Въпрос за покупка на демострационен автомобил
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- pivanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 7.11.2013
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M4 Competition
Въпрос за покупка на демострационен автомобил
Здравейте колеги,
Ппредварително да се извиня, ако темата не е в правилния раздел.
Искам да попитам какво да гледам при покупка на демонстрационен автомобил или лизингов който е бил върнат? Заслужава ли си, или тези коли са изтормозени и гледат да се оттърват от тях? Тази седмица ще отида да разгледам няколко автомобила, които харесах, в обявите на официалните представители няма посочена фабрична гаранция, това нормално ли е, коли на 2-3 години без гаранция? Ще съм благодарен да споделите всякаква информация и съвети!
Ппредварително да се извиня, ако темата не е в правилния раздел.
Искам да попитам какво да гледам при покупка на демонстрационен автомобил или лизингов който е бил върнат? Заслужава ли си, или тези коли са изтормозени и гледат да се оттърват от тях? Тази седмица ще отида да разгледам няколко автомобила, които харесах, в обявите на официалните представители няма посочена фабрична гаранция, това нормално ли е, коли на 2-3 години без гаранция? Ще съм благодарен да споделите всякаква информация и съвети!
Re: Въпрос за покупка на демострационен автомобил
Аз демо не бих си купил.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Въпрос за покупка на демострационен автомобил
Ще има гаранция като си доплатиш.
Иначе демотата не са опция, понеже рядко ги подгряват хубаво. Понякога се дават на всякакви хора и сам може да си представиш примерно какво е 30 човека да са ти карали колата за 5-10 000 километра или 1, който е дал за нея цялата сума като нова. Сигурно има и изключения, ама чак да им разчиташ...



Иначе демотата не са опция, понеже рядко ги подгряват хубаво. Понякога се дават на всякакви хора и сам може да си представиш примерно какво е 30 човека да са ти карали колата за 5-10 000 километра или 1, който е дал за нея цялата сума като нова. Сигурно има и изключения, ама чак да им разчиташ...
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за покупка на демострационен автомобил
Колега, между демонстрационен и лизингов автомобил разликата е голяма. За демонстрационния задължително трябва да има някаква остатъчна гаранция. Няма ли значи нещо не е наред и бягай. За върнат от лизинг е според това с каква гаранция и при какви първоначални условия е бил закупен. Например мои познати купиха 2 лизингови 3-годишни Тойоти на Виваком, които бяха още в началото поръчани с 5 годишна удължена гаранция.
Второто, което искам да ти кажа е да внимаваш да не се окаже, че демонстрационният всъщност е бил фирмен на дилъра и е каран, като за последно и по най-безмилостен начин от някой тип или типеса без всякакви задръжки!
Третото и най-важното е следното: Ако автомобилът не ти го предлага "вътрешен" човек значи не е съвсем читав. Изключенията от това правило са малко. Предварително читавите коли се "филтрират" и разпределят на свои хора. Преди доста години съпругът на моя братовчедка имаше най-много продадени автомобили в Юнитрейд, докато бяха дилъри на Ауди и Фолксваген. И до момента е с огромни познанства в бранша и ми каза, че това правило е желязно. Точно той помагаше при покупката на двете Тойоти и съдейства много на моите познати. Личаха си професионализмът и знанията му.
Второто, което искам да ти кажа е да внимаваш да не се окаже, че демонстрационният всъщност е бил фирмен на дилъра и е каран, като за последно и по най-безмилостен начин от някой тип или типеса без всякакви задръжки!

Третото и най-важното е следното: Ако автомобилът не ти го предлага "вътрешен" човек значи не е съвсем читав. Изключенията от това правило са малко. Предварително читавите коли се "филтрират" и разпределят на свои хора. Преди доста години съпругът на моя братовчедка имаше най-много продадени автомобили в Юнитрейд, докато бяха дилъри на Ауди и Фолксваген. И до момента е с огромни познанства в бранша и ми каза, че това правило е желязно. Точно той помагаше при покупката на двете Тойоти и съдейства много на моите познати. Личаха си професионализмът и знанията му.

За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Въпрос за покупка на демострационен автомобил
pivanov написа:Здравейте колеги,
Ппредварително да се извиня, ако темата не е в правилния раздел.
Искам да попитам какво да гледам при покупка на демонстрационен автомобил или лизингов който е бил върнат? Заслужава ли си, или тези коли са изтормозени и гледат да се оттърват от тях? Тази седмица ще отида да разгледам няколко автомобила, които харесах, в обявите на официалните представители няма посочена фабрична гаранция, това нормално ли е, коли на 2-3 години без гаранция? Ще съм благодарен да споделите всякаква информация и съвети!
Зависи какво точно е правил демонстрационния. Ако е седял в някой автосалон и само са го гледали, влизали вътре и са му щракали хиляди пъти копчетата е по-добре отколкото да е даван да се кара (тестов автомобил). Обикновено тези тестовите се дават за един или няколко дни и им се навъртат по 300-500 км на клиент и повече. Естествено всякакви дебили може да ги карат, въпреки, че сега автоматиците са като че ли по-предпазени от малоумници от ръчките, но не се знае. Като цяло може да се съди по километража. Ако е на повечко километри, значи е каран. Ако е до 1000 може и да е салонен. Но имай наум, че много читавите и запазени автомобили от този тип се взимат от чичо, вуйчо, приятел, съсед и т.н., т.е. не стигат до обяви или ако стигнат се прави така, че правилният човек да разбере първи. Не разчитай да те чака чисто нова безпроблемна кола с много добра отстъпка.
Лизинговият автомобил е доста добър вариант, но направи всичко възможно да му проучиш историята (а това рядко става безплатно)! По-принцип това е най-добрият вариант за покупка и е по-препоръчителен от тестовия.
Всичко това много варира от марката и салона на които си се спрял.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Въпрос за покупка на демострационен автомобил
Досега не съм чул за демонстрационно БМВ на 2-3 години. Обикновено са на 6 месеца
I love the sound of V8 in the morning...
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Въпрос за покупка на демострационен автомобил
msi200 написа:Досега не съм чул за демонстрационно БМВ на 2-3 години. Обикновено са на 6 месеца
Не виждам колегата да е споменал БМВ. А и щом е в "Извън темата" предполага, че е може и да е друга марка.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпрос за покупка на демострационен автомобил
Тест драйва в 90% от случаите малко или много е контролиран. Дилърите и те не са толкова прости да купят кола, на която постоянно й пада цената, а няма кой да я купи. Някои дилъри пък изобщо не дават коли без търговец вътре. Ако става въпрос за някоя от премиум марките - често има наблъскан с екстри и топ-двигател, на който съответно и цената му е висока. И се получава, че демо автомобил е на цената на по-слабо оборудван нов. От това, което казваш - липсата на гаранция е притеснителното. Не казваш и каква кола е. Кола ли е изобщо или СУВ ? При второто по-може да е каран от някой клиент някъде, където не трябва. Ама един ЦЛС примерно с АМГ пакет на 19-ки джанти рънфлат, колко пък да са го карали по горите 


- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за покупка на демострационен автомобил
msi200 написа: Обикновено са на 6 месеца
Максимум година.
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- pivanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 7.11.2013
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M4 Competition
Re: Въпрос за покупка на демострационен автомобил
Здравейте, все още не съм се спрял на конкретна марка, гледам комбита между 20-30к лв. без кой знае какви екстри. И дали една нова дачия няма да е по-добрият вариант. Днес и утре се надявам да успея да посетя няколко представителства и да добия преки впечатления. Идеята на темата беше да разбера що за стока са върнатите лизингови на по 30-80к км и караните демонстрационни автомобили на по 5 и 15к км.
Благодаря за отговорите!
Благодаря за отговорите!
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Въпрос за покупка на демострационен автомобил
30к за нов автомобил
вярно най много в някоя дачия да се метнеш
качи малко кеша и загледай шкодите
пс. това с демо автомобилите е нож с две остриета,отвън и отвътре са лъскави ама скорости и двигател не знаеш какъв леш са от юркане


пс. това с демо автомобилите е нож с две остриета,отвън и отвътре са лъскави ама скорости и двигател не знаеш какъв леш са от юркане
- pivanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 7.11.2013
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M4 Competition
Re: Въпрос за покупка на демострационен автомобил
за 5-10к км могат ли да ги направят леш, бмв-то го взех на 150к (нереални) и няма проблеми с мотор и скорости. И се чудя толкова зле ли ги карат или новите коли са кекави и се трошат. В момента не ми е приоритет колата, просто се налага да търся по-голяма.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за покупка на демострационен автомобил
Много интересни мнения чета.
Значи повечето са твърдо убедени, че демонстрационен кола на 5-10к е скъсана от юркане, хем в повечето случаи не се дават самостоятелно да се карат.
От друга страна автопарка у нас е леш, всичко е събирано от 2-3 коли, наводнявани и тоталки или масово са на по 300-500к, но те явно не са юркани и са едва ли не по-хубави!
Много от колите идващи от чужбина са на лизинг и са карани кой както може, защото след 2 или 3 год я маха и взима следващата, ама това е по-добре видно от мненията.
Значи повечето са твърдо убедени, че демонстрационен кола на 5-10к е скъсана от юркане, хем в повечето случаи не се дават самостоятелно да се карат.
От друга страна автопарка у нас е леш, всичко е събирано от 2-3 коли, наводнявани и тоталки или масово са на по 300-500к, но те явно не са юркани и са едва ли не по-хубави!
Много от колите идващи от чужбина са на лизинг и са карани кой както може, защото след 2 или 3 год я маха и взима следващата, ама това е по-добре видно от мненията.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Въпрос за покупка на демострационен автомобил
Проблема на демо автомобилите е, че ги дават на всеки блогър/влогър за определен период и онези ги карат душманската защото те затова са станали такива - да взимат тупалки и да ги карат като крадени. За потенциални клиенти обаче задължително с продавач и лимит на километрите
При БМВ специално - колите дето се дават за мероприятия от централния офис (тоя до София ленд) се карат буквално на задни гуми...всичката газ и никакво пазене, после обаче се продават през дилърите като демо коли и някой яде дървото
Друг проблем са лизинговите условия тук
+1 глас от мен да огледаш Шкодите, в момента има кампания за разпродажба на Октавия и цените са много разумни за добре оборудвани коли.

При БМВ специално - колите дето се дават за мероприятия от централния офис (тоя до София ленд) се карат буквално на задни гуми...всичката газ и никакво пазене, после обаче се продават през дилърите като демо коли и някой яде дървото

Друг проблем са лизинговите условия тук

+1 глас от мен да огледаш Шкодите, в момента има кампания за разпродажба на Октавия и цените са много разумни за добре оборудвани коли.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Въпрос за покупка на демострационен автомобил
alekangg написа:Много интересни мнения чета.
Значи повечето са твърдо убедени, че демонстрационен кола на 5-10к е скъсана от юркане, хем в повечето случаи не се дават самостоятелно да се карат.
два пъти съм бил на демонстрационни карания и то на БМВ. само с едно уоки токи в колата/надявам се, се брои за смостоятелно каране

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Terziev1980