Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме винетки
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Аз до утре мога да изброявам минуси за фаровете като това всякакви тъпунгери да ме заслепяват през деня защото пускат и дългите та да се виждат още по-добре, късите им не са регулирани зашото не карат нощем и няма кой да заслепяват според тях, а като им мигаш през деня мислят, че е за полицаи, дори през им не може да им мине, че заслепяват, пускат там щото да не ги глобят(не за нещо друго)да не говорим за китайските лампички отпред, сега се разминах с един, който ги бе сложил в решетката горе и на разстояние не повече от една педя!!!
Та много мога да изброявам, но някой ще посочи ли точни данни от нормална държава с какво помагат тия фарове освен на вносителите на крушки, на майсторите на динамика и на катаджиите за хранилка? Швеция, Норвегия и т.н. само ни пращат разни изпедерастени идеи, заедно с изпедрерастяването като цяло. Баз държа, че и вносители на крушки са лобирали едно време или някой от НДСВ е почнал крушки да внася.
И един съвет ако искате по-лесно да ви забелязват по пътя - не си купувайте сива, кафява, черна кола ли близките до тях нюанси. Купете си нещо цветно и всичко е ОК. Аз само веднъж имах сива, с фарове без фарове все тая защото имаше и дневни, силни светлини.

И един съвет ако искате по-лесно да ви забелязват по пътя - не си купувайте сива, кафява, черна кола ли близките до тях нюанси. Купете си нещо цветно и всичко е ОК. Аз само веднъж имах сива, с фарове без фарове все тая защото имаше и дневни, силни светлини.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Имаше едно проучване за Щатите, че ако се въведе задължително каране на фарове цената за всяка една кола дневно ще е нищожна и незабележима.
Но сумарно ще се харчи петрол за 10млн долара в повече НА ДЕН!
Ама на нас кво ни пука? Дал си днес 10ст повече да караш на фарове. А, че се прахосват тонове не възобновим ресурс и се отделят една камара лайна в повече няма значение.
Но сумарно ще се харчи петрол за 10млн долара в повече НА ДЕН!
Ама на нас кво ни пука? Дал си днес 10ст повече да караш на фарове. А, че се прахосват тонове не възобновим ресурс и се отделят една камара лайна в повече няма значение.
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
twin spark написа:seimo написа:twin spark написа:seimo написа:twin spark написа:seimo написа:Карането на фарове незнаех че пречи на някой
след десет годишно пребибаване във форума време е да научиш нещо ново
И каква е причината ако не е тайна освен смешната теза с увеличения разход
Тайна е, но на теб ще ти я кажа, но не я раздухвай много. Има един сайт гоогле.цом. Нарочно пиша на български да не се усетят американците. Там пишеш "ползата от карането на фарове". Пред теб ще се открият невиждани простори. Четеш и на никой не казваш.
А също така е смешно, ако имаш нужда от фаровете на: камион, тир, автобус, тролей, бмв, за да ги видиш на пътя
Аз ползата от каране на фарове съм я изпитвал стотици пъти от личен опит и не ми е нужен нито google нито статистики нито мнението на някой разбирач да ми потвърждава каквото и да билоАма ако са ти голям дерт тея фарове драсни едно писмо на производителите да вземат да влезнат в гоогле. цом
да се образоват че като гледам от бая време блъскат автоматични фарове на всичко тия копеленца
Много са показателни тези обмени на мнения, когато едия отговаря ред по ред на другия, а другия се мята като риба на сухо в различни теми.
Ако ми отговориш какво общо има между производителите и карането на фарове ще ти отговоря на кого съм писал писъмца. И да по разбирач съм по темата. Жалкото е, че ти не си
Жалко е само че глобите за фарове не са особенно големи

Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
bum_bum написа:Имаше едно проучване за Щатите, че ако се въведе задължително каране на фарове цената за всяка една кола дневно ще е нищожна и незабележима.
Но сумарно ще се харчи петрол за 10млн долара в повече НА ДЕН!
Ама на нас кво ни пука? Дал си днес 10ст повече да караш на фарове. А, че се прахосват тонове не възобновим ресурс и се отделят една камара лайна в повече няма значение.
Колега ти нали караш мотор. Пробвай следващия сезон да караш без фар щом няма значение за видимостта


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме винетки
Пак ли тази глупост. Има райони в България където не пада сняг и не пада под нулата целогодишно. И преди го писах... олигофрени са тези, които мислят закона. Чист лобизъм да се купуват гуми.
За къф чеп ще карам със зимни за тва, че някой му валяло в София? Тва в в момента. Доста хора явно си мислят, че света се върти около тях.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
За къф чеп ще карам със зимни за тва, че някой му валяло в София? Тва в в момента. Доста хора явно си мислят, че света се върти около тях.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Последна промяна steeN на 26 Яну 2019, 11:08, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Според мен законите се измислят по такъв начин, защото в противен случай ще има всякакви интерпретации и отново всеки ще си прави каквото иска - и за гумите и за фаровете. И мненията тук са в подкрепа на това мое твърдение - доста различни гледни точки има и поне аз виждам истина във почти всички.
За фаровете - аз лично, както някои колеги, виждам полза от това, но не навсякъде - в града честно казано няма голям смисъл, скоростите са ниски, рядко ще се случи да наблюдаваш какво се случва 500 метра напред, особено в малките градове, така че там смисъл особен няма, освен че товарят колата и вредят. Според мен карането на габарит би било напълно достатъчно. В лошо време обаче с фарове е по-добре. Не всички имаме еднакво зрение - ако тези, които сте напълно против това, имате перфектно зрение, то не всички го имат, а да не говорим за разликата между мъжкото и женското око - предполагам повечето жени одобряват карането на фарове по генетични причини. Имам приятел, който години се чудих защо не кара вечер - няколко пъти се случи да се возя при него на тъмно и разбрах защо не го прави - забелязва препятствията мнооого след мен, а моето зрение не бих казал, че е като на снайперист. Извън града - при ясно време също няма смисъл от фарове, но при облачно време, дори без дъжд и мъгла, колите се забелязват по-рано, когато са на фарове. Това от личен опит. При дъжд, мъгла е ясно - с фарове е в пъти по-добре. На магистрала извън случаите на мъгла и намалена видимост, няма грам смисъл от фарове, защото така или иначе платната са разделени от мантинела и дали те виждат или не насрещтните няма много значение, защото не си пречите.
Но ако така напишат закона ще има хиляди интерпретации на това дали времето е лошо или не и ще се вадят от 9 кладенеца вода защо някой е бил без фарове или някой друг пък е карал без. Аз лично на 36-цата денем карах на ццфл габарити и бяха достатъчно ярки дори и в облачно време, на астрата карах на фарове, щото габаритите бяха слаби. На 39ката ако бодна ангелски, ще си карам пак на тях денем.
За гумите е същата работа - Ако законът гласи, че трябва да сме със зимни гуми, когато пътната обстановка го налага, сиреч сняг, лед и т.н, пак ще има тарикати, които да се мъчат да минат метър и ще си измилят оправдания, защо са с летни гуми. Карал съм със летни гуми на сняг с 36-цата, ако трябва да съм честен стигна доста далеч преди да закъса и то в не малък сняг, но управлението и спирането са далеч по-зле, а това е предпоставка за ПТП.
Та в този ред на мисли, за мен лично нещата се въвеждат така, за да няма място за тарикатлък. Освен това, има маса шофьори, които са абсолютно неграмотни по въпроса с колата и я ползват просто за придвижване и нямат хал хабер как работи и кога от какво има нужда. Ако топ гън иска да покара на 15 градуса с летни гуми, въпреки, че е зима, в тоя няма нищо лошо, но има хора, които на -5 също ще излязат и ще си карат все едно е 15-20 градуса и после ще се чудят що цялата предница е мармалад и трябва да извадят 2000лв за ремонт.
Както винаги, за простотията на масите, страдат тези, които знаят какво правят на пътя.
За фаровете - аз лично, както някои колеги, виждам полза от това, но не навсякъде - в града честно казано няма голям смисъл, скоростите са ниски, рядко ще се случи да наблюдаваш какво се случва 500 метра напред, особено в малките градове, така че там смисъл особен няма, освен че товарят колата и вредят. Според мен карането на габарит би било напълно достатъчно. В лошо време обаче с фарове е по-добре. Не всички имаме еднакво зрение - ако тези, които сте напълно против това, имате перфектно зрение, то не всички го имат, а да не говорим за разликата между мъжкото и женското око - предполагам повечето жени одобряват карането на фарове по генетични причини. Имам приятел, който години се чудих защо не кара вечер - няколко пъти се случи да се возя при него на тъмно и разбрах защо не го прави - забелязва препятствията мнооого след мен, а моето зрение не бих казал, че е като на снайперист. Извън града - при ясно време също няма смисъл от фарове, но при облачно време, дори без дъжд и мъгла, колите се забелязват по-рано, когато са на фарове. Това от личен опит. При дъжд, мъгла е ясно - с фарове е в пъти по-добре. На магистрала извън случаите на мъгла и намалена видимост, няма грам смисъл от фарове, защото така или иначе платната са разделени от мантинела и дали те виждат или не насрещтните няма много значение, защото не си пречите.
Но ако така напишат закона ще има хиляди интерпретации на това дали времето е лошо или не и ще се вадят от 9 кладенеца вода защо някой е бил без фарове или някой друг пък е карал без. Аз лично на 36-цата денем карах на ццфл габарити и бяха достатъчно ярки дори и в облачно време, на астрата карах на фарове, щото габаритите бяха слаби. На 39ката ако бодна ангелски, ще си карам пак на тях денем.
За гумите е същата работа - Ако законът гласи, че трябва да сме със зимни гуми, когато пътната обстановка го налага, сиреч сняг, лед и т.н, пак ще има тарикати, които да се мъчат да минат метър и ще си измилят оправдания, защо са с летни гуми. Карал съм със летни гуми на сняг с 36-цата, ако трябва да съм честен стигна доста далеч преди да закъса и то в не малък сняг, но управлението и спирането са далеч по-зле, а това е предпоставка за ПТП.
Та в този ред на мисли, за мен лично нещата се въвеждат така, за да няма място за тарикатлък. Освен това, има маса шофьори, които са абсолютно неграмотни по въпроса с колата и я ползват просто за придвижване и нямат хал хабер как работи и кога от какво има нужда. Ако топ гън иска да покара на 15 градуса с летни гуми, въпреки, че е зима, в тоя няма нищо лошо, но има хора, които на -5 също ще излязат и ще си карат все едно е 15-20 градуса и после ще се чудят що цялата предница е мармалад и трябва да извадят 2000лв за ремонт.
Както винаги, за простотията на масите, страдат тези, които знаят какво правят на пътя.

- twin spark
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 9.10.2003
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
seimo написа:twin spark написа:seimo написа:twin spark написа:seimo написа:twin spark написа:seimo написа:Карането на фарове незнаех че пречи на някой
след десет годишно пребибаване във форума време е да научиш нещо ново
И каква е причината ако не е тайна освен смешната теза с увеличения разход
Тайна е, но на теб ще ти я кажа, но не я раздухвай много. Има един сайт гоогле.цом. Нарочно пиша на български да не се усетят американците. Там пишеш "ползата от карането на фарове". Пред теб ще се открият невиждани простори. Четеш и на никой не казваш.
А също така е смешно, ако имаш нужда от фаровете на: камион, тир, автобус, тролей, бмв, за да ги видиш на пътя
Аз ползата от каране на фарове съм я изпитвал стотици пъти от личен опит и не ми е нужен нито google нито статистики нито мнението на някой разбирач да ми потвърждава каквото и да билоАма ако са ти голям дерт тея фарове драсни едно писмо на производителите да вземат да влезнат в гоогле. цом
да се образоват че като гледам от бая време блъскат автоматични фарове на всичко тия копеленца
Много са показателни тези обмени на мнения, когато едия отговаря ред по ред на другия, а другия се мята като риба на сухо в различни теми.
Ако ми отговориш какво общо има между производителите и карането на фарове ще ти отговоря на кого съм писал писъмца. И да по разбирач съм по темата. Жалкото е, че ти не си
Жалко е само че глобите за фарове не са особенно големиДано ги вдигнат поне тройно та да срещам по-малко разбирачи по пътя.
Престани да тролиш.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Колега drifty,(много дълги стават постовете с цитатите), мнението ти е изключително смислено, но кое пречи и сега да се интерпретира при едно ПТП примерно? Да речем в мъгла или нощем изпреварваш и някой без фарове го удряш. Как ще докажеш, че причината са били фаровете? А А габаритите аз съм твърдо против, това е най-голямата глупост. През деня са като свещички, което е все тя, но това води до безумиеъо да се кара на тях и нощем, имам предвид на смрачаване. В тоя ред на мисли да ви кажа, че айсове на всички модели от марката преди 2010-та(Е60 фейс също е зле, малко по-силно светят тези около дългите)тоест които не са истински ЛЕД не стават за нищо друго освен габарит. Затова и нямат опцията дневни като запалиш, ако можеше щяха да я имат. На Е60 добавяй истински лед и си светеха силно, но аз ги сложиш заради визията не за друго. Та не, че пречат тия габарити през деня или пък ми липсват лъсите, но това каране на габарити води до другото на смрачаване пак да се кара на тях. Вярно, по-красиво е(макар масово Е60 и Е90 да има с изгорели по няколко на кола)но само толкова.
За гумите, ами не знам защо в Германия не правят проблем, че си с летни зимата. Баща ми докара М5-цата през 2012-та декември месец и имаше сняг, вярно чистят, но караше като баба когато въртеше задницата заради снега. Спират го полицаите в движение(в Германия)никой не му е гледал гумите, само капака го карали да отваря за да сверят с документите. Явно обаче тука гумаджиите много взеха да подскачат, че зимата нямат толкова работа защото сезона стана още по-мек и няма масово втурване за гуми. Аз друга причина не виждам.
И да, интерпретирането е част от живота и всеки трябва да мисли. Щом масово по света ги оставят да мислят може или не да излезе с летните гуми значи е нормално да има избор. Уж ревеш за демокрация, а само принудителни мерки ни налагат. Като надценяваш възможностите и подценяваш природата си носиш тогава последствията, а не на 15 градуса в слънчево време, че не си с гуми създадени за сняг и по-ниски скорости, които доказано на сухо и над няколко градуса не държат толкова добре.
Онзи дядка тръгнал с колата през прохода и мърмори, те го направиха представителна извадка журналята. Цяла седмица слушам за големи снегове и съществена покривка, тука не падна под 4 градуса нощем, вчера 6 с дъжд, днес облаци и 7-8.
За гумите, ами не знам защо в Германия не правят проблем, че си с летни зимата. Баща ми докара М5-цата през 2012-та декември месец и имаше сняг, вярно чистят, но караше като баба когато въртеше задницата заради снега. Спират го полицаите в движение(в Германия)никой не му е гледал гумите, само капака го карали да отваря за да сверят с документите. Явно обаче тука гумаджиите много взеха да подскачат, че зимата нямат толкова работа защото сезона стана още по-мек и няма масово втурване за гуми. Аз друга причина не виждам.
И да, интерпретирането е част от живота и всеки трябва да мисли. Щом масово по света ги оставят да мислят може или не да излезе с летните гуми значи е нормално да има избор. Уж ревеш за демокрация, а само принудителни мерки ни налагат. Като надценяваш възможностите и подценяваш природата си носиш тогава последствията, а не на 15 градуса в слънчево време, че не си с гуми създадени за сняг и по-ниски скорости, които доказано на сухо и над няколко градуса не държат толкова добре.
Онзи дядка тръгнал с колата през прохода и мърмори, те го направиха представителна извадка журналята. Цяла седмица слушам за големи снегове и съществена покривка, тука не падна под 4 градуса нощем, вчера 6 с дъжд, днес облаци и 7-8.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- twin spark
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 9.10.2003
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
drifty написа:Според мен законите се измислят по такъв начин, защото в противен случай ще има всякакви интерпретации и отново всеки ще си прави каквото иска ……..
Както винаги се бърка фарове при намалена видимост, което съществуваше и "задължително каране на фарове". Никой няма намерение да спори за първото, но второто е откровена глупост.
А законите може да се напишат и са написани в мислещите страни, много просто, ако заради неподготвена кола за зимни условия, гуми, вериги, чистачки, парно и т.н стане задръстване, блокиране на пътя, катастрофа си носиш отговорността. Но да правят хайки и да спират нормално движещи се коли, ей тъй за проверка по милиционерски не трябва.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
twin spark написа:drifty написа:Според мен законите се измислят по такъв начин, защото в противен случай ще има всякакви интерпретации и отново всеки ще си прави каквото иска ……..
Както винаги се бърка фарове при намалена видимост, което съществуваше и "задължително каране на фарове". Никой няма намерение да спори за първото, но второто е откровена глупост.
А законите може да се напишат и са написани в мислещите страни, много просто, ако заради неподготвена кола за зимни условия, гуми, вериги, чистачки, парно и т.н стане задръстване, блокиране на пътя, катастрофа си носиш отговорността. Но да правят хайки и да спират нормално движещи се коли, ей тъй за проверка по милиционерски не трябва.
При облачно време не съм много сигурно до колко може да с говори за намалена видимост - въждаш също толкова далеч, колкото и при слъчево време, просто някои обекти се забелязват по-трудно, но това не значи, че не ги виждаш. Но ако ще и да бъркам, бъркам не само аз, бъркат голяма част от шофьорите и точно заради това законите се измислят по този начин.
За хайките за проверка пък виждам плюс - по-добре е да те спрат преди да направиш беля, щото си мислиш, че можеш да си караш с неподготвена кола, от колкото да се хаби ресурс да разчистават след теб, недай си боже при сериозно ПТП, защото не си подготвил адекватно колата си за пътната обстановка.
Към Топ Гън - винаги или почти винаги има място за изопачаване на нещата. При мъгла и силно намалена видимост, нямаш право да изпреварваш, така че другия и с фарове и без да е, пак си виновен. Но може и той да отнесе глоба. Естествено, ако не е късно за глоби. От друга страна, ако имаш видеорегистратор и стане такъв инцидент нощем, може лесно да се разбере, че фаровете са причина за това, защото не си можел да го видиш.
За габаритите - имаш право, наистина е възможно да караш на габарити и в сумрак. На мен ми се е случвало 1-2 пъти в града вечерта да съм на габарит, защото таблото свети, отвън има силно улично осветление и си виждам перфектно, въобще не съобразявам, че не съм на фарове. Но това в центъра. Пред нас като потеглям няма как да не забележа, че не са пуснати. Преди няколко години ме глобиха точно за фарове - първия ми фиш като шофьор, а бях при газаджията за настройка и човека ме прати да видя как е колата, кой да се сети за фаровете.. Та от тогава като запаля пускам габарит задължително. Спомням си веднъж минах покрай патрул само на габарит, не ме спряха, вероятно щяха да ми набият палката ако бях и без това.

Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
[url]https://www.shofior.com/wordpress/задължително-шофиране-с-включени-фар/[/url]
Във Франция и Германия е препоръчително, а при облачно време задължително. За държави като нашата с подчертано цигански манталитет препоръчителното не е добра идея затова много по-добре е да е задължително.
Във Франция и Германия е препоръчително, а при облачно време задължително. За държави като нашата с подчертано цигански манталитет препоръчителното не е добра идея затова много по-добре е да е задължително.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Не са искали да се заяждат, иначе те спират и пишат, все едно дали си или не на габарит - без фарове или дневни светлини си, толкова. Така процедират нашите ако трябва да трупат актове или фишове(особено към края на месеца)или искат да скубнат нещо, или имат лично отношение. Когато не те спират или не пишат просто не им се занимава или имат друга работа.
Тука и искам не мога да те оборя.
Само ще кажа, че и сега при задължителното при дъжд редовно карам срещу коли без фарове. Забелязал съм обаче, че не са от тия, които редовно карат без фарове в региона, те си ги пускат, явно все са безхаберници. Та и задължителното толкова помага тук, минаваме на глобите.
Иначе от тая карта интересни неща се виждат. Колкото повече идваш на изток, толкова повече трябва нещо да е задължително.
Изключваме ориенталските държави де, там просто никой не го вълнува.
Ама и в Запада бая паплач се навъди, та явно не е само до манталитет, а и до глоби, отделно и че стадото все пак следва какво правят другите. Като вали на аутобана и вижда всички с фарове, дори от страх ще ги пусне да не го глобят, без да знае закона.
seimo написа:За държави като нашата с подчертано цигански манталитет препоръчителното не е добра идея затова много по-добре е да е задължително.



Само ще кажа, че и сега при задължителното при дъжд редовно карам срещу коли без фарове. Забелязал съм обаче, че не са от тия, които редовно карат без фарове в региона, те си ги пускат, явно все са безхаберници. Та и задължителното толкова помага тук, минаваме на глобите.

Иначе от тая карта интересни неща се виждат. Колкото повече идваш на изток, толкова повече трябва нещо да е задължително.

Ама и в Запада бая паплач се навъди, та явно не е само до манталитет, а и до глоби, отделно и че стадото все пак следва какво правят другите. Като вали на аутобана и вижда всички с фарове, дори от страх ще ги пусне да не го глобят, без да знае закона.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
seimo написа:bum_bum написа:Имаше едно проучване за Щатите, че ако се въведе задължително каране на фарове цената за всяка една кола дневно ще е нищожна и незабележима.
Но сумарно ще се харчи петрол за 10млн долара в повече НА ДЕН!
Ама на нас кво ни пука? Дал си днес 10ст повече да караш на фарове. А, че се прахосват тонове не възобновим ресурс и се отделят една камара лайна в повече няма значение.
Колега ти нали караш мотор. Пробвай следващия сезон да караш без фар щом няма значение за видимосттаДа бяхме тесла форум да си говорим за икономия от фарове, но в бмв форум някак несереозно звучи
Аз също се учудвам че моторист има нещо против карането на фарове

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Честно казано не знам дали има разлика с фар и без фар на мотор. Всеки, който е карал знае по колко пъти се случва да не го видят. Мисля, че една електриково зелена каска би помогнала далеч повече.
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
По-добре не пробвай особенно ако правиш филтъринг. За извънградско да не говорим там си е чисто самоубийство.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana