KW,Bilstein,Koni
Модератор: bum_bum
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
KW,Bilstein,Koni
Тъй като съм пред покупка на регулируемо окачване-вариантите,на които съм се спрял са КВ вариант 2,3,Билщайн Б16 и Кони Силвърлайн.Цените са в следния ред Била,Кв 3,2,Конито.Според запознати Квто било най-добрия вариант заради възможността за настройки на твърдостта двупосочно докато другите са само еднопосочни-въпроса е,че не ми трябва твърде сложно окачване,а по-скоро надеждно и лесно регулируемо.Билщайна е доста скъп,а отзивите за него не са много добри,но името и сигурността.че ще е германско производство дават някакв сигурност.Конито пък беше доста оплювано заради тов,че бързо корозира,но това им е новата серия с 2 покрития.Дочух,че окачването в състезателни условия бързо омеква.Целта е да имам окачване,което да регулирам в кварталния сервиз-вдигам го на лифта,махам гумите и за 10-15мин съм долу или горе.Окачването няма да го слагам ма БМВ
			
		- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: KW,Bilstein,Koni
Аз бих взел KWOPASNO LUD написа:Тъй като съм пред покупка на регулируемо окачване-вариантите,на които съм се спрял са КВ вариант 2,3,Билщайн Б16 и Кони Силвърлайн.Цените са в следния ред Била,Кв 3,2,Конито.Според запознати Квто било най-добрия вариант заради възможността за настройки на твърдостта двупосочно докато другите са само еднопосочни-въпроса е,че не ми трябва твърде сложно окачване,а по-скоро надеждно и лесно регулируемо.Билщайна е доста скъп,а отзивите за него не са много добри,но името и сигурността.че ще е германско производство дават някакв сигурност.Конито пък беше доста оплювано заради тов,че бързо корозира,но това им е новата серия с 2 покрития.Дочух,че окачването в състезателни условия бързо омеква.Целта е да имам окачване,което да регулирам в кварталния сервиз-вдигам го на лифта,махам гумите и за 10-15мин съм долу или горе.Окачването няма да го слагам ма БМВ
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Доста хора говорят за азиатските окачвания-лично на мен ми допада адски много ТАЙН,но чакам вече 3 дена един човек да ми даде цена.Някой чувал ли е нещо за продуктите на Д2-има отзиви много добри,седят отгоре на ДТМите,освен че са тайвански.Едно време лудиягсм продаваше спирачни китове от тях
			
		- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
- 
				  
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
КW са най-добрите от горепосочените... 
Ако искаш наистина "custom made" 24-way bump + rebound ( 1 стъпка bump = 3 стъпки rebound) adjustable окачване което може да пипаш с колата на земята - Leda е марката... http://www.leda.com Хубавото е, че по-късно винаги може да ги upgrade-неш за отделни резервоари за fast / slow bump & rebound
Аз имам race twin adjustable Leda coilovers и Eibach race springs + helper springsи и съм минал 20,000км - очарован съм! Скъпи са (4.5К+ лева), но 50% от бързината на една кола е окачване и гуми...
Ако наистина се чувстваш МНОГО богат, тогава се свържи с Олинс http://www.ohlins.se
			Ако искаш наистина "custom made" 24-way bump + rebound ( 1 стъпка bump = 3 стъпки rebound) adjustable окачване което може да пипаш с колата на земята - Leda е марката... http://www.leda.com Хубавото е, че по-късно винаги може да ги upgrade-неш за отделни резервоари за fast / slow bump & rebound
Аз имам race twin adjustable Leda coilovers и Eibach race springs + helper springsи и съм минал 20,000км - очарован съм! Скъпи са (4.5К+ лева), но 50% от бързината на една кола е окачване и гуми...
Ако наистина се чувстваш МНОГО богат, тогава се свържи с Олинс http://www.ohlins.se
Power is Nothing Without Insanity
		- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
http://www.terras.gr -В интерес на истината говорих с тези пичове-може би най-големите вносители на тунинг продукти в Гърция-вкарват Леда,Билщайн и Тайн,както и доста останали тунинг продукти и определено ме наведоха на мисли (от тия дето,много файда няма и после гладен и щастлив ходиш).Колата ще се кара и на дълги маршрути,така че остатъчния комфорт е от значение и е важно да е стабилна при български пътни условия,а олинса и ледата са до настройки-може направо да прелитат дупките и неравностите ама на вълнообразни пътища трябва да карам с 20 
			
		
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
- 
				  
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
OPASNO LUD написа:http://www.terras.gr -В интерес на истината говорих с тези пичове-може би най-големите вносители на тунинг продукти в Гърция-вкарват Леда,Билщайн и Тайн,както и доста останали тунинг продукти и определено ме наведоха на мисли (от тия дето,много файда няма и после гладен и щастлив ходиш).Колата ще се кара и на дълги маршрути,така че остатъчния комфорт е от значение и е важно да е стабилна при български пътни условия,а олинса и ледата са до настройки-може направо да прелитат дупките и неравностите ама на вълнообразни пътища трябва да карам с 20
Не е баш така - Леда и Олинс се регулират и си имаш настройки за всеки ден, както и такива за писта. Аз например си имам на едно листче написано всичко:
1. За Английски магистрали - ХУZ настройки
2. За Франция - други
3. Нюрбургринг - трети
4. Нюрбургринг мокро - четвърти
5. Касъл Кумб - пети
и тн.т...
Най-важното - отиваш при Леда или Олинс и им казваш - ще карам 60% писта, 20% планинско и 20% всеки ден. Гумите са марка ХУZ и окачването е с такива, и такива градуси на кембър, сходимост, и кастор. Тогава фирмата ти прави наистина окачване за твоята кола...
Power is Nothing Without Insanity
		- Cult Society
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
то това е ясно ама кажи кое носи на дупки , кал, пясък, чакъл, легнали полицаи, рязан асфалт, трамвайни релси и отворени канали???? 
  
 
аз съм пред същата дилема - КВ, Кони или Чичо Бил ?
дайте да сравним някакви цени ???
			
		 
 
аз съм пред същата дилема - КВ, Кони или Чичо Бил ?
дайте да сравним някакви цени ???
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Питай каквото те интересува на ЛС.Дочувам ,че Кв използва Алко спорт тела и Х&Р пружини поне за първите варианти вярно ли е?Иначе  фирмата дето прави най-добрите койловъри за БМВ е Moton,но все пак както колегата вметна в БГ винаги има нещо сбъркано и окачването трябва да държи на бой
			
		- Малкия
- М40 Forever
- 
				  
- Мнения: 2550
- Регистриран на: 4.11.2003
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: M
Waitec   Адцки съм очарован от това окачване!! Като се има впредвид цената на другите
  Адцки съм очарован от това окачване!! Като се има впредвид цената на другите   карам Вече 2ра година с такова и съм супер доволен!!
  карам Вече 2ра година с такова и съм супер доволен!!
			
		 Адцки съм очарован от това окачване!! Като се има впредвид цената на другите
  Адцки съм очарован от това окачване!! Като се има впредвид цената на другите   карам Вече 2ра година с такова и съм супер доволен!!
  карам Вече 2ра година с такова и съм супер доволен!!
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
