Дойде ред за подмяна на е53то, въпросът е с какво?
Модератор: Общи модератори
Re: Дойде ред за подмяна на е53то, въпросът е с какво?
Имал съм РР спорт, верно, дизелак, ама все пак.
На някои им вият дифовете на 50к км, на други чак на 200, но дифове и раздатки вият. При мен виеха между 110-140, от там нагоре тишина. Лечение няма, само нови... цифрите са ясни.
Цялото е ненормална сбирщина. Под ламарините всъщност е дискавъри, кутиите са ЗФ, моя дизелак беше 2.7 пежо мотор, раздатките са американски, мисля.
Веднъж събрано работи, ама ако трябва да правиш нещо е ужас.
Моят почти не се е чупил, а го търкалях над година. Дребни неща нормални за всяка кола около 10г.
До 130-140 вози гадно и се клати, от там нагоре става учудващо стабилен. Нямам обяснение, така се усеща.
Имай предвид, че РР спорт е уж конкурент на МЛ и Х5, но всъщност въобще не е. Докато последните са си асфалтови джипки, ренджа си е офроудаджия сериозен, стига да го прежалиш в гората. Освен нормалното вдигане има и една комбинацийка от бутони и спирачка, дето се помпи още нагоре и си ставя с наистина висок клиренс, има блокажи в средата и отзад, бавни скорости... абе джип си е, нищо, че изглежда като за пред кафето. Но пък на асфалт е ''по-слаб'' от МЛ и Х5.
Зависи от нуждите ти.
Въпреки всичките минуси аз ги харесвам, ама ги харесвам чисто по кифленски. Голям, ръбат, разбирай мачовски, различен, няма чалга излъчването на БМВ и Мерц, все още не старее... отвън де, вътре преди фейса е като тойота от 98ма.
Дизеловите са кочове, 2.7 ми гореше 12-14 извънградско и вървеше колкото А3-ка с 1.9тди, 3.6 под 15 няма сваляне и да го креташ. Бензин на газ е вече друга работа, ама и парите са други...
Мисли си дали ти трябва. Ако ти трябва такова е супер.
На някои им вият дифовете на 50к км, на други чак на 200, но дифове и раздатки вият. При мен виеха между 110-140, от там нагоре тишина. Лечение няма, само нови... цифрите са ясни.
Цялото е ненормална сбирщина. Под ламарините всъщност е дискавъри, кутиите са ЗФ, моя дизелак беше 2.7 пежо мотор, раздатките са американски, мисля.
Веднъж събрано работи, ама ако трябва да правиш нещо е ужас.
Моят почти не се е чупил, а го търкалях над година. Дребни неща нормални за всяка кола около 10г.
До 130-140 вози гадно и се клати, от там нагоре става учудващо стабилен. Нямам обяснение, така се усеща.
Имай предвид, че РР спорт е уж конкурент на МЛ и Х5, но всъщност въобще не е. Докато последните са си асфалтови джипки, ренджа си е офроудаджия сериозен, стига да го прежалиш в гората. Освен нормалното вдигане има и една комбинацийка от бутони и спирачка, дето се помпи още нагоре и си ставя с наистина висок клиренс, има блокажи в средата и отзад, бавни скорости... абе джип си е, нищо, че изглежда като за пред кафето. Но пък на асфалт е ''по-слаб'' от МЛ и Х5.
Зависи от нуждите ти.
Въпреки всичките минуси аз ги харесвам, ама ги харесвам чисто по кифленски. Голям, ръбат, разбирай мачовски, различен, няма чалга излъчването на БМВ и Мерц, все още не старее... отвън де, вътре преди фейса е като тойота от 98ма.
Дизеловите са кочове, 2.7 ми гореше 12-14 извънградско и вървеше колкото А3-ка с 1.9тди, 3.6 под 15 няма сваляне и да го креташ. Бензин на газ е вече друга работа, ама и парите са други...
Мисли си дали ти трябва. Ако ти трябва такова е супер.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Дойде ред за подмяна на е53то, въпросът е с какво?
Grand Cherokee 4.7, но интериора е евтин. Трябва да му сложиш амортисьори от 3.0 дизел защото клати много. Разход на гориво в София около 20/100.
Евтин за поддръжка.
Евтин за поддръжка.

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Дойде ред за подмяна на е53то, въпросът е с какво?
barty написа:Grand Cherokee 4.7, но интериора е евтин. Трябва да му сложиш амортисьори от 3.0 дизел защото клати много. Разход на гориво в София около 20/100.
Евтин за поддръжка.
И този препоръчвам ако е по-нисък бюджетът, но останах с впечатление, че е около 20-30к, затова гласувам за 2006-2010 година, който не клати така.

Re: Дойде ред за подмяна на е53то, въпросът е с какво?
Аз напоследък съм на варианта ''320д и околосветско с гаджето''
Хич не е лошо...

Хич не е лошо...
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Дойде ред за подмяна на е53то, въпросът е с какво?
5.7 Hemi '09 на 100к мили трябва ли да ме притеснява?
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Дойде ред за подмяна на е53то, въпросът е с какво?
lowrider написа:5.7 Hemi '09 на 100к мили трябва ли да ме притеснява?
Никак. Буквално и преносно железен двигател


- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Дойде ред за подмяна на е53то, въпросът е с какво?
Аз съм със същото за сега. Мислил съм по въпроса и на този етап съм решил... Фейсово Е53 4.4. С история и т.н. Решил съм, ако средната цена е около 12К да дам 15 или 16 примерно, но да е истинска кола. Гумички, вериги и карам.
Другия ми вариант е жип Хюндай. Здрави, хубави коли, ама си скачаш от кон на магаре, няма какво да се лъжем.
Другия ми вариант е жип Хюндай. Здрави, хубави коли, ама си скачаш от кон на магаре, няма какво да се лъжем.
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Дойде ред за подмяна на е53то, въпросът е с какво?
In_Memoriam написа:lowrider написа:5.7 Hemi '09 на 100к мили трябва ли да ме притеснява?
Никак. Буквално и преносно железен двигателДетски болести почти няма. Само ако е случил на собственик може да гори масло, което не може да се скрие.
Супер.
Между другото тия, що са толкоз евтини, не вярвам да е слОчаЕност...
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21519305891125143&slink=96jkrq
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Дойде ред за подмяна на е53то, въпросът е с какво?
Аз не разбрах: Х3 е много грозен, а Х1 е красив, само дето двигателят нещо...
По темата: аз лично ако тръгна да сменявам Х-са с друга марка, бих си купил пикап - Ford Ranger, Toyota Hilux (странно име за камион...) или Isuzu D-Max, дизелов с двойна кабина. Имаме селска къща с голям двор и пикап ще ми бъде МНОГО полезен. Но разбирам, че за автора на темата това не е вариант...


По темата: аз лично ако тръгна да сменявам Х-са с друга марка, бих си купил пикап - Ford Ranger, Toyota Hilux (странно име за камион...) или Isuzu D-Max, дизелов с двойна кабина. Имаме селска къща с голям двор и пикап ще ми бъде МНОГО полезен. Но разбирам, че за автора на темата това не е вариант...
Excellent! Steven is my name!
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Дойде ред за подмяна на е53то, въпросът е с какво?
lowrider написа:In_Memoriam написа:lowrider написа:5.7 Hemi '09 на 100к мили трябва ли да ме притеснява?
Никак. Буквално и преносно железен двигателДетски болести почти няма. Само ако е случил на собственик може да гори масло, което не може да се скрие.
Супер.
Между другото тия, що са толкоз евтини, не вярвам да е слОчаЕност...
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21519305891125143&slink=96jkrq
Огромна част от тях са със запори, собственост на фалиращи фирми, обявени за издирване и други схемаджийски истории или просто имат нужда от ремонт доближаващ себестойността им. Хубави машини са, но само внос с доказан произход.
П.С. На турбо версията им е заложено да си похапват масло от завода. Атмосферните V8ци често задират бутала. Детска болест са едни пластмасови тръби на антифриза, които се цепят, почва да тече върху кутията и се прецаква. При фейслифта почти е оправен този проблем, но не на 100%. Фейслифтовите са с директно впръскване, но инжекторите не са много проблемни.
Последна промяна In_Memoriam на 23 Дек 2018, 1:01, променена общо 3 пъти

Re: Дойде ред за подмяна на е53то, въпросът е с какво?
lowrider написа:що са толкоз евтини, не вярвам да е слОчаЕност...
Носят имиджа на Е36 - кефят им се само циганите и срамЪ голям...
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Дойде ред за подмяна на е53то, въпросът е с какво?
Borymeckata написа:Аз не разбрах: Х3 е много грозен, а Х1 е красив, само дето двигателят нещо...![]()
![]()
По темата: аз лично ако тръгна да сменявам Х-са с друга марка, бих си купил пикап - Ford Ranger, Toyota Hilux (странно име за камион...) или Isuzu D-Max, дизелов с двойна кабина. Имаме селска къща с голям двор и пикап ще ми бъде МНОГО полезен. Но разбирам, че за автора на темата това не е вариант...
х1 не е красив, но поне не е откровено грозен (лично мнение), според мен повечето от премиум играчите направиха средния си клас сав-чета умишлено грозни, за да не изядат пазарния дял на батковците си (тигуан, кю5, х3, глк и т.н.).
От пикап нямам нужда на тоя етап.
Към момента сериозно се заглеждам в гранд чирок 5.7 хеми, за около 20к може да се намери и някое Тахо с в8-ак 4.8 или 5.3

Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Дойде ред за подмяна на е53то, въпросът е с какво?
Jarvis написа:lowrider написа:що са толкоз евтини, не вярвам да е слОчаЕност...
Носят имиджа на Е36 - кефят им се само циганите и срамЪ голям...
е то при х5 не е по-различно

Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Дойде ред за подмяна на е53то, въпросът е с какво?
И Tahoe-тата са железни, но са по-редки и с частите е по-трудно. Интериорът им е по-готин и като цяло са по-насочени към комфорта.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани