Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10491
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Всъщност, и Е90 са много здрави механично, реално проблемните неща са изброените от колегата за смяна. Ако купето не смазано от каране, не би трябвало да има проблеми.
Never mistake motion for action...
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
И е така, и не е така.
Това е кола на близо 300К км... Не се знае колко време е карана със скапани дюзи, от там идват проблеми с нагари вътре в цилиндрите, от там - блокът е за коша, като започне да буха мисафайъри от нищото.
Тези коли трябва да се поддържат и особено втора ръка да се купуват поддържани.
Няма да влизам в подробностите за всички гуми, тампони, носачи, драйв-трейн, които най-вероятно са си към края и те. Или една кола със здрав мотор, ама останалото е леш, ама ти е стъпила на 18К лв...
Стига, моята я дадох с перфектна история и доста сменени агрегати за по-малко, на по-малък пробег, фул шукар, че и доработки...
НЕ си струва грам.
По-добре при-фейс и да си направиш ремонт на мотора. Или щатска с правено купе, например.
Това е кола на близо 300К км... Не се знае колко време е карана със скапани дюзи, от там идват проблеми с нагари вътре в цилиндрите, от там - блокът е за коша, като започне да буха мисафайъри от нищото.
Тези коли трябва да се поддържат и особено втора ръка да се купуват поддържани.
Няма да влизам в подробностите за всички гуми, тампони, носачи, драйв-трейн, които най-вероятно са си към края и те. Или една кола със здрав мотор, ама останалото е леш, ама ти е стъпила на 18К лв...
Стига, моята я дадох с перфектна история и доста сменени агрегати за по-малко, на по-малък пробег, фул шукар, че и доработки...
НЕ си струва грам.
По-добре при-фейс и да си направиш ремонт на мотора. Или щатска с правено купе, например.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- StaKo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 118 hp / 1998
- Мечтае да кара: по Pikes Peak
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Всички щатски и канадски, БМВ-та и Мазди 3-ка, които съм проверявал са тотална щета по купето. Вярно оправени до неузнаваемост, но все пак, дали е безопасно с такава кола ????
Ремонта на двигателя не ме притеснява, ще взема важните чарколяци оригинални и имам спец по БМВ-та, който е наясно с това с което се захваща.
След фейса 2010 или 2011 по-добре ли са нещата или да гледам направо F30/31.
Не искам кола със скъпа застраховка и такава дето ще я мисля дали ще ми я плячкосат, защото се набива на очи, затова предпочитам да е по-овехтяла откъм дизайн.
Ремонта на двигателя не ме притеснява, ще взема важните чарколяци оригинални и имам спец по БМВ-та, който е наясно с това с което се захваща.
След фейса 2010 или 2011 по-добре ли са нещата или да гледам направо F30/31.
Не искам кола със скъпа застраховка и такава дето ще я мисля дали ще ми я плячкосат, защото се набива на очи, затова предпочитам да е по-овехтяла откъм дизайн.
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
StaKo написа:Ремонта на двигателя не ме притеснява, ще взема важните чарколяци оригинални и имам спец по БМВ-та, който е наясно с това с което се захваща.
Не знам колко дълго планираш да я караш след покупката, но да речем, че тръгнеш по тоя път с ремонтите... взимаш една кола на 11г. и ~300хил. км, даваш 10к стартово и набиваш още 8к за ремонти - общо станаха 18к. И на следващия ден след ремонта, тая кола струва в най-добрия случай 11-12к, защото парите набити в ремонти никой не ги оценява на пазара. Да речем, че я караш 3г. - 2022-ра тая кола ще е на 14г. и ~350хил. км, ще струва нааай-много 8-9к или едно 10к минимум чиста загуба за периода, в който си я карал. Това са едно 3-3.5к на година загуба, които са ти гарантирани от самото начало още, което са доста повече от "скъпата" застраховка на една по-нова кола на по-малко километри.
А това, че ще налееш едни Х пари в началото, ще оправиш всички проблеми по колата и после ще се возиш безпроблемно години наред и стотици хиляди километри, е едната огромна заблуда, която съществува само по форумите. Кола на 10+ години и 300+ хил. км винаги има какво да й се прави. Въпроса е дали ти се занимава и държиш колата винаги да ти е на 100% ок или можеш да си караш и така, докато нещо не фалира генерално.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
NOx-a всъщо е заминал на тия км. Имай предвид и емулаторче и нещата стават ДЕБЕЛО. Общо взето ресурса на тия мотори е към 250к, ако са редовно облужвани и сервизирани и след това като идеш в сервиза сваляш гащите и затваряш очите...
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
StaKo написа:...
Колега, като прочетох първия ти пост с описанието на проблемите на колата си помислих че е ебавка, честно. Както и да е, дюзи и помпата са си ясни слаби места, но верига на 130000км, и сега пак да е за смяна . Това е едно от малкото неща, които са наистина lifetime при бензиновите шестаци в Е9х, дори и при четворките са рядък проблем. Съединителите също трябва да изкарват значително повече. Общо взето според мен това е или една от най-куцо сглобените Е90-ки, която някога е излязла от завода, или миналия собствения я е карал все едно е крадена всеки път. И в двата случая бих стоял далече от тая кола, ако ще отвън да изглежда все едно е произведена вчера.
Ако искаш сравнително здрава и евтина за поддръжка (доколкото разбира се едно БМВ може да е евтино) бензинова Е90-ка се насочи към 325/330 с N52TU (N52K/KP/N - все един мотор е, с черния пластмасов капак). Бюджета ти позволява запазена кола на малко километри. Щатска 328-ца също би била добър вариант, но ако не искаш да е сглобена от 3 тоталка ще трябва ти да си я внесеш, което май не е много финансово рентабилно.
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Дару кар са много полезни в много случаи, но един два момента ме стреснаха. Пиша по повод дюзите за случай с помпата за високо налягане.. Поискаха ми 2105 лева... същата в Бош е на драматично по- ниска цена... Затова дюзи може да си поръчат и в Бош, както и да си изпишете от Англия, Франция и Германия. Плащането е по интернет, а частите идват сравнително бързо. Предимството на Дару кар е в наличността, незабавното получаване на стоката в повечето случаи и провереното добро качество, докато от интернет по погрешка може да се попадне на много тежко дърво..
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Аз до колкото знам ДВ бензиновите коли (N43/N53/N54/N55) - двигателите са капризни откъм дюзи и не е особено препоръчително да се ползват неоригинални (разбирай бошовски и прочее) дюзи.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Оригиналните дюзи са Бош.
Аз като си търсих от Бош България ми обявиха по-висока цена.
Помпата за високо 1.55, сега я погледнах.. Беше 1,4х преди време.
Инфлация, какво да правиш. Логично е все по-старите коли да се ремонтират все по-скъпо..
Аз като си търсих от Бош България ми обявиха по-висока цена.
Помпата за високо 1.55, сега я погледнах.. Беше 1,4х преди време.
Инфлация, какво да правиш. Логично е все по-старите коли да се ремонтират все по-скъпо..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
гумата написа:Дару кар са много полезни в много случаи, но един два момента ме стреснаха. Пиша по повод дюзите за случай с помпата за високо налягане.. Поискаха ми 2105 лева... същата в Бош е на драматично по- ниска цена... Затова дюзи може да си поръчат и в Бош, както и да си изпишете от Англия, Франция и Германия. Плащането е по интернет, а частите идват сравнително бързо. Предимството на Дару кар е в наличността, незабавното получаване на стоката в повечето случаи и провереното добро качество, докато от интернет по погрешка може да се попадне на много тежко дърво..
Аз ако ще давам пари за тия неща предпочитам да си имат гаранция и да са оригинални. 2к не е толкова много за дюзи и помпа даже офертата е супер.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Инжекторите принципно се чистят... има стендове които ги изпитват и после на ултразвук се чистят. Стенда струва някъде 800 лв китайски, който може би върши работа. За по-висок клас цените вече са други. Иначе има сервизи които срещу 30-50 лв на дюза правят чистенето им.
BMW 325i M3 look.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Не знам сигурно за Н-ти път го пиша, чистенето е краткотрайно решение и после пак си на пангара за нови. Проблема е в индекса, старите просто не стават.
- s0b13sk1
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E93
- Мечтае да кара: GTR
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Здравейте колеги! Изчетох казаното до тук, все пак да си кажа проблема преди да премина към смяна на инжектори. Колата е е93 325i N53.
При студен старт около 5-10 секунди работи добре, след това започва клатене и игра на оборотите след което светва чек енджина. Ако обаче я държа на около 1000 оборота, потриса известно време и по някое време спира да тресе и си карам.
Друг момент идва понякога дори при топъл двигател светва чек енджина и започват да играят оборотите та дори и купето се тресе. Казаха ми че може и да е oil separator, обаче лично аз не мисля че е това защото доста клипове изгледах и проблеми с въпросния ойл сепаратор се свързват със силен вакуум и нещо като свирещ звук на двигателя което при мен го няма.
Та дайте по едно мнение. Ако трябва да сменям инжектор от БМВ ли трябва да поръчвам задължително или има и други опции.
При студен старт около 5-10 секунди работи добре, след това започва клатене и игра на оборотите след което светва чек енджина. Ако обаче я държа на около 1000 оборота, потриса известно време и по някое време спира да тресе и си карам.
Друг момент идва понякога дори при топъл двигател светва чек енджина и започват да играят оборотите та дори и купето се тресе. Казаха ми че може и да е oil separator, обаче лично аз не мисля че е това защото доста клипове изгледах и проблеми с въпросния ойл сепаратор се свързват със силен вакуум и нещо като свирещ звук на двигателя което при мен го няма.
Та дайте по едно мнение. Ако трябва да сменям инжектор от БМВ ли трябва да поръчвам задължително или има и други опции.
- igra4a8710
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 27.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 5 series 525i LCI
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Колега ,какво стана с колата,смени ли инжекторите,ако имаш въпроси питай,аз съм минал по този път n53b30a 5 series
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- s0b13sk1
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E93
- Мечтае да кара: GTR
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Не съм ги сменил още, наложи ми се да попътувам за известно време. Но, реших да сменя бобините преди инжекторите, тъй като не са сменяни скоро а ми казаха че и те са си горе-долу консуматив. Ще видя какво ще стана след тяхната смяна и ще пиша.
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани