5.0i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 5.0i
Ама вие още ли не сте разбрали, че BMW погребаха големия бензин в историята на марката. Хубав и здрав осмак (без Моторспорт) нямат от сигурно 15 г. насам. Дизела е водещия агрегат при тях от доста време насам, за всичко над 3та серия няма по-смислен двигател от 3.0D с 2,3,4, колкото искаш турбини
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: 5.0i
хората не случайно вярват в бъдещето на дизела и не го пускат с двете ръце Кофти, но факт...Чисто новите М-ки в България ги викат за превантивна смяна на мотора. По-добре така от колкото иначе...
https://f90.bimmerpost.com/forums/showt ... &t=1546703
https://f90.bimmerpost.com/forums/showt ... &t=1546703
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: 5.0i
b00st написа:Ама вие още ли не сте разбрали, че BMW погребаха големия бензин в историята на марката. Хубав и здрав осмак (без Моторспорт) нямат от сигурно 15 г. насам. Дизела е водещия агрегат при тях от доста време насам, за всичко над 3та серия няма по-смислен двигател от 3.0D с 2,3,4, колкото искаш турбини
Доста тъжно за 50и... Иначе за 3 и 4 турбини посмали малко, 50д ги виждаме как гърмят Като че ли 40д наистина е най-стабилният вариант за момента.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: 5.0i
Цък, 3.0 д си е и ще бъде. От там нагоре всичко дизелово се чупи повече и колкото повече турбини има, толкова повече се чупи. И нямам предвид, че турбините се чупят. Просто повечето духане води до по-голямо износване. Примерно 3.5д във Ф1- редовно мятат колекторни тръби. За 5.0д знаеш, че и то се чупи, но това при условие, че има далеееееч по-малко бройки от 3.5д/4.0д, а нали се сещап колко бройки има от 3.0д? Та търсиш ли основно макс здравина, това е мотора. Ама не да вземеш убит кон както колегата там писал за онзи последния на над половин милион километра, ами истински поддържана кола, която си има своята цена. Иначе железен, железен, но един познат тъкмо си го продаде след като го кара бая години(макар и Е60 там за 8 ли го даде като го бе взел за 13 пак повтарям преди бая години, тоест и тогава бе евтино)и след няма и два месеца издумка двигателя в ръцете на негов приятел, който го купи. Познайте сега дали новия собственик има добро мнение за БМВ? И пак е намерил лесното - двигател втора ръка за 1000 лв.
Та универсланта формула да си намериш хубаво БМВ не се харесва на да не казвам голяма дума, но на едно към 97%-та от купувачите. И стоя категорично зад думите си. Всичко им е скъпо, все си мислят, че ги правят на балъци и сакън някой да не изкара някой лев от тях, а после наистина стават балъци защото евтиното излиза скъпо, а парите пак ги дават, но повече на майстори и морги.
Та универсланта формула да си намериш хубаво БМВ не се харесва на да не казвам голяма дума, но на едно към 97%-та от купувачите. И стоя категорично зад думите си. Всичко им е скъпо, все си мислят, че ги правят на балъци и сакън някой да не изкара някой лев от тях, а после наистина стават балъци защото евтиното излиза скъпо, а парите пак ги дават, но повече на майстори и морги.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 843
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: 5.0i
Продължението: https://fakti.bg/avto/342319-troshlivot ... -test-kola
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- terorero
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: 5.0i
В реда на мисли за чупливост на новите БМВ-та, ще питам тук, макар че колата е G30. Двигателят е 4.0д и със застудяването, като че ли започна да работи по-грубо. Струва ми се, че волана вибрира повече, не знам..., може и да е субективно усещането, но като че ли има промяна. Колата е на 2 месеца и 2к километра, през които е карана внимателно. Възможно ли е за такъв пробег нещо да е дефектирало
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: 5.0i
terorero написа:В реда на мисли за чупливост на новите БМВ-та, ще питам тук, макар че колата е G30. Двигателят е 4.0д и със застудяването, като че ли започна да работи по-грубо. Струва ми се, че волана вибрира повече, не знам..., може и да е субективно усещането, но като че ли има промяна. Колата е на 2 месеца и 2к километра, през които е карана внимателно. Възможно ли е за такъв пробег нещо да е дефектирало
Ако е само докато е студена веднага след палене, виж или по-скоро в твоя случай, отиди в БМВ да видят как са свещите/дюзите, въпреки че на 2к кола да има такъв дефект ми се струва малко вероятно...
Re: 5.0i
е хайде сега, нова кола, гаранционна, кой пита във форум директно в БМВ и да се стягат им казваш.
- terorero
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: 5.0i
Разбира се ще се ходи в М-кар тази седмица, просто въпроса ми беше провокиран по-скоро от размишления. Честно казано не мога да приема, че нов автомобил за толкова пари би създал проблем на втория месец, може пък просто така да ми се струва или да е нещо от авиодизела (с хилядите им "проверки" ).
Re: 5.0i
terorero написа:Разбира се ще се ходи в М-кар тази седмица, просто въпроса ми беше провокиран по-скоро от размишления. Честно казано не мога да приема, че нов автомобил за толкова пари би създал проблем на втория месец, може пък просто така да ми се струва или да е нещо от авиодизела (с хилядите им "проверки" ).
за съжаление логиката е че колите стават все по-сложни машини, със все повече ел системи и ненужни понякога джаджи, и в крайна сметка повече и повече неща могат да се счупят, и СЕ чупят. или го приемаш и купуваш дълга гаранция, или вземаш някоя 124ка
като хладилниците мраз и перла04, вече няма как да си купиш нещо което да изкара над 25г, колата е превърната в един от многото "домакински" уреди, които след определен срок следва да се сменят, а не да я завещаеш на сина си след абитурентската
- terorero
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: 5.0i
Впрочем имам и 124-ка, която за последния месец глътна над 1к ремонти (тази кола има доста неочаквано скъпи части) Ноо, в никакъв случай не искам поста ми да прозвучи като оплакване - напротив, не съм от хората, които се превъзнасят по старите модели (не че не ги харесвам). Автомобилът е страхотен във всяко отношение.
Re: 5.0i
Вчера се чух с един познат, който си беше купил 740xd. В момента е в сервиза за ремонт на двигателя, не ми се мисли какво ще следва след края на гаранцията. Братовчед ми, който работи в BMW, спомена, че са пуснали новата седмица с проблем в камерата за заден ход, която на всеки 10 включвания, отказвала веднъж. Викам му, добре, как така пуснахте колата в продажба, при положение, че сте наясно, че нещо не е наред? Сроковете ги притискали....
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 5.0i
terorero написа:Впрочем имам и 124-ка, която за последния месец глътна над 1к ремонти (тази кола има доста неочаквано скъпи части) Ноо, в никакъв случай не искам поста ми да прозвучи като оплакване - напротив, не съм от хората, които се превъзнасят по старите модели (не че не ги харесвам). Автомобилът е страхотен във всяко отношение.
Ралзиката е, че след тоя ремонт 124-ката ще изкара още 5г без да буташ, пък при 5-10г БМВ тия 1к са ти само за добро утро сметката
Re: 5.0i
kolp написа:terorero написа:Разбира се ще се ходи в М-кар тази седмица, просто въпроса ми беше провокиран по-скоро от размишления. Честно казано не мога да приема, че нов автомобил за толкова пари би създал проблем на втория месец, може пък просто така да ми се струва или да е нещо от авиодизела (с хилядите им "проверки" ).
за съжаление логиката е че колите стават все по-сложни машини, със все повече ел системи и ненужни понякога джаджи, и в крайна сметка повече и повече неща могат да се счупят, и СЕ чупят. или го приемаш и купуваш дълга гаранция, или вземаш някоя 124ка
като хладилниците мраз и перла04, вече няма как да си купиш нещо което да изкара над 25г, колата е превърната в един от многото "домакински" уреди, които след определен срок следва да се сменят, а не да я завещаеш на сина си след абитурентската
Логиката според мен е, че нарочно ги правят по-кекави.
Самолетите стават все по-сложни с повече системи, ама не се чупят все повече, а напротив, стават по надеждни.
- terorero
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: 5.0i
Вибрацията се оказа нормална и се дължала на по-ниските външни температури. Тези дни покрай дъждовете и влагата се запотиха двата предни фара - и това се оказа нормално. Спирам с off-a, защото темата е съвсем друга все пак. Може би тези коли трябва да се карат без да се заглеждаш много много и след гаранцията друг да се радва
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани