ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
може да има някоя кофти гумичка в помпата. сервото ти да не е от автомат, има ли щуцер от сервото към двигателя.
- methaman
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 über alles
- Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
- Детайли за колата: проект :p
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Eмилио Димитров написа:може да има някоя кофти гумичка в помпата. сервото ти да не е от автомат, има ли щуцер от сервото към двигателя.
Какво имаш предвид? Има маркуч от сервото към двигателя от където идва вакуума. Монтирах 2-но серво с помпа от е32/е34. Помпата се води 25.4 като диаметър и е една от най-големите, доколкото знам. Тъпото е че има само 2 отвори и сега и предните спирачки са на т образен щуцер. След като смених тези неща имам по нормални спирачки. Препоръчвам ако някой друг се чуди какво да сложи, но най-добре е да си вземе и ремонтен комплект уплътнения (към 10 лв).
Това е схемата: http://www.e30zone.net/e30zonewiki/inde ... r_Cylinder
- bgpavlp
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Защо при смяна на маховикна М50,от демферен към твърд от М20,трябва да се смени и стартера?
Вчера,монтирах твърдия маховик,като се наложи да поставя между коляновия вал и маховика една пластина 3мм( свалих я от демферния маховик,иначе опираше маховика в картера).След това монтирах и стартера от М50, и като му подам ток на стартера,си завърташе маховика. Не можах да разбера нещо нередно.
Вчера,монтирах твърдия маховик,като се наложи да поставя между коляновия вал и маховика една пластина 3мм( свалих я от демферния маховик,иначе опираше маховика в картера).След това монтирах и стартера от М50, и като му подам ток на стартера,си завърташе маховика. Не можах да разбера нещо нередно.
Ако нема у глава, има у Google.
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
bgpavlp написа:Защо при смяна на маховикна М50,от демферен към твърд от М20,трябва да се смени и стартера?
Вчера,монтирах твърдия маховик,като се наложи да поставя между коляновия вал и маховика една пластина 3мм( свалих я от демферния маховик,иначе опираше маховика в картера).След това монтирах и стартера от М50, и като му подам ток на стартера,си завърташе маховика. Не можах да разбера нещо нередно.
Повърти още малко и ще разбереш
Сега сериозно - броя зъби на венеца е различен, от там стъпката се различава (с малко). Може да се ползва стартер от М50, но се сменя бендикса.
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Има ли разлика в скоростната кутия на м40б16 и б18? Вероятно пасва, но има ли разлика в предавателните числа на скоростите?
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
не. getrag 240 e
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- numarkDM1050
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320i M52B20
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Здравейте, колеги. Преди време си взех една Е30 за да мога от време на време да скъсвам по някой чифт гуми на полигона, но за няколко години имам 2-3 карания. Понеже не ми остава много време да се занимавам с нея реших когато мога да правя все по нещо по нея. Имам следния два казуса относно инсталацията на Е36 М52Б25 от компакт с автоматична котия към Е30 318 от 88година. Първия е че предишния собственик е творили по инсталацията и се наложи да нарежа всичко за да не се запаля. Проблема беше че не направих снимки за да знам кое къде е връзвал. Четох из форума и из интернет относно връзеването на мотора към инсталацията на 30-ката, но нещо се оплитам... Втория казус е че като завали дъжд бушонната кутия се пълни с вода, което е проблем и възнамерявам да я вкарам вътре в купето.
Пиновете от към двигателя са по следната схема при мен обаче има лека модификация
Четох някъде че трябвало да се премостят някои кабели за да може да не влиза в "авариен режим" и мотора да се развърта до 7000 оборота а не до 4700 - 5000 оборота. По компютъра са правени някакви подобрения като изключване на сондите, бърз прекъсвач на 7000 оборота, а може и нещо друго също да е правено. От към инсталацията към бушонната кутия става страшно
Като цветове са :
Кафяв/виолетов - Вероятно за температура за водата
Кафяв/Черен - Вероятно наляфане на маслото
Кафяв - ???
Виолетов/Червен - Вероятно Горивна помпа
Жълт/бял - ???
Син - вероятно за Алтернатора
Син/Бял - ???
Син/Жълтозелен - ???
Черен - Вероятно за обороти
Черен/Кафяв - Вероятно за налягане на маслото
Черен/Жълт - Стартер +
Зелен - Запалване
Зелен/Жълт - ???
Зелен/Черен - Стартер -
Може и да бъркам с предназначението на кабелите затова моля да ме поправите.
Ако някой се е сблъсквал с това приключение и може да ми каже кой кабел за какво е и кой кабел с кой да свържа ще е супер.
Относно втория ми казус с преместването на бушонната кутия някой занимавал ли се е? Възнамерявам или да сменя бушонната кутия или да я пренаправя наново понеже има доста корозия, та ако някой се е занимавал с такова приключение и желае да сподели ще съм много благодарен.
Пиновете от към двигателя са по следната схема при мен обаче има лека модификация
Четох някъде че трябвало да се премостят някои кабели за да може да не влиза в "авариен режим" и мотора да се развърта до 7000 оборота а не до 4700 - 5000 оборота. По компютъра са правени някакви подобрения като изключване на сондите, бърз прекъсвач на 7000 оборота, а може и нещо друго също да е правено. От към инсталацията към бушонната кутия става страшно
Като цветове са :
Кафяв/виолетов - Вероятно за температура за водата
Кафяв/Черен - Вероятно наляфане на маслото
Кафяв - ???
Виолетов/Червен - Вероятно Горивна помпа
Жълт/бял - ???
Син - вероятно за Алтернатора
Син/Бял - ???
Син/Жълтозелен - ???
Черен - Вероятно за обороти
Черен/Кафяв - Вероятно за налягане на маслото
Черен/Жълт - Стартер +
Зелен - Запалване
Зелен/Жълт - ???
Зелен/Черен - Стартер -
Може и да бъркам с предназначението на кабелите затова моля да ме поправите.
Ако някой се е сблъсквал с това приключение и може да ми каже кой кабел за какво е и кой кабел с кой да свържа ще е супер.
Относно втория ми казус с преместването на бушонната кутия някой занимавал ли се е? Възнамерявам или да сменя бушонната кутия или да я пренаправя наново понеже има доста корозия, та ако някой се е занимавал с такова приключение и желае да сподели ще съм много благодарен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- numarkDM1050
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320i M52B20
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Благодаря на "колегите" които не помогнаха, много благодаря на неволята че ме научи как да си вържа мотора с няколко кабела. Също иискам да и благодаря че ме научи как да си модифицирам компютъра с ром-райдър.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани