Покупка на e34
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- HeadHunterStoyanov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10.11.2018
- Пол: Мъж
- Кара: колело :(
- Мечтае да кара: e38 750il
Покупка на e34
Здравейте, колеги!
Имам следния въпрос. Тъй като се ориентирам към покупка на е34, като се има впредвид че не съм имал коли на марката до сега(но съм голям фен).
Бих искал да помоля, хората които са имали/имат такава да споделят знанията си с един млад ентусиаст
Става въпрос за моторите M50B20 и M50B25, плюсове-минуси и така гадната тема.. разход, проблеми и така нататък.
Благодаря от сърце на хората решили да ми отделят 5-10 минути от своето време! Ще почерпя на някой събор
Имам следния въпрос. Тъй като се ориентирам към покупка на е34, като се има впредвид че не съм имал коли на марката до сега(но съм голям фен).
Бих искал да помоля, хората които са имали/имат такава да споделят знанията си с един млад ентусиаст
Става въпрос за моторите M50B20 и M50B25, плюсове-минуси и така гадната тема.. разход, проблеми и така нататък.
Благодаря от сърце на хората решили да ми отделят 5-10 минути от своето време! Ще почерпя на някой събор
- Centurione
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M5 E39
Re: Покупка на e34
Здравей,
Разлика в разхода между двата мотора не виждам -12-15 газ в града в зависимост от трафика. 20ките са с къси предавки и/или къси дифове и извън града държат високи обороти. Предполагам 25цата ще е по-икономична да кажем при скорост 120 км/ч.
Много добре оглеждай праговете, особено в частта под предните калници и особено ако колата е с шибедах.
Единственият плюс на 20ката според е мен е малко по-ниският данък и ГО.
По мои наблюдения М50 имат слаби гарнитури на клапаните. Понеже колите са на по 100 години много датчици и букси се развалят.
Имат някои недомислици, но не се сещам за нещо сериозно. Например с времето чистачките приемат формата на предния капак...
Съдейки по моя опит, каквато и да е колата, гледай само да няма (много) ръжда. Всичко останало се прави.
Разлика в разхода между двата мотора не виждам -12-15 газ в града в зависимост от трафика. 20ките са с къси предавки и/или къси дифове и извън града държат високи обороти. Предполагам 25цата ще е по-икономична да кажем при скорост 120 км/ч.
Много добре оглеждай праговете, особено в частта под предните калници и особено ако колата е с шибедах.
Единственият плюс на 20ката според е мен е малко по-ниският данък и ГО.
По мои наблюдения М50 имат слаби гарнитури на клапаните. Понеже колите са на по 100 години много датчици и букси се развалят.
Имат някои недомислици, но не се сещам за нещо сериозно. Например с времето чистачките приемат формата на предния капак...
Съдейки по моя опит, каквато и да е колата, гледай само да няма (много) ръжда. Всичко останало се прави.
Live forever or die trying
- HeadHunterStoyanov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10.11.2018
- Пол: Мъж
- Кара: колело :(
- Мечтае да кара: e38 750il
Re: Покупка на e34
Centurione написа:Здравей,
Разлика в разхода между двата мотора не виждам -12-15 газ в града в зависимост от трафика. 20ките са с къси предавки и/или къси дифове и извън града държат високи обороти. Предполагам 25цата ще е по-икономична да кажем при скорост 120 км/ч.
Много добре оглеждай праговете, особено в частта под предните калници и особено ако колата е с шибедах.
Единственият плюс на 20ката според е мен е малко по-ниският данък и ГО.
По мои наблюдения М50 имат слаби гарнитури на клапаните. Понеже колите са на по 100 години много датчици и букси се развалят.
Имат някои недомислици, но не се сещам за нещо сериозно. Например с времето чистачките приемат формата на предния капак...
Съдейки по моя опит, каквато и да е колата, гледай само да няма (много) ръжда. Всичко останало се прави.
Благодаря много за информацията. Ще черпя
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Покупка на e34
Въпреки че М50 има славата на издръжлив мотор, на тези години вече не може да се разчита на това. В25 естествено е правилният вариант за това купе, но да се намери такъв читав мотор вече е чист късмет.
Иначе всичко по тези коли се ремонтира културно, без особени усилия и изгъзици.
Трябва да се внимава за състоянието на главите /гарнитурите/, да се гледа внимателно за повишено налягане в охладителната система /прекалено твърди маркучи/. М50 работи на по-ниски температури от съвременните мотори /по-ниско налягане в системата/ и едни надървени маркучи са достатъчен повод за притеснение. Най-честите проблеми в тая насока идват от прегряване и въобще системно лошо охлаждане.
Аз имах проблеми от нагорели /недозатварящи/ клапани и значителна загуба на компресия в някои цилиндри. Но това след много години експлоатация. Което разбира се, няма как да не се усети при запалване и работа на двигателя.
Ако двигателят работи добре, има що-годе добра динамика /от 20-ката чудеса не чакай/ и няма фрапиращи ръжди, не бих се чудил при покупката. Почти сигурно ще има работа по ходова част, освен ако не се вземе перфектен, изпипан екземпляр - то ще си личи и по цената. На фона на по-съвременните мотори, М50 е супер лесен за обслужване и ремонт двигател, мястото е достатъчно за всичко.
Относно вечно течащите гарнитури на капаците - силикон на Ренц двустранно и край с течовете. Чести течове от гарнитурата на конзолата на масления филтър и тази на картера - ако не са сменявани с години.
Може да се кажат още доста неща, но такива теми е имало неведнъж назад. Най-важното си остава ръждата - не вземай гнилочи за да не се разочароваш после. Също така грохнали коптори на символични цени - там възкресяването изисква огромен бюджет.
Като вземеш колата - питай.
Успех и късмет с покупката!
Иначе всичко по тези коли се ремонтира културно, без особени усилия и изгъзици.
Трябва да се внимава за състоянието на главите /гарнитурите/, да се гледа внимателно за повишено налягане в охладителната система /прекалено твърди маркучи/. М50 работи на по-ниски температури от съвременните мотори /по-ниско налягане в системата/ и едни надървени маркучи са достатъчен повод за притеснение. Най-честите проблеми в тая насока идват от прегряване и въобще системно лошо охлаждане.
Аз имах проблеми от нагорели /недозатварящи/ клапани и значителна загуба на компресия в някои цилиндри. Но това след много години експлоатация. Което разбира се, няма как да не се усети при запалване и работа на двигателя.
Ако двигателят работи добре, има що-годе добра динамика /от 20-ката чудеса не чакай/ и няма фрапиращи ръжди, не бих се чудил при покупката. Почти сигурно ще има работа по ходова част, освен ако не се вземе перфектен, изпипан екземпляр - то ще си личи и по цената. На фона на по-съвременните мотори, М50 е супер лесен за обслужване и ремонт двигател, мястото е достатъчно за всичко.
Относно вечно течащите гарнитури на капаците - силикон на Ренц двустранно и край с течовете. Чести течове от гарнитурата на конзолата на масления филтър и тази на картера - ако не са сменявани с години.
Може да се кажат още доста неща, но такива теми е имало неведнъж назад. Най-важното си остава ръждата - не вземай гнилочи за да не се разочароваш после. Също така грохнали коптори на символични цени - там възкресяването изисква огромен бюджет.
Като вземеш колата - питай.
Успех и късмет с покупката!
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 465
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Покупка на e34
За мен Е34 е супер автомобил,но годините вече са им много и трудно излизат читави. Както казаха и колегите гледай да няма гнило и да не е някоя тотална гробница. 25-ци се намират трудно,а и цените им са височки,но са по-добрия избор от 20-ките. Успех!
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- DStefanov
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b20
- Мечтае да кара: Пак е34, ама поне m60...
Re: Покупка на e34
Ако имаш пари си търси 25ца! Като разход двата мотора са еднакви, като вървеж нямат нищо общо. Както колегите по-горе написаха, не взимай ръждиви купета.
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Покупка на e34
Не си купувай кола с шибидах, защото последиците от никаквата поддръжка през годините са ужасяващи, когато повдигнеш мокета. На тия години вече перфектният вид и липсата на ръжда са мит, освен ако бабата не е музеен експонат. Повечето неща за ремонт по тия танкове са от типа-"става и пред блока". Моята я купих на две десетилетия, а сега е почти на три и смело мога да кажа, че това е най-идиотоустойчивият автомобил, който някога съм карал.
Успех с избора и хиляди безаварийни километри!!!
Успех с избора и хиляди безаварийни километри!!!
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Покупка на e34
Малко и аз да поспамя:))
Малко екзотична модификация, но не се знае , може да изскочи: 530/535 с М30 двг. За мен това е най доброто. Мотора има чудовищен ресурс, проблема е че това са по старите е34. Т.е. ръждата е почти сигурна. Иначе са 200+ коне данъка е малко тежък
Малко екзотична модификация, но не се знае , може да изскочи: 530/535 с М30 двг. За мен това е най доброто. Мотора има чудовищен ресурс, проблема е че това са по старите е34. Т.е. ръждата е почти сигурна. Иначе са 200+ коне данъка е малко тежък
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- Taurus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: 525i e34 '89
- Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo
Re: Покупка на e34
И аз подкрепям колегите - търси 25-ца! Само в случай, че намериш някакво бижу 20-ка, можеш да се замислиш. При всички положения, ако искаш да ѝ се радваш и да разчиташ на нея - приготви си кесията. Аз поддържам м20б25 с голям мерак от десетилетие... думите са излишни
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани