Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Местя си въпроса в правилната тема.
PDC - Acoustic generator rear off
Гонга ли е проблемен според вас? INPA чете модула и сензорите работят, но ми дава тази грешка и един път работи, друг път не гъква.
----------------------------------
Решен е проблема. Оказа се лоша връзка на +. Контактен спрей и клещи решиха проблема.
PDC - Acoustic generator rear off
Гонга ли е проблемен според вас? INPA чете модула и сензорите работят, но ми дава тази грешка и един път работи, друг път не гъква.
----------------------------------
Решен е проблема. Оказа се лоша връзка на +. Контактен спрей и клещи решиха проблема.
- gogoferrari
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330d touring
- Мечтае да кара: f30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
колата е 3.0 д 204к.с. Записа ми грешка 4530 (17712) Manifold pressure regulation четено с ИНПА. Разбрах че се оправя със почистване на мап сензора. Смених го с чисто нов, но пак ми излиза грешката два пъти след смяната. Възможно ли е тази грешка да се дължи на нещо друго освен МАПА?
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте имам проблем с 2 грешки който са " 4530 air charge control" също и "4b11 rough controller" колата е бмв е46 320д 150 коня . Някой може ли да ми помогне с тях .
- gogoferrari
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330d touring
- Мечтае да кара: f30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
За втората грешка колега дължи се на дюза. Първата грешка провери турбо пътищата за херметичност. Пуши ли черно като я настъпиш?
- driftline
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е91 m57tu2
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги кажете къде да търся проблема.Не съм имал допир със соленоидите никога и всяка информация ще ми е от полза.Благодаря.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
gogoferrari написа:За втората грешка колега дължи се на дюза. Първата грешка провери турбо пътищата за херметичност. Пуши ли черно като я настъпиш?
Ами имах спукан турбо път и сега мисля че нещата се оправиха с смяната му но тези клапи или както се казват който седят зад радиатора и се управляват на вакум не се прибират както преди това...
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
На първата снимка грешката едната е за датчика на ъгъла на завиване и липса на Can връзка с DDE.
Втората снимка грешките са за проблем с температурата на изгорелите газове в изходящия колектор при съответните сонди преди катализатора и на тази след катализатор. Провери си дали не ти е запушен катализатора, както и за прекъснат кабел по веригата на сондите..
- mumford
- 320ci
- Мнения: 574
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Dwa се пуска без причина.Някакви идеи за следните грешки през ISTA ?
000085 dwa memory: rear lid
000088 dwa memory: engine bonnet
00008A dwa memory: passenger-comp. sensor front
000085 dwa memory: rear lid
000088 dwa memory: engine bonnet
00008A dwa memory: passenger-comp. sensor front
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mumford написа:103 VANOS Error -Inlet Camshaft
104 VANOS Error -Exhaust Camshaft
И аз имам същите грешки! Колега разбра ли какъв е проблема?
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги,
имам следния проблем. От около 2-3 месеца при студен старт се появи проблем. Колата пали, но после веднага загасва. След 2-3 пъти палене накрая си запалваше без да гасне. Напоследък проблема се задълбочи и пали от 10-я път някъде( + - ). Направиха й диагностика и изкара глешка 4703 Control unit Internal 7. Също така показа грешка и за релето на свещите, но не би трябвало това да е проблема. Ако някой е срещал нещо подобно, би ли ударил едно рамо? Колата е е46 330цд фейслифт.
Благодаря!
имам следния проблем. От около 2-3 месеца при студен старт се появи проблем. Колата пали, но после веднага загасва. След 2-3 пъти палене накрая си запалваше без да гасне. Напоследък проблема се задълбочи и пали от 10-я път някъде( + - ). Направиха й диагностика и изкара глешка 4703 Control unit Internal 7. Също така показа грешка и за релето на свещите, но не би трябвало това да е проблема. Ако някой е срещал нещо подобно, би ли ударил едно рамо? Колата е е46 330цд фейслифт.
Благодаря!
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1010
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, някой да се е сблъсквал с тези грешки на автомата?
Днес колата свали две предавки до трета и след това започна да преритва при смяна. След, като загасих за 3-4 мнути нямаше проблем и си сменяше нормално, без преритвания.
Ще съм благодарен, ако някой даде насока какви са грешките записани на INPA-та.
Втората грешка съм я виждал у пред 1-2 пъти. Но първата на снимката ме е излизала досега.
Но пък според километрите втората грешка е записана по-скоро.
На таблото не ми излезе никаква индикация за проблем.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Днес колата свали две предавки до трета и след това започна да преритва при смяна. След, като загасих за 3-4 мнути нямаше проблем и си сменяше нормално, без преритвания.
Ще съм благодарен, ако някой даде насока какви са грешките записани на INPA-та.
Втората грешка съм я виждал у пред 1-2 пъти. Но първата на снимката ме е излизала досега.
Но пък според километрите втората грешка е записана по-скоро.
На таблото не ми излезе никаква индикация за проблем.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- miroslav4242
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 30.10.2018
- Пол: Мъж
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги някой да знае тази грешка какво означава
5650 Diagnosis lamp
Error present:
Control brcause of rail-pressure plausibility failure
Errorcode 16 12 28 01 74 01 00 3C 13 00 FF FF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
5650 Diagnosis lamp
Error present:
Control brcause of rail-pressure plausibility failure
Errorcode 16 12 28 01 74 01 00 3C 13 00 FF FF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
- darko691
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 2.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i 118hp; e30 324td 115hp
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги, днес сложих колата на диагностика и ми показва тези грешки.
Проблема е че мн-бавно ми вдига температурата и като карам стрелката пада на температурата не стои по средата.
Колата е 318и.
Проблема е че мн-бавно ми вдига температурата и като карам стрелката пада на температурата не стои по средата.
Колата е 318и.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги! Искам да помоля за помощ запознатите с превода на няколко грешки четени с ИНПА, на тези които се отзоват благодаря предварително. Колата е е39 530и с газ. Най ме притеснява последната грешка. Ето ги и грешките:
203 Lambda regulating limit Bank2
Error frequency : 2
Logistic counter: 37
N_32 736.00 rpm
TCO 60.75 Grad C
R_LS_UP_2 255.00 Ohm
VLS_UP_2 0.11 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 1.20 h
Mixture limit rich
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: CB B1 02 25 17 91 FF 16 83 4A
227 lambda contol tolerance Bank 1
Error frequency : 5
Logistic counter: 40
N_32 704.00 rpm
MAF 108.94 mg/stk
TCO 61.50 Grad C
LAM_MV_1 25.78 %
aufgetreten vor (rel. BZ) 1.20 h
Deviation rich
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: E3 B1 05 28 16 14 92 C2 83 4A
228 lambda contol tolerance Bank 2
Error frequency : 4
Logistic counter: 40
N_32 896.00 rpm
MAF 76.26 mg/stk
TCO 63.00 Grad C
LAM_MV_2 -0.00 %
aufgetreten vor (rel. BZ) 1.10 h
Deviation rich
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: E4 B1 04 28 1C 0E 94 80 83 4B
202 Lambda regulating limit Bank1
Error frequency : 2
Logistic counter: 38
N_32 736.00 rpm
TCO 51.00 Grad C
R_LS_UP_1 81.00 Ohm
VLS_UP_1 0.03 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.50 h
Mixture limit rich
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: CA B1 02 26 17 84 51 06 83 51
238 burning fail Cylinder 1
Error frequency : 1
Logistic counter: 38
TCO 58.50 Grad C
N_32_TOL 768.00 rpm
MAF_TOL 119.84 mg/stk
MAF_BOL 114.39 mg/stk
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.50 h
Misfire CARB_A
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: EE B1 01 26 8E 18 16 15 83 51
240 burning fail Cylinder 3
Error frequency : 1
Logistic counter: 38
TCO 58.50 Grad C
N_32_TOL 768.00 rpm
MAF_TOL 119.84 mg/stk
MAF_BOL 114.39 mg/stk
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.50 h
Misfire CARB_A
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: F0 B1 01 26 8E 18 16 15 83 51
239 burning fail Cylinder 2
Error frequency : 1
Logistic counter: 38
TCO 58.50 Grad C
N_32_TOL 768.00 rpm
MAF_TOL 119.84 mg/stk
MAF_BOL 114.39 mg/stk
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.50 h
Misfire CARB_A
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: EF B1 01 26 8E 18 16 15 83 51
105 control-VANOS mecanical intake jammed or blocked
Error frequency : 3
Logistic counter: 39
N_32 1472.00 rpm
TOIL 80.95 Grad C
CAM_AV_IN 209.67 Grad CRK
CAM_SP_IN 163.16 Grad CRK
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.30 h
---
---
---
VANOS blocked/jammed
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: 69 B8 03 27 2E A2 B1 7A 83 53
203 Lambda regulating limit Bank2
Error frequency : 2
Logistic counter: 37
N_32 736.00 rpm
TCO 60.75 Grad C
R_LS_UP_2 255.00 Ohm
VLS_UP_2 0.11 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 1.20 h
Mixture limit rich
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: CB B1 02 25 17 91 FF 16 83 4A
227 lambda contol tolerance Bank 1
Error frequency : 5
Logistic counter: 40
N_32 704.00 rpm
MAF 108.94 mg/stk
TCO 61.50 Grad C
LAM_MV_1 25.78 %
aufgetreten vor (rel. BZ) 1.20 h
Deviation rich
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: E3 B1 05 28 16 14 92 C2 83 4A
228 lambda contol tolerance Bank 2
Error frequency : 4
Logistic counter: 40
N_32 896.00 rpm
MAF 76.26 mg/stk
TCO 63.00 Grad C
LAM_MV_2 -0.00 %
aufgetreten vor (rel. BZ) 1.10 h
Deviation rich
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: E4 B1 04 28 1C 0E 94 80 83 4B
202 Lambda regulating limit Bank1
Error frequency : 2
Logistic counter: 38
N_32 736.00 rpm
TCO 51.00 Grad C
R_LS_UP_1 81.00 Ohm
VLS_UP_1 0.03 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.50 h
Mixture limit rich
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: CA B1 02 26 17 84 51 06 83 51
238 burning fail Cylinder 1
Error frequency : 1
Logistic counter: 38
TCO 58.50 Grad C
N_32_TOL 768.00 rpm
MAF_TOL 119.84 mg/stk
MAF_BOL 114.39 mg/stk
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.50 h
Misfire CARB_A
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: EE B1 01 26 8E 18 16 15 83 51
240 burning fail Cylinder 3
Error frequency : 1
Logistic counter: 38
TCO 58.50 Grad C
N_32_TOL 768.00 rpm
MAF_TOL 119.84 mg/stk
MAF_BOL 114.39 mg/stk
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.50 h
Misfire CARB_A
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: F0 B1 01 26 8E 18 16 15 83 51
239 burning fail Cylinder 2
Error frequency : 1
Logistic counter: 38
TCO 58.50 Grad C
N_32_TOL 768.00 rpm
MAF_TOL 119.84 mg/stk
MAF_BOL 114.39 mg/stk
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.50 h
Misfire CARB_A
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: EF B1 01 26 8E 18 16 15 83 51
105 control-VANOS mecanical intake jammed or blocked
Error frequency : 3
Logistic counter: 39
N_32 1472.00 rpm
TOIL 80.95 Grad C
CAM_AV_IN 209.67 Grad CRK
CAM_SP_IN 163.16 Grad CRK
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.30 h
---
---
---
VANOS blocked/jammed
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: 69 B8 03 27 2E A2 B1 7A 83 53
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани