че М10- ката става 150коня и при лек крак гори 13/ 100, но кой ше кара 150 коня Е30- ка с леко не знам
![]()
Тва нещо тук мисля, че ще излезе около 1500лв без работата. Не е лошо тук да се сметне и нов съединител, че тоя от 316- ката надали ще издържи много.
Има и вече и по- вериозни намеси за към 170- 200 коня 2х45DCOE + по- остри валове, но вече не става за градско.
Абе не знам как ги изчисли тея 1500 лв... само карантийте не можеш да намериш от 2002-ка.. да не говорим разпределителния вал колко струва...дайте да гледаме реално на нещата
Mи вала е към $400, може и 2к да е цялата работа, не претендирам за абсолютна точност.
- viper
 - Crash Master
 - 
				
			 - Мнения: 1883
 - Регистриран на: 22.03.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: '86 316; '89 520i
 - Мечтае да кара: Е28 М5
 
Tова е Schrick 304 градусов - 160$ или около 250 лева  
 Айде с доставката до БГ да дойде на 350 - 400... 
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-2002 ... otohosting
Тук можете да прочете как се изръчква М10 до над 200к.с. и то без турбо...
http://www.bimmers.com/02/upgrades/engine.html
			
		http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-2002 ... otohosting
Тук можете да прочете как се изръчква М10 до над 200к.с. и то без турбо...
http://www.bimmers.com/02/upgrades/engine.html
amd написа:Честно да ти кажа предпочитам този мотор пред М20Егаати изруда и то '64 година?!? Къде сте конкуренция, КЪДЕ?!?
Как се реже тва чудо, какви дрифтове прави
А как искам такъв мотор в Е30
Жалко, че ги няма тия чаркове
Интересно обаче какъв ли разход прави товА?
А и между другото ако ги има частите трудът едва ли е толкова много (не повече от трасплантацията на шестак).
едит: Явор пак се шегува
http://www.materials.unsw.edu.au/~sford/tosco.html Ей-я и конкуренцията. Базов мотор 1.2 пушрод 8 клапана, резултата е 1.3 180 коня. По-късно ТОСКО се преименува в ТРД....
 
ПП: От тази серия има двигатели до 1.8 заводски. Явно са искали да влязат в някакъв японски клас - та са се ограничили до 1.3.
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
viper написа:Tова е Schrick 304 градусов - 160$ или около 250 леваАйде с доставката до БГ да дойде на 350 - 400...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-2002 ... otohosting
Тук можете да прочете как се изръчква М10 до над 200к.с. и то без турбо...
http://www.bimmers.com/02/upgrades/engine.html
Тук става въпрос за М10Б20, нали тъй?
- viper
 - Crash Master
 - 
				
			 - Мнения: 1883
 - Регистриран на: 22.03.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: '86 316; '89 520i
 - Мечтае да кара: Е28 М5
 
Е, то и Шницер са правили от 1400сс М10 - 450 коня, ама това са някакви извращения и празния ход им е около 2500rpm  
  
  
			
		- viper
 - Crash Master
 - 
				
			 - Мнения: 1883
 - Регистриран на: 22.03.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: '86 316; '89 520i
 - Мечтае да кара: Е28 М5
 
bum_bum написа:viper написа:Tова е Schrick 304 градусов - 160$ или около 250 леваАйде с доставката до БГ да дойде на 350 - 400...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-2002 ... otohosting
Тук можете да прочете как се изръчква М10 до над 200к.с. и то без турбо...
http://www.bimmers.com/02/upgrades/engine.html
Тук става въпрос за М10Б20, нали тъй?
Да, ама и от 1.8 може да се добутат 180-190 кончета
- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
Прочетох го, полезен линк, наистина. Значи и в този М10 има потенциал, но цената не е по-малка от това да имаш М20 мотор. Чудя се тези части могат ли да се намерят въобще (292, 306 градуса валове, вебер карбуратори, по-широка изпускателна система, по-яки пружини на клапаните), освен ако реши скоро Чегевара да пазарува от ebay да му се поръча нещо. Да речем, че пари се съберат при мен стои и проблема с майсторите - някой от форума трябва да благоволи да ми направи колата, защото аз не съм майстор. Мога да сменям филтри, свещи и масло 
  Явор, sonny, viper, ехо някой?!? 
  
			BMW only!
		- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Валове и пружини има колкото искаш в и- нет. Изпускателната с- ма ти я правят тук. Веберите по- добре от тук, към 250лв са двойката, като това не е единствения вариант, може ДеЛорто за 120- 150лв. Най- добре Микуни PHH мисля беше модела, щото най- дълго време си седяли настроени, а другите трябва или сам да се светнеш как става или да ходиш переодично. После карбуратора трябва да му се сменят разни джаджи из вътре за да пасне на твоя мотор и т.н., бе дълга и широка. 
За монтаж не знам вече, аз най- сериозния тунинг проект в който съм участвал е, докато гледах Кальо как ми слагаше чипа на TDS- ката
 
			
		За монтаж не знам вече, аз най- сериозния тунинг проект в който съм участвал е, докато гледах Кальо как ми слагаше чипа на TDS- ката
- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
Айде като го направи някой да ми се обади....ще чакам да го видя макар и с бяла брада 
Я кажи за кой по точно с S говориш?!? S52? S38?
Щото за S14 си трябват много шуми за да стане звяр
			ian190 написа:аз не мога да разбера що се занимавате с глупости
м10, м20, м30 мотора за е30 е един и е с означение S
Я кажи за кой по точно с S говориш?!? S52? S38?
Щото за S14 си трябват много шуми за да стане звяр
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
			
  А как искам такъв мотор в Е30