Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Това и други държащи на колите си съм чувал да го правят - един път сменят маслото безплатно както е по гаранция, а втори път го правят за собствена сметка да не износват толкова двигателя.
А всички тези неща за които говориш от сорта на помпа за високо налягане, инжекторите и разните там други неща(ако има такива и други които отиват на 4 цифрена сума, ако са по-ниски не ги споменавай)за какви пари горе-долу става дума да кажеш ако си запознат?
А всички тези неща за които говориш от сорта на помпа за високо налягане, инжекторите и разните там други неща(ако има такива и други които отиват на 4 цифрена сума, ако са по-ниски не ги споменавай)за какви пари горе-долу става дума да кажеш ако си запознат?
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Top Gun Maverick написа:Това и други държащи на колите си съм чувал да го правят - един път сменят маслото безплатно както е по гаранция, а втори път го правят за собствена сметка да не износват толкова двигателя.
А всички тези неща за които говориш от сорта на помпа за високо налягане, инжекторите и разните там други неща(ако има такива и други които отиват на 4 цифрена сума, ако са по-ниски не ги споменавай)за какви пари горе-долу става дума да кажеш ако си запознат?
Че то по гаранция маслото не ти е безплатно! Само ако си платиш сървис ексклузив, което пак не се връзва със безплатното защото меко казано не е евтино.
От около година има кампания за смяна на масло в Дару- между 150 и 250лв ти е смяната със всичко. Въпроса е че това не включва филтрите които обичат да ги хващат по 100-200лв единия. По този начин сумата лесно може да мине 800лв
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
направих си труда да извадя списъка с частите които се подменят по CCP-to -
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Определено сервизните интервали от 30к убиват мотор. Аз моето масло винаги съм го сменял между 10 и 15к.
И все пак този Н63 изглежда по-капризен и чувствителен на всичко. Определено смятам, че един 4.0д ще се справи по-добре с кофти подръжка.
И все пак този Н63 изглежда по-капризен и чувствителен на всичко. Определено смятам, че един 4.0д ще се справи по-добре с кофти подръжка.
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
4.0д в Ауто Бавария ми твърдяха че бил най здравия в момента мотор който се предлага. 5.0д със сменени мотори също съм засичал, тея три турбини май не са много стабилни. за четири направо не знам.
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
След като толкова държат да имат 50д логично е това да бъде дизелов V8, но явно на БМВ не им се влагат пари за разработка на такъв двигател. Вместо това искат да минат тънко като изпържат горкия I6-так с 3/4 турбини...
Междувременно каква е разликата в конструкцията между 30д и 40д, доколкото четох по форумите при предишното поколение с N57 е само в софтуера и броя турбини (1 за 30д и 2 за 40д), и при B57 ли е така?
Междувременно каква е разликата в конструкцията между 30д и 40д, доколкото четох по форумите при предишното поколение с N57 е само в софтуера и броя турбини (1 за 30д и 2 за 40д), и при B57 ли е така?
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Bojestven написа:След като толкова държат да имат 50д логично е това да бъде дизелов V8, но явно на БМВ не им се влагат пари за разработка на такъв двигател. Вместо това искат да минат тънко като изпържат горкия I6-так с 3/4 турбини...
Междувременно каква е разликата в конструкцията между 30д и 40д, доколкото четох по форумите при предишното поколение с N57 е само в софтуера и броя турбини (1 за 30д и 2 за 40д), и при B57 ли е така?
Без да съм проверявал обстойно, разликите са подобни като предишното поколение ( Не е само турбини и софт, дюзи мисля бяха и още няколко неща). Най-малкото се стремят за намаляване на разходите. Та си мисля, че 3.0д -то е най-здравия мотор в цялата гама на БМВ като цяло.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Bojestven написа:След като толкова държат да имат 50д логично е това да бъде дизелов V8, но явно на БМВ не им се влагат пари за разработка на такъв двигател. Вместо това искат да минат тънко като изпържат горкия I6-так с 3/4 турбини...
Междувременно каква е разликата в конструкцията между 30д и 40д, доколкото четох по форумите при предишното поколение с N57 е само в софтуера и броя турбини (1 за 30д и 2 за 40д), и при B57 ли е така?
Реално 3тата и 4татат турбина не са за засилване на налягането а за покриване на ниските обороти и съответно облекчаване на работатат на цялата компресорна система.
Няма никакъв проблем и с 2 турбини да надуят 3литра на 400кс. Не знам колко бъркат БМВ ама всички им следват примера. Аудио както се отказа от V12 TDI и въведоха 3.0 би-турбо, така скоро ще махнат и 4.0ТДИ - въпрос на време.
Не знам за 8ците на БМВ ама вече 15 години само епохални издънки като надеждност. Предполагам че всички знаят прословутия *45и 333кс там както се водеше.
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
acho.rs написа:Bojestven написа:След като толкова държат да имат 50д логично е това да бъде дизелов V8, но явно на БМВ не им се влагат пари за разработка на такъв двигател. Вместо това искат да минат тънко като изпържат горкия I6-так с 3/4 турбини...
Междувременно каква е разликата в конструкцията между 30д и 40д, доколкото четох по форумите при предишното поколение с N57 е само в софтуера и броя турбини (1 за 30д и 2 за 40д), и при B57 ли е така?
Предполагам че всички знаят прословутия *45и 333кс там както се водеше.
Н62 не е чак толкова зле, има си ги по над 300к, малко по капризни от М62, но в никакъв случай не е като 50-ката която обсъждаме.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
3.0д безспорно е най-здравият мотор. Те си го правят и слагат на всичко още от Е46 184 коня, като само подобряват разни неща. 4.0д не е като 3.0, а като 3.5д. И никак не е лош де като надежност.
Сега имам един познат тука с Е60 530д(стария 218 коня)на половин милион е, повече от половината километри сигурно са минати с ремапа и без ДПФ-а и абсолютно нищо фрапиращо не се е случило. И най-важното е, че колата едва ли е на реални километри, просто не се знаят колко са. Кара си я стабилно, сега му дошла някаква идея да си купува предпоследната ЕС класа и мисли, че нейните 300 и не знам си колко коня(ЕС 500)като и сложи газ и ще вървят спрямо неговата с ремапа. Казах, че тези грозни вежди на калниците с нищо друго толкова грозно не мога да ги сравня. Навивам го да стиска за Ф10 535д или 530д, ама ще видим.
Та мисълта ми е, че 3-ка дизел на БМВ е невероятно здрав мотор. Но, както и при 5.0и тука в темата не липсват курници и то при 3.0д са много повече, просто защото самите бройки на този мотор са в пъти повече. Това води до едни такива собственици мърлячи, които поддържат колата не както трябва и тя като дойде на реални 140 000 км. в България, някой я хваща на тънка лайсна, излиза му през дупките и знаете какво следва - цял живот реване колко скапана кола е БМВ. Скоро един такъв ми ги разправя на една маса, че някакво Х5 дизел от старите имало не знам си какъв проблем с автомата и едвам го продал като нямало оправяне, а го купил перфектно уж. Разправям му, че проблемите им идват от не смяна на масло в кутията, върви обаче му обяснявай какво е това след като като цяло супер малко хора сменят маслата на кутиите си. И какво се получава, кола на незнайни километри(в повечето случай около половин милион)с кофти поддръжка влиза в БГ и се почва с това колко зле са БМВ.
Не знам защо хората пропускат факта, че все пак това е кола, която е нормално да се поддържа с пари и като е БМВ не значи, че е някаква несъществуващо здрава. Ако имаше кола, която не се чупи, то щях да си я купя сигурно. Лошото е, че хората не го осъзнават и плюят по марката.
Сега имам един познат тука с Е60 530д(стария 218 коня)на половин милион е, повече от половината километри сигурно са минати с ремапа и без ДПФ-а и абсолютно нищо фрапиращо не се е случило. И най-важното е, че колата едва ли е на реални километри, просто не се знаят колко са. Кара си я стабилно, сега му дошла някаква идея да си купува предпоследната ЕС класа и мисли, че нейните 300 и не знам си колко коня(ЕС 500)като и сложи газ и ще вървят спрямо неговата с ремапа. Казах, че тези грозни вежди на калниците с нищо друго толкова грозно не мога да ги сравня. Навивам го да стиска за Ф10 535д или 530д, ама ще видим.
Та мисълта ми е, че 3-ка дизел на БМВ е невероятно здрав мотор. Но, както и при 5.0и тука в темата не липсват курници и то при 3.0д са много повече, просто защото самите бройки на този мотор са в пъти повече. Това води до едни такива собственици мърлячи, които поддържат колата не както трябва и тя като дойде на реални 140 000 км. в България, някой я хваща на тънка лайсна, излиза му през дупките и знаете какво следва - цял живот реване колко скапана кола е БМВ. Скоро един такъв ми ги разправя на една маса, че някакво Х5 дизел от старите имало не знам си какъв проблем с автомата и едвам го продал като нямало оправяне, а го купил перфектно уж. Разправям му, че проблемите им идват от не смяна на масло в кутията, върви обаче му обяснявай какво е това след като като цяло супер малко хора сменят маслата на кутиите си. И какво се получава, кола на незнайни километри(в повечето случай около половин милион)с кофти поддръжка влиза в БГ и се почва с това колко зле са БМВ.
Не знам защо хората пропускат факта, че все пак това е кола, която е нормално да се поддържа с пари и като е БМВ не значи, че е някаква несъществуващо здрава. Ако имаше кола, която не се чупи, то щях да си я купя сигурно. Лошото е, че хората не го осъзнават и плюят по марката.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Top Gun Maverick написа:3.0д безспорно е най-здравият мотор. Те си го правят и слагат на всичко още от Е46 184 коня, като само подобряват разни неща. 4.0д не е като 3.0, а като 3.5д. И никак не е лош де като надежност.
Сега имам един познат тука с Е60 530д(стария 218 коня)на половин милион е, повече от половината километри сигурно са минати с ремапа и без ДПФ-а и абсолютно нищо фрапиращо не се е случило. И най-важното е, че колата едва ли е на реални километри, просто не се знаят колко са. Кара си я стабилно, сега му дошла някаква идея да си купува предпоследната ЕС класа и мисли, че нейните 300 и не знам си колко коня(ЕС 500)като и сложи газ и ще вървят спрямо неговата с ремапа. Казах, че тези грозни вежди на калниците с нищо друго толкова грозно не мога да ги сравня. Навивам го да стиска за Ф10 535д или 530д, ама ще видим.
Та мисълта ми е, че 3-ка дизел на БМВ е невероятно здрав мотор. Но, както и при 5.0и тука в темата не липсват курници и то при 3.0д са много повече, просто защото самите бройки на този мотор са в пъти повече. Това води до едни такива собственици мърлячи, които поддържат колата не както трябва и тя като дойде на реални 140 000 км. в България, някой я хваща на тънка лайсна, излиза му през дупките и знаете какво следва - цял живот реване колко скапана кола е БМВ. Скоро един такъв ми ги разправя на една маса, че някакво Х5 дизел от старите имало не знам си какъв проблем с автомата и едвам го продал като нямало оправяне, а го купил перфектно уж. Разправям му, че проблемите им идват от не смяна на масло в кутията, върви обаче му обяснявай какво е това след като като цяло супер малко хора сменят маслата на кутиите си. И какво се получава, кола на незнайни километри(в повечето случай около половин милион)с кофти поддръжка влиза в БГ и се почва с това колко зле са БМВ.
Не знам защо хората пропускат факта, че все пак това е кола, която е нормално да се поддържа с пари и като е БМВ не значи, че е някаква несъществуващо здрава. Ако имаше кола, която не се чупи, то щях да си я купя сигурно. Лошото е, че хората не го осъзнават и плюят по марката.
На ес класа 221 с двигател 500 дето е 388кс е много трудно да се настрои газ като хората, обясни му го добре.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Да, той ми каза, че била май 386, но мен хич не ме вълнуват тези коли и не бях сигурен това ли съм чул, затова написах 300 и не си колко коня.
Да, за газта му поговорих някои неща, проблема е, че колата е на един друг мой по-близък познат, който е БМВ фен, но по стечение с бартери превъртя една фейслифтова Е-класа от тия където се сетиха да им слеят фаровете най-накрая за да не са безобразно грозни, даде я за някакво А6, та него го бартероса за тая ЕС класа. Но бях обективен, казах му, че тия бартери по принцип са...абе знаете каква работа, а после му обясних и каквото ми е на душа.
Но да спрем да изместваме темата, 3.0д е железен и той също го разбра, но ще го разбере още повече ако вземе кош от друга марка на незнайни километри.
Иначе в 7-ма серия е добре мотора ако искаш да се возиш, което по принцип е идеята на 7-ка, но лично аз бих предпочел 760-ката.
Да, за газта му поговорих някои неща, проблема е, че колата е на един друг мой по-близък познат, който е БМВ фен, но по стечение с бартери превъртя една фейслифтова Е-класа от тия където се сетиха да им слеят фаровете най-накрая за да не са безобразно грозни, даде я за някакво А6, та него го бартероса за тая ЕС класа. Но бях обективен, казах му, че тия бартери по принцип са...абе знаете каква работа, а после му обясних и каквото ми е на душа.
Но да спрем да изместваме темата, 3.0д е железен и той също го разбра, но ще го разбере още повече ако вземе кош от друга марка на незнайни километри.
Иначе в 7-ма серия е добре мотора ако искаш да се возиш, което по принцип е идеята на 7-ка, но лично аз бих предпочел 760-ката.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
3.0д е супер, но всичко там са милионници, поне при колите над 6 години нов внос.
Другия момент е, че за 7ца ако искаш малко динамика си е бавничко. Там затова смятам 4.0д е перфектния баланс, хем здраво, хем надеждно, хем да не харчи като ламя, хем да върви.
Другия момент е, че за 7ца ако искаш малко динамика си е бавничко. Там затова смятам 4.0д е перфектния баланс, хем здраво, хем надеждно, хем да не харчи като ламя, хем да върви.
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Викторрр написа:Гледах скоро една г12-ка 750Li натъпкан беше модела с екстри и цената му беше 327000 лева.Предлагаха следния лизинг:заплащане на минимална сума от 60000 лева в брой и след това всеки месец по 2500 за лизинга.Е то какво излиза,че един човек който няма семейство да издържа и печели по 5-6 хиляди лева чисти на месец,може да си позволи такъв автомобил след като,с лизинга въри и гаранционно ?Като отделен разход при такъв автомбил остава само разхода на горивото и годишния данък?Да приемем че с лизинга 2500+500 за гориво +(годишния данък на подобен автомбил е 1700 лева за община бургас).Тоест като разделим 1700 на 12,излиза че на месец г/д 140 лева излиза данъка.тоест 2500+500+140=3140.Това ли е всичко което се дава по колата докато е в гаранция?Ако е така,то наистина човек който печели по 5-6к на месец може да си позволи такъв автомобил,и за това има толкова много хора с последни модели на премиум марките.
Ти първо се научи да смяташ. Как го измисли това при цена 327000, вноска 60000 първоначално + 2500лв/месец ????? За 5 години това са 200000лв. Другите 127 000 ще трябва да ги платиш накуп като свърши лизинга. С заплата 5-6к ще снесеш...
Тези коли са за бизнесмени и се купуват основно от фирми, а не от физически лица на заплата.
Tool - Fear Inoculum
- Pr0gI
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 50
- Регистриран на: 30.11.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G11/F26
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
От 8 познати с G11 или F15 закупени чисто нови, които имат 40д или 50д, 6 от тях са си сменяли двигателя. От 10 години само 30д взимаме в семейството и нямаме един проблем до сега много са здрави. Караме ги по около 300к км и после ги сменяме. Дори в момента колите са на по около 270к и нямат никакви забележки по двигателя. Наистина мисля, че това е един от най-здравите двигатели. Но от тук нататък никога вече дизел или хибрид или твърда електричка. И 30д на семицата е много пъргвав, самата кола тежи по-малко или 1:1 от F26 със същия двигател и да не казвам голяма дума, но на междинно ускорение се усеща по-бърза. Бях проверявал колко тежи седмицата заради тия големи приказки за карбона, на кантара излезе около 1800 кг, а F26 около 1900.
А относно доходите...ако искаш нов G11 по-добре да имаш едни 3500 лв свободни всеки месец.
А относно доходите...ако искаш нов G11 по-добре да имаш едни 3500 лв свободни всеки месец.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани