Bilstein B8 vs Koni sport Развитие.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- liort
- младши ентусиаст
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Bilstein B8 vs Koni sport Развитие.
Имам дилема, какво окачване да ползвам за моята Е30 320i?
Карал съм с Кони Спорт известно време, и бях доволен. Предимството му е, че може да се регулира на твърдост. Нямам наблюдения за Б8-та.
Карал съм с Кони Спорт известно време, и бях доволен. Предимството му е, че може да се регулира на твърдост. Нямам наблюдения за Б8-та.
Последна промяна liort на 15 Авг 2019, 21:22, променена общо 2 пъти
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Bilstein B8 vs Koni sport
B8 е по-добре за мен в България.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Bilstein B8 vs Koni sport
За стрийт и нашите пътища B8
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Bilstein B8 vs Koni sport
Б8, много по-човешка возия и комфорт, но не за сметка на поведението.
- liort
- младши ентусиаст
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Bilstein B8 vs Koni sport
Колата ще ми е за градско основно. Рядко ще се кара на писта, може ни никога. Ако се доредя до някой Е30 събор, друг варянт не виждам.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- liort
- младши ентусиаст
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Bilstein B8 vs Koni sport
M10 написа:Б8, много по-човешка возия и комфорт, но не за сметка на поведението.
Какво имаш предвид с това ? За писта ли говориш?
Щото Конито ако го натегнеш до край натегнато, за градско е отврат, на няколко пъти колата ми е отскачала от пътя . Дори един приятел се въртя преди време зааради това, щото като загъбиш сцепление с пътя, и после уеуееее.
Последна промяна liort на 04 Яну 2019, 14:56, променена общо 1 път
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Bilstein B8 vs Koni sport
Конито дори на 1/2 е абсолютно дръвце, колата подскача из пътя. Ако под писта визираш Дракон, то тази "писта" е с по-лоша настилка и повече неравности от пътищата в голям град та и за писта Билщайн е по-добре - имаш бърза реакция и добро поемане, не се вкокалява след няколко поредни бабуни. Колата се накланя малко повече, но в крайна сметка е по-стабилна и вози добре почти колкото сток.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Bilstein B8 vs Koni sport
Билщайн имам, Кони не съм карал.
Билщайна според мен:
- магистрала и извънградско - супер за колата спи направо на пътя
- градско - твърдо е и си друса, но по-скоро проблема е в гадните ни пътища
- писта - меко си е за сериозно каране
Като цяло съм доволен, като за универсално решение. Единствено на пистата ми е недостатъчно на мен ...
Билщайна според мен:
- магистрала и извънградско - супер за колата спи направо на пътя
- градско - твърдо е и си друса, но по-скоро проблема е в гадните ни пътища
- писта - меко си е за сериозно каране
Като цяло съм доволен, като за универсално решение. Единствено на пистата ми е недостатъчно на мен ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- liort
- младши ентусиаст
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Bilstein B8 vs Koni sport
То има значение и пружините. Лично аз съм се спрял на Н&R 60/40, но се замислям и за Eibach. Просто при Eibach висичината е 30/40 това е което ме спира. Просто искам да е по-ниска, макар, че с нашите пътища.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
Re: Bilstein B8 vs Koni sport
liort написа:То има значение и пружините. Лично аз съм се спрял на Н&R 60/40, но се замислям и за Eibach. Просто при Eibach висичината е 30/40 това е което ме спира. Просто искам да е по-ниска, макар, че с нашите пътища.
Eibach пружини има със снижаване 60/40 като на H&R, затова можеш да погледнеш за Bilstein b12 sportline - това са bilstein b8 амортисьори с пружини Eibach 60/40, а за тези които казваш, че свалят 30/40 това са Pro Kit пружините.
А към темата, аз карам с Bilstein b8 с пружини H&R Sport 35/35 и съм много доволен, наблюдения към Конито нямам!
Последна промяна BAVARIA на 22 Яну 2019, 13:16, променена общо 1 път
Re: Bilstein B8 vs Koni sport
вие давате мнения въз основа на някой друг мнението ли кво аз карах е30 с HR 60 40 сини пружини и кони с реглаж на твърдостта 400лв само единия гол аморт и да ви кажа вози по хубаво от оригиналните меки аморт и е супер стабилна колата . от колега от форума ги взех има фирма внася
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Bilstein B8 vs Koni sport
pycuafcb написа:вие давате мнения въз основа на някой друг мнението ли кво аз карах е30 с HR 60 40 сини пружини и кони с реглаж на твърдостта 400лв само единия гол аморт и да ви кажа вози по хубаво от оригиналните меки аморт и е супер стабилна колата . от колега от форума ги взех има фирма внася
баси много скъпи ако бяха по евтини можеше да вземеш и неколко препин знака за да сложиш и да може да се прочете какво си искал да кажеш защото така трябва да го прочетеш няколко пъти докато се разбере
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- liort
- младши ентусиаст
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Bilstein B8 vs Koni sport
BAVARIA написа:liort написа:То има значение и пружините. Лично аз съм се спрял на Н&R 60/40, но се замислям и за Eibach. Просто при Eibach висичината е 30/40 това е което ме спира. Просто искам да е по-ниска, макар, че с нашите пътища.
Eibach пружини има със снижаване 60/40 като на H&R, затова можеш да погледнеш за Bilstein b12 sportline - това са bilstein b8 амортисьори с пружини Eibach 60/40, а за тези които казваш, че свалят 30/40 това са Pro Kit пружините.
А към темата, аз карам с Bilstein b8 с пружини H&R Sport 35/35 и съм много доволен, наблюдения към Конито нямам!
Последно решение Bilstein b8 с пружини H&R Sport 35/35. надявам се да удоволетвори очакванията ми.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Bilstein B8 vs Koni sport
сложи си D2 или BC. хем ще си регулираш височината колкото искаш, хем ще вози приятно.
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани