Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Колеги не е бил проблема във филтъра.Направо си прави гавра колата. След като се похвалих онзи ден, паля от колхозния пазар във Варна и тръгвам към Аспарухово, на средата на моста колата пак направи същия номер,карал съм точно 60 км от както я взех от сервиза. Кутията влезе в авариен режим тръгна да се форсира спирам след 100 метра изгасих я нормално вдигам капака гледам пак точно половин литър масло е изхвърлила маслото беше на минимума на щеката. И трите пъти изхвърля точно по толкова. Сега е в Бош сервиз този който е на улица Подвис, незнам кой сервиз по ред е вече момчето с платформата дето за 100тен път ме кара каза да я закараме там уж ги чували работите. Колата отново не пуши върви много добре никакви индикации за проблем. Влязах в някакъв сапунен сериал с тази кочина. И каква е причината да влиза кутията в авариен режим пази двигателя ли. Защото предния път пак така направи. Няма записани абсолютно никакви грешки,което води до мисълта че проблема е механичен имали някъде по маслената система някакъв клапан или някоя маслена магистрала коята да не са се сетили да проверят за запушване. Гледам маслото се изляло все едно през тръбичката за картерните газове която отива към турбото. Този клапан за картерни газове от какво се управлява и как точно работи.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Gachev написа:Колеги не е бил проблема във филтъра.Направо си прави гавра колата. След като се похвалих онзи ден, паля от колхозния пазар във Варна и тръгвам към Аспарухово, на средата на моста колата пак направи същия номер,карал съм точно 60 км от както я взех от сервиза. Кутията влезе в авариен режим тръгна да се форсира спирам след 100 метра изгасих я нормално вдигам капака гледам пак точно половин литър масло е изхвърлила маслото беше на минимума на щеката. И трите пъти изхвърля точно по толкова. Сега е в Бош сервиз този който е на улица Подвис, незнам кой сервиз по ред е вече момчето с платформата дето за 100тен път ме кара каза да я закараме там уж ги чували работите. Колата отново не пуши върви много добре никакви индикации за проблем. Влязах в някакъв сапунен сериал с тази кочина. И каква е причината да влиза кутията в авариен режим пази двигателя ли. Защото предния път пак така направи. Няма записани абсолютно никакви грешки,което води до мисълта че проблема е механичен имали някъде по маслената система някакъв клапан или някоя маслена магистрала коята да не са се сетили да проверят за запушване. Гледам маслото се изляло все едно през тръбичката за картерните газове която отива към турбото. Този клапан за картерни газове от какво се управлява и как точно работи.
Човече голяма драма е това, толкова време и никой да не може да разбере къде е проблема?! Или майсторите са много калпави или проблема е някакъв много прикрит... Защо не пробвате, да и направите една сериозна промивка... налейте някой добър, чистител в маслото, белкем се прочисти. Но ако е запушена маслена магистрала, хъммм, чак пък толкова не ми се вярва да хвърля от това. Верояно пренадува и вдига яко налягане в картера, ама какво може да е причината??? Картерната вентилация проверихте ли я?
Не разбрах само, вие при всяка интервенция, ново масло ли наливате? Вискозитета и количеството да не го бъркате нещо, да наливате повече масло? Или пък вискозитета нещо? Или пък да сипвате повече масло??? Това е много важно!!! Ако наливате повече масло от предвиденото, ще го изхвърля всеки път и по-лошо, може да стане например да избие някой семеринг.
При работа на празен ход, на колата, духа ли яко през капачката на маслото, газове излизат ли много от там? Как е антифриза и нивото му? Започвам да си мисля дали не е заминал някой сегмент на бутало...
Но май работата отива към заминали сегменти. Да си признаем честно, ти уж проверяваш дали гори масло, но ако имаш филтър за изгорелите газове е малко вероятно да го засечеш това, че той е може да обира всичко, а и то всеки път ти изхвърля маслото и дори не можеш да направиш едни 50 км нормално, така че това дали гори не можеш хепен да го хванеш! Нещта май отиват към отваряне на двигателя...
BMW 325i M3 look.
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Днес ми звъннаха проблема бил в капака на клапаните имал пукнатина (уж).Ще ли да го сменят,казаха ми че трябвало и маслото да се смени още веднъж,а то реално е на точно 60км,колата е с Кастрол Лонг лайф 5в30.Винаги е наливано точно до средата на щеката,не е препълнена.Питах за гаранция ще ли да дадът.Голям страх с тая кола да тръгна на път,то няма такъв цирк.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Gachev написа:Днес ми звъннаха проблема бил в капака на клапаните имал пукнатина (уж).Ще ли да го сменят,казаха ми че трябвало и маслото да се смени още веднъж,а то реално е на точно 60км,колата е с Кастрол Лонг лайф 5в30.Винаги е наливано точно до средата на щеката,не е препълнена.Питах за гаранция ще ли да дадът.Голям страх с тая кола да тръгна на път,то няма такъв цирк.
Цирк ще е, в началото на темата са дадени предположения за евентуалната причина.
Това определено отива на отваряне на мотора иначе ще си в този филм докато не изтропа.
Щом е тръгнала да се форсира сама това е повече от показателно че се качва масло в горивната камера, вариантите пак са два или през турбината или през сегментите.
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
През турбото го качва маслото,турбото го засмуква през тръбичката за изгорелите газове която влиза в тръбата на въздушния филтър която отива към турбото.
- nikolaysk
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30.05.2016
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: е91 320D
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Има клапан на масления филтър някой дали го е проверил.
Sent from my SM-J530F using Tapatalk
Sent from my SM-J530F using Tapatalk
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 828
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Щом прави толкова голямо подкартерно налягане е за сегменти! По-добре намери читав майстор и сваляйте мотора докато ,не е изтропал
- firetux
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 4.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше AS71
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Колега Gachev, какво е развитието с пукнатината в капака?
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Капака имаше някаква псевдо пукнатина която на мен ми изглеждаше като по скоро одраскано, казах ако мислят че е от него да го сменят, решиха да го лепят защото нов се предлага само оригинален и е около 600лв, След като питах за гаранция дали ще има ремонта че няма да имам вече грижи след смяната с нов, минахме на лепенето защото и те не бяха сигурни. Смяна на гарнитурата на капака защото беше станала направо пластмасова, дифтунги на дюзите иоще някакви дреболии.Взех си я и сега я карам но като стара баба, за сега няма проблеми монтирах си един Oil catch и сега ще следя ако направи същият проблем дали найстина маслото идва от тръбата за маслените пари която влиза в смукателя на турбото или самото турбо пуска в даден момент, турбото го давах още веднъж да го стендоват. Момчето от стенда каза, че турбото може да пусне повече масло само ако двигателя го накара, това се получавало ако има затапване на маслените пари. Ако някой се сеща за въможно затапване или клапан някъде по системата който пропускат майсторите нека да споделя.Още веднъж е мерена компресия, всичко е както трябва. Вариантът за сегменти или бутало отпада. Къде е този клапан на масления филтър в самото легло на филтъра ли.
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
колега реши ли проблема 4е и моята е така от една година и не се знае от какво е
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Колега намери ли решение на проблема? И аз имам същия със същата кола и ме побърква...
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Колеги помощ, и моята кола (е91 2005г 163кс) хвърли маслото по същия начин, ако има решение споделете
- rumen19_62
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 7.09.2015
- Пол: Мъж
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Здравейте, колеги някой намерили решение на този проблем? Моля да сподели.
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Здравейте, и при мен се появи този проблем , някой намери ли решение? Оправи ли се след смяната на капака на клапаните
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани