BMW e65 730d - мнения?
Модератор: Общи модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: BMW e65 730d - мнения?
devent написа:Колега, така преди месец-два пита за e90 320i автомат и изчезна от темата, а сега питаш за Е65 -> viewtopic.php?f=112&t=433455 не, че ти се бъркам в нещата, ама къде е 3-та, къде е 7-ма серия.
В раздела си пише за всичките по много пъти. Стари били темите, като гледам и автора има тема там, отпреди 5-6 години, голямо проучване и опипване на модела пада


По темата - поддръжката като на моторшпортска Е39

Ubi dubium, ibi libertas
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: BMW e65 730d - мнения?
Empty_Head написа:ПС. Моля ви нека си спестим безмислените коментари от сорта на: "щом си правиш сметки си купи голф 3" (дори за голф 3 пак бих си правил сметки), "един приятел ми каза, че харчи 7/10 градско" и "за тия пари е60"....
Това, че си правиш сметка е чудесно, но я правиш грешно. Дали ти гори 12 или 15 / 100 в града е абсолютно все тая, щото това при 10к на година само градско са ти някакви около 6-700лв. Които на фона на другите ти разходи по тая кола са твърде малка сума - имаш ГО 400лв или колкото е там на тия коли. Данък пак там някъде сигурно и каско за 7-800. От там- гуми, а 15-ки не влизат, нито пък е оферта да я караш с галоши, особено зимата. Може да решиш да я караш с Нанканг Супер Спорт (примерно

Може и да си късметлия и повечето от тези неща да не ти се наложат, но ако искаш да си пускаш брада е добре да се увериш, че си имаш и гребенче. И в тоя смисъл ако си мислиш за такива тънки пари, които да спестиш от разхода вероятно не си подготвен за това, което може да се наложи да похарчиш по колата.
Иначе за Голф 3 наистина има голямо значение дали харчи 12 или 15, щото там това ти е най-големия разход.
- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: BMW e65 730d - мнения?
какъв неочакван обрат - авторът пусна темата и изчезна
една друга негова тема, която е интересна: е65 730i - мнения? където е писал:
но 3 месеца по-късно вече дизелът и по-големите мотори не са категорично зачеркнати и пак разлая кучетата.

една друга негова тема, която е интересна: е65 730i - мнения? където е писал:
Empty_Head написа:Моля да не ми предлагате дизел или по-големите мотори. Категорично съм ги зачеркнал поради ред причини и по-скоро бих си взел друг автомобил отколкото 20 годишен осмак, който за реставрация да ми стъпи на парите на околосветски круиз.
но 3 месеца по-късно вече дизелът и по-големите мотори не са категорично зачеркнати и пак разлая кучетата.
Последна промяна devent на 27 Май 2019, 12:17, променена общо 1 път
Re: BMW e65 730d - мнения?
^
Детска работа, човекът се чуди между цялата гама и моторизация на БМВ, а вие вместо да му помагате, говорите като 14 годишни...

Empty_Head написа:Благодаря много за изчерпателният и нормален отговор. Повечето, които получих при проучването ми бяха все едно ми говорят деца на 14 години.
Предполагам 3.0 двигателя е същия като на е38-цата и съответно и за нея обслужването и разхода би бил сходен? Че взех да я обмислям като вариант.
ПС. А и от чисто любопитство искам да попитам какво ще рече никасилов? Какви са плюсовете и минусите му? Защото едва ли има само минуси?
Детска работа, човекът се чуди между цялата гама и моторизация на БМВ, а вие вместо да му помагате, говорите като 14 годишни...



- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: BMW e65 730d - мнения?
Обаче, много забавни теми започнаха да излизат, най- вече за Е65... започвам да се чудя, каква кола карам, като чета коментарите.
Най- любим ми е разхода... аз лично преди “Пандора” ( така я кръстихме 65цта, че не се знае, какво ще излезе от нея, както и от кутията на Пандора) Е53 фейс, който извън града правеше разход 10-14, та като я взех направо останах впечатлен от разхода.
Най- любим ми е разхода... аз лично преди “Пандора” ( така я кръстихме 65цта, че не се знае, какво ще излезе от нея, както и от кутията на Пандора) Е53 фейс, който извън града правеше разход 10-14, та като я взех направо останах впечатлен от разхода.

- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: BMW e65 730d - мнения?
bum_bum написа:Empty_Head написа:ПС. Моля ви нека си спестим безмислените коментари от сорта на: "щом си правиш сметки си купи голф 3" (дори за голф 3 пак бих си правил сметки), "един приятел ми каза, че харчи 7/10 градско" и "за тия пари е60"....
Това, че си правиш сметка е чудесно, но я правиш грешно. Дали ти гори 12 или 15 / 100 в града е абсолютно все тая, щото това при 10к на година само градско са ти някакви около 6-700лв. Които на фона на другите ти разходи по тая кола са твърде малка сума - имаш ГО 400лв или колкото е там на тия коли. Данък пак там някъде сигурно и каско за 7-800. От там- гуми, а 15-ки не влизат, нито пък е оферта да я караш с галоши, особено зимата. Може да решиш да я караш с Нанканг Супер Спорт (примерно) ама дори и те в тия размери не са съвсем евтини. После масло, събира 8лт и не какво да е. ДПФ, ЕГР, термостати, ако е някой милионер и вериги. Евеентуално обслужване на скорости, окачване и т.н.. Спирачни дискове, сещай се колко струват оригиналните, а това тия тежки коли не обичат много автърмаркети вероятно. И това при положение, че нито един от тия 50 модула в нея не реши да се троши.
Може и да си късметлия и повечето от тези неща да не ти се наложат, но ако искаш да си пускаш брада е добре да се увериш, че си имаш и гребенче. И в тоя смисъл ако си мислиш за такива тънки пари, които да спестиш от разхода вероятно не си подготвен за това, което може да се наложи да похарчиш по колата.
Иначе за Голф 3 наистина има голямо значение дали харчи 12 или 15, щото там това ти е най-големия разход.
Абсолютно съм съгласен, че разхода е последното нещо, което трябва да те интересува, когато купуваш БМВ 7. Такава кола се купува в два случая:
1. Имаш толкова пари, че не ти пука кое колко струва и т.н.
2. Моя случай - нямаш чак толкова пари, но имаш много голям мерак някакви познания за автомобилите и решаваш да скочиш в дълбокото пък каквото стане. Купуваш, стягаш , караш, кефиш се, почва да се чупи, правиш и така докато не ти писне и продаваш. Това е, не е толкова сложно.
Ако ставаше само с питане.....
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: BMW e65 730d - мнения?
И аз бях фен на е38 и имах невероятна такава. Да колата не е лоша но е65 и то фейс е съвсем друга кола.
Харесва ми ,че е малко по-висока. Много по-динамична и комфортна.С лекота върви с 220 . Пробвах я до 245. Активен дистроник, нощен асистент, безключово палене, комфортно отваряне и затваряне... екстри които определено доставят удоволствие.
За съжаление поддръжката също е на друго ниво. Моята е с отличен мотор и скорости и на доказани 190к но светна сензора за ъгъла на завиване както и отказа keyless на шофьорската врата и все още не съм ги ремонтирал. Електронното управление на турбото също бе ремонтирано . Набързо смених и спукан радиатор на климатика , уплътнение на люк, както и акумулатор. Премахнах ДПФ, АГР и пеперудки. С 2 нови летни гуми, обслужване, масла ,накладки и незнам какво отлетяха 5000лв и спрях да смятам просто.
Дълги години бях предубеден към модела но сега ми харесва. Единствено считам като пропуск липсата на 4х4.
Харесва ми ,че е малко по-висока. Много по-динамична и комфортна.С лекота върви с 220 . Пробвах я до 245. Активен дистроник, нощен асистент, безключово палене, комфортно отваряне и затваряне... екстри които определено доставят удоволствие.
За съжаление поддръжката също е на друго ниво. Моята е с отличен мотор и скорости и на доказани 190к но светна сензора за ъгъла на завиване както и отказа keyless на шофьорската врата и все още не съм ги ремонтирал. Електронното управление на турбото също бе ремонтирано . Набързо смених и спукан радиатор на климатика , уплътнение на люк, както и акумулатор. Премахнах ДПФ, АГР и пеперудки. С 2 нови летни гуми, обслужване, масла ,накладки и незнам какво отлетяха 5000лв и спрях да смятам просто.
Дълги години бях предубеден към модела но сега ми харесва. Единствено считам като пропуск липсата на 4х4.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: BMW e65 730d - мнения?
на 330 дизел ги има същите неща, че и отгоре... не знам какъв е проблема



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: BMW e65 730d - мнения?
klintan66 написа:.... но светна сензора за ъгъла на завиване както и отказа keyless на шофьорската врата и все още не съм ги ремонтирал. Електронното управление на турбото също бе ремонтирано . Набързо смених и спукан радиатор на климатика , уплътнение на люк, както и акумулатор. Премахнах ДПФ, АГР и пеперудки. С 2 нови летни гуми, обслужване, масла ,накладки и незнам какво отлетяха 5000лв и спрях да смятам просто.
Дълги години бях предубеден към модела но сега ми харесва. Единствено считам като пропуск липсата на 4х4.
Сензора- ремонт 0лв (мисля на теб ти писах)
Дръжката- ремонт 0лв
Пълна профилактика на управлението на турбото е 70лв
Акумулатор, като на всяка кола, както и обслужването.
Дпф ЕГР- 0лв като ги продадеш отиват парите за софтуер.
И какво излиза... че ако вкараш в сервиза и си бос, ще ти обелят ушите.
Навремето във Враца така за Пасат 5.5 обслужване 3500, и собственика вика, много му е скъпа поддръжката... а те го видяли в сервиза, и му сипали яко.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: BMW e65 730d - мнения?
racing_team_vidin написа:И какво излиза... че ако вкараш в сервиза и си бос, ще ти обелят ушите.
Навремето във Враца така за Пасат 5.5 обслужване 3500, и собственика вика, много му е скъпа поддръжката... а те го видяли в сервиза, и му сипали яко.
тук се съгласих тежко!


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: BMW e65 730d - мнения?
racing_team_vidin написа:
“Пандора” ( така я кръстихме 65цта, че не се знае, какво ще излезе от нея, както и от кутията на Пандора)
Най-точното описание-наименование на модела

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: BMW e65 730d - мнения?
vicho написа:на 330 дизел ги има същите неща, че и отгоре... не знам какъв е проблема![]()
Мотор и кутия са същите като на 3-5 (Х без Х и тн.) Другите неща са различни и по-скъпи, че нямат много алтернативи.
racing_team_vidin написа:klintan66 написа:.... но светна сензора за ъгъла на завиване както и отказа keyless на шофьорската врата и все още не съм ги ремонтирал. Електронното управление на турбото също бе ремонтирано . Набързо смених и спукан радиатор на климатика , уплътнение на люк, както и акумулатор. Премахнах ДПФ, АГР и пеперудки. С 2 нови летни гуми, обслужване, масла ,накладки и незнам какво отлетяха 5000лв и спрях да смятам просто.
Дълги години бях предубеден към модела но сега ми харесва. Единствено считам като пропуск липсата на 4х4.
Сензора- ремонт 0лв (мисля на теб ти писах)
Дръжката- ремонт 0лв
Пълна профилактика на управлението на турбото е 70лв
Акумулатор, като на всяка кола, както и обслужването.
Дпф ЕГР- 0лв като ги продадеш отиват парите за софтуер.
И какво излиза... че ако вкараш в сервиза и си бос, ще ти обелят ушите.
Навремето във Враца така за Пасат 5.5 обслужване 3500, и собственика вика, много му е скъпа поддръжката... а те го видяли в сервиза, и му сипали яко.
Хахах колега ти я искара че за 70 лв и правиш като нова

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: BMW e65 730d - мнения?
Кое от изброените ми неща не е така?
И кое в този мотор е различно от е60 235кс?
Дето Вичо каза?
И кое в този мотор е различно от е60 235кс?
Дето Вичо каза?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: BMW e65 730d - мнения?
///M Power написа:Мотор и кутия са същите като на 3-5 (Х без Х и тн.) Другите неща са различни и по-скъпи, че нямат много алтернативи.
klintan66 написа:.... но светна сензора за ъгъла на завиване както и отказа keyless на шофьорската врата и все още не съм ги ремонтирал. Електронното управление на турбото също бе ремонтирано . Набързо смених и спукан радиатор на климатика , уплътнение на люк, както и акумулатор. Премахнах ДПФ, АГР и пеперудки. С 2 нови летни гуми, обслужване, масла ,накладки и незнам какво отлетяха 5000лв и спрях да смятам просто.
Дълги години бях предубеден към модела но сега ми харесва. Единствено считам като пропуск липсата на 4х4.
- сензора за ъгъла на завиване ли е различен?
- кийлеса?
- управлението на турбото?
- радиатора на климатика?
- люк-а? (нямам, ама дали разликата е над 20-30лв)
- акумулатора? (моя е 100aH) - 200-300лв
- дпф, егр, пеперудки = даунпайп 300лв хубав, рейспайп - 80лв хубав, тапи - 30лв
- летни и зимни 17-18-19 цола, вече ако сложиш 20ски или 21ци е по-дебело, съгласих се...
съгласен съм, че има различни неща, все пак онова е бизнес кола, но в общия случай и при двете коли е скъпо

едиствено се сещам за повече електрически неизправности както се пише редовно

You said: "Time will change!" What if it changes you?
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: streetz, Top Gun Maverick